Fijn bedrijf, goede service. Tot de volgende keer! Mvg vd Elsen

Vriendelijke verkoper

Fijne koop van auto gehad goed advies en duidelijke en snelle afhandeling.

Een prima snelle behandeling!

Ik ben al jaren naar tevredenheid klant bij garage Pouwels!

net en correct bedrijf

ik zag de auto op het internet staan Eerste eigenaar Nederlandse auto en alle boekjes erbij ben gaan kijken en de auto was zo als deze op het internet stond beschreven keurig netjes, proefrit gemaakt en ik hoefde niet lang na te denken VERKOCHT mijn oude auto ingeruild S'morgens 11.00 en kon nog op de zelfde dag mijn nieuwe auto meenemen kreeg hierbij nog een nieuwe A.P.K terwijl deze nog 2 maanden geldig was wat een service mijn dank hiervoor ik wil autobedrijf Pouwels aan raden aan iedereen die een eerlijke en betrouwbare auto wil kopen

Wij komen er al jaren, nooit geen klachten gehad

Nette zaak goede bediening goede uitleg

Goed bedrijf

Topbedrijf

Van oudsher een autobedrijf waar ze woorden als 'vakmanschap' en 'klantvriendelijkheid' nog dikgedrukt en met hoofdletters schrijven. Ik word er altijd enorm gastvrij onthaald en zeer adequaat geholpen. In één woord: topbedrijf!

Met een pluim op uw werk en dus al 22jaar klant

Altijd de aandacht die wij geweldig vinden

Snel en vakkundig opgelost

Na het kopen van een auto waren er een paar aandachtspunten. Dit is snel en vakkundig opgelost, chapeau !

Betrouwbaar en vakmensen

Enige tijd een occasion gekocht bij Pouwels in Oss. Dit was voor ons de eerste keer aangezien we altijd nieuwe auto's hebben gekocht. Destijds na de proefrit al wat laten maken en men drukte ons op het hart dat als er wat was, we gewoon moesten bellen (ondanks dat we alleen garantie op motor en draaiende delen hadden). Na 2 weken rijden kwamen er toch wat dingen gemerkt en gebeld. We konden meteen de volgende dag terecht en de kleine dingen werden meteen gemaakt. Wel werd er geconstateerd dat de distributieketting niet goed werkte. Daar moest een aparte afspraak voor gemaakt worden en was toch een prijzige reparatie. Ondanks dat dit niet binnen de garantie viel, ging men dit toch kosteloos repareren. Men staat ook achter wat ze bij het kopen al zeiden dat we met een goed gevoel een auto moesten kopen. Dat vind ik toch echt wel klasse. Want veel zeggen het maar sommige maken het maar waar. Pouwels dus wel en ik zou zo opnieuw een auto bij ze kopen. Vakmensen en betrouwbaar !! Wij rijden nu al weer 2 weken heerlijk rond en kunnen nu eindelijk genieten van onze nieuwe auto.

Top bedrijf!

Al ruim 30 jaar kom ik bij dit bedrijf. Eerst mee als klein meisje met mijn ouders, later ook voor eigen auto's. Altijd deskundig en vriendelijk geholpen.

Complexe storing verholpen

Na lang zoeken hebben 'de mannen van Pouwels' uiteindelijk een complexe storing in mijn auto weten op te sporen. En verholpen! Ik was er al een paar keer mee naar de dealer geweest en zelfs die konden het niet gevonden krijgen, dus alle lof voor Pouwels! Volgende keer Bossche Bollen... 😉

Keurige en correcte behandeling en alles volgens afspraak >Aanrader !!!!!

Eerste bezoek, afspraak gemaakt , alles klopt en het is een garage die als voorbeeld kan dienen voor heel veel collega,s. Vriendelijk personeel en een correcte en schone zaak , daar straalt ook iets vanaf. Ik blijf er komen en kan het iedereen aanraden om er naar toe te gaan , ik heb er geen spijt van.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf is enorm klantvriendelijk, denkt mee en heeft me enorm uit de brand geholpen! Absoluut een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf snel geholpen door deskundige mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief, klein bedrijf waar de klant nog koning is. Netjes en correct geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk en betrouwbaar!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd supersnelle en goede service. Topbedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanuit het zonnige Italie bedankt voor de goede service, met de caravan zonder problemen op onze vakantie bestemming aangekomen. Echte aanrader dit bedrijf transparant,eerlijk,niet opdringerig kan Autobedrijf Pouwels zeker aanraden.