super snelle dienstverlening plus gebruik leenfiets.

hoewel "te"kort voor de datum evengoed snellle service voor apk beurt. gebruik leenfiets mooie aanvulling op de gehele service. altijd genegen Garage Van Loon aan te recommanderen bij vrienden familie en of kennissen. op de schaal van 10 een dikke 9

10+ voor menselijke maat

Er kwam een einde aan mijn leasecontract en er was geen zicht op een nieuw, dus Van Loon een zoekopdracht gegeven voor een nieuwe Tweedehandse. Ze kwamen snel met een uitstekende optie, die ons erop wees dat we niet goed genoeg hadden nagedacht bij onze eerste opdracht. We hebben onze wensen opnieuw verwoord en aangepast en weer kwam Van Loon snel met een alternatief. De kosten vielen helaas wat hoger uit dan begroot, maar er zitten nog maar zo weinig km op onze nieuwe Tweedehandse dat we goede hoop hebben hem nog lang probleemloos te kunnen rijden. Luisteren naar de klant: een 10. Vriendelijkheid: een 10. Efficiëntie: een 10. Omdat de prijs wat tegenviel, trek ik een half puntje af van de 10, maar het is heel goed mogelijk dat de meerprijs zichzelf terugverdient in het gebruikersgemak en de lagere kosten voor brandstof, wegenbelasting en verzekering.

Goede service!

Je wordt er goed en professioneel geholpen.

Altijd betrouwbare en goede service met vriendelijk personeel

Direct goede en fijne service

duidelijkheid over de kosten

Vriendelijk, duidelijk, op tijd en.....auto gewassen!

Vlotte en deskundige mannen!

Reparatie duurde langer dan verwacht. Werd keurig op de hoogte gehouden, had weer een blij gevoel dat ik weer in de auto zat.

Prima service, vriendelijke receptionist...

Prima plek , denken mee, snelle service

Snel, correct en vriendelijk geholpen

Afspraak gemaakt, kon er op wachten. Was binnen de afgesproken tijd klaar.

Goed advies, fijne terugkoppeling en goede afronding.

Ik ben snel geholpen en toen ik in de ochtend belde toen m’n auto er al stond en vroeg of er ook nog een APK gedaan kon worden, werd dat ook nog dezelfde dag geregelde.

Super service

Mooi bedrijf met professioneel personeel

Super goed bedrijf

Goed ,vriendelijk en betrouwbaar bedrijf

prima geholpen

goed geholpen goede uitleg en beleefd

Ik ben heel goed geholpen. Heel vriendelijk personeel en een prima service.

Betrouwbaar, goede service en vriendelijk.

Al jaren ben ik klant. Ik zou nooit naar een andere garage gaan. Altijd goede service en vriendelijk personeel. En natuurlijk ook betrouwbaar. Als ik mijn auto voor een beurt/APK bij Van Loon heb gebracht ben ik ervan overtuigd dat mijn auto in orde is. Alles wordt gecontroleerd en zonodig vervangen. Moet een onderdeel worden vervangen dan wordt eerst telefonisch contact opgenomen. Echt een garage die ik iedereen kan aanbevelen!

Wederom goed

Kwam voor een accu test, maar ze hebben ook nog de batterij in mijn afstandsbediening verwisseld. En dat allemaal op heel korte termijn (had de dag ervoor gebeld)

Nieuwe banden wissel. Kon er op wachten met koffie en mij. Puzzeltje. Weer corona proef afgeleverd.

prettig

mooi bedrijf schoon en vriendelijk

Goed persoonlijk advies en nette service

Erg blij met de nieuwe auto!

geweldig goed

de service en het begrip tijdens de aanschaf van de nieuwe auto was zeer professioneel. Ik ben blij met de aankoop en de gang van zaken rondom de aanschaf

Top service!

Bij van Loon carservice is de service een dikke 10! Ik was vergeten om een afspraak in te plannen, maar had een raar geluidje in mijn auto. In plaats van dat ze je wegsturen nemen ze je auto met alle liefde in ontvangst. Ze hebben het motto "veilig de weg op". De auto is direct gerepareerd, want het bleek een kleinigheidje. Maar dan toch, ze zijn er wel voor je ondanks, dat het mega druk was.

Snel en professioneel

Mijn ervaring met Van Loon Carservice was uitstekend. Je wordt vriendelijk en professineel geholpen. Je krijgt advies op maat en er worden geen beloftes gedaan die niet nagekomen kunnen worden. Wanneer er complicaties optreden wordt er altijd naar de beste oplossing gezocht. Waar ik dacht dat de reparaties aan mijn auto twee weken gingen duren, hebben ze hun best gedaan om het toch tussen alles door in een week te doen. Klasse!

Vriendelijk en servicegericht

Onderhoud en APK keurig uitgevoerd. Erg vriendelijk personeel met een servicegerichte instelling. Gewoon erg fijne garage.

Fijne omgang, Leen auto stond klaar bij aankomst. Goede service

Goede service, prettige sfeer

Het is een prettig bedrijf! Denkt mee, zoals bijvoorbeeld dat een onderdeel niet op voorraad is, dat men dan een leenauto geeft. Zodat we naar de afspraak konden in het ZH.

Ze zijn er voor je als nodig is.

Door de schoorsing van de wegenbelasting was ik vergeten de Camper APK te laten keuren. Gelukkig konden ze tijd maken om de keuring te doen, zodat we nu toch lekker met vakantie zijn. Top geregeld. Snel en deskundigen. Een aanrader dus.