Snel en vakkundig opgelost

Na het kopen van een auto waren er een paar aandachtspunten. Dit is snel en vakkundig opgelost, chapeau !

Betrouwbaar en vakmensen

Enige tijd een occasion gekocht bij Pouwels in Oss. Dit was voor ons de eerste keer aangezien we altijd nieuwe auto's hebben gekocht. Destijds na de proefrit al wat laten maken en men drukte ons op het hart dat als er wat was, we gewoon moesten bellen (ondanks dat we alleen garantie op motor en draaiende delen hadden). Na 2 weken rijden kwamen er toch wat dingen gemerkt en gebeld. We konden meteen de volgende dag terecht en de kleine dingen werden meteen gemaakt. Wel werd er geconstateerd dat de distributieketting niet goed werkte. Daar moest een aparte afspraak voor gemaakt worden en was toch een prijzige reparatie. Ondanks dat dit niet binnen de garantie viel, ging men dit toch kosteloos repareren. Men staat ook achter wat ze bij het kopen al zeiden dat we met een goed gevoel een auto moesten kopen. Dat vind ik toch echt wel klasse. Want veel zeggen het maar sommige maken het maar waar. Pouwels dus wel en ik zou zo opnieuw een auto bij ze kopen. Vakmensen en betrouwbaar !! Wij rijden nu al weer 2 weken heerlijk rond en kunnen nu eindelijk genieten van onze nieuwe auto.

Top bedrijf!

Al ruim 30 jaar kom ik bij dit bedrijf. Eerst mee als klein meisje met mijn ouders, later ook voor eigen auto's. Altijd deskundig en vriendelijk geholpen.

Complexe storing verholpen

Na lang zoeken hebben 'de mannen van Pouwels' uiteindelijk een complexe storing in mijn auto weten op te sporen. En verholpen! Ik was er al een paar keer mee naar de dealer geweest en zelfs die konden het niet gevonden krijgen, dus alle lof voor Pouwels! Volgende keer Bossche Bollen... 😉

Keurige en correcte behandeling en alles volgens afspraak >Aanrader !!!!!

Eerste bezoek, afspraak gemaakt , alles klopt en het is een garage die als voorbeeld kan dienen voor heel veel collega,s. Vriendelijk personeel en een correcte en schone zaak , daar straalt ook iets vanaf. Ik blijf er komen en kan het iedereen aanraden om er naar toe te gaan , ik heb er geen spijt van.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf is enorm klantvriendelijk, denkt mee en heeft me enorm uit de brand geholpen! Absoluut een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf snel geholpen door deskundige mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief, klein bedrijf waar de klant nog koning is. Netjes en correct geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk en betrouwbaar!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd supersnelle en goede service. Topbedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanuit het zonnige Italie bedankt voor de goede service, met de caravan zonder problemen op onze vakantie bestemming aangekomen. Echte aanrader dit bedrijf transparant,eerlijk,niet opdringerig kan Autobedrijf Pouwels zeker aanraden.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Achteraf gezien een te dure auto bij Pouwels Oss gekocht.\r\nOndanks dat ik gevraagd had of ze de auto en goed na wilde lopen om te controleren of alles goed werkt (knopjes lampjes enz.) Voordat ik heb op zou komen halen.\r\nVolgens hun was alles nagekeken en goed.\r\nEchter achteraf blijkt dat er 2 lampje stuk waren en de stop/start knop niet werkte, plus toen wilde ik gaan tanken en kwam ik er achter dat het klepje van de benzinetank niet open wilde (motortje stuk)\r\nEn ze hebben hem ook nog op onveilige banden verkocht.\r\nDat alles is niet opgelost helaas.\r\nZe doen met of ze gek zijn.\r\nIk ben dus behoorlijk teleurgesteld in dit bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf perfect

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Reeds 23 jaar klant bij Pouwels Oss en het moet gezegd ze maken hun naast geplaatste omschrijving voor 100% waar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kan niets anders zeggen dan een TOP bedrijf, heb er enkele weken geleden een auto gekocht (zonder garantie) nu bleek er een probleem te zijn met de auto wat mijn eigen garage niet kon verhelpen. Ik heb Autobedrijf Pouwels gebeld of ze mijn konden helpen. na enige tijd zoeken bleek een martel een paar kabels aangetast te hebben deze zijn gerepareerd ik kon weer met volle tevredenheid terug na huis en tevens een apparaatje gemonteerd zodat deze diertjes niet nog een keer aan de kabels gaan knagen. Alles is kosteloos gemaakt daarom een dikke 10!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi voorbeeld van een eerlijk bedrijf dat scherp en eerlijk prijst. Top service en begrijpen wat een klant nodig heeft.\r\nZe zijn enorm klantvriendelijk. \r\nZe nemen de tijd voor jou als klant. Behulpzaam.\r\nAl met al een garage waar ik zeker terug kom en ook andere mensen heen stuur! Zou zeer zeker aanraden voor aanschaf van een auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn vast autobedrijf waar ik altijd naar toe ga