Gewoon goed!

We komen al jaren bij deze garage en het contact is prettig en de service is goed. Heel erg tevreden!

Fijn bedrijf waar ik al jaren kom, voor een eerlijke prijs en een goede service. Maar ook meedenken aan de juiste oplossing in specifieke gevallen.

Serieus en meedenkend met de klant.

prima service en deskundig

Ik wordt altijd snel en vriendelijk geholpen, Los van de service en vakkennis is de prijs ook prima :)

eerlijk en betrouwbaar

Topper’s

Autoservice Leeuwarden is een betrouwbaar bedrijf ,daarom breng ik graag mijn auto daar naar toe en kan er altijd terecht Altijd bereikbaar en vriendelijke monteurs

Met Klaas loopt alles gesmeerd

Vriendelijke medewerkers. Snel en correct.

Alles altijd top geregeld!!

Word altijd goed geholpen en het is een leuk team

Betrouwbaar en kundig. Een unicum in deze wereld.

Ik kom al jaaaaren bij Autoservice Leeuwarden. Ik heb niets dan positieve ervaringen. Altijd eerlijk, betrouwbaar, meedenkend.

Prima service. Goede vakmensen. Makkelijk om een afspraak te maken. Afspraken kunnen snel worden ingepland. Hele nette prijzen voor de werkzaamheden. Het is heel duidelijk wat ze allemaal doen en wat dat kost. Echt een uitstekend bedrijf.

Goeie service en meedenkend

Mijn auto is apk gekeurd bij autoservice Leeuwarden, er moest het één en andere verholpen worden en dit is netjes aangegeven. Na het verhelpen van de gebreken op korte termijn nog een apk ingepland en gelijk er door heen gekomen.

Altijd behulpzaam!

Ze zijn altijd behulpzaam, wanneer ik ook langskom.

Goeie service

Apk snel gedaan en goeie service

perfect

goeie service goed personeel

Hier is klant nog koning

Altijd behulpzaam, goede prijs kwaliteit, goed gehumeurd personeel en al is het nog zo druk het bedrijf straalt rust en vertrouwen uit.

Altijd goed

Alles is hier altijd goed en naar wens. Goede en duidelijke communicatie en goede service. Zeer tevreden.

Snel service en vakmanschap

ervaren monteurs, geen onnodige kosten maken.

Goede garage, met bekwame monteurs.

Altijd goed. Heel tevreden.

Prima service, leuke mensen die meedenken en doen wat ze zeggen. Prijs/Kwaliteit is top.

I..v.m. met een wat vreemde ervaring met een andere garage kwam ik uit bij Autoservice Leeuwarden. Afspraak gemaakt en vervolgens een klein gesprekje gehad. Geweldige mensen met Humor en verstand van zaken. Op de dag van de reparatie een prima communicatie met wat er aan de hand was en aan het einde van de dag stond mijn auto weer klaar. Perfect. Een aanrader voor iedereen. Verstand van zaken en prijs/kwaliteit is top.

prettig contact

Beurt gehad voor de auto, was van tevoren duidelijk wat er moest gebeuren en wat dat ging kosten. Achteraf liep de auto minder goed en dat is naderhand zonder problemen door hen verholpen.

Zoals altijd vriendelijk en goede service

Ik kom hier al jaren, en wordt altijd vriendelijk en met goede service geholpen. Topmensen

Vriendelijk en meedenken met de klant

betrouwbaar en flexibel adres

altijd glimlach en topservice, altijd zoeken naar de beste oplossing

Adequaat en goed

De auto is aan een diagnose onderworpen. Na aanleiding daarvan is de auto na overleg gerepareerd. Een aanrader om daar je auto te laten repareren. We zijn zeer tevreden.