• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd supersnelle en goede service. Topbedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanuit het zonnige Italie bedankt voor de goede service, met de caravan zonder problemen op onze vakantie bestemming aangekomen. Echte aanrader dit bedrijf transparant,eerlijk,niet opdringerig kan Autobedrijf Pouwels zeker aanraden.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Achteraf gezien een te dure auto bij Pouwels Oss gekocht.\r\nOndanks dat ik gevraagd had of ze de auto en goed na wilde lopen om te controleren of alles goed werkt (knopjes lampjes enz.) Voordat ik heb op zou komen halen.\r\nVolgens hun was alles nagekeken en goed.\r\nEchter achteraf blijkt dat er 2 lampje stuk waren en de stop/start knop niet werkte, plus toen wilde ik gaan tanken en kwam ik er achter dat het klepje van de benzinetank niet open wilde (motortje stuk)\r\nEn ze hebben hem ook nog op onveilige banden verkocht.\r\nDat alles is niet opgelost helaas.\r\nZe doen met of ze gek zijn.\r\nIk ben dus behoorlijk teleurgesteld in dit bedrijf.

We hebben ruim een half jaar getracht te achterhalen waar deze review vandaan komt. Tevergeefs. Een dergelijke anonieme(!) klacht kunnen wij daarom niet serieus behandelen, helaas... Mocht er iemand, ondanks onze hoge scores op klantenvertellen.nl, toch niet helemaal tevreden zijn: laat het ons s.v.p. eerst weten alvorens een -al dan niet anonieme- review te schrijven. Alleen op die manier kunnen we samen tot een oplossing komen en onze service naar een nóg hoger niveau tillen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf perfect

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Reeds 23 jaar klant bij Pouwels Oss en het moet gezegd ze maken hun naast geplaatste omschrijving voor 100% waar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kan niets anders zeggen dan een TOP bedrijf, heb er enkele weken geleden een auto gekocht (zonder garantie) nu bleek er een probleem te zijn met de auto wat mijn eigen garage niet kon verhelpen. Ik heb Autobedrijf Pouwels gebeld of ze mijn konden helpen. na enige tijd zoeken bleek een martel een paar kabels aangetast te hebben deze zijn gerepareerd ik kon weer met volle tevredenheid terug na huis en tevens een apparaatje gemonteerd zodat deze diertjes niet nog een keer aan de kabels gaan knagen. Alles is kosteloos gemaakt daarom een dikke 10!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi voorbeeld van een eerlijk bedrijf dat scherp en eerlijk prijst. Top service en begrijpen wat een klant nodig heeft.\r\nZe zijn enorm klantvriendelijk. \r\nZe nemen de tijd voor jou als klant. Behulpzaam.\r\nAl met al een garage waar ik zeker terug kom en ook andere mensen heen stuur! Zou zeer zeker aanraden voor aanschaf van een auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn vast autobedrijf waar ik altijd naar toe ga

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles super

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Monteurs met kennis van zaken

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi bedrijf. Deskundig personeel. Service optimaal

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer reële en nette eigenaar, voelt gelijk vertrouwd aan.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedankt voor jullie snelle service toen ik voor hulp kwam met een kapot-gereden band! Zeer goede behandeling.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden met mijn pas gekochte auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eigenaar en werknemers staan dicht bij de klant. Direct contact is erg fijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een fijne bedrijf kom er al jaren en dan bouw je ook een vertrouwend op\r\n