Very happy with this garage. Highly recommended

I just purchased a very nice Opel Corsa. Everything went smooth. Thank you.

Helemaal geweldig, ben erg blij met de aflevering

Top bedrijf, super service, mijn BMW is helemaal netjes afgeleverd. Zal zeker jullie aanbevelen bij mijn vrienden en familie.

Afgelopen dinsdag onze Mercedes-Benz opgehaald en alle afgesproken afspraken en extra's naar vol tevredenheid uitgevoerd. Terug te komen naar het eerste contact via mail/sms zijn we zeer content over. Geen glad verkoop praatjes gewoon hoe het is duidelijk.Maxx auto bedank voor de goede service en we bevelen jullie zeker aan . Mvgr fam van Aken

Betrouwbaar bedrijf

Heb hele goeie ervaring met Maxx auto. Nu voor de tweede keer weer een auto gekocht en weer een super service. Je kan op je gemak naar diverse auto's kijken en met diverse auto's een proefrit maken TOP, Eerlijk advies en al je vragen worden beantwoord. Murat (maxx auto) mijn 1e indruk was al positief nu 2e indruk overtreft zeer positief.

Fantastische auto

Heb een Opel Vectra daar gekocht en ben dik tevreden . Vriendelijke eigenaar/personeel, goede service en voor ons een fijne ervaring.

Prima geholpen aan een fijne auto

De auto kwam na aankoop meteen op naam te staan. Heel fijn was dat ik werd opgehaald op het station toen ik de auto een paar dagen na aankoop ben gaan ophalen. Super!

Maxx Auto is een uitstekende en betrouwbare plek voor je gebruikte auto

Ik was op zoek naar een 1-Serie Cabrio, jaar of 10 oud en niet teveel km's en vond er een bij Maxx Auto, in prima staat en goede prijs. Wat verder vergeleken en toen Murat (de eigenaar) gebeld, was snel duidelijk dat hij vakkundig, vriendelijk, flexibel en vooral betrouwbaar is. Maxx Auto is gehuisvest in een mooie zaak en de auto's die hij aanbiedt komen met volledige historie en zijn in prima staat. Voor mij geen twijfel, als ik nog een keer een auto zoek dan ga ik als eerste naar www.maxxauto.nl, absolute aanrijder. Ik ben (wederom) een gelukkige cabrio rijder - met dank aan Murat.

Keurig geholpen

Een fijn bedrijf waar ik mijn volgende auto zo weer zal kopen.

Top Service!

Alles netjes en snel geregeld. heel vriendelijk en meedenkend!

Prima ervaring

Goed geholpen door Murat, komt zijn afspraken na en reageert snel.

Rustige en prettige ontvangst

Toen we kwamen kijken naar de auto die ons geschikt leek, kwam er een lange man met minister de Jonge schoenen die ons vriendelijk ontving. Hij legde alles uit wat we wilden weten. Na een proefrit besloten we er nog een nachtje over te slapen. Maar na da nachtje zijn we toch overgegaan tot de koop. De auto stond keurig gepoetst en schoongemaakt gereed. Nog even wat uitleg gevraagd over bepaalde onderdelen. En vervolgens het koopcontract opgemaakt. De verkoper Murat is zeer behulpzaam en vriendelijk. Bij hem geen Turkse toestanden, waarbij je bijna naar binnen wordt gesleurd om iets te kopen. We hebben het idee dat ook de prijs die hij vraagt redelijk is. Een adres om in de gaten te houden.

Top service en goed verzorgde auto’s

Wat ik heb ervaren is dat de auto in goede staat is overigens alle auto’s eigenlijk. Het is zeker een zaak die ik kan aanraden.

netjes en naar tevredeheid geholpen

Goed en netjes geholpen

Zeer tevreden zaken gedaan

Erg prettige, niet opdringerig, eerlijke verkoper. Voelde me erg vrij om een keuze te maken. Niet moeilijk doen, paar nieuwe voorbanden direct geregeld en gemonteerd, top!

Tevreden over mijn aankoop

Zeer vriendelijk en professionele mensen. Hier recentelijk onze droomauto gekocht. Rijdt en ziet eruit als nieuw. Bedankt voor de service en de snelle afhandeling.

Prettig samen gewerkt en meedenken en flexsibel zijn

Wij hebben een mitsubishi outlander gekocht, wij belden op om te komen kijken en de auto stond al netjes buiten te wachten zodat wij alles konden zien en in konden rijden. Afspraken via app ging vlot altijd telefonisch berijkbaar ook avond. Wij zijn erg blij met onze aankoop.

Goede service en een net bedrijf om te zien.

Ik ben sinds een aantal weken eigenaar van een Peugeot 207 le mans. De auto zag er zeer netjes uit en had net een nieuwe apk plus grote beurt gehad. We werden zeer netjes ontvangen en waren meteen verkocht naar een proefrit. Er was een probleem met de hoofdsleutel van de auto. Deze was nog niet ingeleverd. Dit is netjes opgelost en na twee dagen konden we onze nieuwe bolide ophalen. We zijn zeer tevreden over de auto en over de netheid van de auto. De service en afhandeling was zeer goed te noemen. Zeker een aanrader om een keer te bezoeken.

Vriendelijke man, mooie auto's.

Net een Audi a5 gekocht. Zeer vriendelijke man. Bedankt voor de goede service! Top bedrijf!

Perfect geholpen door Maxx auto!

Erg tevreden met onze nieuwe auto, een Peugot 508SW uit 2014. Snel en goed geholpen door Maxx. Transparant over de historie van de auto en eerlijke inruilwaarde voor je oude auto en snelle service.

Perfect service

I have bought my last car from them. The owner, Murat, is extremly reliable and helpful man. He was super helpful for me.. I have got 5 star perfect experience, definetly recommended!

Zo onwijs blij met m’n auto!

Konden super snel terecht voor de auto!

Vriendelijk ontvangen en goed geholpen.

Prima zaken doen!

Net bedrijf ; alles wordt netjes afgehandeld ; vriendelijke verkoper

Youngtimer met weinig KM’s

Onlangs een mooie auto met weinig km’s voor een goede prijs gekocht bij Maxx Auto. Zeer tevreden mee.

Auto bekeken en meteen aangeschaft

Goede en snelle service in een mooie hal, persoonlijk ontvangst en prettige afwikkeling.