Prima service.

Een paar dagen voor onze vakantie heeft garage Kemper ons met spoed snel en vakkundig geholpen. Waarvoor dank!

Zeer snelle reparatie.

Op maandagochtend is mijn auto door een bergingsbedrijf bij garage Kemp gebracht. Op maandagmiddag telefoontje wat gerepareerd moest worden. Dinsdagmiddag kon ik mijn auto weer ophalen. Men was heel vriendelijk en behulpzaam. Al met al een aanrader.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel geholpen en goede prijs

Snel geholpen en scheelde 60 euro met mijn "eigen" garage.

Gewoon een goed bedrijf

Snelle afwikkeling, goede prijs/kwaliteit en buitengewone service

Zeer vriendelijke professionele monteurs

Prettige ervaring. Deskundige medewerkers

Vriendelijk, snel en eerlijk

Snelle diagnose en in overleg deskundige reparaties. Duidelijke uitleg waarom het nodig was en goede tips hoe verder met de auto te rijden met zo laag mogelijke kosten. Prima service! Wat ik iets minder vond was het ongevraagd verwijderen van de originele nummerplaathouder en dealernaam. Autobedrijf Kemper mag er van mij op, maar Almere is niet handig in verband met de privacy. Ik hoorde op het parkeerterrein in Rotterdam: Oh ik zie dat u uit Almere komt, ik woon in Almere Haven, kan ik met u mee naar huis rijden?

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het beste adres voor een betrouwbare reparatie

Tiptop

Bochtje te kort genomen waardoor een velg beschadigd raakte. Geen probleem voor Autobedrijf Kemper: het ziet er nu weer als nieuw uit.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn dat de combinatie van beurt en vervangen van lagers en banden in één dag gereed is gemaakt.

Gewoon goed !!!!

Ons gezin komt al sinds 2018 bij Autobedrijf Kemper. Er worden goedkopere alternatieven aangeboden bij onderhouds- en reparatie werkzaamheden om zo goedkoop mogelijk auto te blijven rijden. Gewoon top!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg vriendelijk en het mogen gebruiken van de leenfiets was ik erg blij mee

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne garage met goede communicatie en service

Prima, keurig bedrijf.

Altijd netjes geholpen, doen wat ze zeggen, nemen vooraf contact op over evt. extra's of bijzonderheden. En de leenauto staat altijd klaar!

Goed!

Deskundig, netjes, vriendelijk geholpen. Ga zeker terug

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles goed geregeld, duidelijke afspraken, aardig personeel

Top garage.

Word altijd professioneel geholpen. Klantvriendelijk. Goede service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gewoon goed. Zoals je mag verwachten maar niet overal meer krijgt.

Vanuit Donten is via de haal-en brengservice Almere niet ver.

Kundig en netje

Fijn bedrijf

Uistekende service

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en service die wordt verleend. Gebruik van leenauto is zeer fijn.

Snel en vakkundig

Verzoek tot zoeken naar passende auto uitgezet. Snel gevonden wat we nodig hadden. Nette service nog verleend op de auto, waardoor we naar verwachting een betrouwbaar wagentje erbij hebben.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zoals altijd weer uitstekend.

Kom al jaren bij dit bedrijf. Door minder km’s per jaar kom ik er minder vaak. Maar zoals al jaren is de service er geweldig, de koffie heerlijk en de algehele beleving wederom 10/10. Graag tot een ander moment. Gr.

Meteen geregeld.

Heel fijn bedrijf

Onze auto is daar gekocht en nu voor onderhoud geweest. Perfect uitgevoerde werkzaamheden, goede communicatie, gratis leenauto. Heel tevreden.

Betrouwbaar bedrijf

Super service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Staan altijd klaar om je te helpen

Heb laatst problemen gehad met mijn auto. Andere garage had geen tijd en zij zagen het en en gingen gelijk aan de slag.

Over Autobedrijf Kemper

Autobedrijf Kemper is een kwaliteitsgarage die is opgericht in 2010. Omdat wij de kwaliteit van onderdelen en reparaties hoog in het vaandel hebben staan, zijn wij lid van de Bosch Autocrew organisatie. Ook zijn wij aangesloten bij de BOVAG en RDW wat betekend dat u op alle reparaties de BOVAG garantie krijgt. Wij hebben alle apparatuur in huis om de juiste diagnose te kunnen stellen en reparaties op de juiste wijze te kunnen uitvoeren. Onze monteurs zijn opgeleid tot 1e monteur of hoger, en gaan nog steeds naar school om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen! Ook maken wij ons sterk voor u als klant, dat ziet u terug in de persoonlijke service en aandacht