Goed en betrouwbaar bedrijf

Sinds een aantal jaar zijn wij klant bij Autoservice Leeuwarden. We vinden het een heel prettig bedrijf en de medewerkers zijn vriendelijk. Als er iets dringends aan de hand is met onze auto worden we vaak snel geholpen. En bovendien hebben wij het gevoel dat er goed wordt gedacht om geen onnodig hoge kosten te maken. Een goed en betrouwbaar bedrijf.

Eerlijk en goede service

Komen er al jaren altijd goed geholpen.

Gewoon top service!

Vriendelijk personeel en daarnaast ook erg goeie service! Auto op afgesproken tijden gekeurd en weer klaar!

Dikke prima

Vriendelijk en klantgericht

APK keuring.

APK keuring banden vóór vervangen TOP!

Vakkundig, vriendelijk en vlug

Bij dit bedrijf langsgereden om probleem met motorkapontgrendeling te laten oplossen. De reparatie was snel en vakkundig. De eerste indruk is uitermate positief.

Fijne klantbehandeling en altijd vriendelijl

ze doen het werk netjes en geven goed advies

Kwaliteit met een persoonlijke benadering

Mensen met verstand van zaken.

Top service

Goede communicatie betreffende te verwachte kosten beurt en Apk.

Een autobedrijf die je het gevoel geeft eerlijk geholpen te worden. Zeer vriendelijk en deskundig personeel, waar je ook welkom bent voor een spoed klusje tussen door. Al met al een aanrader voor iedereen die een betrouwbare garage zoekt.

een aanrader

Behalve de perfecte reparatie kreeg ik mijn auto brandschoon terug zowel van binnen en buiten. Toppers

Altijd prima service voor een eerlijke prijs.

Al jaren klant en nog nooit ontevreden geweest. Gewoon goed!

Ik kan me geen betere garage wensen!

Klaas en Johnny zijn uitstekende en betrouwbare vakmensen die altijd voor je klaar staan en met je meedenken. Al jaren trouwe klant!

keurige afhandeling en overleg

Mijn auto werd van mijn werkplek gehaald, helemaal top. Verder was er ook overleg wat er allemaal aan de hand was alvorens er verdere acties werden ondernomen. ook was er al vast vooroverleg wat er aan staat te komen

Snel geholpen en goede service

Snel geholpen en goede service.

Alles goed geregeld. Laten ook even weten wat er aan de hand is en wat de kosten zijn.

Netjes bedrijf.

goede service

Ik ben erg tevreden over de service van Klaas en Johnny. Ik wordt altijd netjes en snel geholpen.

Snel en vakkundig

Snelle service en erg vakkundig

goede garage

vriendelijke mensen en goede werksfeer, prima kwaliteit. kortom , goede garage

Prima auto service garage

Gekwalificeerde automonteurs, vriendelijk en behulpzaam ,eerlijke prijzen.

Goede service duidelijke afspraken

Goede service Duidelijke afspraken gemaakt Je weet waar je aan toe bent Goede prijs Niet alleen service ook nog eens vak werk

Goede en snelle service

Goede en snelle service en ze denken altijd klantgericht mee.

gewoonweg Prima

De service is hier steengoed, je wordt altijd vlot en uitermate vakkundig geholpen Ze vertellen eerlijk hoe de vork in de steel zit, en wat er precies gebeuren moet, en wat het kost.

Fijne service

Hele fijne mensen en goede kennis. Bellen als er iets niet besproken is van te voren.

Uitstekende service en vakmanschap.

Als boven