prima garage

vriendelijk personeel

Vertrouwd en eerlijk bedrijf

Kom hier al jaren en gewoon een fijn bedrijf met goede service.

Toppie geregeld

Alle afgesproken werzaamheden perfect en vakkundig uitgevoerd

Supergoed

Snelle, adequate afhandeling.

Uitstekend!

Een uitstekende ervaring ik ben goed geholpen!

Supervlotte service

Was een aankoop zonder de wagen eerst te zien. De service was dermate doeltreffend dat het vertrouwen hiervoor ruimschoots aanwezig was. Ik werd niet teleurgesteld ;-) Superkoop.

Positief

Geen enkel probleem goede service

Hele goed service

Fijne personeelsleden en zijn altijd bereid om je zo snel als het kan te helpen

was wederom perfect , snel en goed

Toen ik mijn auto kocht , was alles snel en zeer goed afgewikkeld, de auto is nog steeds in zeer nette en goede staat. Problemen met de remmen, hop geregeld en dezelfde dag opgelost en dezelfde dag de auto klaar. Complimenten, veranderen van garage ga ik zeker niet snel doen. mvg Pascal en Femke Leijten van Burgsteden

Alles super gegaan en geregeld

Super geweldig gewerkt

Servicegericht, deskundig en dat voor een nette prijs.

Staat direct voor de klant gereed en verplaatst zich in zijn situatie. Geeft deskundig advies. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Reparaties worden volgens afspraak, netjes en betrouwbaar afgewerkt. Kortom, een garage waar ik graag gebruik van maak met mijn auto's van verschillende merken.

Professionele uitvoering van de opdracht

Goede afspraken en prima uitvoering van alle opdrachten. Vriendelijk en deskundig personeel.

Al meer dan 44 jaar een tevreden klant.

Al meer dan 44 jaar een tevreden klant.

Ik ben zeer tevreden

Ik ben al heel wat jaartjes klant bij garage Pouwels. Fijn is ook dat ik door de jaren steeds meer verbetering zie. Ik wordt snel geholpen, en als de klus geklaard is ontvang ik een berichtje per telefoon dat de auto weer opgehaald kan worden!~! Fijne service!

zeer goed

echt een garage waar je heen moet gaan als je niet belazerd wil worden echt een top garage het is de 130 km rijden echt waart

Snelle service

Ik had met spoed een andere auto nodig en had een mooie Astra zien staan bij Pouwels. Meteen een afspraak gemaakt en gezegd dat ik hem snel nodig had. Bij aankomst stond de auto helemaal rijklaar en ik kon hem direct meenemen. Dus Jeroen, bedankt voor de supersnelle afhandeling!

Geweldig bedrijf

Perfecte service en komen afspraken na.

Erg jammer dat je een auto koopt waar de tank schoon leeg van is.

Vriendelijk geholpen, mooie auto. Bij het proefrijden brand het lampje dat de brandstof nagenoeg op is. Ik vind het belachelijk dat ik daar mee weg wordt gestuurd en dat er niks mogelijk is qua prijs of om maar een beetje te tanken. Ik kom uit Groningen om dat jullie precies de auto hebben die ik zoek. Maar ik moest bij de eerste beste pompstation tanken anders had ik de snelweg niet zal halen. Dit was voormij een domper. Vriendelijke groet, Corrie Rave

Geachte mevrouw Rave, Bedankt voor uw tijd voor het schrijven van een review. Zoals ik u bij aankoop al meldde: er was daarvóór door mijzelf al voor € 10,= dieselbrandstof getankt, hetgeen normaal gesproken goed moet zijn voor minimaal 100 kilometer. Qua prijs waren wij u in alle redelijkheid ook al een stuk tegemoetgekomen, aangezien wij een hoger inruilbedrag voor uw Renault Kangoo hebben gegeven dan aanvankelijk de bedoeling was. U zult begrijpen dat dit 'water bij de wijn doen' ook voor ons een keer ophoudt. Gelukkig was het precies de auto die u zocht, dus hopen dat u desondanks onverminderd plezier beleeft aan uw Fiat Scudo daar in het Hoge Noorden! Met vriendelijke groet, Jeroen van den Heuvel | Autobedrijf Pouwels - Oss

Geweldige en kwalitatieve service

Ervaren personeel, goede service en flexibel.

Snelle deskundige hulp!

Ik ben zeer tevreden met de snelle en deskundige manier waarop ik ben geholpen door de medewerkers bij Pouwels. Mijn auto was sneller dan verwacht gerepareerd. Ik werd direct en deskundig op de hoogte gebracht van de status van de reparatie. En ik vind de prijs-kwaliteit verhouding uitstekend. Dit was de eerste keer dat ik hier kwam met mijn auto en ga zeker in het vervolg onderhoud en reparaties hier uit laten voeren.

Persoonlijk contact, nette prijzen, goede deal!

Van A tot Z een fijne transactie gedaan. Fijn en goed persoonlijk contact. Snelle reactie op mijn verzoek tot contact via Autotrack. Nette prijs voor de aangekochte auto en uiteindelijk een goede deal kunnen sluiten!

Kleinschalig en dus betrokken. Zeer prettig.

Erg fijn zaken doen met Pouwels. Ze zijn geduldig, lopen dus niet te pushen of te "verkopen" . Beantwoorden je vragen correct en duidelijk. Mail contact verloopt soepel en vlot. Ze zijn betrokken bij de klant, willen het goed doen en je met een blij gevoel laten vertrekken ipv met net die wat duurdere auto waar je eigenlijk niet voor kwam. Absolute aanrader. Mijn dank is groots iig en ben enorm blij met mijn aanschaf via deze auto verkoper.

Zeer vriendelijk en no nonsens

Pouwels is een eerlijk autobedrijf dat vertrouwen uitstraalt en waar ze klantvriendelijkheid hoog in het vaandel hebben staan. Ze hebben zeer nette auto's staan. Mooie Astra hier gekocht met weinig kilometers.

Topbedrijf

Ben al jaren klant bij Pouwels vanwege hun goede en snelle service. Van mij mag niemand anders aan mijn auto werken. ;-)

Fijn bedrijf, goede service. Tot de volgende keer! Mvg vd Elsen