Fijne betrouwbare garage

Ik heb bij garagebedrijf Ruud den Hartog een Audi A6 gekocht. Het zaken doen met dit bedrijf is heel prettig. Geen opdringerige verkoper maar iemand die advies geeft en ook eerlijk zegt als hij het niet weet. Bij mijn auto bleek een probleem met het ingebouwde alarm of liever gezegd de afwezigheid van het alarm. Dit is absoluut zeer keurig door de heer Ruud den Hartog opgelost. Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer prettig.

Goed meegedacht en prima geholpen.

Ik rij inmiddels al 2 weken rond in de VW Up die ik bij Ruud heb gekocht. Dit naar volle tevredenheid. Prima service, en ze denken daar met je mee. Hier word je tenminste niets opgedrongen. Zeker een aanrader om hier eens te gaan kijken!

Klantvriendelijk ,goeie monteurs, altijd een schone werkplaats en duidelijke afspraken.

Goede communicatie

Goed overleg over hoe de auto te onderhouden en altijd op tijd klaar. Fijn als je daar als bedrijf vanuit kan gaan.

goede garage met prettige medewerkers

Al verschillende jaren worden we hier goed geholpen. De medewerkers staan altijd voor je klaar als je er komt.

Perfecte service!

Alles word in de puntjes geregeld. Eventjes een belletje vooraf voor eventuele kosten. Kortom een bedrijf wat goed met de klanten mee denkt voor een goede oplossing.

Gastvrij en beleefd

Een gastvrije ontvangst, beleefd vakkundig personeel.

Snelle service

Komen afspraken na en bij vragen wordt het geregeld.

Prettige sfeer en zeer klantvriendelijk

Bij reparaties volgt altijd vooraf telefonisch overleg en als iets langer duurt wordt de voortgang doorgegeven. Voor kleine zaken is er altijd tijd om langs te komen.

Goede zaak, fijne service

Je wordt er fijn geholpen, geeft goed advies. Zou het aanbevelen bij iedereen

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slecht bedrijf, mijn zoons samen hun eerste gebruikte auto gekocht. Duidelijk gevraagd aan de verkoper of ze er goede koop aan deden! Niks anders als problemen mee, al veel geld in gepompt en nog niet in orde!!!\r\nNeem iemand anders in de maling, maar niet 2 studenten met beginnend bedrijfje😡

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al jarenlang super tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top auto bedrijf! Levert een auto perfect af. Zelfs punten uitgevoerd wat niet was afgesproken. We komen al jaren bij den Hartog. Redelijke prijzen en gratis leenauto. TOP

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig bedrijf. Verstand van zaken en nemen de tijd voor je. Geen druk om beslissing te moeten nemen, maar in je eigen tempo. Eerlijke inruil en er kan wat gehandeld worden. Voor een volgende auto ga ik zeker weer bij ze kijken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne communicatie gehad met dit bedrijf.\r\nOnderhoud en apk is goed uitgevoerd.\r\nDuidelijk gecommuniceerd over de prijs wat alles gaat kosten.\r\nDus geen op of aanmerkingen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Loop al vanaf het begin bij dit bedrijf en Gewoon altijd goed!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Twee auto’s gekocht bij dit bedrijf en meerdere onderhoud beurten laten uitvoeren! Altijd met en goed resultaat en erg tevreden over de afhandelingen hiervan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben goede ervaring met Ruud den Hartog.\r\nWorden prima geholpen goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autobedrijf Ruud den Hartog is een zeer prettig bedrijf waar je op een professionele manier wordt geholpen. Je voelt je als klant erg gewaardeerd omdat je samen kijkt naar een auto die bij je past. De eerlijkheid, flexibiliteit en fijne wijze van communicatie maken het tot ‘mijn’ garage waar ik terug blijf komen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helemaal top! Van apk, reparaties tot het kopen en verkopen van een auto!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige service bij Ruud en medewerkers. Altijd vriendelijk en deskundige hulp. Daarnaast is er altijd een geschikt moment te vinden om een afspraak te maken