klantvriendelijk, open en eerlijk

Vriendelijke en eerlijke verkopers (Vader & Zoon) Geen gladde praatjes of overdreven gedoe, gewoon heel down to earth en lekker normaal. Ben blij met mijn aankoop!

Goede ervaring

Fijn zakengedaan bij Waardenburg Auto’s, onze auto aan hun verkocht. Goede communicatie, eerlijke en heldere afspraken. Toen ze de auto kwamen halen even een kort proefritje en daarna meteen alles netjes afgehandeld. Betaling meteen gestort op onze rekening. Vrijwaring meteen in de mailbox. En daarna de auto opgeladen en meegenomen. Zeker een aanrader om zaken mee te doen

No nonsense en vriendelijk bedrijf

Prima service, goede inruilprijs, vriendelijk ontvangst, kortom voor een volgende auto zou ik hier zeker weer gaan kijken!

Heel fijn advies gekregen en goed geholpen met mijn aankoop.

Twee keer heb ik een auto gekocht via Waardenburg. Nadat mijn eerste auto die ik heb gekocht bij Waardenburg dusdanige schade had opgelopen heb ik contact gezocht met Waardenburg. Zij hebben mij niet alleen geholpen aan een nieuwe auto, maar ook het gehele traject met de schade expert op zich genomen wat mij uiteindelijk enorm heeft geholpen. Ik waardeer het advies en het vertrouwen wat je ontvangt als klant.

Gerage waardenburg zou ik aan iedereen bevelen nette heren en zeer correct en heel erg vriendelijk 3 A 4 weken geleden auto gekocht motor lampje begon te branden naar opel dealer auto gebracht uit gelezen opel deal contact gehad met waardenburg auto's gezegd wat het probleem was de heren hebben gezegd maken en de factuur naar ons sturen toe sturen was heel erg blij. Mits ik weet een andere auto zou kopem ga ik naar WAARDENBURG AUTO'S

Fijn en vriendelijk bedrijf om mee samen te werken

Waardenburg Auto's heeft een Range Rover aan ons uitbesteed om deze technisch in orde te maken. Ze komen hun afspraken na en verder een goeie communicatie.

Faire prijzen, heldere afspraken

Wil je je auto kwijt, maar wil je niet ge*** worden via allerlei autoverkoopsites die ondanks de markt toch met onwaarschijnlijk lage prijzen komen… neem dan contact op met Ruud. Bedankt voor de inkoop van onze Mercedes! Goede zaken toegewenst verder.

Reeds 3x zaken gedaan.

Reeds 3x zaken gedaan. En alle 3x volledig naar wens. Gewoon fijn volk , niks geen neusjes in de lucht. Eerlijk , zakelijk , sympathiek , en in voor een stukje humor (-; Het is niet zo moeilijk , hier weten ze hoe het moet. Gr Rob

Prima garage

Vriendelijk, goede prijs/kwaliteit, behulpzaam qua afleveren en info vd auto, voor vragen altijd een luisterend oor en helpt waar nodig. Kortom voor een volgende auto zou ik eerst bij deze garage kijken!

Kan niet beter! Professioneel! Kan gewoon niet beter!

Mijn aanschaf van de Citroën C1 ging door mijn situatie op afstand, ik kan niet even in de auto stappen en gaan kijken. Toen ik deze auto zag op hun website was ik verkocht en heb bij de verkoop navraag gedaan over deze auto, alles klopte, boekjes, dealer onderhouden, km stand logisch in het NAP, gewoon de auto zoals omschreven op hun website. Zaterdag 2 weken geleden wezen kijken en niks op aan te merken, dus koop gesloten. Wel had ik een vraag, kun je de auto op 6 september bij me thuis brengen, ook geen probleem, dus vandaag is de auto afgeleverd en al kers op de taart was er ook met behoud van 2 maanden een nieuwe APK (dus 14 maanden) op uitgevoerd. Ja dat hebben we ook gedaan anders had de auto gelijk alweer naar garage gemoeten zei Thom. Ja dat is ontzorgen en zonder nadenken een auto kopen, geweldig gewoon!

Eerlijk, snel en plezierig.

Wij hadden een auto te koop met wat werk vanwege een storing en deze via een eerlijke advertentie op MP gezet. Na een dag een mailtje van Ruud met wat vragen en het verzoek even te bellen. Makkelijker dan over en weer mailen tenslotte. Zo gezegd zo gedaan. Na een heel plezierig gesprek afgesproken dat Ruud de auto zou komen halen. Vandaag heeft Ruud de auto bekeken, bereden, betaald, gevrijwaard en opgeladen, exact als afgesproken. Ook gewoon een eerlijke prijs betaald. Niet onderste uit de kan willen halen. Zouden veel bedrijven een voorbeeld aan mogen nemen. Ruud bedankt en succes met de auto, komt vast goed!

Goede ervaring gehad met koper

Best spannend zo je auto verkopen maar Thom heeft het heel makkelijk gemaakt. Vooraf prijs afgesproken en ter plaatse niet meer over onderhandeld. Auto was direct betaald op de bankrekening en vrijwaring direct in de mail. Ik raad deze koper van harte aan en bedankt.

Het bestaat nog!!

Wat een fijne ervaring gehad. Mijn eigen auto te koop angeboden via OSw en van Waardenburg binnen 24 uur een bod ontvangen. Er wordt naar waarde geboden, op 1e werkdag afspraak gemaakt en wordt volgende dag later opgehaald. Auto wordt uiteraard gecontroleerd en na een kort proefritje is de auto gevrijwaard en bedrag staat binnen 1 minuut op de rekening. Wow! Wat fijn dat het ook nog kan…. Vakkundig, betrouwbaar en uiterst vriendelijk en correct.

Top service!

Een Yamaha xmax gekocht bij dit bedrijf, moet zeggen boven mijn verwachtingen. Je krijgt waar voor je geld. Goed ontvangen door Ruud! Zeer flexibel in tijden, kon in de avonduren terecht. Geen verkoop praatjes. Eerlijke verkopers! Groetjes mustapha

Ongelooflijk

Zo snel en netjes behandeld en afgehandeld niet verwacht. De prijs die ik terug kreeg voor de auto is beduidend hoger als bij welke ander bedrijf .de ervaring met andere bedrijven is dan zo als ik het nu kan noemen slecht tot aan bedonderen toe. Petje af en als ik nog eens een zaak zou moeten doen dan weet ik in ieder geval bij wie ik moet wezen .Dus Waardenburg Auto's P.Visser

Mijn droomauto gescoord!

Geweldige gele Beetle gekocht bij Waardenburg. Erg vriendelijke en professionele service, en het team is zeer goed bereikbaar, ook buiten kantooruren via WhatsApp. Mijn dank is groot!

Fantastische service

Een aantal weken geleden kocht ik bij Ruud mijn Peugeot 207 CC. We werden warm ontvangen en al snel was het een feit dat de auto er moest komen. Er moesten nog wat dingetjes gedaan worden voordat ik kon rijden want Ruud wilde de auto goed afleveren zodat ik me veilig zou voelen. Na een week popte er iets op en nam ik contact op dit keer met Thom zijn zoon. Alles werd direct in werking gezet, ik kon meteen naar de Peugeot dealer voor een reparatie. Er stond een leenauto voor me klaar en de volgende dag kon ik weer in mijn eigen auto rijden. Rekening was voor Waardenburg, nu begrijp ik dat als je een auto koopt er niet direct iets aan de hand mag zijn, maar hoeveel garages laten je niet in de kou staan als er iets scheelt. Ruud en Thom verdienen echt een dikke tien, super klantvriendelijk. Wil je een auto kopen, beveel ik hun aan. Dank mannen.

Goed en vriendelijk behandeld

Ik kocht mijn DROOM auto hier

Op een dag, had ik een popup in mijn auto tracking app dat "mijn droomauto", een Honda CRV, te koop was bij Waardenburg Auto's. Gelukkig was ik de eerste die reageerde en nog dezelfde dag heb ik een proefrit gedaan. Ik heb snel een beslissing genomen om deze bijzondere kans niet voorbij te laten gaan. Ik ben Amerikaanse en mijn Nederlands is niet zo goed, maar Ruud en Tom waren heel aardig en geduldig. Ze hebben alles goed voor mij geregeld op een eenvoudige manier. Het was voor hen niet alleen belangrijk een auto te verkopen, maar ook dat ik me daar fijn bij voelde. Ze zorgden echt goed voor me. Ik kan ze echt aanbevelen als zorgzame mensen die een goede, professionele service verlenen.

Super bedrijf.

Zeer prettig geholpen door vader en zoon Waardenburg.

Geweldig.

Was wat nerveus omdat ik nog nooit alleen een auto wilde verkopen. Door mijn leeftijd en wat lichamelijke klachten was het een verstandig besluit. (77). De auto (Honda jeep) was een heerlijke, goede auto. Nooit problemen mee gehad en altijd de standaard keuringen gedaan bij de Honda dealer. (APK, kleine en grote beurt), Ben erg blij met Waardenburg auto's zij kochten een eerlijke auto en alle afhandelingen werden bij mij thuis gedaan, door de heer Ruud Waardenburg. Nogmaals, mijn dank en zal zeker aan mijn kennissenkring jullie naam doorgeven.

Klantgericht en goede service

Mijn droomauto heb ik hier gekocht. Gezien eigen werkzaamheden het verzoek gedaan of ik de auto ook in de avonduren kon ophalen. Dit was geen probleem. De auto werd afgeleverd in een goede staat. Goede service hierbij: mocht ik op korte termijn problemen ondervinden dit dan vooral te melden. Tot nu toe rijdt de mini als een zonnetje.

Erg fijn autobedrijf

Afgelopen week mijn fiesta sport gekocht en na twee dagen al aflevering klaar. Fijn autobedrijf erg toegankelijk, service gericht en no nonsens mentaliteit.

Prima bedrijf

alles goed geregeld

Vriendelijk,professioneel en betrouwbaar

Zou de volgende auto daar ook kopen en zal het ook aanraden.