Goede service en alles word keurig overlegt.

Ik ben netjes en vriendelijk geholpen ik was al klant bij van loon op de Nieuwe Markt nu bij van Loon Carservice dus de cirkel is rond. Ik zie even af van de Display er zit geen garantie op dus ik neem hier geen risico mee.

Goeie reparatie.

Auto werd uitstekend en snel gerepareerd. Ik ben er blij mee.

Snel

Keurige mensen keurige garage vriendelijk geholpen en snel

Zoals altijd uitstekend

Zowel de werkzaamheden aan de auto als de ontvangst en het contact met de medewerkers lieten niets te wensen over.

Auto 1e keer hier een beurt laten uit voeren Goeie service en comnucatie komen zeker terug en auto was zelfs netjes gewassen

Deskundig en betrouwbaar

Al minstens 25 jaar bij van Loon. Na ons vertrek uit Gouda en diverse verhuizingen andere garages geprobeerd maar toch elke keer weer terug bij van Loon. Dan maar een stukje verder rijden. Service is goed, zeker niet duur en men is zeer klantvriendelijk.

vaklui

Snel en goed geholpen

Goede ervaring mee,

Komen altijd afspraken na en uitstekende service!

Goede begeleiding bij koop van Auto

Goede begeleiding bij het zoeken en vinden van een tweedehandsauto. Fijne mensen, met goed oog voor mijn budget en wensen.

Goede service, goed werk

APK en onderhoudsbeurt. Goede service en goed werk

Eerlijk en goed

Zeer klantvriendelijk bedrijf Altijd een eerlijk en goed advies!

klantvriendelijk

Ze denken met mij mee en zijn flexibel en erg vriendelijk!

Tevreden

Goede service, betaalbaar vakmanschap.

Heel goede service

Woorden schieten te kort!!!

De kwaliteit en de service is uitstekend.

Aardige mensen

Transparant en professioneel

Vriendelijke personeel, denken met je mee staan klaar om te helpen!

Topservice

Rechtervoorlicht van mijn Citroen Jumpy per direct wissel met een glimlach ! Echt de klant op 1! Compliment

Goeie communicatie, goeie service

Auto een jaar geleden gekocht. Werkt goed en alle gebreken worden keurig netjes volgens Bovag garantie verholpen. Onlangs APK laten doen; goeie communicatie over de werkzaamheden en bedrag.

Fijne en persoonlijke service

De werknemers bij Van Loon Carservice weten wie je bent en kennen je auto goed. Ze leveren persoonlijke service op maat en zijn transparant over alle processen. Ook al woon ik in Amsterdam, ik laat mijn auto nog steeds door hen onderhouden.

Is gewoon een fijne garage.

Nooit moeilijk eerlijk en vriendelijk!

Heel tevreden met Van Loon Carservice. Aanrader!

Van Loon heeft mij snel geholpen met de koop van een andere auto. De medewerkers zijn vriendelijk en service gericht.

Tot op heden een zeer goede ervaring.

Keurig te woord gestaan en goed advies gekregen.

Goede service, goed werk, vriendelijkheid