TOP

Extra moeite gedaan om de beurt voor mijn auto voor de vakantie te kunnen laten uitvoeren en ook als (gratis) service: Koplamp polijsten per kant, zien er weer uit als nieuw. Daarbij Lennart is topgozer!!

Zorgvuldig.

Ik kwam voor de vervanging van een voorlampje. Dat gebeurde snel en goed, monteur constateerde tegelijkertijd echter slechte bandenspanning. Bij nadere controle door hem bleek een schroefje in de band te zitten. Ook dat werd snel verholpen. Deze oplettendheid wordt zeer gewaardeerd.

Vanaf de zoektocht naar een Skoda tot nu ook het onderhoud, persoonlijk, deskundig en vriendelijk!

De crew van Van Loon zorgen altijd dat ik tevreden ben met mijn Superb. Nu weer een beurtje & APK uitgevoerd. Altijd goede ontvangst en correct overleg wat er met de auto moet gebeuren. Mijn auto ook bij van Loon gekocht. Inmiddels al weer ruim 70k verder. Zowel voor aankoop als voor onderhoud van harte aanbevolen.

Prettige service ; duidelijke communicatie

Prettig en conform afspraken

Prettig en duidelijk contact.

Ieder contact verliep goed. De reparatie is goed gedaan. En wat geweldig dat dan de auto ook nog gewassen is. Wat een service!!!

Vriendelijk, deskundig en adequaat

Ik kom hier al jaren,

Deskundig, klantvriendelijk, niet te duur

Auto weer tip top in orde! Vooraf prijsopgave, denken mee!

Heel blij met snelle actie bij pech.

Fijn dat ik meteen snel en gedegen geholpen kon worden toen de auto niet meer deed.

Klantgericht, kwaliteit en meedenken

Er wordt actief meegedacht over klachten die ik benoem, over of het een goed idee is nog te investeren als ik nieuwe auto wil, maar ook nog op vakantie naar Spanje. Alles snel en goed geregeld! Prettige ontvangst en afhandeling. Heel tevreden weer.

Zoals al jaren: prima

Al jaren goede service

Medenkend bedrijf

Altijd keurige communicatie en heldere uitleg over wat er gedaan moet worden aan de auto. Bij van Loon Carservice begrijpen ze dat ik ook voor mijn centen moet werken en dat geeft een fijn gevoel.

Altijd goede service

Goede ontvangst aan de receptie. Fijne mensen. Altijd duidelijke en goede informatie.

Prettig contact en goede service

Het onderhoud van de auto is goed uitgevoerd. Heldere informatie en verantwoording van de uitgevoerde handelingen. Geen onnodige werkzaamheden uitgevoerd en alert op het airco-onderhoud.

Goede snelle service.

Na een pech melding, snelle hulp gekregen, en auto werd direct gemaakt.

Klantvriendelijk, deskundig.

De gerepareerde auto wordt zelfs thuis gebracht. Er is ook altijd een leenfiets.

prima en nette garage

vriendelijk personeel

Geweldige service

Ze denken met je mee en komen met oplossingen waar ik zelf niet aan gedacht had. Extra service, niet om gevraagd maar wel gekregen.

Ben tevreden op elk gebied.

Geweldig goede service.!

Uitstekend geholpen

Natuurlijk zijn de onverwachte meerkosten niet leuk om te horen, maar er wordt wel eerlijk gemeld wat er aan de hand is. En onderhoud aan de auto is nu eenmaal prijzig. Ik rijd in ieder geval weer in goed vertrouwen en veilig gevoel mijn auto.

Tot nog toe goed

Hele fijne service

Zoals altijd weer goed geholpen door de professionals van van Loon. Fijne communicatie en duidelijke uitleg.

altijd vriendelijk en efficiënt

Al jarenlang een zeer vertrouwd bedrijf dat met je meedenkt, vakkundige informatie verstrekt en deskundige adviezen geeft met betrekking tot onderhoud van onze auto

zeer goed

IK ben woensdag goed geholpen en ook de prijs aan het eind was goed en zelfs minder al;s dat ik dacht. Ook werd ik keurig vervoerd

Klantvriendelijk!

Kom hier inmiddels al weer een aantal jaar voor het onderhoud aan mijn Golf en ik word altijd vriendelijk geholpen. Ze denken mee en jagen je niet op onnodige kosten. Kleine dingen zoals het uitlezen van de boordcomputer worden niet eens in rekening gebracht. Wat mij betreft een aanrader!

Ridder van Catsweg 681

2804RR Gouda