Alles wat een klant zich kan wensen.

Klantvriendelijk, duidelijk, afspraak is afspraak

Prima matrasjes.

In het voorjaar heb ik de freshtec matrasjes aangeschaft voor onze nieuwe caravan. Deze zomer hebben we ongeveer 8 weken gekampeerd. Het slaapcomfort van de matrasjes is uitstekend. Ik kan geen vergelijking maken met de andere matrasjes van Duvalay, maar deze matrasjes koelen snel af als je je warme plekje verlaat doordat je gaat verliggen of omdat je in de nacht er even uit moet. De geadviseerde maat voor onze caravan laat zich na gebruik makkelijk oprollen en past dan goed (dwars) in de bankkast. Wij rollen ze niet echt op, maar "vouwen" ze twee keer dubbel. Het pakketje wordt dan wat breder en platter. Neemt iets meer ruimte in maar ze krijgen/houden daardoor ook iets meer lucht dan dat ze stijf opgerold worden.

bedankt voor het plaatsen een positieve reactie. Het product is inderdaad goed te horen, maar heeft u wat meer ruimte dan is opklappen zeker een optie. Dus na 8 weken vakantie bent u uitgerust weer thuis gekomen? Namens Duvalay wensen wij u veel slaapcomfort

geweldig

We hadden een camper gehuurd met 2 eenpersoons bedden. Heerlijk camperen maar het slapen lukte maar niet goed. Na 4 gebroken nachten naar Jan Krul gereden en daar een zeer vriendelijk en behulpzaam advies gekregen welke topmatras voor ons het beste zou zijn...De Freshtec... We konden de topmatras gelijk testen in de camper...wat een verschil! Niet te geloven hoeveel verschil slechts 5 cm kan maken. Mijn rugproblemen werden echt veel minder en we sliepen weer goed. Elke dag blij met deze aankoop!

Bedankt voor uw leuke reactie, altijd goed te horen dat mensen tevreden zijn over de producten van Duvalay. De 5 cm oplegmatras maakt zeker een verschil, zo te horen gaat de bedtopper de volgende vakantie zeker weer mee. Namens Duvalay veel slaapcomfort

Top product en super service.

Nadat ik op internet een filmpje had gezien was mijn interesse voor deze slaapzak gewekt. Ik heb vol enthousiasme op de website een bestelling geplaatst voor 2 starterspakketten wij hebben voor compact slaapzakken gekozen. Een prima slaapzak voor in onze buscamper. Jammer dat we deze niet eerder hebben ontdekt want de compactheid en het slaapcomfort zijn geweldig en ik kan ze iedereen aanraden.

Als eerst natuurlijk bedankt voor het plaatsen van de reactie. Leuk te horen dat het goed bevalt en dat u tevreden bent over het product. mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen horen wij het graag. Namens Duvalay, veel slaapcomfort

Ideaal

Zo handig, alles ineen en het ligt ook nog zeer comfortabel

Wat fijn te horen dat het u goed bevalt. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Op dinsdag gebelt en via email de bestelling gedaan. Donderdag werd het al bezorgd. En het slaapcomfort is perfect.

Bedankt voor uw positieve reactie op onze producten en service. fijn dat u tevreden, wens wensen u veel plezier met uw aankoop.

Ik slaap nergens zo lekker als op mijn duvalay topper

Wij hebben de duvalay toppers met bijbehorende slaapzakken al jaren in de caravan tot zeer grote tevredenheid. Ze stammen nog uit de tijd dat er alleen bruin en donkerblauw mogelijk was. Ze zijn makkelijk op te rollen en in de zak te doen, dat doen we elke ochtend omdat we een kleine caravan hebben. Dus zeer tevreden klanten en misschien binnenkort nog eens een ander kleurtje erbij.

Bedankt voor uw leuke en positieve reactie, fijn te horen dat u tevreden bent over de producten van Duvalay. Uiteraard altijd welkom om onze kleuren te bewonderen.

Heerlijk, makkelijk in gebruik.

Reeds een aantal jaren gebruiken wij de duvalay dekbedden in onze caravan. Geen gesleep meer met slaapzakken . Duvalay is makkelijk in gebruik is altijd opgeruimd in de caravan. Kortom een top product die je moet hebben.

Bedankt voor uw positieve bericht over onze Duvalay producten. Het is inderdaad een product wat makkelijk in gebruik is.

Zowel in de caravan en thuis gebruiken wij het bevalt ons heel erg goed

Bedankt voor uw leuke reactie op onze site. Goed te horen dat het product van Duvalay u goed bevalt.

100% tevreden

Tevreden over communicatie, snelheid, accuraatheid, kwaliteit en snelheid van levering.

bedankt voor u recensie, wij vinden fijn dat u tevreden bent over onze producten.

Al jaren in gebruik tot groot genoegen

Wij trekken met onze caravan er regelmatig op uit en gebruiken al jaren de slaapzak-matras combinatie. Tot onze volle tevredenheid!

Beste Jan Veldhoven, Bedankt voor uw recensie en wat goed te horen dat u tevreden bent over ons product.

Geweldig slaapcomfort

In onze kleine caravan zitten ontzettend harde banken, waar we ook op moeten slapen. Niet prettig. Met de Duvalay slaapzak is het probleem opgelost. Perfect. Ook fijn is dat je dekbed aan één zijde vastzit, omdat je hem dan veel beter over je heen kunt trekken.

Beste Peter, Het is zeker ideaal, fijn te horen dat u tevreden bent. Bedankt voor het plaatsen van deze recensie.

Geweldig product!!

Wat een goede uitvinding!! Een matrasje en dekbed in 1. Makkelijk op te rollen en mee te nemen of tussentijds op te ruimen. Even weer uitrollen en je bed ligt klaar! De hoes is makkelijk te verwijderen en er weer omheen te doen zodat het makkelijk gewassen kan worden.

Beste Margreet, Bedankt voor het plaatsen van een recensie en wat goed te horen dat u tevreden bent.

Een dikke tien.

Geweldig strak en op maat gemaakt. En ook erg goed dat jullie de mail van 2 jaar geleden nog bewaard hadden.

Bedankt voor uw recensie, wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Mooi doordacht product

Twee Duvalay Starter Pakket 77 cm aangeschaft voor onze caravan. Mooi all-in-one product als alternatief voor losse topper en dekbed of slaapzak. Komend voorjaar gaan we ze voor het eerst daadwerkelijk testen. Communicatie over verzendproces is verbeterpuntje. Pakket bleek al bezorgt zonder dat wij daar van op de hoogte waren. Uiteindelijk zeer vakkundig telefonisch opgelost. Top!

Vriendelijke service en snelle aflevering van een mooi product!!

Tijdens de kampeer en caravan beurs vriendelijk geholpen. Twee slaapzakken en een kussen besteld die binnen enkele dagen keurig thuis zijn afgeleverd. Complimenten, een voorbeeld voor veel bedrijven!

Hartelijk bedankt voor deze fijne recensie!

Perfecte matras, uitstekende snelle service

Zeer tevreden over het geleverde product

Beste meneer Martens, fijn om te horen dat u er tevreden mee bent en hartelijk dank voor uw recensie.

Geweldig en veel slaapcomfort

Aangeschaft voor op de caravankussens. Ik slaap er super goed op - het ligt geweldig. Daarnaast is het zeer makkelijk te verplaatsen, goed te reinigen en zeer praktisch. Ik kan het iedereen aanraden. Hoge klantvriendelijkheid met een goed advies.

Beste Theo, hartelijk dank voor de fijne recensie.

Ideaal

Aangeschaft voor op de caravankussens voor de kleinkinderen. Heel goed advies gekregen waardoor ik de volwassenmaat heb aangeschaft zodat we deze ook kunnen gebruiken als de kinderen groter zijn, en voor logeerpartijen. Zij hebben super goed geslapen en vinden het bed nu heerlijk liggen. Is ook zeer comfortabel ik mocht af en toe met stoeien en voorlezen tussen hun inliggen en ja we leggen de toppers nu tijdens onze eerstvolgende vakantie ook op ons matras. Heel blij met het goede advies en de zeer snelle service, Klasse. Zeker aan te bevelen en een geweldige service.

Beste Marleen, Hartelijk dank voor de recensie en fijn om te horen dat jullie er allemaal van genieten :)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden met mijn Duvalay slaapzak. Als een echte avonturier kon ik deze slaapzak niet laten liggen. Zeer comfortabel en perfect om te vervoeren!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben nu 2 duvalay slaapzakken in onze Volkswagen t2a liggen. \r\nZe bevallen ons echt fantastisch goed. \r\nWij vonden het een hele uitgave maar we zijn elke overnachting in de bus blij met de aanschaf van de duvalay slaapzakken. \r\nIn de toekomst hopen we er nog 1 aan te schaffen voor onze Dochter zodat zij er ook lekker warmpjes bij ligt. \r\n\r\nMandy-Jane is een leuke enthousiaste vrouw die je graag te woord staat en je een goed passend advies geeft. \r\n\r\nKortom ga snel er eens kijken.