Vriendelijk en oprecht.

Zeer vriendelijk geholpen en ze nemen de tijd voor je. Geen opdringerige verkooppraatjes en de ene auto is nog mooier dan de andere in de showroom.

Zeer positieve ervaring met Frank van carrun

afgelopen donderdag mijn nieuwe q7 gekocht bij Carrun en vrijdag reeds opgehaald. Ondanks de coronamaatregelen was het zeer plezierig en persoonlijk om de zaak met Frank rond te maken. Mooie auto's en een eigenaar met passie voor mooie auto's Zeker een aanbeveling waard.

Klantvriendelijk, deskundig en adequaat.

Een geweldig autobedrijf, met liefde voor mooie automobielen. Verstaat de wens van de klant en geeft daar ook invulling aan. Prettige klantbenadering.

Zeer professionele benadering, heldere communicatie

Het contact verloopt soepel en men komt zijn afspraken na. De geleverde service is van topkwaliteit.

Je wordt altijd netjes en vriendelijk behandeld.....echt een aanrader om eens te gaan kijken in de showroom

In 1 woord "TOP"

Enthousiasme, vakkundigheid, deskundigheid, behulpzaamheid van Frank heeft de doorslag gegeven om tot aanschaf van de Volvo V90 cc over te gaan. Wij hebben alles als zeer aangenaam ervaren . Afspraken worden nagekomen. Het is zeker een aanrader om een auto aan te schaffen bij Car Run.

Klantvriendelijk. Zeer goed !

Carrun doet wat zij zegt. Verder zeer oplossingsgericht. Zeer aanbevelinswaardig.

Topservice tot na de aankoop

Ik heb een geweldige Audi RS4 gekocht bij Carrun. Daar waren een paar kleine dingen mee die door het team van Carrun geweldig zijn opgelost. Frank, Jeroen, top, dank voor de service!

Alles volgens afspraak

Alles volgens afspraak

Mooie auto, kleine dingetjes opgelost, maatwerk in kleur en banden

Ik voel me als klant gewaardeerd, openheid van informatie, best doen voor maatwerk zoals zwarte logo's, spiegel kappen e.d. Handig de wielen erbij af kunnen nemen tegen conforme prijzen en flexibel bij inname auto.

Zo zou je overal een auto moeten kunnen kopen

Als iemand boven de 40 (zoals ik) heb je als autoliefhebber reeds enkele automobielen gekocht (en verkocht). We kennen allemaal de risico's van het kopen van een auto met complexe technieken (veel opties, grote motoren, dus veel techniek). Bij CarRun kocht ik mijn eerste Audi A6 Allroad. Op slag was ik verliefd. Na twee maanden gereden te hebben waren er wat kleine zaken, die direct werden opgepakt en fantastisch werden opgelost. Na vijf maanden was er een rateltje hoorbaar. Geen idee wat het was. Blijkbaar was het een ketting (die zittten op een V6 3.0TDI) of iets anders. We kregen per direct een BMW 5 serie mee als leenauto, de Audi werd volledig gerepareerd en stond fris gewassen en schoon en klaar om weer meegenomen te worden. Je kunt me een hoop vertellen, maar deze mate van service heb ik nog niet eerder meegemaakt. Wat een service, wat een vriendelijkheid, wat een ervaring. Een hele dikke 10 voor deze organisatie.

klantvriendelijk

goed behandeld , netjes ontvangen , en erg goede service

Enthousiast en top auto’s

Iedereen bij Carrun is enthousiast en behulpzaam. Goede uitleg over de auto’s. Alle auto’s zijn ruim uitgerust met veel luxe, zoals een auto hoort te zijn.

Top service en kwaliteit

Ik had een vervelend geluid agv een beschadigde as. Deze is snel en goed vervangen, en bovenal vriendelijk en kundige vakmensen.

Interpersoonlijk erg prettig in omgang en contact komt als vertrouwd en betrouwbaar over .

9 januari om 1645 uur de auto opgehaald. Helaas was er weinig tijd voor de overdracht. Remlicht (rechts ) was kapot en is zelf vervangen en bij de start komt er veel uitlaatgassen in de auto. Als dit aan houdt, zal ik contact gaan leggen. Laten we hopen dat dit geen probleem is. Verder mooi bedrijf en zal zeker bij toekomstige interesse voor nwe auto langs gaan.

Kwaliteit product en persoonlijke aandacht Top!

Prachtige auto's te koop bij CarRun. Kwaliteit en prijs zijn in orde. Wat een passie voor de automobiel is onze ervaring in Veldhoven. Het uurtje rijden na een telefoontje voor bezichtiging BMW X3 was zeker de moeite waard. Auto stond tiptop klaar. Op gemak inruil besproken en montage afneembare trekhaak. Deal! Ook administratief heeft CarRun zijn zaakjes goed voor elkaar. De aflevering verliep eveneens perfect. Wij zijn zeer tevreden met de aanschaf en de wijze waarop wij zijn geholpen! familie van der Wel

uitstekend, kan niet beter

Ben voor de eerste keer bij Carrun geweest. uiterst vriendelijk ontvangen. Na een proefrit heb ik bij Carrun een auto gekocht. Ook de service na afloop was uitstekend. Ik kom hier zeker weer terug.

Goede ervaring met de aankoop van mijn nieuwe auto bij Carrun

Frank heeft mij geweldig geholpen, ook het contact met andere medewerkers was altijd prettig. Kwam via internet bij CARRUN uit, ben zonder afspraak langsgegaan en kon meteen een proefrit maken in de auto die ik had gezien. Uiteindelijk niet de auto van de eerste proefrit gekocht maar wel een andere auto uit hun aanbod. Ze hebben me daarnaast prima geholpen met het alarm dat nog ingebouwd moest worden en de auto dezelfde week nog kunnen leveren. Top Frank!!

Goed bedrijf, superservice, aanrader

Je hoeft niet naar de Dealer om goed geholpen te worden. Deze zomer een BMWx5M50D gekocht bij Carrun. Had even een probleempje met de vering. Zelfs op vrijdagavond en op zaterdag werd er alles aan gedaan om weer te kunnen rijden. Hierdoor konden wij op tijd op vakantie. En niet zeuren over geld. Leenauto mee, probleem opgelost en weer rijden. Superrr service ! Topbedrijf.

Frank is een echte autoliefhebber en maakt je enthousiast en overtreft de verwachtingen!

Carrun is een mooi bedrijf. Zowel Frank als Corne zijn duidelijk en houden zich goed aan de gemaakte afspraken. Echt een leuk bedrijf om vertrouwd een auto van te kopen

Zeer vriendelijke autoliefhebbers

Hoewel de sluitingstijd naderde was er de mogelijkheid om een proefrit te maken op zaterdagmiddag. Verder heldere uitleg en veel enthousiasme.

Zeer correcte en spoedige opvolging

De heren Corné en Frank zijn oprechte en eerlijke verkopers, het enthousiasme spat er van af. Het zijn echte autofanaten met een eerlijk verhaal.

Leuk bedrijf met fijne mensen

Fijn verlopen gesprekken en duidelijk geweest met aantonen historie van de auto. Auto is verder netjes afgeleverd.

Geweldige service en heel prettig zaken doen.

Prettige sfeer en prettig onderhandelen. Aftersales erg goed!

Zeer plezier zaken doen

Uitgebreid heeft Corne de tijd genomen om de verschillende auto's te bespreken, en ook ruim na sluitingstijd was geen probleem. Het komen tot een deal was een helder proces met goede uitkomst. En bij het ophalen van de auto werd wederom ruim de tijd genomen en alles goed uitgelegd. Een hele fijne manier om een auto te kopen.