GEWELDIG!!!

Een prachtige Peugeot 308 SW gekocht. De service die door Erik (manager) is verleend is ongekend! De klant is echt KONING! Beloftes zijn allemaal nagekomen. Ook de fysieke communicatie is no-nonsense. Open, eerlijk en buitengewoon sympathiek. Erik heeft hart voor zijn werk. Legde alles tot in details uit. Ook nadat de auto is gekocht bleef zijn service gehandhaafd. Ik heb veel auto's gekocht in m'n leven maar ik heb nog nooit de service gehad als bij Erik. Ik vond het zelfs jammer dat de koop voorbij was. De auto is keurig volgens afspraak netjes thuisgebracht. Ook heb ik een prachtig boeket bloemen in ontvangst mogen nemen.Dit bedrijf en Erik verdienen geen 5 maar 6 sterren! Chapeau!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Fijn bedrijf

Een prettig bedrijf met veel service. Auto met een storing gebracht en werd (hoewel geen afspraak) direct geholpen. Na een uur weer op weg. Klasse mensen

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel