Duidelijk en goed

Er is van te voren gevraagd wat er wel en niet gedaan moest worden. Vriendelijke personeel.

Snelle en vriendelijke service voor mijn apk en onderhoud

Apk en onderhoudsbeurt binnen 1 dag, altijd vriendelijk geholpen.

Top top

Komen al jarenlang bij van loon en is gewoonweg top top Goede garage vriendelijk personeel

Nette service en prijs, goede communicatie

Geen toevoeging

Uitstekende service !

Wij zijn zeer positief over Van Loon Carservice. Goede service en goede communicatie.

prima service!

We kregen netjes een telefoontje met de bevindingen. Tevens kregen we de prijs door wat het ging kosten. Uiteindelijk bleek de rekening iets minder te zijn omdat ze korter bezig zijn geweest. Dit vind ik zeer netjes!

Alles rondom aankoop snel geregeld ondanks de feestdagen

klaar terwijl ik wacht met een kopkoffie

attent zorgvuldig vriendelijk ben dik tevreden

Uitstekend, zoals gewoonlijk

Goed bedrijf, alles precies op tijd en het ziet er daar brandschoon uit.

deskundige en vlotte behandeling met scherpe prijsindicatie! Was dit bij garage De Winter gewend!

Goed om via deze vorige garage bij Van Loon terecht te zijn gekomen....

Een goede en betrouwbare garage.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Je wordt niet onnodig op kosten gejaagd. Kortom een prettig bedrijf.

Snel een duidelijk

Snel een heldere prijsopgave, netjes in orde en denken met je mee.

reparatie snel en vakkundig afgehandeld

zie boven

Prettige garage die mijn auto goed onderhouden

Prettige ontvangst, correcte bejegening, auto blijft prima rijden

geweldig

direct advies en geholpen

Goede, snelle service

Ik had een lamp kapot en was super fijn dat ik dezelfde dag nog terecht kon. Vriendelijk geholpen en ik weer veilig de weg op. Top!

Goede service, prettig contact, nette afhandeling

Top Service!

Duidelijke afspraken, goed contact, snelle reparatie, meedenkend en zeer servicegericht!

Even wennen zo'n eerste keer.

Mijn ervaring was goed

Snelle service

Heel goed geholpen . Snelle service

Goede communicatie

Er wordt overlegd over grotere uitgaven. Vriendelijke service.

Altijd goed.

Aanrader

Fijn garagebedrijf. Duidelijk liefhebbers van (ook oude) auto's. Doen net dat beetje extra. Werkplaats en receptie zien er verzorgd uit. Afspraken over het opnemen van contact worden ook gewoon nagekomen. En zelfs de banden van de leenfietsen zijn netjes opgepompt :-)

Vriendelijk en snel

Ik kon gelijk terecht. Voor ik mijn thee ophad was duidelijk wat het probleem was. Ze gingen hier gelijk mee aan de slag. Ik heb een leenfiets meegekregen en kon de volgende dag mijn auto ophalen. De prijs was redelijk voor wat er moest gebeuren. De jongen achter de balie was heel vriendelijk en duidelijk. Ik kom zeker terug voor mijn APK keuring.

Top service

Uitstekende service. Zeer snel en goed geholpen door prettige medewerkers.