Geweldige service, fijne auto gekocht en goed geholpen!

Klantvriendelijk personeel, namen alle tijd om me goed te helpen.

Vakkundig geholpen

De mensen bij Pouwels weten wat ze doen en hebben mij volledig ontzorgt met de import van een auto uit Duitsland.

Prima en snelle service.

Prima en snelle service.

Snel en deskundig geholpen, top.

Prettig en vriendelijk geholpen. Goede service. Snel geholpen.

Goed en betrouwbaar.

Het is fijn om zaken met ze te doen.

Vetrouwd

prima, snel en eerlijk. zoals het hoort.

Vrij goed wel jammer dat we extra kosten hebben moeten maken voor airco hopelijk is het nu wel goed

uitstekend geholpen en alles perfect geregeld.

Ik ben zeer beleefd geholpen en als ik vragen had is daar bekwaam op geantwoord.Aardige verkoper.

Wordt altijd goed geholpen en heel wat jaren en ben heel tevreden

Bij garage Pouwels ben ik een zeer tevreden klant!

Ook deze keer met de APK-keuring naar garage Pouwels, waar ik inmiddels al jaren vaste klant ben. Aangezien mijn auto al de nodige jaartjes oud is, en daardoor de koplampen er wat dof en mat uitzien, heeft de monteur deze keurig voor mij gepolijst. Wat ben ik daar blij mee!!! Dan ben je een tevreden klant.....ja toch?!!

Eerlijk en betrouwbaar

Goede uitleg gekregen over aanschaf auto

super snel en netjes

Super service, en zeer mooie werkplaats

Goede en snelle service

Mijn auto (audi A3 cabrio) voor APK en kleine service beurt aangemeld. Werd snel en deskundig geregeld. Ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid.

prima garage

vriendelijk personeel

Vertrouwd en eerlijk bedrijf

Kom hier al jaren en gewoon een fijn bedrijf met goede service.

Toppie geregeld

Alle afgesproken werzaamheden perfect en vakkundig uitgevoerd

Supergoed

Snelle, adequate afhandeling.

Uitstekend!

Een uitstekende ervaring ik ben goed geholpen!

Supervlotte service

Was een aankoop zonder de wagen eerst te zien. De service was dermate doeltreffend dat het vertrouwen hiervoor ruimschoots aanwezig was. Ik werd niet teleurgesteld ;-) Superkoop.

Positief

Geen enkel probleem goede service

Hele goed service

Fijne personeelsleden en zijn altijd bereid om je zo snel als het kan te helpen

was wederom perfect , snel en goed

Toen ik mijn auto kocht , was alles snel en zeer goed afgewikkeld, de auto is nog steeds in zeer nette en goede staat. Problemen met de remmen, hop geregeld en dezelfde dag opgelost en dezelfde dag de auto klaar. Complimenten, veranderen van garage ga ik zeker niet snel doen. mvg Pascal en Femke Leijten van Burgsteden

Alles super gegaan en geregeld

Super geweldig gewerkt

Servicegericht, deskundig en dat voor een nette prijs.

Staat direct voor de klant gereed en verplaatst zich in zijn situatie. Geeft deskundig advies. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Reparaties worden volgens afspraak, netjes en betrouwbaar afgewerkt. Kortom, een garage waar ik graag gebruik van maak met mijn auto's van verschillende merken.

Professionele uitvoering van de opdracht

Goede afspraken en prima uitvoering van alle opdrachten. Vriendelijk en deskundig personeel.