Top gasten.

Komt er al jaren. Tim en Stanley zijn toppers.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super aardig, eerlijk en meedenkend!

Hele vriendelijke mannen en super behulpzaam.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vlot, vriendelijk en goede service!

Vriendelijk geholpen, goed geïnformeerd en nette toko. Auto schoon terug gekregen, volgens mij zelfs even door de wasstraat geweest! Klasse

Perfecte service

Elke keer weer staat de service op een hoog niveau. eventuele problemen worden in overleg snel en kundig opgelost

ideale onderhoudspartner

Even een probleempje met onze camper, gebeld, komt u maar dan kijken we even en de volgende dag weer klaar. Ideaal

Klantvriendelijk

Vriendelijke mensen. Denken met je mee. Verstand van zaken

Top bedrijf

Bij dit bedrijf is afspraak is afspraak. Ook als er van klantwege iets tussenkomt. Vriendelijke medewerkers en altijd correct geholpen. Zeer vlotte APK keuring.

Eerlijk en optijd

Geen bullshit, daar hou ik van. Gewoon volgens afspraak en geen verassingen. Indien iets extras, wordt dit altijd telefonisch overlegd. Duidelijk en volgens tijd opgeleverd.

Snel en top geholpen

Bij de problemen met mijn remmen ben ik gelijk geholpen! En kon ik mijn auto alweer snel ophalen

Klantvriendelijk en goede service

Ik heb goede ervaringen met deze garage. Het is een betrouwbare garage met vriendelijk personeel. Op afspraak of tussendoor de banden checken is geen bezwaar en goede adviezen om de auto APK te laten keuren. Zeer tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk, deskundig en prettige communicatie

Met onze auto en camper, beiden v APK, konden we snel terecht. We kregen een leenauto mee, dat was heel dijn. Goede, betrouwbare service. Communicatie heel prettig.

Vriendelijk en oprecht

Huidige auto ingeruild en andere auto gekocht. Zeer netjes en vriendelijk geholpen.

Persoonlijke en eerlijke service

Wil je terecht bij een persoonlijke en eerlijke garage? Ga dan naar Autobedrijf Kemper. Geen gedonder of besodemieter.

Goede service en kwaliteit

Servicegericht, deskundig en gezellig

Vriendelijk, transparant, kundig

Vriendelijke, deskundige en persoonlijke service, behulpzaam( ook buiten de werkplaatsafspraken om, transparant over de kosten, vooraf prijsopgave, Breng in volste vertrouwen mijn auto nu al 4 jaar voor de jaarlijkse ( grote) beurt en APK,,en wordt nooit teleurgesteld

Betrouwbaar en vriendelijk

Tim en zijn team zorgen dat je voertuig snel en goed wordt gerepareerd er wordt mee gedacht en je wordt gebeld als zij zien dat er meer defecten zijn of toekomstige defecten kunnen ontstaan door bijvoorbeeld slijtage. Je kan soms beter gelijk laten vervangen nu het onderdeel van de motor toch opengemaakt is dan later weer terugkomen met de kosten die dan weer ontstaan. Al met al een dikke aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Doet de naam “vakgarage” eer aan!

Al jaren klant bij deze vakgarage. Keer op keer duidelijk en transparant geholpen. Dikke pluim voor deze mannen!

Prima service.

Een paar dagen voor onze vakantie heeft garage Kemper ons met spoed snel en vakkundig geholpen. Waarvoor dank!

Zeer snelle reparatie.

Op maandagochtend is mijn auto door een bergingsbedrijf bij garage Kemp gebracht. Op maandagmiddag telefoontje wat gerepareerd moest worden. Dinsdagmiddag kon ik mijn auto weer ophalen. Men was heel vriendelijk en behulpzaam. Al met al een aanrader.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel geholpen en goede prijs

Snel geholpen en scheelde 60 euro met mijn "eigen" garage.

Gewoon een goed bedrijf

Snelle afwikkeling, goede prijs/kwaliteit en buitengewone service

Zeer vriendelijke professionele monteurs

Prettige ervaring. Deskundige medewerkers

Vriendelijk, snel en eerlijk

Snelle diagnose en in overleg deskundige reparaties. Duidelijke uitleg waarom het nodig was en goede tips hoe verder met de auto te rijden met zo laag mogelijke kosten. Prima service! Wat ik iets minder vond was het ongevraagd verwijderen van de originele nummerplaathouder en dealernaam. Autobedrijf Kemper mag er van mij op, maar Almere is niet handig in verband met de privacy. Ik hoorde op het parkeerterrein in Rotterdam: Oh ik zie dat u uit Almere komt, ik woon in Almere Haven, kan ik met u mee naar huis rijden?

Palmpolstraat 96

1327CJ Almere

Over Autobedrijf Kemper

Autobedrijf Kemper is een kwaliteitsgarage die is opgericht in 2010. Omdat wij de kwaliteit van onderdelen en reparaties hoog in het vaandel hebben staan, zijn wij lid van de Bosch Autocrew organisatie. Ook zijn wij aangesloten bij de BOVAG en RDW wat betekend dat u op alle reparaties de BOVAG garantie krijgt. Wij hebben alle apparatuur in huis om de juiste diagnose te kunnen stellen en reparaties op de juiste wijze te kunnen uitvoeren. Onze monteurs zijn opgeleid tot 1e monteur of hoger, en gaan nog steeds naar school om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen! Ook maken wij ons sterk voor u als klant, dat ziet u terug in de persoonlijke service en aandacht