Klantvriendelijk

APK snel geregeld en snel weer de weg op. Je krijgt een eerlijk oordeel - in dit geval 'alles in orde'.

Een Top garage!

Een pluim voor de snelle en goede service die de garage mij al meerdere keren heeft gegeven! Ik zou het iedereen aanbevelen.

Tevredenstellend.

Dit bedrijf geeft naar mijn mening deugdelijke after-service. Huidige wagen ingeruild tegen mooie xc60 met alle veiligheidspaketten. Airco gaf weinig koude lucht. Na een belletje ivm drukke werkzaamheden monteurs kon ik gelijk langskomen. Het is ijskoud in de auto. Ik heb er alle vertrouwen in dat ie blijft functioneren. Goed bedrijfje persoonlijk contact met Ruud.

hartelijk geholpen door Jonathan

Vriendelijk geholpen, goede uitleg van de auto. 2e sleutel van de auto, halve tank benzine, helemaal top. 2 weken later ook nog een attente kaart ontvangen waarin bedankt wordt voor de klandizie

Eindelijk gevonden.

Al maanden gezocht naar een mooie Audi A6 met weinig kilometers. Onlangs op een zaterdag stond een mooi exemplaar bij Ruud den Hartog. Maandags direct gaan kijken. Op 1 enkel puntje was die perfect. Met Ruud een overeenkomst getekend. Bij de aankoopkeuring kwamen weinig andere bijzonderheden naar boven. Enkele dagen wezen ophalen, kreeg nog n volle tankbenzine en een bos bloemen mee, om mijn vrouw ook gerust te stellen. Autobedrijf is een aanrader.

Wij hebben bij Ruud een Mercedes ML gekocht. We zijn zeer goed,vriendelijk en professioneel behandeld. Dit is een bedrijf waar toekomst in zit !! Ruud bedankt voor de fijne samenwerking en we gaan zeker jouw bedrijf adviseren naar andere toe!!

Perfect geholpen op de rand van 2021

Door een onhandige actie van mezelf een lekke band. Bij Ruud den Hartog snel, vlekkeloos en zeer vriendelijk geholpen. Bedankt!

Bedrijf maakt slogan ,,Sleutel tot rijplezier" meer dan waar!

Uitstekend jong, enthousiast, correct, klantvriendelijk en deugdelijk autobedrijf. Prima communicatie, geen ,,opgelegde" verkooppraatjes. Prima auto gekocht. Service na aankoop als top ervaren.

Di t bedrijf straalt vertrouwen uit !

Via internet heb ik bij Ruud den Hartog de auto gevonden die ik zocht. Op korte termijn was alles conform afspraak geregeld. Enthousiaste mensen en een keurig bedrijf. Als ik weer toe ben aan een andere auto zal ik ondanks dat het 1,5 uur rijden is zeker weer bij hun terugkomen.

Fijne betrouwbare garage

Ik heb bij garagebedrijf Ruud den Hartog een Audi A6 gekocht. Het zaken doen met dit bedrijf is heel prettig. Geen opdringerige verkoper maar iemand die advies geeft en ook eerlijk zegt als hij het niet weet. Bij mijn auto bleek een probleem met het ingebouwde alarm of liever gezegd de afwezigheid van het alarm. Dit is absoluut zeer keurig door de heer Ruud den Hartog opgelost. Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer prettig.

Goed meegedacht en prima geholpen.

Ik rij inmiddels al 2 weken rond in de VW Up die ik bij Ruud heb gekocht. Dit naar volle tevredenheid. Prima service, en ze denken daar met je mee. Hier word je tenminste niets opgedrongen. Zeker een aanrader om hier eens te gaan kijken!

Klantvriendelijk ,goeie monteurs, altijd een schone werkplaats en duidelijke afspraken.

Goede communicatie

Goed overleg over hoe de auto te onderhouden en altijd op tijd klaar. Fijn als je daar als bedrijf vanuit kan gaan.

goede garage met prettige medewerkers

Al verschillende jaren worden we hier goed geholpen. De medewerkers staan altijd voor je klaar als je er komt.

Perfecte service!

Alles word in de puntjes geregeld. Eventjes een belletje vooraf voor eventuele kosten. Kortom een bedrijf wat goed met de klanten mee denkt voor een goede oplossing.

Gastvrij en beleefd

Een gastvrije ontvangst, beleefd vakkundig personeel.

Snelle service

Komen afspraken na en bij vragen wordt het geregeld.

Prettige sfeer en zeer klantvriendelijk

Bij reparaties volgt altijd vooraf telefonisch overleg en als iets langer duurt wordt de voortgang doorgegeven. Voor kleine zaken is er altijd tijd om langs te komen.

Goede zaak, fijne service

Je wordt er fijn geholpen, geeft goed advies. Zou het aanbevelen bij iedereen

• Reden bezoek Andere reden

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slecht bedrijf, mijn zoons samen hun eerste gebruikte auto gekocht. Duidelijk gevraagd aan de verkoper of ze er goede koop aan deden! Niks anders als problemen mee, al veel geld in gepompt en nog niet in orde!!!\r\nNeem iemand anders in de maling, maar niet 2 studenten met beginnend bedrijfje😡

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al jarenlang super tevreden.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top auto bedrijf! Levert een auto perfect af. Zelfs punten uitgevoerd wat niet was afgesproken. We komen al jaren bij den Hartog. Redelijke prijzen en gratis leenauto. TOP

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig bedrijf. Verstand van zaken en nemen de tijd voor je. Geen druk om beslissing te moeten nemen, maar in je eigen tempo. Eerlijke inruil en er kan wat gehandeld worden. Voor een volgende auto ga ik zeker weer bij ze kijken.