Fantastische service

Mijn autootje werd voor de onderhoudsbeurt en apk keurig thuis opgehaald en teruggebracht. Zo hoef ik met dit slechte weer de deur niet uit en heb ik er geen omkijken naar. Ik vind het fantastisch dat zoiets in deze tijd nog kan!

correct vakkundig en vriendelijk

fijn familie bedrijf

Heel goed

Persoonlijke benadering, uitstekende service.

Voelde me welkom en goed geholpen

Nadat wij een mooie auto voor een goede prijs hadden gekocht, kregen we na een paar weken een storinkje in het elektrische circuit! Ondanks dat het eigenlijk niet hoefde, nodigde Pouwels ons uit de auto te brengen zodat zij konden helpen met de oplossing. Na veel zoekwerk, het nodige geduld en uiteindelijk vervanging van een simpele stekker op een gloeibougie...kon ik vandaag weer blij naar huis rijden! En kunnen we een mooi begin maken aan de camper inbouw van de Fiat Ducato.... Mischa en Jeroen en medewerkers...heel erg bedankt voor jullie hulp!

Prima garage

Zeer snelle hulp gehad . Reparatie bekwaam gedaan. Ik raad iedereen aan om naar deze garage te gaan. Je wordt vriendelijk behandeld.

Super garage!

Zeer tevreden over de service, er wordt ALTIJD met je meegedacht! Kom hier al van kind af aan, toendertijd met mijn ouders mee.

Heel fijn contact met Jeroen van den Heuvel

Het klopt gewoon en geeft vertrouwen

Zeer vriendelijk te woord gestaan en hele goede service en onderhoud !

Onderhoudsbeurt aan mijn auto laten uitvoeren en deze is naar volle tevredenheid uitgevoerd. Duidelijke rekening gekregen en goede uitleg over gedane werkzaamheden en zeer vriendelijk te woord gestaan. Ik ben zeer tevreden en ga zeker weer naar dit bedrijf toe.

10.

Mijn ervaring met deze bedrijf is geweldig die meneer die heeft dus tijd genomen om mij te helpen het verkopen van zijn auto stad staat samen met de klant dus de tijd nemen voor de klant verzekering kijken wat het beste is En aangezien ik toch de tijd veel tijd nodig heb heeft hij ongeveer 2,53 uur voor mij genomen met heel veel liefde en warmte geen probleem Ik vond het echt geweldig plus wat hij heeft geschreven in de opdracht in die zeg maar uit de uitslag van de rapport van de auto is sexy Er is geen garantie want dat is zo is het gesteld maar mocht je iets met de auto hebben kun je altijd terugkomen of bellen Wij staan altijd voor onze klanten klaar dus het is mijn mannetje Het is mijn zaak Ik kan echt mensen aanbevelen want autoverkoper is makkelijk maar vriendelijk of holistisch zijn Luister naar de klant dat vind je niet overal Maar bij deze geweldig alle personeel Ik denk zijn naam is Jeroen het kan ik weet het niet meer maar dat de naam is niet belangrijk de mensen daar het personeel geweldig en vooral heb ik gehoord dat zijn vader ook de zak met jaren heeft gerund samen met hem dus en ze maat dus is er echt een rechte band familieband alle personeel al zijn ze geen familie maar ze zijn ze gaan met mekaar om echt als een familie warme band geweldig mijn naam is Loes uit Gaanderen

De auto gaf een probleem. Door de deskundige ervaring wisten ze meteen wat het euvel was. De auto was nadat de onderdelen binnen waren direct gerepareerd. Na een telefoontje de auto opgehaald.

top bedrijf

Via via gehoord dat ik bij Autobedrijf Pouwels Oss maar eens moest gaan kijken. Geweldig bedrijf , ben meteen geslaagd voor een top auto. prijs kwaliteit verhouding prima. Ik raad iedereen aan om bij dit bedrijf te gaan kijken om een leuke auto te kopen . Van personenauto's tot bedrijfsauto's. Bedankt voor de goede service van een tevreden klant

Geweldige service, fijne auto gekocht en goed geholpen!

Klantvriendelijk personeel, namen alle tijd om me goed te helpen.

Vakkundig geholpen

De mensen bij Pouwels weten wat ze doen en hebben mij volledig ontzorgt met de import van een auto uit Duitsland.

Prima en snelle service.

Prima en snelle service.

Snel en deskundig geholpen, top.

Prettig en vriendelijk geholpen. Goede service. Snel geholpen.

Goed en betrouwbaar.

Het is fijn om zaken met ze te doen.

Vetrouwd

prima, snel en eerlijk. zoals het hoort.

Vrij goed wel jammer dat we extra kosten hebben moeten maken voor airco hopelijk is het nu wel goed

uitstekend geholpen en alles perfect geregeld.

Ik ben zeer beleefd geholpen en als ik vragen had is daar bekwaam op geantwoord.Aardige verkoper.

Wordt altijd goed geholpen en heel wat jaren en ben heel tevreden

Bij garage Pouwels ben ik een zeer tevreden klant!

Ook deze keer met de APK-keuring naar garage Pouwels, waar ik inmiddels al jaren vaste klant ben. Aangezien mijn auto al de nodige jaartjes oud is, en daardoor de koplampen er wat dof en mat uitzien, heeft de monteur deze keurig voor mij gepolijst. Wat ben ik daar blij mee!!! Dan ben je een tevreden klant.....ja toch?!!

Eerlijk en betrouwbaar

Goede uitleg gekregen over aanschaf auto

super snel en netjes

Super service, en zeer mooie werkplaats

Goede en snelle service

Mijn auto (audi A3 cabrio) voor APK en kleine service beurt aangemeld. Werd snel en deskundig geregeld. Ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid.

prima garage

vriendelijk personeel