heel fijn geholpen

Je wordt op een hele fijne manier geholpen en de medewerkers hebben tijd voor je.

Goede service, vriendelijk personeel.

Drie keer bij van Loon Carservice geweest. Inspectie beurt, radio in laten bouwen en service beurt en vloeistof check. Alle keren keurig geholpen door vriendelijk personeel. Aanrader.

Alles volgens afspraak verlopen.

Alles volgens afspraak uitgevoerd binnen de afgesproken tijd.

Deskundig en vriendelijk

Wij zijn al jaren een klant. Bij reparaties een eerlijk advies en prijsopgave. Op

Vriendelijke ontvangst en deskundig overleg over reparatie

Bij binnenkomst prettige ontvangst met koffie e.d. Overleg met chef en monteurs altijd prima, ook over de te volgen wijze van repareren en evtl dag en tijdstip van terugkomen met het oog op een herstelreparatie, vooral indien geconstateerd tijdens de bekende wintercheck.

Geweldig !!!

Mijn ervaring is na 30 jaar altijd geweldig !! Wordt altijd uiterst correct te woord gestaan en problemen met auto zorgvuldig opgelost !!!

Heel goed

Heel goed, en we blijven

Heel goed

Heel goed en correct geholpen

Hele goede service en klantvriendelijk

Wij hebben hele goede ervaring wijk omen er al jaren

Prettig en snel geholpen

Mijn motor was kapot door te weinig olie. De garage heeft met mij de verschillende mogelijkheden doorgenomen. We kozen om de auto te laten opkopen. Van Loon Carservice heeft dat netjes voor ons geregeld en op de dag van overschrijving hebben wij meteen ons geld gekregen. We zijn netjes te woord gestaan en goed geholpen.

Top!! kom er al jaren

Goede service!! Een aanrader..

Van Loon is een klantgericht autobedrijf.

Ik kom al jaren bij Van Loon. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Naast onderhoudsbeurten kan ik altijd meteen terecht voor tussentijdse kleine reparaties. De kosten die in rekening worden gebracht zijn redelijk en de service is goed.

Klantgericht

Klantgericht, en vakkundig

Gewoon heel erg goed!

Uitstekend advies, duidelijke prijsopgave, komen afspraken na, beloven geen zaken die niet kunnen, je word er prettig geholpen en zij hebben uitstekend werk geleverd!

Service, aandacht en altijd een eerlijke uitleg!

Na onze auto's jaren dealeronderhouden te hebben, kwamen we zo'n vier jaar geleden voor het eerst in aanraking met Van Loon, om nooit meer anders te willen.. hier is service nog vanzelfsprekend!!

Altijd vriendelijk en zeer behulpzaam personeel

Snelle service en goed

Onderhoudsbeurt en bandenwissel uitgevoerd.

Supergarage!

Erg fijne garage met fijne medewerkers, duidelijkheid, eerlijkheid en zeer goede service.

goed en snel geholpen

Ik kwam voor een winterbandenwissel, probleem met remmen gesignaleerd én opgelost!

U herkent het vast, even nog snel de winterbanden wisselen en snel weer verder. Helaas werd er een mankement aan de achter remmen van mijn auto vastgesteld. Gelukkig waren de onderdelen zeer snel op locatie en kon ik wachten op de herstel werkzaamheden onder het genot van een kopje koffie! Vakkundig en in zeer korte tijd uitgevoerd! Bedankt

Altijd uitstekende en vlotte service

Gedurende alle jaren dat ik bij dit bedrijf kom (ook toen Ruud nog apart in Reeuwijk een zaak had) ben ik uitstekend en snel geholpen. Een oplossing is er altijd. Er wordt altijd meegedacht.

goede service en vriendelijk geholpen

goed geholpen en gelukkig vielen de reparatiekosten mee

Vriendelijk, meedenkend en professioneel

Klantgerichte medewerkers. Auto onderhoud kost geld, daar verander je niets aan. Hier is de service goed en het personeel vriendelijk. Ik kom terug als klant.

Van te voren duidelijk overleg wat er gedaan gaat worden en wat de kosten zijn.

Van te voren duidelijk overleg wat er gedaan gaat worden en wat de kosten zijn.

Prima!

Snel, duidelijke uitleg, vriendelijk geholpen!