Ik heb recentelijk de Mercedes C350e bij Maxx Auto gekocht en mijn ervaring was ronduit uitstekend. Vanaf het moment dat ik de showroom binnenliep, werd ik hartelijk begroet door het vriendelijke en professionele personeel. Ze namen de tijd om mijn vragen te beantwoorden en me te begeleiden door het proces van het kiezen van de juiste auto voor mijn behoeften. Wat me meteen opviel was de indrukwekkende klantgerichtheid die Maxx Auto tentoonspreidde. Het team luisterde echt naar mijn wensen en zorgde ervoor dat ik de perfecte match vond in de Mercedes C350e. De auto zelf is een meesterwerk van technologie en comfort, en ik ben er elke keer weer blij mee als ik achter het stuur zit. Bovendien was het koopproces bij Maxx Auto moeiteloos en transparant. Ze gaven duidelijke informatie over prijzen, financieringsopties en garanties, wat me een gevoel van vertrouwen gaf tijdens de aankoop. Wat ik het meest waardeerde aan mijn ervaring bij Maxx Auto was de follow-up na de verkoop. Het team nam contact met me op om te controleren of alles naar tevredenheid was en of ik nog verdere vragen had. Dat soort aandacht voor detail en klanttevredenheid is zeldzaam en verdient alle lof. Kortom, de Mercedes C350e van Maxx Auto heeft niet alleen aan, maar overtrof mijn verwachtingen. Ik zou Maxx Auto ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een uitstekende klantenservice en hoogwaardige voertuigen.

Gewoon prima

Mooie Opel GTC voor mijn zoon gekocht, auto is precies zoals omschreven en vriendelijke mensen. Komen ook netjes hun afspraken na en hebben de auto voor mij gereserveerd zoals afgesproken. Erg tevreden over dit bedrijf.

Goed geregeld

Na contact via marktplaats langs gegaan en alles geregeld met de inruil en de nieuwe auto. Vriendelijk meedenkend en mannen met een goede smaak kwa auto's. De volgende komt hier zeker ook weer vandaan!

top ervaring!

ik had een pareltje gevonden, 10 jaar oud, niet veel gelopen en sluitende onderhoudshistorie. toen er na aankoop toch nog een sensor defect ging konden we direct terugkomen en is het in dezelfde week nog kosteloos opgelost. Dat was voor mij een fijne en zeer betrouwbare ervaring.

Duidelijke productomschrijving, goede foto’s, uiteindelijk een goede deal.

Goede advertenties, de auto was zoals verwacht, en uiteindelijk een hele fijne deal kunnen sluiten, mijn vorige auto kon ik inruilen, was allemaal zeer snel geregeld, top, bedankt!

Zonder afspraak even kijken naar een auto die op marktplaats stond. Prima gesprek met mourat, wilde eigelijk oriënteren maar ging naar huis met een andere auto. Bedankt voor de prima service!

Goed geholpen en een mooie auto rijker!

Goed geholpen en kon terecht wanneer ik dit wilde. Werd tijd vrij gemaakt.

Ik heb bij Maxx auto een nieuwe occasions gekocht,ik ben goed en professioneel ontvangen en geholpen door de eigenaar van de garage,het is een man die verstand heeft van auto’s en ik ben goed geïnformeerd door Maxx auto.aanrader voor iedereen

Uitstekend!!!

Een ervaring om met medemensen te delen wat is dit een geweldig bedrijf die aandacht voor zijn klant neemt. Ik ben een trotse eigenaar van een nieuwe Volkswagen t-cross. Geen op- of aanmerkingen aan deze auto of eigenaar. De eigenaar is professioneel en weet wat die verkoopt om zijn klant zo goed mogelijk tevreden de deur uit de zwaaien. Niet alleen mijn auto maar ik heb ook een oogblikje naar rest van zijn auto's gedaan en al zijn auto's zijn Keurige auto's zonder op of aanmerkingen. Met andere woorden, ga voor deze bedrijf als je een garantie van plezier wil ervaren met uw nieuwe voertuig. Zeker te weten tot ziens en ga zo door kerel

Een man van zijn woord

Vriendelijke ondernemer Deze week mooie auto gekocht,na proefrit Ter zake deskundig Laat klant volledig vrij in keuze Ga zeker terug

Super!!

Betrouwbaar en heel erg meedenken. Ik raad iedereen aan. Dit is mijn 3e auto dat ik daar koop

Goede service, komt afspraak na.

Goede service en ee, fatsoenlijke manier van zaken doen. Murat is vriendelijk en komt betrouwbaar over. Nieuwe APK keuring en 3 maanden garantie was geen probleem.

Eerlijk, behulpzaam en zeer vriendelijk. Auto's zijn zeker in orde

Goede, snelle service. Tevens ook goed bereikbaar.

Erg goede ervaring gehad.

Afgelopen weekend telefonische contact gehad en konden zondagmiddag komen Om de auto te bekijken .Hij naam de tijd voor ons en uiteindelijk besloten om de auto te kopen . Goede service bij aflevering , maxx auto’s is zeker een aanbeveling mocht u interesse hebben in een auto . Rudolf Bonimbie Grave

Rustige, vriendelijke en klantgerichte benadering.

Ik heb een zeer positieve ervaring met Maxx auto (en eigenaar Murat). Ik vindt het prettig dat alle auto's voorzien zijn van concrete informatie ten aanzien van geschiedenis en kilometerstand. Daarbij word je op een rustige manier te woord gestaan, word je niet lastig gevallen met verkooppraatjes en krijg je alle gelegenheid om één of meerdere keren een proefrit te maken. Het allerbelangrijkste pluspunt vond ik echter dat ik de auto die ik wilde kopen nog door een garage mocht laten nakijken, voordat ik definitief tot aankoop over ging. Dat gaf mij een sterk gevoel van betrouwbaarheid.

Professionals service en prettige communicatie

Pricessionale service

Top bedrijf denken met je mee ik ben super geholpen

Top bedrijf denken met je mee ik ben super geholpen

Very happy with this garage. Highly recommended

I just purchased a very nice Opel Corsa. Everything went smooth. Thank you.

Helemaal geweldig, ben erg blij met de aflevering

Top bedrijf, super service, mijn BMW is helemaal netjes afgeleverd. Zal zeker jullie aanbevelen bij mijn vrienden en familie.

Afgelopen dinsdag onze Mercedes-Benz opgehaald en alle afgesproken afspraken en extra's naar vol tevredenheid uitgevoerd. Terug te komen naar het eerste contact via mail/sms zijn we zeer content over. Geen glad verkoop praatjes gewoon hoe het is duidelijk.Maxx auto bedank voor de goede service en we bevelen jullie zeker aan . Mvgr fam van Aken

Betrouwbaar bedrijf

Heb hele goeie ervaring met Maxx auto. Nu voor de tweede keer weer een auto gekocht en weer een super service. Je kan op je gemak naar diverse auto's kijken en met diverse auto's een proefrit maken TOP, Eerlijk advies en al je vragen worden beantwoord. Murat (maxx auto) mijn 1e indruk was al positief nu 2e indruk overtreft zeer positief.

Fantastische auto

Heb een Opel Vectra daar gekocht en ben dik tevreden . Vriendelijke eigenaar/personeel, goede service en voor ons een fijne ervaring.

Prima geholpen aan een fijne auto

De auto kwam na aankoop meteen op naam te staan. Heel fijn was dat ik werd opgehaald op het station toen ik de auto een paar dagen na aankoop ben gaan ophalen. Super!

Maxx Auto is een uitstekende en betrouwbare plek voor je gebruikte auto

Ik was op zoek naar een 1-Serie Cabrio, jaar of 10 oud en niet teveel km's en vond er een bij Maxx Auto, in prima staat en goede prijs. Wat verder vergeleken en toen Murat (de eigenaar) gebeld, was snel duidelijk dat hij vakkundig, vriendelijk, flexibel en vooral betrouwbaar is. Maxx Auto is gehuisvest in een mooie zaak en de auto's die hij aanbiedt komen met volledige historie en zijn in prima staat. Voor mij geen twijfel, als ik nog een keer een auto zoek dan ga ik als eerste naar www.maxxauto.nl, absolute aanrijder. Ik ben (wederom) een gelukkige cabrio rijder - met dank aan Murat.