Super klantvriendelijk en heel deskundig!

Heel hartelijk ontvangen, nemen echt de tijd voor je en weten waar ze het over hebben. Meer dan tevreden!!

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd tevreden geweest over deze garage,maar toch wat opmerkingen hieronder om mee te geven.

Over het algemeen ben ik tevreden over autobedrijf vd Wouw in Waalwijk. Maar bij thuiskomst bleek onder de automatten voor nog een hoop vuil te liggen dat was niet schoon gezogen,zo ook op de achterbank aan het einde was het vol met vlekken de zijkanten namelijk ,en ook beschadeging van het kunststof vooral aan de achterzijde binnenkant auto. Dit is in de showroom niet te zien namelijk .Het plastic gedeelte onder het voorgedeelte van de wielen hing er aan de bestuurderszijde los aan, met het gevaar deze kunstof bescherming voor opspatten tegen de carossorie te verliezen .

klantvriendelijk

Wij zijn heel goed geholpen, daarom na de proefrit ook gelijk de auto gekocht. heel blij mee!

Prima mensen met vakkennis

Prettige mensen, een goede technische kennis.

Zeer goede service

Gemaakte afspraken worden hier nagekomen en dat is tegenwoordig niet overal vanzelfsprekend......

• Faciliteiten wachtruimte

Richard is een aardige rustige verkoper..niks was te veel

Hoop het niet op korte termijn maar zou zeker terug komen.

Super service

Fijn om autos te huren of busjes voor verhuizing erg fijn.

• Faciliteiten wachtruimte

Top garage vriendelijk personeel. Goede service. Altijd buitengewoon tevreden. Ze geven je daar vertrouwen.

Gewoon goed en efficiënt

Fijne aflevering en instructies door personeel. Auto rijdt goed en laad makkelijk.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Het huren van de bestelbus verliep soepel en snel

Alle onderdelen van de verhuur van de bestelbus verliepen snel: het online reserveren, het ophalen en het terugbrengen. Prima onderhouden bus. Alleen de laadklep ging erg langzaam naar beneden, omhoog ging wel snel.

TOPPIE!

Snel en vriendelijk geholpen. Het is daarom ook dat we met regelmaat gebruik maken van de diensten van Vakgarage van de Wouw, dus we zeggen WO(U)W!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

voortreffelijk ingegaan op mijn verzoek tot een mogelijkheid

Tijdens het bezoek aan de showroom heb ik de wens uitgesproken 2 auto's in te ruilen en 1 vervangende occasion tegen een redelijke prijs terug te kopen. Hier is zeer adequaat op gereageerd door de verkoper waardoor wij snel tot een overeenkomst kwamen.

• Faciliteiten wachtruimte

Goed geholpen fijne ervaring!

Veel gemak gehad van de 20m3 bus met laadklep om ons jaarlijkse atletiek evenement te kunnen verzorgen!

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goed en deugdelijk materiaal met een prima persoonlijke service van het personeel. Met heeft goed zorggedragen voor advies en toonde zich flexibel.

• Faciliteiten wachtruimte

goede service, fijne huurauto!

Snelle reactie op aanvraag voor de huur van een bakwagen 20m3. Reservering bevestigd, snel geholpen en instructies gehad. Prima verhuiswagen!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Satisfied And accommodating sales agent.

Professional sales agent and helpful to accommodate my questions and concerns. All over satisfied with thier service's.

• Would you recommend us? Yes

Goed geregeld, heel tevreden weer

Fijne bus om in te rijden.

• Faciliteiten wachtruimte

Service en auto zijn top!!

Ik vond het een zeer prettige kennismaking met dit bedrijf, vooral omdat ik pas voor het eerst een auto huurde. Alles werd netjes vooraf gaande de huur per mail uitgelegd en de daarop administratieve handelingen werden correct uitgevoerd. De facturatie verliep erg snel ondanks het zondag was, indien nodig ga ik zeker weer huren bij dit bedrijf.

Zeer goed.

Goede en vakkundige voorlichting.

• Faciliteiten wachtruimte

Behulpzaam, meedenkend de tijd nemend

Omdat ik sinds kort verhuisd ben vanuit Rotterdam naar Waalwijk ervaar ik de mentaliteit van “Brabanders” Tijd nemend , rustig en Eerlijk Hetzelfde ondervond ik bij Marcel van der Wouw. Vol vertrouwen hebben we daar een Mitsubishi Eclipse Cross gekocht. De wensen die tov de auto hadden zijn volledig vervuld. Verzekering geregeld We werden zelfs opgehaald door Marcel toen de auto werd geleverd ondanks dat we vlakbij wonen. Uitleg over “car play” systeem en werking van de auto Vrijdag even terug komen want er moet nog een update plaatsvinden in de DAB radio. Zeer tevreden met service van Marcel zijn bedrijf en personeel. Advies: auto aanschaffen ga naar van de Wouw!

• Faciliteiten wachtruimte

Wij werden, heel goed geholpen

Auto gehuurd. Even bellen gelijk geregeld. En bevestiging via email adres.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Netjes geholpen bij vd Wouw

We werden netjes geholpen , auto gekocht voor onze zoon bij deze dealer. Goede afspraken gemaakt omtrent verkoop

• Faciliteiten wachtruimte

Buitengewoon goed behandeld en uitleg gehad.

Zeer vriendelijke en kundig.

Gewoon super verhuurbedrijg

Echt alles perfect geregeld en een prachtig wagenpark

Gewoonweg super !!

Erg goed geholpen door het personeel,zowel aan de balie als de verkoper. Gelijk aanbod voor bakje koffie,relaxed alles geregeld en tijd voor een grapje. Showroom ziet er erg goed uit. Geef alles een 9,5 blijft er nog beetje uitdaging voor het personeel er een tien van te maken. Auto goed nageken nog extra koppeling afgesteld op mijn verzoek. Bij ophalen van de auto hetzelfde recept,super dus.

van Andelstraat 7

5141PB Waalwijk