Auto weer tip top in orde

En ook nog gewassen ook! Bedankt voor snelle service!

Geweldige service!

Beide heren communiceren zeer prettig, goede service en je weet waar je aan toe bent. Kan iedereen GS Automotive aanbevelen!

Wederom uitstekend!!!

Superklantvriendelijk, behulpzaam.. En altijd keurig in service.. erg fijne garage!!

Een warm en meedenkend autobedrijf!

Afgelopen vrijdag hebben wij onze nieuwe auto gekocht bij Nick. Tijdens de eerste afspraak stond de auto netjes klaar voor de proefrit. Daarna verliep het contact uitstekend. Nick dacht met ons mee en dat gaf ons een goed gevoel! Wij raden dit bedrijf zonder enige twijfel aan bij anderen.

Deskundig gerepareerd goede service!!

Na telefonisch contact kon ik dezelfde dag nog komen . Ruitenwissermotor bleek kapot . Na bestelling van een nieuwe is die direct gemonteerd. Dankjewel hier voor ! Vriendelijke groet Anfred van Roosmale

Goed gemaakt

Goed gemaakt

Superfijn

Meedenkend, helpend en vriendelijk

Wederom excellent!

Inmiddels voor de 4e keer onze auto aangeschaft bij GS Automotive.... Superfijne en eerlijke autodealer. Voelt altijd weer als een warm welkom wanneer je binnenkomt. Thx guys

Super!!

Ik heb mijn auto aangeschaft bij GS Automotive en toens was de service al top! Nu mijn auto er heen gebracht voor een beurt en wederom was de service perfect!

Zeker een aanbeveling

Ik had een acuut probleem met mijn auto waardoor doorrijden zeker niet verstandig was. Bij andere garages was een zeer lange wachttijd, gelukkig voor mij was er een grote reparatie uitgevallen waardoor ik direct de auto kon achter laten. Na 5 dagen was de auto klaar, er is steeds overleg geweest en er werd met je meegedacht. Na het ophalen bleek er iets niet goed te zijn, de volgende dag (omdat de garage al aan het sluiten was kon ik er niet optijd zijn) de auto neer kunnen zetten ondanks dat het zaterdag was. De auto is geheel nagekeken, er bleek nog restanten van koelvloeistof, diesel en olie op het motorblok achtergebleven te Ijn door het oorspronkelijke defect. Motor ia compleet gereinigd en kon de auto zo weer meenemen. Super service en vakkundig opgelost, ga hier zeker vaker mijn auto laten onderhouden.

Klantgerichte benadering

Goed ruggespraak gehouden over de uit te voeren werkzaamheden en heldere prijsindicatie.

Geweldige autohandel en garage

Een hele mooie BMW gekocht. Lange proefrit gemaakt en duidelijke afspraken voor de koop. GS wekt vertrouwen en denkt echt met de klant mee. Fijn team en een verrassing bij de aflevering

Service en bekwaamheid zijn uitmuntend

Zeer bekwaam autobedrijf en heel goede service. Een aanrader

Goed contact en duidelijke info

Netjes en correct als nieuwe klant ontvangen. Helder omtrent de mogelijkheden en bijbehorende kosten.

Beste en snelste service!

De werknemers bij GS automotive zijn altijd vriendelijk en je wordt perfect geholpen!

Snelle en goede service

Na dat ik had gebeld over het probleem met mijn auto stonden jullie binnen een half uur aan de deur om de auto weg te slepen Ook Werdt de auto binnen 1 dag gerepareerd Heel blij mee Dankjewel

Goed geholpen

Snelle service ,en altijd even vriendelijk !

Vriendelijk geholpen en uitstekende service

Ik heb mijn eerste auto bij GS Automotive aangeschaft. Een proefrit inplannen was snel geregeld en Nick heeft me hier vriendelijk bij geholpen. Na de proefrit heb ik besloten om de auto aan te schaffen en dezelfde week kon ik de auto nog ophalen. In de tussentijd heeft de auto een beurt gekregen en heeft Nick een beschadiging in de lak erg mooi bijgewerkt. Ook heeft hij me een lakstift meegegeven voor als ik zelf later nog plekken wil aantippen. Al met al een zeer goede ervaring en ik kan GS Automotive van harte aanbevelen!

vriendelijke en proffesionele afhandeling

Na vaststelling probleem, goed advies hoe verder te handelen. Probleem gelijk aangepakt en verholpen. Ik hou hier goed gevoel aan over

Echt geweldige service

Zelden meegemaakt dat er nog zo’n topkwaliteit service geleverd gegeven wordt ! Kortom goed beter best

Super bedrijf

Mijn eerste auto heb ik jaren geleden bij GS gekocht. Toen al zeer tevreden. Nu was ik op zoek naar een toyota auris, toen ik deze te koop zag staan meteen gaan kijken en mijn huidige auto ingeruild. Super service, harstikke vriendelijk en ook nog eens eerlijk. Aanrader!

Eerlijk en betrouwbaar

Goede kwaliteit en service

Niks over te klagen

Eerlijk , snel en niet te duur was eerste keer bij GS en was onder de indruk van de professionaliteit.

Geweldige ervaring

Camper gebracht i.v.m. Grote beurt. Camper onlangs gekocht en er bleken twee dingen kapot die binnen garantie vielen. GS heeft alles met de dealer geregeld en opgelost. Daarnaast ook nog een aantal handige tips meegekregen. Echt super geholpen en we zijn heel tevreden!!

super

Een goede garage Gezellige en kundige eigenaars Dolf en Nick En lekkere koffie En wat belangrijk is niet duur