Kwaliteit met persoonlijke service!

De tweede auto erbij in vier jaar. Vanwege kwsliteit en service weer teruggekomen!

Oud en vertrouwd.

Ja we verlangen alle maal wel een beetje naar vroeger. Degelijk vertrouwd, en deskundig..... en nog gewoon vriendelijk zoals zoals je behandeld wilt worden. Kort om TOP !!!

Wordt altijd goed geholpen en de auto ruikt en rijdt weer heerlijk!!!

Fijn en vakbekwaam

Goede service!

Top notch!

Mooie Mazda gekocht bij Jaco. Geweldige service, eerlijk en oprecht, en duidelijk ook nog een echte vakman!

Vertrouwd

Hele goede ervaring met deze garage. Zeer vriendelijk, neemt de tijd.

Onze ervaring is goed

Wij komen er al jaren voor uitlijnen en gebeurt goed

Top Service

Zeer klantvriendelijk en betrouwbaar. (Onderhoud van mijn BMW en Audi)

Fijn bedrijf en leuk contact

Goed kunnen handelen.

Mooi klein autobedrijf, eerlijk en betrouwbaar!

Al bij het eerste contact had ik iets van, dit komt helemaal goed. Echt een aanrader om eens voor je volgende auto te gaan kijken! Ik ben in ieder geval heel blij met mijn aankoop. Een prachtige Toyota CHR uit 2022.

Fijne uitleg en een lekker kopje cappuccino.

Net als als altijd uitstekend

Wij komen en kopen al tientallen jaren bij Jaco Westermans. Betrouwbaar, vriendelijkheid, meedenken en goede service.

Zorgvuldig

Heb er niks meer aan toe te voegen dan dat alles met grote zorg geregeld was. Geeft een goed gevoel, bedankt daarvoor.

Goede service vooreen redelijke prijs

Zie boven

Wij zijn erg blij met onze auto,

Wij waren opzoek naar een tweede hands station model. En kochten deze uiteindelijk bij Westerman. Wij zijn erg tevreden over de service! We konden de auto zelfs eerder ophalen dan de afgesproken datum.

Betrouwbare garage

Vanuit Friesland is het een flink stuk rijden naar garage Westerman in Beringe (Limburg) en daar hebben we zeker geen spijt van. Meteen een prima klik met Jaco. Jaco is erg prettig in de omgang, in meedenken en in de afhandeling. Kortom: een betrouwbare garage om een andere auto te kopen!

Fijn kleinschalig garagebedrijf.

Je hebt altijd rechtstreeks met de eigenaar te maken welke vakkundig en snel is.

Goede service, zo zouden er meer moeten zijn.

Vriendelijk behandel en alles zoals afgesproken.

Betrouwbaar, vertrouwd, vakkundig, behulpzaam, vriendelijk, en degelijk

Wat is er fijner als een spijkerbroek je lekker past. Dan ben je in je hum. Wat is er fijner dan een garage die bij je past. Dan ben je in je hum. Ik kom hier al een jaar of 25, dat zegt genoeg. Een niet te groot garage bedrijf, waar persoonlijke aandacht en een luisterend oor nog van toe passing zijn. De vakbekaamheid doet de rest. Dit alles onder genot van een lekker kopje koffie. En een ophaal service in de regio is ook nog mogelijk. kort om top, tegen een goede prijs.

Autobedrijf Westerman is een zeer klantvriendelijk en deskundig garagebedrijf.

Na een proefrit met de auto van mijn keuze te hebben gemaakt en een goede inruilprijs te zijn overeengekomen tot aankoop van de nieuwe auto overgegaan. Bij de aflevering van de auto stond de auto mooi gepoetst te wachten en na duidelijke uitleg over afleveringsbeurt en garantie is een zeer tevreden klant met de auto huiswaarts gereden. Jaco bedankt voor de uitstekende service en hoop lang van mijn nieuwe auto te gaan genieten.

Persoon en kleinschalig. Heel tevreden.

Ondanks dat ik een er een half uur voor moet rijden kom ik graag naar Autobedrijf Westerman. Altijd eerlijk en afspraken worden nagekomen. Gewoon zoals het hoort maar helaas niet over meer is.

Correct en betrouwbaar

Ik word altijd op een hele klantvriendelijke manier geholpen.

Super autobedrijf

Ik heb deze week een auto gekocht. Prima geholpen wat betreft uitleg en alles wat erbij hoort . Op het einde ook nog een bosje bloemen gekregen. Ik kan niet anders zeggen, dat ik zeer tevreden ben over dit autobedrijf.

Topservice

Heel kundig en klantvriendelijk!

Rozenobel 25 5986PA Beringe