prima garage

vakkundig mijn onderhouds beurt uitgevoerd tegen zeer redelijk tarief.

Vriendelijke ontvangst, uitleg en afhandeling van aankoop auto van beide heren.

Prettige omgang komt vertrouwelijk over, bij inruil een leuke strik op de nieuwe auto leek wel op een echt kado.

Top bedrijf!

Top service, zeer vriendelijk personeel die precies aangeven wat je kan verwachten. 👍

Uitstekende en snelle service.

Tijdens het uitvoeren van de werkzaamheden kon ik in een aparte ruimte prima wat werken. Kleine beurt en apk was zo gepiept

Top service.

Super garage,personeel,service!

Ik ben heel positief benaderd door Nick. Hij heeft me goed geholpen en je merkte dat ze een goede auto wilde afleveren. Ze leveren hem pas af als de auto volledig in orde is. Daardoor komt dit bedrijf ook heel professioneel over. Ik kan deze garage hierdoor echt aanbevelen! Met vriendelijke groet, Ashley Lasoe

Uitmuntend

Correcte en snelle service

Buitengewoon goed.

Auto na beurt en keuring perfect afgewerkt voor een zeer redelijke prijs. Vooraf prijsopgave en prima haal- en brengservice.

Snel geholpen en vriendelijke behandeling

Zijraam ging niet meer dicht toen wij een paar dagen weggingen. Er werd meegedacht aan een oplossing en onze auto werd snel gerepareerd

geweldige service en altijd even een praatje maken

na een belletje dat de auto niet starte kwamen ze meteen aan huis en werdtergezegd de accu is kapot ,een nieuwe accu werd geregeld en meteen geplaatst zodat de auto het weer goed doet.

Top service

Ongeveer jaar na aankoop van mijn audi een probleem ontdekt en dit is super netjes door gs automotive opgelost, wat een service, super!

Absolute aanrader!

Zeer behulpzaam en eerlijk personeel. Het voelde meteen vertrouwd. Hier worden fatsoenlijke auto’s voor een goede prijs verkocht. Ik heb er onlangs mijn eerste auto gekocht. De vraagprijs lag iets boven mijn budget, maar het was geen probleem om daarover te onderhandelen. Ik heb een proefrit gemaakt, zaken gedaan en daarna meteen de auto meegenomen. Ik ben er heel blij mee. Alle dank gaat uit naar dit bedrijf!

Vriendelijk en goede service

In het verleden hebben wij veel ellende en slechte service bij diverse autodealers en garages ervaren. Maar met GS Automotive heb ik eindelijk een bedrijf gevonden met niet alleen goede prijzen maar ook met een klantvriendelijke instelling en minstens zo belangrijk, een super nazorg en lekkere koffie. Zo hoort het maar dat is tegenwoordig niet overal vanzelfsprekend. De klant op 1 zetten en ervoor gaan dat is mijn ervaring bij GS Automotive. Ga zo door!

Volgens afspraak, prijs en kwaliteit en service

Kom beslist weer terug, bij een volgende gelegenheid, Groetjes, Nico Buys.

Super vriendelijk en eerlijk

Ik heb daar een auto gekocht en ondanks dat ik geen garantie heb genomen heeft Nick toch onderdelen vervangen. Ik vertrouw de verkoper en garage. Raad het iedereen aan om daar een auto te kopen

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen!!

Eerlijk en klantgericht

Prima ervaring, prqchtige DS3 gekocht. Geen gladde praatjes en eerlijk verhaal + nette deal! Aanrader!

Auto werd gehaald en gebracht en bij terugbrengen zelfs gewassen. Helemaal weer tiptop in orde tegen een zeer redelijke prijs. Goede service en kennis van zaken

Fantastisch geholpen

Voor de eerste keer met mijn auto daar naar toe. Ontzettend goede kennis van zaken en prima geholpen.

Afspraken nagekomen.

Net en eerlijk bedrijf waar je de afspraken direct met de eigenaar maakt, die ook zorgt dat ze worden nagekomen.

Super klantvriendelijk en goede service

Wij waren aan het oriënteren voor een auto waar de kinderwagen in past, werden heel vriendelijk geholpen en mochten direct passen of de kinderwagen er in kon. 2x een proefrit gemaakt, gezellig en vriendelijk personeel wij zijn blij met onze aankoop en de super service!

Super!

Zeer nette showroom, we zijn klantvriendelijk te woord gestaan en geholpen. Ik raad GS Automotive en hun mannen zeker aan. Met plezier en een goed gevoel in mijn auto gestapt, tijd om veilige kilometers te gaan maken.

Ze leveren wat ze beloven, en nog een beetje extra!

Kwamen na wat ze beloofden, geen gladde verkooppraatjes (geen afleverkosten!), nette medewerkers en deden zelfs wat extra moeite om de aflevering speciaal te maken!

Erg vriendelijke en goede service!

Mijn ervaringen zijn erg goed met dit bedrijf. Ik had de auto online gezien en daarna gebeld om een afspraak te maken om de auto te bekijken. Erg warm welkom met een lekker bakkie koffie. Goede onderhandeling en service. Het was bekend dat er twee banden versleten waren, maar zelf hebben ze er toch 4 vervangen. TOP! Vriendelijke personeel en zijn erg behulpzaam. Omdat ik mijn auto total loss had had ik dus geen auto meer. Het was geen probleem om een leenauto van hun mee te nemen tot mijn eigen auto klaar was. Ik ben blij met mijn nieuwe auto

Professionals met oog voor details

GS Automotive staat garant voor deskundigheid, hulpvaardigheid en openheid van zaken. What you see is what you get is een praktisch streven wat zeer zeker gehaald wordt.