gewoon goed, altijd zo geweest

Uitstekende service met een persoonlijke benadering

Als ik monteur zou zijn, zou ik hier willen werken. Dat is de sfeer die er hangt bij Van Loon. Fijne mensen die met plezier en deskundigheid aan je auto werken. Daarbij worden werkzaamheden en prijzen vooraf goed afgestemd. Kleinschalig, persoonlijk en professioneel, voor mij een perfecte combi!

Deskundig en goede service.

Fantastisch auto bedrijf

Al weer 3 jaar klant en ben zo tevreden dat ik anderen aanraadt om zeker ook met zijn , haar auto bij dit bedrijf langs te gaan ,of om een afspraak te maken . en nog bedankt voor deze apk dit jaar en mijn bejaarde autootje kan met wat nieuwe onderdelen lekker veilig rijden .

Altijd topservice!

Kom er al jaren, altijd netjes geholpen. Voordat ze aan je auto beginnen bellen ze altijd om te zeggen hoe en wat. Zodat je weet waar je aan toe bent.

zeer goed

ik was er 4 april voor mijn auto keuring. ik had 8.00 uur afspraak, en wilde graag wachten was geen probleem. vriendelijk geholpen, kreeg koffie . apk was binnen 45 min klaar, kreeg ook netjes te horen dat RWD steek proef kwam doen en mijn auto aan de beurt was . werd me ook verteld dat hun dit niet van te voren horen kregen , dat ze ongeveer 10.min van te voren te horen kregen. dus ik moet nog even wachten gelukkig alles oke . zeer goede keuze om hier naar toe te gaan,

Vriendelijk

Zoals boven

prima , vriendelijk , en correct uitgevoerd.

een super fijn en vertrouwd bedrijf. gewoon op deze voet doorgaan.

Zeer vriendelijk en leveren uitstekend werk

Met onze twee auto's (buscamper & personenauto) komen we al meerdere jaren bij van Loon Carservice. Onze laatste auto is ook bij hun aangekocht met inruil van onze eigen auto. Van goed onderhoud & advies van een relatief oude camperbus (Transporter T4) tot aankoop van een nieuwe Skoda Octavia heeft van Loon ons altijd goed geholpen en geadviseerd. Technische kennis is altijd aanwezig en men is altijd bereid om zaken uit te zoeken en uit te leggen. Ik breng met een gerust hart de auto's hierheen.

Klantvriendelijk

Een goede vriendelijke service

1 jaar geleden een tiguan gekocht Vriendelijke mensen aan de balie De auto heeft een apk keuring gehad en een kleine beurt Ben zeer tevreden met de afhandeling en de service van dit filiaal Heren bedankt tot de volgen service beurt

Keurig nette afhandeling.

Prima garage

Goed en netjes geholpen

Super service

Mijn ervaring met deze garage is heel positief. De medewerkers zijn heel vriendelijk, betrokken en professioneel.

Altijd snel en goed geholpen

Zeer vriendelijk personeel en je kan er altijd terecht met een probleem of voor advies

Vriendelijk en vaardig

Uitstekende service, elke keer weer!

Goede communicatie, goede service en goede koffie!

Betrouwbaar bedrijf

Kan er altijd direct terecht voor een kleine reparatie. De chocolademelk staat voor mij klaar als ik binnen kom, zeer vriendelijk personeel, vooral Lennert.

Doet wat moet op een prettige, persoonlijke manier.

Klantgericht, prettig in omgang, goede afspraken, top!

Komen (tot nu toe) afspraken prima na

Klantvriendelijk en deskundig

Al 30 jaar bij van Loon. Ook na de herstart nog steeds een goede garage

The service was amazing, they are very helpful and really helps you to pick up a car ! i highly recommend them! Thank you team for you help and support

Goede service en vriendelijke medewerkers

supersnelle hulp

achterlichten brandden niet en op dashboard brandde een lampje dat pas 19 maart verholpen zou worden. maar direct meegenomen. fantastisch

Over Bosch Car Service