Super tevreden

Prachtige auto gekocht van een enthousiaste Frank. Prettig contact gehad, goed en eerlijk advies. Top!

Prettige service

Hallo allemaal ik ben niet de makkelijkste maar voelde me erg op mijn gemak ik kan dat wel waarderen. We vonden het prima met Frank en collega’s technische vragen werden ook goed beantwoord werkplaats was ook prima probleem snel opgelost ga zo door echte auto liefhebbers.

goed bedrijf

goed geholpen met de koop van mijn BMW

Top bedrijf!!

Wij zijn zeer gastvrij ontvangen en hebben goed zaken kunnen doen. Fijne mensen, ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Superservice met Brabantse gastvrijheid.

Top ervaring!

Goed geholpen ondanks ik in twijfel was of ik van Audi naar BMW wilde gaan. Voelde goed, vertrouwd en heel coulant. Dank je Frank!

Zeer prettig bedrijf !!

Onlangs een hele mooie Audi aangekocht bij Carrun. Ik ben zelf een hele bewuste consument en hecht veel waarde aan hoe ik behandeld word en dat is lang niet zo vanzelfsprekend meer als het lijkt. Bij Carrun ben ik super positief! De mensen daar zijn zeer vriendelijk en oprecht. Ook de hele afhandeling is heel goed verlopen, alles wat is afgesproken word uitgevoerd en zelfs meer dan dat. Bij het kopen van een andere auto is dat voor mij “meer dan de auto alleen” en dat snappen ze daar. Dank je wel !!

Zeer deskundig

Zeer vriendelijke en deskundige hulp bij het maken van de keuze Ruim de tijd genomen voor advies Perfecte aflevering van auto.

Heel tevreden met autokoop en aflevering. Professioneel en eerlijk autobedrijf met goede service

Heel tevreden met autokoop van Audi Q5 en aflevering. Professioneel en eerlijk autobedrijf met goede customer service. Fijne mensen.

In een woord super

Echte mensen waar je graag terug komt , heb ook mijn volgende opdracht daar aan hen overgelaten

Goed en snel geholpen

Zeer professioneel geholpen prettige bedrijf en zeer betrouwbaar.

Fijne samenwerking

Behulpzaam en meedenkend

100% aanrader! Warm, kundig en meedenkend.

Ben zeer goed geholpen door Frank. Prachtig om te goed gepassioneerd hij is over de auto’s die hij verkoopt. Zeer goede expertise en je voelt totaal geen druk. Er wordt met je meegedacht en op de juiste manier en eerlijke manier geadviseerd. Ik heb mijn Q7 ingeruild en een prachtige Q7 gekocht. Ik kom voortaan altijd naar Carrun!

Vakkundig en zeer vriendelijk

Schoon bedrijf. Zeer vriendelijk en denkt met je mee

100% een top bedrijf

Top bedrijf en mensen met kennis die Je persoonlijk te woord staan. En veel weten wat ze verkopen ,Komen de afspraken na en werken zeer correct.

Via marktplaats, en door de goede reviews hebben wij recent een mooie wagen gekocht bij Carrun. Door de verkopers werden wij vriendelijk ontvangen, we kregen goede uitleg/advies. Wij kunnen iedereen Carrun uit Veldhoven aanbevelen.

Super auto, super service !

Frank heeft de tijd genomen om me een auto op afstand te verkopen. (Had geen tijd om langs te komen) en om me te helpen met het regelen van de financiering. Top bedrijf, Top service

topbedrijf, topservice en topauto's

Alweer mijn 2e auto gekocht bij de mannen van Carrun. Altijd meedenkend en een enorme rust om te weten dat je met 100% kwaliteit de showroom uitrijdt. Op naar wederom duizenden kilometers puur rijgenot, Tot de volgende keer mannen!

Mooie auto's

Prima geholpen !

Fijn onderhandeld en niks was teveel bij wat ik vroeg het werd verzorgd en uitgevoerd ! Oftewel alle wensen werden vervult voor zover het in hun mogelijkheden lag ! Er ging het er altijd vriendelijk en behulpzaam aan toe ! Bedankt

Zeer betrouwbaar en deskundig

Recent wagen gekocht. Zeer klantvriendelijke benadering. Veel technische uitleg gekregen over auto. Kleine mankementen die nog hersteld moesten worden werden belicht. BOVAG garantie geeft zekerheid. Bedrijf straalt betrouwbaarheid en kwaliteit uit!

Goede verkoop/aflevering en service door Frank en Joey

Snelle service, klantvriendelijk en mooi resultaat

Vervangen achterlichten upgrade cruise Control snel en professioneel uitgevoerd. Meedenken met de klant.

Super contact en service!!

We zijn bij de aankoop van onze BMW X5 zeer goed geholpen door Joey en Frank! Van het moment bij binnenkomst tot de aflevering zijn we goed begeleid en geholpen, ga zo door!

Carrun is één en al Top!

Heb een hele mooie BMW 530i touring gekocht waar ik zeer over te spreken ben en niet alleen over de auto maar ook over het personeel.Ben de eerste keer geholpen door Corne waar ik de deal mee gesloten heb die heel vriendelijk was en ook verstand van zaken heeft en de twee keer om de auto op te halen door Frank.Frank is ook een echte liefhebber en heeft me alles tot in detail uitgelegd. Fijne mensen daar! Carrun is een echte aanrader!

betrokken bij de klant en kordate follow-up

Jong bedrijf met ambities en een liefde voor autos. Ben bij de aflevering goed geholpen met veel uitleg over de auto en het delen van praktische ervaringen.