Vlotte, aangename manier van zaken doen

Bij Maxx auto een zeer nette Skoda occasion gekocht. Afspraak maken voor proefrit ging makkelijk en snel via mail, auto stond al netjes buiten klaar bij aankomst. We konden de auto op ons gemakje goed bekijken en de sleutels lagen al in de auto. Alle boekjes ook om in te zien. Eigenaar liet ons zonder verkooppraatjes in alle rust kennis maken met de auto. Dit wordt zeer gewaardeerd! Wat ons op viel is dat alles zeer netjes is. De zaak is netjes en opgeruimd, de auto leek wel alsof hij nieuw in de showroom stond. Wat een poetswerk! Zowel binnen als buiten. Complimenten daarvoor. En dat terwijl de auto nog niet eens verkocht is. Dat nodigt uit. Proefrit was geen probleem en konden rustig in de omgeving de auto leren kennen. Zaken doen ging snel en zonder de welbekende vlotte praatjes of opdringerigheid. Eigenaar is erg vriendelijk en komt gezellig over! Fijne garage.

Een goede en fijne ervaring

Ik mocht toen ik kwam meteen een proefrit maken met de auto en heb na een stuk rijden hem meteen gekocht

Super!

Super service! Alles wordt tot op de punt geregeld. Zeer zeker aan te raden! Bedankt voor jullie service.

No nonsense bedrijf

Kort en bondig, vriendelijk bedrijf, geen verkoop praatjes, goed geholpen, hoop veel mooie km te maken.

top top

goede prijs per perfekte survis

No Nonsens bedrijf

Auto in juni aangeschaft. Auto was goed omschreven. Afspraak gemaakt voor proefrit en daarna kort en bondig zaken gedaan op een plezierige manier. Geen verkooppraatjes

Betrouwbaar

Fijn zaken doen. Snel en duidelijk, transparant en betrouwbaar. Met veel plezier hier mijn auto gekocht.

Fijn autobedrijf die eerlijk zijn geld wil verdienen!

Ik zag een bus te koop staan.2 keer geweest. En bij de 2 de keer een extra sleutel laten bij maken. zonder er over gehad te hebben. Top service!

Prettig en betrouwbaar contact

Snelle afhandeling en goed geregeld. Tevens ruim assortiment in diverse prijsklassen.

Prima geholpen

Netjes geholpen, prima afgehandeld.

Super service, top auto

We hebben een hele nette en fijne auto gekocht. Blij dat ik bij Maxx auto's ben geweest om een auto te bezichtigen. We zijn goed geholpen en alles werd tot in de puntjes geregeld.

Waanzinnig

Super vriendelijk Mooie auto,s Goed van vertrouwen Fijne mensen Voor de 2e keer een auto gehaald Zeker weten kom ik terug!

Goes!

Inruil van mijn auto was zo geregeld!

Snelle en uitstekende service

Gisteren heb ik mijn allereerste auto gekocht bij Maxx Auto (een Ford Fiesta). Ik kon hem, na er een proefritje mee gereden te hebben en het papierwerk in orde te hebben gemaakt meteen meenemen. Alles werd supersnel geregeld. De auto werd zelfs meteen WA+ verzekerd. Kortom echt een Top-service!

Niet opdringerig,laat klant de auto rustig bekijken

Ik had interesse in een Kia Picanto, zeer nette staat en alle boekjes bij de auto. Nadat ik de auto 1 dag had merkte ik op dat hij tijdens het remmen een schavend geluid maakte, berichtje naar Max auto's en de remblokjes werden vervangen zonder extra kosten. Zeer netjes!

Prima geholpen

Goed geadviseerd

Super service

Prachtige Audi A4 cabrio gekocht, waren een paar kleine mankementen aan en zijn keurig terug betaald door de eigenaar ! Top zaak,fijne aardige eigenaar, gastvrij Gr Cock Giesen

Rustige, eerlijke en niet opdringerige verkoop

Vriendelijke en correcte mensen. Zeer prettige en vertrouwde manier van werken. Wij zijn erg blij met onze aankoop en de mensen die ons hebben geholpen bij Maxx Auto’s. Dank!

Geen verkooppraatjes, geduldig, mee denkende en goede service.

Prima service en goed afspraken mee te maken

Voor de aanschaf uitgekomen bij auto maxx. Uiteindelijk tot aankoop over gegaan. Positieve punten: - geen verkoop praatjes - goed afspraken mee te maken - eerlijk

Vertrouwenwekkende ervaring

Geen geijkte verkooppraatjes, geduldige afwachting in afstemming op de klant.

Eerlijk en net bedrijf.

Ik heb mijn kia sportage bij maxx Auto gekocht en ik ben zeer tevreden over de gang van zaken! Geen opdringerige verkoper of standaard verkooppraatjes maar gewoon eerlijk! Dit bedrijf is zeker een aanrader!

Een mini cooper cabrio gekocht bij Maxx auto en ben super geholpen en heb nu een hele mooie auto gekocht bedankt Maxx auto’s

Eerlijk correct en vertrouwd

Na een bezoek op afspraak stond auto al klaar proefrit gemaakt daarna onder genot van een heerlijk kopje koffie onderhandeld duidelijke afspraken en het nakomen ervan sprak mij aan dit bedrijf verdient van mij een pluim Uiteindelijk een prachtige Audi gekocht tot volle tevredenheid

Prettig geholpen.

Prettig geholpen. Na aankoop bleek toch dat diverse lampjes het niet deden, dat was n beetje jammer.