Geweldig!

Goede service, leenauto, kwaliteit tegen een redelijke prijs! Heel tevreden.....

Vriendelijk en netjes geholpen.

Goed geholpen en alles naar tevredenheid afgehandeld met de aanschaf van mijn nieuwe auto.

Oplichters! Zitten alleen maar achter geld aan!!

Stukken aan de auto hadden ze blijkbaar naar gekeken en konden ze moeilijk bijkomen en moest voor plus minus vervangen worden. Opnieuw nagekeken en onderdeel nooit aangeraakt of schoongemaakt zoals zij zeiden te hebben gedaan.

Autobedrijf om zeer zeker terug te komen

Wist niet dat het nog bestond , autobedrijf met een kwaliteit klantvriendelijkheid eerlijke prijzen en met zeer goed gevoel wat de klant wil en op prijs stelt . Ons plan is dan ook om zeker terug te komen voor onderhoud en aanschaf in de toekomst . Zeker een aanrader .

Super service, helpen heel graag , ik kreeg antwoord op alle vragen , kan niks slecht erover zeggen ! Gewoon top

Zeer klantvriendelijk

gs auto motive denkt mee met de klant en investeert in de langdurige relatie obv vertrouwen. Erg prettig

Erg goede service!

Mijn eerste auto heb ik met veel plezier en super goede hulp en uitleg bij GS Automotive in Helmond gekocht!

Nette en snelle afhandeling

Inruil van de oude auto was geen probleem. Netjes en snel afgehandeld met aankoop auto en direct meegenomen.

prima geholpen en een goede prijs-kwaliteit

Fijn verkoper, gewone man, geen verkooppraatjes maar duidelijke taal. Prijs kwaliteit verhouding is erg goed. zeer tevreden.

Een gewoon goed bedrijf, voor gewone mensen...misschien toch niet zo heel gewoon!

UIterst vriendelijk en meedenkend Dolf en Nick, aardig en runnen hun bedrijf met bezieling. De moeite van een ritje naar Helmond zeker waard voor wie n mooie, goede en betaalbare auto zoekt

Makkelijk een afspraak maken, goede service. Aanrader!

Goede service goede kerels

Super fijne en betrouwbare zaak!

We kwamen hier voor het eerst. De communicatie over de telefoon was al erg fijn. Geen gladde verkooppraat, gewoon lekker normaal. De auto waar we voor kwamen kijken was boven verwachting mooi in orde. Er was geen woord gelogen aan de in artikel genoemde zeer goede onderhoudsstaat en dat voor een zeer schappelijke prijs. Ook was er nog een deuk uit de deur gehaald waar werkelijk niets van te zien was. Dat werd gewoon eerlijk gezegd. Voor ons was het een stukje rijden naar Helmond, maar een betrouwbare plek is veel waard als je een forse uitgave doet. Wij zijn erg tevreden en komen nog terug in de toekomst!

Fantastische service!

Bij GS automotive hebben we een prachtige Mercedes C180 gekocht. De auto bleek een mankement te vertonen waardoor hij niet door de APK kwam. GS automotive heeft hier direct stappen op ondernomen en zelfs meer werk verricht dan in eerste instantie noodzakelijk was. Dit om de auto in zijn beste staat aan ons over te dragen. We hebben hem zojuist opgehaald. Hij stond al klaar voor ons, in perfecte staat en met zelfs een strik op het dak! Ik raad iedereen die een auto zoekt, om zeker in zee te gaan met GS Automotive. Een klasse bedrijf met echte klantvriendelijkheid en fantastische service!

Snelle service

Super service

Vakkundig maar chaotisch

ik heb in juni een Peugeot 5008 gekocht en bij aankomst voor een proefrit kregen we direct een vakkundig verhaal over de motor van deze auto. Fijn dat hij dit erbij vertelde. De auto stond snel klaar. Bij het ophalen van de auto, bleken de schermpjes in de hoofdsteunen niet te werken. Als je foto's maakt op internet en je verkoopt een auto met schermpjes, dan moeten ze het ook doen. Dit moesten we zelf maar oplossen. We zouden er een fles nieuwe olie bij krijgen. Deze hebben we helaas niet ontvangen. Na een week storing in de navigatie. Deze hebben we zelf moeten verhelpen. Valt niet onder garantie. Na twee weken ging de airco kapot. Kapotte ventiel. Deze heb ik zelf moeten laten testen, vervangen en bijvullen (130 euro). Ik heb een mail gestuurd en gevraagd wat er gecheckt was bij de airco omdat deze nagekeken zou zijn. Tot op heden nog geen reactie. Dit alles geeft mij geen gevoel bij een professionele garage gekocht te hebben. Zo ga je niet om met je klanten. Ook al is het een tweedehands auto.

Als elke keer, snel, precies en duidelijk

Heel goed behandeld en vertrouwd adres

in juli een kia venga gekocht , op de manier hoe we behandeld zijn door Nick is maar een woord voor ZEER goed hij nam alle tijd voor ons. na een proefrit kwamen we over eens met de inruil. Op weg naar huis hadden we een probleempje met het slot van de achterdeur.er werd niet moeilijk overgedaan het slot is inmiddels vervangen we zijn zeer tevreden. Bij GS Automotive ben je op een betrouwbaar adres. Fam. Thomassen

Kundig en reëel

Open houding van verkoper, niet opdringerig. Auto weergegeven zoals deze werkelijk is. Verkoop verliep soepel met reële onderhandeling.

Vriendelijk, meedenkend en betrouwbaar.

Op zoek naar een occasion, kwamen we bij GS automotive uit door de vele goede reviews. Vriendelijke autoverkoper, die ons de twijfel wegnam door een proefrit naar onze eigen garage, voor een snelle check, aan te raden. Dit hebben we gedaan, hieruit kwamen inderdaad geen afwijkende vondsten. Uiteindelijk de deal gesloten en nu blij met onze nieuwe auto.

Vriendelijk en erg goed geholpen

Erg goed en vriendelijk geholpen. Prima service gekregen. Super tevreden over de aangeschafte auto. Netjes afgeleverd. Keurig bedrijf.

Fijne en snelle afhandeling !

Mijn contact persoon was Nick, Fijne en zeer bekwame verkoper .... vorige week een Mercedes 180 gekocht en ben zeer tevreden.

Heel vriendelijk en ook persoonelijk. Je word heel goed behandeld. En nemen ook tijd voor de mensen. Beter dan bij de grootte auto bedrijven En ook een duidelijke uitleg Ik ben heel tevreden met dit auto bedrijf

Vriendelijke werknemer

Hier mijn auto gekocht en super leuk ontvangen, een mooie vestiging met een leuke showroom. Na een testrit viel ons een mankement op en dat aangegeven bij GS Automotive, dit is gelijk opgelost en gerepareerd.

Zeer prettig behandeld. Goede vakkundige mensen.

Fijne garage met verstand van zaken. Bespreken duidelijk vooraf de te maken kosten. Dus geen verassing achteraf.