Top! Goede en uitgebreide voorlichting, geduld, service

Goed en uitgebreid voorgelicht, zowel over de te maken keuzes (benzine of toch diesel), transparant in de afkomst en historie van we auto en prima service!

Ik voel me gewaardeerd als klant.

Van begint tot eind zeer goed geholpen. Arjan neemt alle tijd om zaken goed te regelen. Dat hebben wij als zeer prettig ervaren. Helderen communicatie en geen nonsens. Erg fijn.

Prima geholpen en een goede uitleg bij aflevering.

Prettige ervaring en : auto gekocht !

Na lang op internet gezocht en vergeleken te hebben, autozaak gebeld voor een afspraak en een proefrit in een Mini Cooper “S”. Relaxed ontvangen en na een relevante uitleg een stukje gereden. De vrouw was meteen overtuigd : dit wordt um ! Het verkoop proces ging verder ook erg gemoedelijk, onze complimenten aan Arjan. Overdract 2 weken later ivm. vakantie was ook prima geregeld, werd zelfs opgehaald van het station. Kortom, een goede positieve ervaring. Prima auto voor een aantrekkelijke prijs. Fijne, relaxed sfeer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was op zoek naar een BMW 335I GT. Na een vervelende ervaring bij een BMW dealer kwam ik terecht bij Autozaak.nl. Wat een verademing.\r\nArjan Boer is een echt deskundige auto-enthousiast en na een kopje koffie en een zeer gezellig gesprek gingen mijn zoon en ik de garage in om de auto te bekijken. Ondanks alle drukte nam hij alle tijd voor ons en legde ons alle belangrijke functies geduldig uit en gaf hij achtergrond informatie over de BMW. Hierna begint voor ons de proefrit. Wat een prachtige auto. Na enige overleg thuis en een nachtje erover slapen de auto dus gekocht en de volgende week opgehaald. Met de auto en een flesje rose weer naar huis. Super tevreden. Bedankt Arjan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden vanwege de mooie auto\'s die worden aangeboden en daarnaast zijn ze erg klantvriendelijk. Niet pusherig of wat dan ook.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring. Erg vriendelijk geholpen. Ze hebben de auto gevonden die ik wilde, met nagenoeg exact de gewenste specificities. Dik tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende ervaring. Voor het eerst niet bij een Merkdealer, maar geen probleem; Arjan is kundig, neemt de tijd en heeft een geweldige auto geleverd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben ontzettend professioneel en kundig geholpen. Service was top. Verkoper had een zeer grote gunfactor, waardoor ik graag de auto bij hem wilde kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring is heel goed, ik ben heel goed geholpen en ze hebben goed de tijd genomen om me alles te vertellen en toen ik de auto kwam ophalen ook heel goed uitleg gehad over de werking van de auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke ontvangst en uitermate deskundig advies. Zeer positief verrast over de persoonlijke aandacht en het meedenken. \r\nAanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima zaak!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Direct een goed gevoel bij dit bedrijf. \r\nEerlijk, duidelijk en service gericht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen december een Porsche Cayenne gekocht bij Autozaak.nl (zie mijn beoordeling van 26-01-2019). Helaas deed zich na 3 (maanden binnen de garantieperiode) een motorstoring voor - die overigens op generlei wijze had kunnen worden voorzien - met een serieuze reparatie tot gevolg. De reparatiekosten waren dan ook niet mild, maar Arjan heeft dit bijzonder professioneel en klantvriendelijk opgelost. Via deze weg wil ik daarom wederom mijn waardering uiten ten aanzien van de bijzonder hoogstaande service van Autozaak.nl!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele prettige partij in de omgang, kundig, gastvrij en komen hun afspraken na.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recent een Porsche Cayenne uit de Voorraad gebruikt van Autozaak.nl gekocht. Het gehele aankooptraject - vanaf het eerste telefonische contact tot het moment van aflevering - heb ik als zeer plezierig ervaren. Daarbij geeft Arjan er blijk van een zeer hoge mate van kwaliteit, service en klanttevredenheid na te streven. Ik kan Autozaak.nl van harte aan te bevelen; een sympatieke ondernemer/onderneming met een doordacht concept en een mooi aanbod!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\nAls nieuwe klant zijnde heb ik korte tijd geleden een BMW 528i F10 met 140k op de teller aangeschaft bij Arjan Boer van Autozaak.nl. te Almere. Na aanschaf bleek de distributieketting op te zijn en na 1 telefoontje met Arjan is dit probleem voor mij kosteloos (a 2200 euro) opgelost. Dit geeft voor mij een hoop vertrouwen en mocht ik op termijn weer een andere auto willen dan zal ik als eerst bij Autozaak.nl kijken of ze iets voor mij zouden hebben. Nogmaals dank Arjan voor de topservice die je hebt geleverd. Groeten G. Visser

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het eerste bezoek aan Autozaak.nl te Almere resulteerde al in de koop van een nieuwe Q5. De deal was snel gesloten, mede door de concurrerende prijs. De aflevering van de wagen in dezelfde week verdient een dikke tien, door de professionele uitleg en omdat de wagen in perfecte staat is afgeleverd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geïmporteerde Audi A4 Avant gekocht bij de Autozaak.\r\nPrima contacten, service en aflevering. Goede prijs. Tevreden klant.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel plezierige ervaring; goede deskundige verkoper zonder de typische verkoop praatjes.... Alle afspraken zijn prima nagekomen en de auto is super!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk en nemen ruim de tijd. Ik kan niet anders zeggen dan helemaal top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundige uitleg, concurrerend voorstel en bereidheid mee te denken (oplossingsgericht).