• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over de service van dit bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg betrouwbaar, goede service en erg vriendelijk. \r\nAls er een probleem is, word het gelijk goed opgelost.\r\nMijn volgende auto ga ik ook zeker weer hier halen, als er dan weer wat voor mij tussen zit natuurlijk. \r\n

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende communicatie. Snel en meedenkend.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel vriendelijke en begripvolle ontvangst.\r\nBij bezoek en gesprekken, duidelijke uitleg en alle tijd om vragen te beantwoorden. Erg prettige kennismaking. Afspraken worden uitstekend nagekomen.\r\njammer dat er over de prijs van aanschaf in combinatie met inruil niet te onderhandelen was.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels 2 auto\'s gekocht bij Ruud en Thom. Vriendelijk geholpem en zeer betrouwbaar!! Is er een probleem dan word het keurig opgelost zelfs in Oostenrijk. Daarnaast is de koffie overheerlijk. Nog een reden om daar naar toe te gaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en zeer betrouwbaar!! Wij hebben er al 2 auto\'s vandaar en wederom top geholpen. Is er een probleem dan word het keurig opgelost!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed bedrijf alles prima geregeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De ervaring met Waardenburg Auto\'s is ons zeer goed bevallen \r\nZeer goede service bij het oplossen van onze achterklep\r\nBij onze volgende auto zullen wij zeker eerst bij Waardenburg auto\'s op de site kijken of ze hebben staan

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat ik een mooie Freelander had gekocht dacht ik na een week iets ongewoons te horen in de versnellingsbak. Bedrijf zou het nader onderzoeken, hebben ze serieus onderzocht. Zelfs de auto door specialist laten beoordelen. Bleek dat enkele onderdelen aan vervanging toe waren. Waardenburg heeft dat zonder problemen laten vervangen, viel onder de garantie. Ik ben uitermate goed te spreken over de geleverde service en communicatie van dit bedrijf