Van twijfelachtig naar goed

De tweede ervaring op 23-01-2023 is goed. We hebben de eerdere ervaring van november jl. op volwassen wijze besproken en zijn gezamenlijk tot de conclusie gekomen, dat er indertijd (zie hieronder) ongelukkig is gecommuniceerd. We zetten de relatie voort en hebben het vertrouwen in elkaar uitgesproken. De aanvankelijke kou is hiermee uit de lucht. Enige weken geleden bewust persoonlijk naar Pouwels gegaan om een APK-keuring af te spreken. Aanbevolen door mijn inmiddels gestopte garagehouder. Goede eerste ervaring. Afspraak gemaakt. Toegezegd de factuur binnen enkele dagen te betalen. Factuur binnen op 29-11, met verzoek voor 7-12 te betalen. Prima. Op 30-11 de auto opgehaald. Bij binnenkomst direct aangesproken op nog niet betaalde factuur. Even later nog een keer aangesproken op de nog niet betaalde factuur. Niet erg vriendelijk, matig vertrouwenwekkend. Waarom? Mijn toezegging is betaling binnen enkele dagen. De factuur verzoekt betaling voor 7-12. Waarom daar op 30-11 een punt van maken? Ik hoop dat er sprake is van een misverstand of een met het verkeerde been uit bed gestapte medewerker.

Tot nog toe positief.

Eerste keer voor ons.

Top, duidelijke communicatie

Zeer net bedrijf, komt na wat er beloofd wordt

Heel prettig geholpen

We zijn heel prettig geholpen bij Pouwels bij de aankoop van onze nieuwe auto. Geen typische autoverkoper maar gewoon no-nonsense en correct. Dat vonden wij fijn. Vooralsnog hebben we de auto een week en zijn we blij met de auto en de 'manier' waarop we heb hebben gekocht.

Keurig en goed geholpen

Keurig en goed geholpen.

Goed en netjes geregeld allemaal

top

Excelent werk

Perfecte diagnosche en snelle reparatie

Top gedaan! Dank jullie wel

Prima service!

Mijn auto bij Pouwels verkocht voor een mooi bedrag. Contact verliep prettig: vriendelijk en duidelijke toelichting.

Vriendelijke, goede en snelle service

Snel geholpen volgens afspraak

Capabele firma die afspraken nakomt en werkzaamheden na samenspraak goed uitvoert

Fantastische geholpen

We komen van garage van Berkom en garage Pouwels was ons aangeraden. Een probleem met de elektriciteit van de trekhaak werd er geconstateerd tijdens de Apk-keuring en is met veel aandacht opgelost ook met dank aan mevrouw van Berkom en de Wielencentrale.

Een betrouwbaar adres

Ik heb een Nissan Qashqai gekocht bij Pouwels. Een week later gaf de accu ineens storing. Bij Pouwels hebben ze me net zo lang geholpen tot het helemaal opgelost was. Zonder gezeur en zonder kosten. Inmiddels is de auto ook uitvoerig getest en blijkt ie, zoals bij Pouwels al gezegd werd, een prima auto te zijn.

Gewoon goed

Zoals het moet zijn een garage waar het gewoon goed is. Geen gezeur, geen dure verkopers maar gewoon een betaalbare kwalitatieve garage waar je op kunt vertrouwen.

Goede service en vriendelijk. Auto weer helemaal top!

Auto rijd weer als een zonnetje. Goede service en vriendelijk personeel

Top, zoals altijd snel geholpen door de vakmannen van Pouwels.

Zeer goed werk geleverd.

Wat vakmanschap ben je in de goede garage. Ik prijs iedereen aan om naar deze garage te gaan. Wat prijs betreft is het een plus.

Als vaste klant, word ik altijd goed geholpen hier. Niet alleen met ver of aankoop. Aan een auto, ook met service en eventueel onderhoud. Dank je voor het vertrouwen en klantvriendelijkheid. Keep up the good job

Super service

Altijd zoals afgesproken.

Goed en vakkundig

Ben in Oss komen wonen wegens werk en zocht een goed autobedrijf die zorg namen voor mijn auto. ben uit gekomen bij autobedrijf Pouwels. Daar aangekomen heb ik een goed en betrouwbaar gesprek gehad met de eigenaar , deze was vriendelijk en direct. Afspraak gemaakt voor een Grote onderhoudsbeurt. Deze is perfect uit gevoerd en de auto rijd weer zoals deze behoort te rijden. Ik kom graag bij u terug voor de verdere onderhoud en zorg aan mijn auto.

Buitengewoon goed.

We kwamen met een lekke band. Er werden gelijk 2 nieuwe banden geregeld en na ongeveer 1.00u konden we onze reis voortzetten.

Snel en vakkundig

Zelfs na mijn verhuizing :-) word ik snel en vakkundig geholpen. Topbedrijf!

Eerlijk advies, flexibele service