Goede kwaliteit

Ik kreeg keurig netjes en snel antwoord op mijn vragen. De kwaliteit maakt de prijs het waard.

Fantastisch!

Wat een fantastische oplossing voor in de camper met 2 lengte bedden. Het opmaken van de bedden was altijd een gevecht omdat het grote middenstuk maakt dat je slecht bij beide hoofdeinden kan komen. De Duvaly maak je thuis klaar, rol je op, en leg je in één keer in de camper. De bedden slapen geweldig, alles blijft op z’n plaats en zijn bovendien altijd netjes om te zien. Zeer aan te bevelen. Ik adviseer een demonstratie bij een van de veel bezochte vloggers op youtube.

Beste Albertien, Wat een mooie recensie! Fijn om te horen dat het goed bevalt! Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Duvalay

Super service en echt een top product!

Fijn geholpen, de topper past perfect. Heel erg blij mee!

Beste Ineke, Hartelijk bedankt voor uw aankoop en positieve review. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Duvalay

Heerlijk slaapcomfort..❤️

Het is even een flinke uitgave, maar dit is het waard! Wij missen wel de dekbed -overtrekken van Flanel, omdat we er ook in de winter op uit gaan! Dit zou echt een aanvulling zijn op jullie assortiment!! Hopelijk gaan jullie hier mee aan de slag, en dan zijn wij helemaal blij!! Vriendelijke groet, G .van Tienen

Beste G. van Tienen, Bedankt voor uw leuke en positieve reactie over ons Duvalay product. Wat betreft de dekbed overtrekken van Flanel, daar kan ik altijd een balletje over opgooien. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Duvalay

In één woord: fantastisch !!!

Deze slaapzakken met matras en dekbed ineen beveel ik iedereen aan. 's Morgens leg je de slaapzak even open om te luchten en daarna rol je de combinatie op en bovenop leggen wij het kussen. 's Avonds rol je alles weer uit. Geen gedoe met bedden opmaken. Wij slapen ieder op een bank. Je kunt de opening van het dekbed zowel naar links als rechts openleggen. Het grote verschil met een slaapzak is, dat de flap van het dekbed 2x zo breed is dan het matras en er zit geen rits aan de zijkant, waar je uit je bed stapt.

Beste Els, Super bedankt voor je fijne beoordeling.

Contact plezierig en vakkundig Afspraken worden nagekomen en op tijd Kwaliteit Duvalay is boven verwachting Slaapconfort is heerlijk. Was ik er maar eerder mee in contact gekomen!

Heb alleen contact gehad via de mail met Jolien Isenia. Zij heeft mij heel goed geholpen, heb ook n bestelling gedaan. Dikke Duim voor haar!

Alles wat een klant zich kan wensen.

Klantvriendelijk, duidelijk, afspraak is afspraak

Prima matrasjes.

In het voorjaar heb ik de freshtec matrasjes aangeschaft voor onze nieuwe caravan. Deze zomer hebben we ongeveer 8 weken gekampeerd. Het slaapcomfort van de matrasjes is uitstekend. Ik kan geen vergelijking maken met de andere matrasjes van Duvalay, maar deze matrasjes koelen snel af als je je warme plekje verlaat doordat je gaat verliggen of omdat je in de nacht er even uit moet. De geadviseerde maat voor onze caravan laat zich na gebruik makkelijk oprollen en past dan goed (dwars) in de bankkast. Wij rollen ze niet echt op, maar "vouwen" ze twee keer dubbel. Het pakketje wordt dan wat breder en platter. Neemt iets meer ruimte in maar ze krijgen/houden daardoor ook iets meer lucht dan dat ze stijf opgerold worden.

bedankt voor het plaatsen een positieve reactie. Het product is inderdaad goed te horen, maar heeft u wat meer ruimte dan is opklappen zeker een optie. Dus na 8 weken vakantie bent u uitgerust weer thuis gekomen? Namens Duvalay wensen wij u veel slaapcomfort

geweldig

We hadden een camper gehuurd met 2 eenpersoons bedden. Heerlijk camperen maar het slapen lukte maar niet goed. Na 4 gebroken nachten naar Jan Krul gereden en daar een zeer vriendelijk en behulpzaam advies gekregen welke topmatras voor ons het beste zou zijn...De Freshtec... We konden de topmatras gelijk testen in de camper...wat een verschil! Niet te geloven hoeveel verschil slechts 5 cm kan maken. Mijn rugproblemen werden echt veel minder en we sliepen weer goed. Elke dag blij met deze aankoop!

Bedankt voor uw leuke reactie, altijd goed te horen dat mensen tevreden zijn over de producten van Duvalay. De 5 cm oplegmatras maakt zeker een verschil, zo te horen gaat de bedtopper de volgende vakantie zeker weer mee. Namens Duvalay veel slaapcomfort

Top product en super service.

Nadat ik op internet een filmpje had gezien was mijn interesse voor deze slaapzak gewekt. Ik heb vol enthousiasme op de website een bestelling geplaatst voor 2 starterspakketten wij hebben voor compact slaapzakken gekozen. Een prima slaapzak voor in onze buscamper. Jammer dat we deze niet eerder hebben ontdekt want de compactheid en het slaapcomfort zijn geweldig en ik kan ze iedereen aanraden.

Als eerst natuurlijk bedankt voor het plaatsen van de reactie. Leuk te horen dat het goed bevalt en dat u tevreden bent over het product. mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen horen wij het graag. Namens Duvalay, veel slaapcomfort

Ideaal

Zo handig, alles ineen en het ligt ook nog zeer comfortabel

Wat fijn te horen dat het u goed bevalt. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Op dinsdag gebelt en via email de bestelling gedaan. Donderdag werd het al bezorgd. En het slaapcomfort is perfect.

Bedankt voor uw positieve reactie op onze producten en service. fijn dat u tevreden, wens wensen u veel plezier met uw aankoop.

Ik slaap nergens zo lekker als op mijn duvalay topper

Wij hebben de duvalay toppers met bijbehorende slaapzakken al jaren in de caravan tot zeer grote tevredenheid. Ze stammen nog uit de tijd dat er alleen bruin en donkerblauw mogelijk was. Ze zijn makkelijk op te rollen en in de zak te doen, dat doen we elke ochtend omdat we een kleine caravan hebben. Dus zeer tevreden klanten en misschien binnenkort nog eens een ander kleurtje erbij.

Bedankt voor uw leuke en positieve reactie, fijn te horen dat u tevreden bent over de producten van Duvalay. Uiteraard altijd welkom om onze kleuren te bewonderen.

Heerlijk, makkelijk in gebruik.

Reeds een aantal jaren gebruiken wij de duvalay dekbedden in onze caravan. Geen gesleep meer met slaapzakken . Duvalay is makkelijk in gebruik is altijd opgeruimd in de caravan. Kortom een top product die je moet hebben.

Bedankt voor uw positieve bericht over onze Duvalay producten. Het is inderdaad een product wat makkelijk in gebruik is.

Zowel in de caravan en thuis gebruiken wij het bevalt ons heel erg goed

Bedankt voor uw leuke reactie op onze site. Goed te horen dat het product van Duvalay u goed bevalt.

100% tevreden

Tevreden over communicatie, snelheid, accuraatheid, kwaliteit en snelheid van levering.

bedankt voor u recensie, wij vinden fijn dat u tevreden bent over onze producten.

Al jaren in gebruik tot groot genoegen

Wij trekken met onze caravan er regelmatig op uit en gebruiken al jaren de slaapzak-matras combinatie. Tot onze volle tevredenheid!

Beste Jan Veldhoven, Bedankt voor uw recensie en wat goed te horen dat u tevreden bent over ons product.

Geweldig slaapcomfort

In onze kleine caravan zitten ontzettend harde banken, waar we ook op moeten slapen. Niet prettig. Met de Duvalay slaapzak is het probleem opgelost. Perfect. Ook fijn is dat je dekbed aan één zijde vastzit, omdat je hem dan veel beter over je heen kunt trekken.

Beste Peter, Het is zeker ideaal, fijn te horen dat u tevreden bent. Bedankt voor het plaatsen van deze recensie.

Geweldig product!!

Wat een goede uitvinding!! Een matrasje en dekbed in 1. Makkelijk op te rollen en mee te nemen of tussentijds op te ruimen. Even weer uitrollen en je bed ligt klaar! De hoes is makkelijk te verwijderen en er weer omheen te doen zodat het makkelijk gewassen kan worden.

Beste Margreet, Bedankt voor het plaatsen van een recensie en wat goed te horen dat u tevreden bent.

Een dikke tien.

Geweldig strak en op maat gemaakt. En ook erg goed dat jullie de mail van 2 jaar geleden nog bewaard hadden.

Bedankt voor uw recensie, wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Mooi doordacht product

Twee Duvalay Starter Pakket 77 cm aangeschaft voor onze caravan. Mooi all-in-one product als alternatief voor losse topper en dekbed of slaapzak. Komend voorjaar gaan we ze voor het eerst daadwerkelijk testen. Communicatie over verzendproces is verbeterpuntje. Pakket bleek al bezorgt zonder dat wij daar van op de hoogte waren. Uiteindelijk zeer vakkundig telefonisch opgelost. Top!

Vriendelijke service en snelle aflevering van een mooi product!!

Tijdens de kampeer en caravan beurs vriendelijk geholpen. Twee slaapzakken en een kussen besteld die binnen enkele dagen keurig thuis zijn afgeleverd. Complimenten, een voorbeeld voor veel bedrijven!

Hartelijk bedankt voor deze fijne recensie!

Perfecte matras, uitstekende snelle service

Zeer tevreden over het geleverde product

Beste meneer Martens, fijn om te horen dat u er tevreden mee bent en hartelijk dank voor uw recensie.

Geweldig en veel slaapcomfort

Aangeschaft voor op de caravankussens. Ik slaap er super goed op - het ligt geweldig. Daarnaast is het zeer makkelijk te verplaatsen, goed te reinigen en zeer praktisch. Ik kan het iedereen aanraden. Hoge klantvriendelijkheid met een goed advies.

Beste Theo, hartelijk dank voor de fijne recensie.