Snel en prima geregeld.

Snel geregeld. Prima service.

Snel en goede service, zeker een aanrader.

Super garage

Goede prijs kwaliteit verhouding. Denken met je mee

Al jaren top!

Al jaren lang komen wij bij Jaco Westerman. Altijd meedenken, en altijd een professionele vakman. Het voelt vertrouwd en betrouwbaar.

Goede service en kwaliteit

Goede service na een afspraak maken, en je wordt netjes gebeld over de onderdelen die vervangen moeten worden bij de onderhoudsbeurt, gewoon top.

heel goed en betrouwbaar bedrijf

mensen erg vriendelijk, goede kwaliteit prijs verhouding.

Altijd goed, geen klachten

Voor een apk keuring kan ik altijd terecht, en ze doen ook meteen klein onderhoud, wat zij denken dat nodig is. Geef mij een gerust gevoel. Ga zo door.

Ik kom er al jaren en ben zeer tevreden over de service

Afspraken worden op korte termijn ingepland en noodzakelijke reparaties worden diezelfde dag of de dag erna verholpen als de mogelijkheid er is. Bij onvoorziene, extra kosten of noodzakelijke reparaties wordt er altijd gebeld voor toestemming. Dus achteraf geen discussies. Wij kom nu al jaren bij Westerman met onze auto's zowel privé als zakelijk en zijn zeer tevreden over de service van Jacco.

Super bedrijf met super service

Fijne service, altijd een leenauto. Er wordt nooit iets gedaan zonder overleg

Wordt goed en snel geholpen.

Misschien een tip, om klanten die hun auto in onderhoud geven een gratis leenfiets aanbieden.

Snelle en goede service

Snelle en Goede service

Goede, eerlijke service!

Fijn bedrijf, meedenkend en goede, eerlijke service!

Alles prima in orde

Super service :)

Goed geholpen.

Toppie

Fijne ervaring

Aanrader

Vriendelijk te woord gestaan, flexibel in het maken van afspraken. Ik ben van nature erg argwanend bij het kopen van een gebruikte auto maar in dit geval was het een zeer positieve ervaring.

Prima bedrijf met persoonlijke aandacht en service

Auto gebracht voor een onderhoudsbeurt. Alles vlotjes verlopen en de auto is weer netjes afgeleverd. Vriendelijk personeel.

Bezichtiging en aankoop van auto verliep op een prettige manier.

De bezichtiging en aankoop van de auto, die wij op het oog hadden, verliep op een prettige wijze. Bij vragen legt Jaco Westerman alles rustig en eerlijk uit. Onderhandelen over de prijs verliep op een faire manier. We waren ook in de gelegenheid om de werkplaats te bezichtigen: deze zag er goed verzorgd uit. Al met al was het een prettige ervaring. We hopen dat de service, in de toekomst, ook op zo'n prettige wijze verloopt.

Altijd welkom, vriendelijk en een goede service

Kom al langer bij deze garage. Altijd vriendelijk en op een juiste wijze te woord gestaan. Zeker geen klachten.

Perfecte Service!

Topservice zoals gewoonlijk. Kennis van zaken/correcte prijs/klantvriendelijk/snel geholpen na lekke band.

Altijd correcte afhandeling van problemen geen verassingen achteraf. Kennis van zaken.

Zeer tevreden.

Erg klantvriendelijk en voortreffelijk geholpen.

Een 10.

Een goede en correcte behandeling!