Altijd goede service!

Wordt altijd goed geholpen, een goede en eerlijke service!

Altijd vriendelijk en goede service

Goede kwaliteit

Goede service!

Goede service en duidelijkheid. Je weet waar je aan toe bent.

Uitstekende service tegen scherpe prijs

Vriendelijk en kundig personeel. Je wordt netjes gebeld met wat een reparatie gaat kosten. Afspraken worden nagekomen.

picobello contact en service.

vriendelijke en duidelijke ontvangst en uitleg omtrend de reparatie. Jammer dat jullie het zo druk hebben (wat natuurlijk een goed teken is) maar verder zeer tevreden.

Professioneel en betrouwbaar

Professioneel en betrouwbaar

Vakwerk door vaklui

Heel persoonlijke en klantvriendelijke benadering.

Persoonlijk en zeer ervaren

Perfect.

geweldig geholpen

erg aardige professionele en zeer bekwame monteur

Altijd dik tevreden uitstekende kennis zeer vriendelijk en eerlijke prijzen ik ben heel blij met Autoservice Leeuwarden

Keurige en vlotte afhandeling

Claxon deed niets dit is goed verholpen.

goede check voor apk

Zeer goed. Alles word goed gechecked.

goed geadviseerd en goed geholpen

Goed om direct contact te hebben met de monteurs zelf, mijn auto was uitgelezen, duidelijke prijsopgave voor het herstel en informatie over mogelijke tegenvallers. Auto loopt weer als een zonnetje.

Snel het probleem opgelost

Super blij dat de schade meeviel. Ik had benzine getankt in een dieselauto

Top service en top monteurs

Eerlijke factuur, duidelijk wat er gebeuren gaat qua reparaties! Dikke aanrader! Bedankt voor de goede service Klaas en Johny

Snelle services

Ik ben erg snel geholpen en er werd duidelijk gecommuniceerd. Erg fijn!

Erg goede service

Fijne service

Ook minder goed nieuws wordt goed gebracht en goed opgelost.

Volgens afspraak

Vriendelijk overleg, duidelijke uitleg, snelle afspraak

Medewerkers denken mee, zijn flexibel en hebben humor. Je wordt vriendelijk ontvangen in de garage ondanks dat ze het er druk hebben. Afspraken worden nagekomen en prijzen lijken redelijk. Ze staan goed bekend bij klanten en collega.

SUPER

Hele goede service

Altijd de beste!!

Wanneer ik je bezoek, is de aandacht van het begin tot het einde het beste. Punctualiteit, duidelijkheid met de informatie over wat nodig is en ook over de kosten. Ik ben erg dankbaar en ik raad 100% aan!! Dank je wel Vriendelijke groeten, Vanda Waskievicz

Snelle service

Nog een keer top

Topservice voor een nette prijs!

APK