Een betrouwbaar adres

Ik heb een Nissan Qashqai gekocht bij Pouwels. Een week later gaf de accu ineens storing. Bij Pouwels hebben ze me net zo lang geholpen tot het helemaal opgelost was. Zonder gezeur en zonder kosten. Inmiddels is de auto ook uitvoerig getest en blijkt ie, zoals bij Pouwels al gezegd werd, een prima auto te zijn.

Gewoon goed

Zoals het moet zijn een garage waar het gewoon goed is. Geen gezeur, geen dure verkopers maar gewoon een betaalbare kwalitatieve garage waar je op kunt vertrouwen.

Goede service en vriendelijk. Auto weer helemaal top!

Auto rijd weer als een zonnetje. Goede service en vriendelijk personeel

Top, zoals altijd snel geholpen door de vakmannen van Pouwels.

Zeer goed werk geleverd.

Wat vakmanschap ben je in de goede garage. Ik prijs iedereen aan om naar deze garage te gaan. Wat prijs betreft is het een plus.

Als vaste klant, word ik altijd goed geholpen hier. Niet alleen met ver of aankoop. Aan een auto, ook met service en eventueel onderhoud. Dank je voor het vertrouwen en klantvriendelijkheid. Keep up the good job

Super service

Altijd zoals afgesproken.

Goed en vakkundig

Ben in Oss komen wonen wegens werk en zocht een goed autobedrijf die zorg namen voor mijn auto. ben uit gekomen bij autobedrijf Pouwels. Daar aangekomen heb ik een goed en betrouwbaar gesprek gehad met de eigenaar , deze was vriendelijk en direct. Afspraak gemaakt voor een Grote onderhoudsbeurt. Deze is perfect uit gevoerd en de auto rijd weer zoals deze behoort te rijden. Ik kom graag bij u terug voor de verdere onderhoud en zorg aan mijn auto.

Buitengewoon goed.

We kwamen met een lekke band. Er werden gelijk 2 nieuwe banden geregeld en na ongeveer 1.00u konden we onze reis voortzetten.

Snel en vakkundig

Zelfs na mijn verhuizing :-) word ik snel en vakkundig geholpen. Topbedrijf!

Eerlijk advies, flexibele service

Goede communicatie, ontvangst en afhandeling van de koop.

Deze beoordeling is alleen gebaseerd op de aankoop van een auto. De aankoop is prettig verlopen met duidelijke afspraken. Ik ga ervan uit dat bij eventuele calamiteiten tijdens de garantieperiode deze ook op een prettige manier worden opgelost.

Mijn ervaring met garage Pouwels is tot nu toe altijd positief!

Ik ben al jaren klant bij autobedrijf Pouwels naar alle tevredenheid. Wordt altijd heel correct behandeld.

Mooie auto, prettig behandeld

Mischa is een aardige, rustige, verkoper. Hij nam de tijd en heeft me goed geholpen aan een mooie auto. Ik beveel Pouwels auto’s zeker aan

Kei goed!

Ik kom hier al jaren en goed is goed. Heb al 2 Honda´s hier gekocht en zal zonder twijfel in de toekomst ook nog een 3e kopen tzt. Eigenaar en monteur eerlijk en betrouwbaar! Kom langs en ervaar het zelf zou ik zeggen.

Tot nu toe is mijn ervaring met deze garage super goed.

Bij garage Pouwels zijn de mensen behulpzaam. Als ze kunnen, helpen ze je meteen. Super!

Vertrouwde adres

Vertrouwd adres

Alle werkzaamheden correct en volgens afspraak uitgevoerd voor een reële prijs

Altijd goede en snelle service

Voor een reparatie aan mijn auto kon ik gelukkig snel terecht. Ze hebben me zoals altijd prime geholpen!

Uitstekende service

Ik heb bij Micha een Volkswagen gekocht. Uitstekende aflevering. Alles netjes en schoon. De communicatie is perfect. Alles wordt in overleg gedaan. We hebben er 2 uur gezeten. Er werd echt de tijd voor genomen om alles goed en netjes af te leveren.

Top garage

Deze betrouwbare en zeer kundige garage kunnen wij van harte aanbevelen aan iedereen. Gewoon een no-nonsense bedrijf, zonder gladde verkooppraatjes. Wij zijn erg gelukkig met onze aankoop en komen hier graag weer terug!!

Heel goed. kan niet beter.

Ik kan het iedereen aanbevelen.

Fantastische service

Mijn autootje werd voor de onderhoudsbeurt en apk keurig thuis opgehaald en teruggebracht. Zo hoef ik met dit slechte weer de deur niet uit en heb ik er geen omkijken naar. Ik vind het fantastisch dat zoiets in deze tijd nog kan!

correct vakkundig en vriendelijk

fijn familie bedrijf

Heel goed

Persoonlijke benadering, uitstekende service.