Eerlijk en net bedrijf.

Ik heb mijn kia sportage bij maxx Auto gekocht en ik ben zeer tevreden over de gang van zaken! Geen opdringerige verkoper of standaard verkooppraatjes maar gewoon eerlijk! Dit bedrijf is zeker een aanrader!

Een mini cooper cabrio gekocht bij Maxx auto en ben super geholpen en heb nu een hele mooie auto gekocht bedankt Maxx auto’s

Eerlijk correct en vertrouwd

Na een bezoek op afspraak stond auto al klaar proefrit gemaakt daarna onder genot van een heerlijk kopje koffie onderhandeld duidelijke afspraken en het nakomen ervan sprak mij aan dit bedrijf verdient van mij een pluim Uiteindelijk een prachtige Audi gekocht tot volle tevredenheid

Prettig geholpen.

Prettig geholpen. Na aankoop bleek toch dat diverse lampjes het niet deden, dat was n beetje jammer.

Super geholpen

Wij zijn heel goed geholpen door een vriendelijke verkoper , de man was heel geduldig en niks was te veel .

Waanzinnig vriendelijk en goed van vertrouwen

Prachtige wagen gekocht A4 Audi. Helaas was de telefoon van mijzelf op dus kon ik niet het geld overschrijven, maar kreeg de auto mee en werd er gezegd betaal maar als u thuis bent! Super service Bedankt voor de moeite!!

Dat kan niet waaaar zijn!!!!!

Soms heb je wel eens van die momenten dat je denkt ...'dat kan niet waaaaar zijn!!!' Nou zo'n moment hadden we toen wij de garage binnen stapten van Maxx auto en Murat ons verwelkomde met een brede glimlach op zn gezicht en vriendelijk onze de hand schudde.... Deze vriendelijkheid...maar ook de aandacht, het luisteren naar onze wensen na de proefrit en daar ook nog eens actie op te ondernemen.....gaf ons deze reactie.... Het kan dus wel!!!! Na meedere garages al te hebben bezocht op zoek naar een bepaalde auto en waar we zelfs ook eens na twee uur rijden voor niets kwamen!!! hebben we hier bij Maxx auto gevonden wat we wilden. En omdat de auto nog moest blijven van Murat, omdat hij er graag alles aan wilde doen om hem naar onze wensen te krijgen... stelde hij ook nog voor om hem te komen brengen.....(Hij zei:" ik doe dit nooit, maar ik dacht...ik doe dit gewoon voor jullie...) Nou de deal was heel gauw gesloten en met een blij gevoel zijn we onze reis van 2 en een half uur weer terug gegaan!!!!, wetende dat Murat dit voor ons ook zou gaan doen een kleine week later. Door de service, professionaliteit, vriendelijkheid en kundigheid van al de medewerkers, kennis en het vertrouwen wat ze ons gaven....kunnen wij deze garage alleen maar beoordelen met een ZEER GOED!!! We zijn zéééér tevreden over onze auto en bevelen deze garage sterk aan!!!! Vriendelijke groet, Paul en May Balding Groningen.

Nog nooit zo een vertrouwd gevoel gekregen bij het kopen van een auto. Super aardige eigenaar

Goed !

Hier een auto gaan bekijken en gekocht. Bedrijf is eerlijk, open en verlenen goede service. Een aanrader voor mensen die een goede auto zoeken!

Goed en snel geholpen

Onze ervaring was goed

Onze ervaring ging goed snel en betrouwbaar

Ben zeer tevreden

Ik heb bij Maxx auto gebruikte auto Gekocht.Ik ben goed ontvangen en goed geholpen ik ben zeer Tevreden over de auto en de verkoper heeft verstand van auto’s En de auto is afgeleverd zoals afgesproken . Mijn volgende auto koop ik ook bij Maxx auto 👍👍👍

Prettig, netjes, behulpzaam, mooie auto's

Een mooie, schone, makkelijk vindbare garage, met prettig personeel/eigenaar.

Mooi professioneel autobedrijf

Goede en duidelijke informatie, Veel aanbod, vriendelijk autobedrijf

Ik denk dat ik een leuke auto gekocht heb voor een mooie prijs. Goeie koffie ook!

Betrouwbare en vriendelijke garage

Mijn onlangs gekochte auto was in perfecte staat onderhouden en de medewerkers hielpen me goed en waren vriendelijk.

Nette ontvangst en netjes behandeld. Afspraken werden nagekomen

Netjes van begin tot eind. Zo ga je met mensen om.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een auto gekocht bij Maxx Auto. Ben heel tevreden in de manier van communiceren en de afhandeling, helemaal zoals het hoort!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf! Hele vriendelijke man.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf I would recommend Maxx Auto to anyone without a doubt! Very professional and reliable. Great customer service and reasonable prices. My go to auto shop from now on!!!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kwam er voor een testrit (vooraf afspraak gemaakt), rotte accu, dus later nog een keer terug hiervoor (45km). Verder was het een goede zaak, en de auto was zeer netjes. Meerdere auto\'s geprobeerd de tweede keer, ook allemaal netjes