Uitstekend bedrijf

Heel netjes geholpen door Frank en keurig advies gekregen. Ik zal hier in de toekomst zeker terug komen. Frank, nogmaals bedankt! Wij zijn heel blij net de Volvo XC90 Mvg Chris

Goede service!

Gewoon zoals je graag behandeld wilt worden

Mooi en net bedrijf waar je vriendelijk word geholpen

Mooie nette auto gekocht voor een eerlijke prijs. Netjes afgeleverd zoals afgesproken . Vriendelijk geholpen .

Vakkundig en transparant

Al een tijdje op zoek naar een zeer goede XC60 T6.Weinig goeds in de markt....en daar stond hij dus gewoon te glanzen in Veldhoven! Proefrit gemaakt op Vrijdag,auto Dinsdag in huis. Corne en Frank weten waar ze het over hebben,wat zij niet weten dat zoeken ze uit. Goed persoonlijk kontakt,geen verborgen agenda’s. Volgende auto haal ik weer weg bij hen. Carrun....what you see is what you get!

Een hele goede ervaring

Komen zeer betrouwbaar over , geen gladjanussen met snelle babbels maar betrouwbaar adres waar je je vrienden en kennissen heen zou sturen om een auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar BMW X3 gekocht met irritante trilling. Vanaf eerste melding is dit serieus opgepakt en getracht het eruit te krijgen. Dit bleek niet eenvoudig. Telkens weer dingen proberen als het er nog niet uit was. Ondanks veel pogingen, tijd en geld erin gestoken toch niet aanwijsbare oorzaak vast kunnen stellen. Wel constructief blijven meedenken en proberen. Iedereen van het carrun team heeft enorme inzet en uithouding getoond. Zeer verfrissend en prettig. Voelde mij telkens toch zeer welkom. Menig ander bedrijf zou zeker al eerder zijn afgehaakt. Echt top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mensen zoals ik zien een auto kopen niet als een moetje, maar als een feest. Door de jaren heen zie je het verschil tussen handelaren en ondernemers met passie. CarRun is zo\'n snoepwinkel. Je gaat naar CarRun omdat hun collectie bijzonder is. Anders gezegd; voor de echte toys ga je naar CarRun, voor euroknallers en discounters naar, nou ja, je weet wel.\r\n\r\nMijn eerste contact was kort met Jeroen, daarna Frank die ik steeds Mark noem. Zijn passie straalt niet alleen uit zijn ogen, maar ook van zijn onderneming. \r\nWat een service, wat een begeleiding. En; geen gezeur en gezeik maar oplossen. Dat is wat hier gebeurd wanneer je voor \'een dingetje\' staat. \r\n\r\nVolgens mij hoef ik je niet vertellen dat ik deze jongens van harte aanbeveel. Goed werk mag beloond worden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakmensen met liefde voor auto’s.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf met een persoonlijke servicegerichte instelling. Binnen gelopen om rond te kijken en een week later naar buiten gereden met een nieuwe wagen. Compleet met verzekering, grote beurt en extra alarmsysteem. Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar en eerlijk, behulpzaam en transparant. We hebben er nu de derde keer n auto gekocht en de service en klantvriendelijkheid zijn uitmundend!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prima bedrijf om zaken mee te doen .\r\nAls er iets is denken ze alleen in oplossingen. \r\nAls je belt voor een probleem (mee gemaakt ) ook na langere tijd blijven altijd vriendelijk en behulpzaam. \r\nHeb een kleine elektrotechnisch storing gehad maar vanwege de afstand en drukte met mn werk hebben wij het alsnog opgelost zonder dat iemand er van last had. Mijn conclusie wil je daar een auto kopen dan krijg je er geen spijt van.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes, snel en vakkundig geholpen. \r\nBedrijf(Corné) komt gelijk betrouwbaar over.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele mooie auto gekocht met de juiste opties. Van liefhebbers voor een liefhebber, zullen we maar zeggen.....\r\nBen ervan overtuigd dat ik hieraan veel plezier ga beleven.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer net en deskundig bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het gebouw en kantoor ziet er allemaal niet zo gelikt uit, maar laat je niet misleiden. De auto\'s en service zijn dat wel. Met veel plezier hier een auto gekocht, die tip top in orde (als nieuw) is afgeleverd. Eerst weer even sparen, maar dan zou de volgende auto zomaar ook bij Frank en Corné gekocht kunnen worden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Supermooie auto gekocht bij Corne!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ondanks dat ik een auto zonder garantie gekocht heb, werd de auto toch nog even gecheckt: gevolg: nieuwe distributie (en oliepomp) ketting vervangen. Wat een service!! Daarmee geven ze de koper een ontzettend vertrouwd gevoel. \r\nNogmaals mijn dank.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed ervaring met Carrun. Corne en Frank zijn super behulpvaardig en nemen alle tijd om je ze goed mogelijk van dienst te zijn! tot nu toe super ervaring.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer prettig voelt heel vertrouwd

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi bedrijf met een perfecte autovoorraad! Zeer vriendelijk geholpen en een prachtige koop gedaan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakmensen! Betrouwbare vakmensen, klein overzichtelijk, netjes, hele fijne ervaring. Gisteren een auto afgeleverd waarbij alle tijd werd genomen voor uitleg over de auto, het alarm en nagevraag gedaan werd of alle verzekeringen goed geregeld waren. Echt top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik zal het heel kort houden ,als je de showroem binnen komt weet je al dat je met auto liefhebbers te maken hebt je word vriendelijk ontvangen en de afhandeling is zo als het hoort dikke pluim voor Carrun !!\r\n\r\nMvg K.de Leeuw

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super klantgericht en komen zeer goed hun afspraken na. Nogmaals bedankt👍