Vakkundig en vriendelijk

Eerlijk, betrouwbaar en zeer goede uitleg

Heldere communicatie tussen garage en klant. Bij de eerste bezichtiging duidelijke uitleg over de auto. Eenmaal over op de koop van de auto, duidelijke (telefonische) uitleg over wat ik moest regelen en meenemen bij het ophalen van de auto, fijn! Bij het ophalen goede service, snel geholpen. Nog uitleg gekregen over waar bepaalde knoppen zitten en de koelvloeistof etc. Heel fijn. Zeer tevreden.

Geweldige service

Probleem met mijn auto kon in mijn eigen garage niet terecht wegens vakantie nooit in de garage Westerman geweest. Top wat een service direct geholpen .om weer op weg te kunnen. een afspraak werd gemaakt en reparatie werd uit gevoerd. we kunnen weer veilig op de weg. Top dank je wel voor de service

betrouwbaar, kundig, vriendelijk, eerlijk, meedenkend

betrouwbaar, kundig, vriendelijk, eerlijk, meedenkend

Goede, persoonlijke en snelle service.

Elk jaar breng ik de auto voor APK en/of beurt. Dit gaat altijd snel en wordt goed gedaan. De aanpak is persoonlijk en flexibel qua planning.

Zeer tevreden met de dienstverlening

Zeer tevreden met de dienstverlening

Gewoon goed

Het bedrijf levert goede kwaliteit tegen een aanmerkelijk lagere prijs dan andere garages.Geeft ook tips waarop te letten

Correct afhandeling van de opdracht.

Opdracht uitgevoerd zoals vooraf is afgesproken, zonder verrassing achteraf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Toen onze oudste dochter naar een occassion op zoek was kwamen we bij Jaco Westerman terecht. Aangezien ik zelf in de automotive werkzaam ben kijk ik natuurlijk met een andere blik in zo\'n bedrijf als de gemiddelde leek. Ik had dan ook snel in de gaten dat hier een no-nonsens mentaliteit heerst; geen grote woorden maar gewoon doen waar de klant voor vraagt. Gevolg was dan ook dat de aanschaf van een Mazda 2 een eenvoudige keuze was. Later werd ook onze tweede dochter eigenaresse van een Mazda 2 en beiden rijden er heel tevreden mee rond. Toen we zelf aan een nieuwe occassion toe waren was de gang naar Beringe eigenlijk al vanzelfsprekend en zijn ook wij in het bezit van een Mazda, een 3 die tot volle tevredenheid functioneert.\r\nComplimenten aan dit bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte service, staan altijd direct voor je klaar. Top prijs kwaliteit verhouding. Heel andere tarieven dan bij de dealer :)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede service en zeer vriendelijke medewerkers.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig en deskundig advies. Denken met je mee en betaalbaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en professioneel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Laten er altijd alle beurten en apk’s uitvoeren. \r\nZeer tevreden over de manier van werken en behandelen van evt. mankementen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Garage Westerman is geen bedrijf van ik wist het niet. Aandacht, inzet - behulpzaamheid -, en service staan daarvoor mij al zeer lange tijd hoog in het vaandel !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf de service is super! Ze denken met je mee en zijn snel met de reparaties/beurten

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, deskundig, servicegericht. Goede prijskwaliteitsverhouding.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede vakkundige mensen, en een goede prijs kwaliteits verhouding.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goede service en erg behulpzaam