Tevreden

Goede service en vriendelijk ! Wij zijn blij met onze aankoop !

Positief!

Goede service en nette ,kwalitatief goede auto's voor een mooie prijs! Blij met onze aangeschafte Ford, was de moeite waard om een stuk voor te rijden!

Tevreden!

Hele fijne service. Op zoek naar een andere auto. Er werd geluisterd en goed de tijd genomen, verkoper is erg rustig en niet opdringerig fijn om zaken mee te doen.

top

Wij hebben hier gister 1 Maart een auto gekocht.een Ford Focus.Gewldige service eerlijke mensen,en een goede prijs gekregen voor de auto na inruil vanonze oude auto.Echt een aanrader om hier eens te gaan kijken als je een andere auto zoekt.Wij komen,(ik hoop vorlopig ff niet)hier zeker terug zonder enige twijfel.

Goede service!

Goede service en snelle afhandeling voor het kopen van een occasion. Top geregeld!

Eerlijk, goed advies en duidelijke afspraken

Snelle service, maakt goede afspraken en geven goed advies. Wordt als zeer fijn ervaren.

Heel klantvriendelijk en bereid tot wat extra's

Mondeo Estate gekocht medio juni 2021. Stefan de verkoper kwam vriendelijk en deskundig over. Het overzetten van onderdelen van de oude naar de nieuwe auto zoals oa banden en accu werd snel en deskundig gedaan door de vader van Stefan. Ook het verzorgen van een extra nummerbord was prima en op tijd geregeld. De Mondeo blijkt na 5 maanden gebruik een betrouwbare en degelijke wagen. Zoals we al gewend waren van onze vorige Mondeo's :-) Vriendelijke groet Hendrik

Heel fijn autobedrijf!

Prettig contact goed geholpen en super blij met mijn nieuwe auto!

Prima bedrijf!

Was de moeite waard om 180 km voor te rijden, alles wat verteld was door de telefoon was zoals gezegd! Tevreden!

Gewoon goed!

Uitstekende kwaliteit, goede service en een ruim aanbod aan auto's.

Zeer tevreden!

Hier een auto gekocht, na een week gereden te hebben, hadden wij een probleem met de auto, dit is netjes opgelost ik had de auto goedkoper meegekregen, dus hebben we allebei de helft van de kosten betaal! Tevreden over de service!

Heel positief

Auto stond keurig op tijd klaar voor een proefrit, verder prima geholpen en we waren het snel eens over de prijs

Vriendelijk & goede service

Fijn bedrijf met veel keuze aan auto’s!

Goede service, goed behandeld

Een plezierig bedrijf om zaken mee te doen, persoonlijk en vriendelijk.

Uitstekend geholpen bij aanschaf gebruikte auto

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam!

Uitstekend!

Wij hebben hier voor de 2de keer een auto gekocht, erg tevreden over dit bedrijf!

goede service zeker aan te bevelen

Zaterdag een leuke hier gekocht verkoper wist op alle vragen netjes antwoord te geven, kreeg ook nog een goede prijs voor mijn inruil auto. Beveel dit bedrijf zeker aan auto's worden schoon en netjes afgeleverd!

Slecht bedrijf

Heb 2 maand geleden auto gekocht hier. Na paar dagen later begon het airbag lampje te branden. En ging de thermostaat stuk. Laat je die vervangen en nog geen 2 week later gaat motorlampje branden. Storing bij katalysator. Word ook weer een dure. Nu weer thermostaat stuk. Binnen 2 maand. Deze mensen hebben geen verstand van auto's. Ik denk dat ze de storingen gewist hebben voor de verkoop.

Goedemiddag Andreas zou je dan ook aan alle mensen die dit lezen willen vertellen dat toen u in de eerste week een probleem met de auto had wij dit gratis voor u gemaakt hebben en dit ons een bijna een hele dag aan uren heeft gekost, helaas kwam er toen al moeilijk dankjewel vanaf van uw kant. En zou je ook aan de mensen willen vertellen dat je een auto ingeruild hebt bij ons , met een ernstige waterlekkage in de auto, waar ik vervolgens weer heel veel werk aan gehad heb om dit klaar te maken. Maar dat was u natuurlijk niet bekend. Het is jammer dat er mensen bij zijn die reacties plaatsen om bedrijven te schaden, terwijl het niet helemaal terecht is, u moet misschien begrijpen dat wij deze auto’s ook inkopen zonder dat wij in elk onderdeel kunnen kijken of het nog goed is, de auto is immers 15 jaar oud. Jammer dat u zelf niet redelijk bent anders hadden we het vast op kunnen lossen met elkaar. Mocht u ooit weer rustig in uw hoofd zijn staat de koffie uiteraard gewoon weer voor uw klaar! Met vriendelijke groet, Stefan Noordwest-auto’s Hoogeveen

professioneel en netjes

bij aanschaf van ford c-max netjes en professioneel geholpen, de verkoper was voortvarend en relaxt tegelijk. rustige sfeer, alles onder controle.

Super leuke auto gevonden bij noordwest autos er wordt met je mee gedacht een echte aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren klant bij Garage Noordwest voor jaarlijkse keuringen en zo nodig reparatie\"s.\r\nEen tijdje terug had ik pech onderweg,met de automaat,dus vanuit Zuidlaren de auto laten vervoeren naar mijn vaste garage Noordwest.\r\nIk dacht die oude auto van 25 jaar is klaar voor de sloop,maar nee,na heel veel speurwerk en moeite heeft Noordwest een 2de hands automaat op de kop getikt.En heeft de Toyota weer rijklaar gemaakt.Ik ben er erg blij mee,hij rijd weer als een tierelier!!Bij welke garage gebeurd dat tegenwoordig nog??En ik wens de heren heel veel succes in het nieuwe onderkomen. Mijn auto blijft in ieder geval bij jullie in onderhoud.Succes
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig netjes behandeld en voelde mij zeer vertrouwd. Ik heb hier met plezier zaken gedaan en ben ook zeer tevreden.

voldoende, een redelijke ervaring