• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden met de VW Golf 1.0 TSI die ik in maart 2019 bij dit bedrijf heb gekocht. Met Arean kun je goed afspraken maken, ze worden netjes nagekomen. De auto werd keurig afgeleverd. De locatie en pand kunnen wel een update gebruiken, maar daar wordt al aan gewerkt! Dealer Auto Nederland hanteert schappelijke prijzen en geeft ook nog een fatsoenlijke inruilprijs. Zeker een aanrader voor wie een nieuwe tweedehands zoekt. Verwacht geen grote showroom met glimmende bolides en dito verkopers, dit is een no-nonsens bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een erg mooie Tesla 85d gekocht. Het is niet het bedrijf wat je zou verwachten bij aankomst, maar de service is verder perfect. Goede afspraken gemaakt en deze zijn allemaal nagekomen. Druk bezig met zijn nieuwe locatie, waardoor er straks een nog betere uitstraling van zijn bedrijf ontstaat. Ik ben tot nog toe erg tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Audi Hoofddorp bij deze dealer word je serieus genomen en neemt men de tijd voor je en doen ze \r\nEr alles aan om de klant tevreden te maken wanneer je de auto komt ophalen ziet de auto er zeer goed uit en levert ruim in de tijd de auto af \r\nEn kun je met vragen over de auto terecht maar ook de uitleg tijdens de aflevering is zeer goed \r\nZowel de verkoper als medewerker zijn zeer klantvriendelijk en kan ik iedereen deze autodealer \r\nAanrader Auto A-point top service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kwartier voor onze komst gebeld. De auto stond startklaar voor een proefrit en ivm inruil werd de onze beoordeeld. Papieren konden gelijk worden klaargemaakt en een bos bloemen werd nog gauw geregeld. Klasse!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via via gewezen op een BMW 1 Serie die te koop stond bij Dealerauto Nederland. Hele mooie auto en prima service van Arien. \r\n\r\nZou in de toekomst zeker weer zaken doen met Arien, en kan hem aan iedereen aanbevelen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij auto nederland mijn polo diesel van 2008 ingeruilt en een polo diesel van 2013 weer gekocht netjes behandeld vlot een deal kunnen maken paar kleine dingetjes in de garantie tijd werd netjes opgelost hoefde er niet mee terug naar nunspeet maar kon het bij de plaatselijk volkswagen dealer regelen top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Volvo V40 D4 aangeschaafd bij Dealer Auto Nederland waar ik zo blij mee ben. Ik heb de eigenaar Arien leren kennen. Hij was heel vriendelijk, gastvrij en flexibel met de prijs van de auto. Goede deal afgesloten! Hij heeft goede auto’s in zijn garage. Zeker een aanrader om langs te gaan en een leuke auto uit te zoeken. Ik vind dat meeste dealers kunnen Arien als voorbeeld nemen. Bedankt Arien. Topper!!! Groetjes, Anar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs mijn Audi A3 ingeruild voor een Skoda Octavia Combi. Eigenaar is eerlijk en transparant in de onderhandelingen. Op het inruilvoertuig werd direct een reëel bod gedaan, dus snel tot een akkoord gekomen. Enkele kleine puntjes n.a.v. de proefrit werden direct aangepakt en opgelost. Twee dagen later stond de auto al klaar voor aflevering. Snelle service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn auto hier ingeruild en werd perfect geholpen door Arien\r\nOnderhandelingen waren zeer redelijk en zou voor mijn volgende auto hier zeker weer heen gaan👍🏻👍🏻👍🏻

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een Volvo V60 gekocht bij Dealerauto Nederland. Ik heb de auto nu twee weken en ben zeer tevreden over de auto en de service. Je wordt netjes geholpen en afspraken worden nagekomen. Tijdens de proefrit merkte ik een kraakje op in het koppelingspedaal, Arien gaf aan dit te zullen oplossen. Een week nadat ik de auto had gekocht stond er al een afspraak bij de garage en werd het euvel verholpen. Top service! \r\nIk kan iedereen aanraden een auto te kopen bij Dealerauto Nederland.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Drie weken geleden een afspraak gemaakt voor een proefrit in een mooie import auto. De auto stond er keurig bij. Aangezien auto’s kopen niet mn dagelijkse routine is had ik wel wat vragen...de respons die ik daar op kreeg gaf mij alle vertrouwen dat ik als klant serieus werd genomen en niet slechts een nummertje was. Ik heb een mooie auto gekocht voor een bedrag waarbij ik het gevoel heb gekregen dat ik een eerlijke prijs betaald heb. Dat gevoel vind ik erg belangrijk. Superservice geleverd door Arien van Essen en zijn team. Heren bedankt daarvoor.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb afgelopen december 2017 een Tesla P85 S bij van Essen gekocht.\r\nNa de juiste zoekopdracht bij eigenaar te hebben neergelegd is hij met de juiste auto gekomen maar miste toch nog een aantal opties waar wij samen goed zijn uitgekomen ( Betreft velgen en nieuwe lederen bekleding bruin ipv zwart )\r\nIk heb al heel wat auto s gekocht bij bedrijven en handelaren maar toch bij van Essen is er zeker aandacht voor de juiste nazorg en afspraak nakomen Verder ben ik erg blij met mijn Tesla .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net een erg mooie Tesla gekocht. Ze zijn geen doorsnee autodealer, en dat is juist de charme.Wat een fijne vent Arien. Een eerlijke en recht-door-zee manier van handelen. Ik ben erg tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dealerauto nederland fantastisch bedrijf, kan ik iedereen aanraden!\r\nWe hebben daar een Mercedes Sprinter 316 CDI gekocht, keurig netjes afgeleverd!\r\nWe hebben er heel veel werkplezier mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring was geweldig. Recht door zee en betrouwbare mensen. Komen hun afspraken na met uitstekende service en ook after service. Een zeldzaam goede ervaring.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen! Afspraken netjes nagekomen.\r\nRelaxte, gezellige mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf wij hebben een tesla aangekocht wij zijn zeer tevreden over de auto. de auto is mooier afgeleverd dan beloofd.echt een top service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is een klein bedrijfje. Arien is erg fijn in de omgang. We mochten de auto uitgebreid testen en kregen meteen een heel redelijk aanbod. Na aankoop is de auto (een Opel ampera) gratis apk gekeurd, van nieuwe winterbanden voorzien en we kregen een mooie bos bloemen bij het ophalen van de auto. Kortom, top! En de auto rijdt na 1500knm nog steeds als een zonnetje.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk en oplossend.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf December 2017 bij dealerauto een auto gekocht en onze oude auto ingeruild. De oude auto is zonder gezeur tegen een faire prijs ingenomen. De nieuwe auto is helemaal naar onze wens in orde gemaakt tegen vooraf afgesproken kosten. Transparant en geen verrassingen, super!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Twee weken geleden een Citroen C1 gekocht bij Dealerauto Nederland. Ik ben uitstekend geholpen door de dealer. Op station Nunspeet ben ik opgehaald zodat ik niet de bus hoefde te pakken naar de dealer in Nunspeet wat mij veel tijd heeft bespaard. Daarnaast kreeg ik bij aanschaf van de auto een set nieuwe winterbanden onder mijn auto. Verder kreeg ik de oude banden van de auto mee. Na twee weken met de auto gereden te hebben, heb ik nog steeds geen klachten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\ngoed geholpen. de koop van de auto ging vlot. de auto afgeleverd omdat we ver weg wonen. top!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring bij de aanschaf van een BMW 5-serie touring. Eerlijk en betrouwbaar bedrijf waarbij afspraken na worden gekomen en de auto in topstaat werd afgeleverd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben een Mercedes B180 gekocht\r\nDe auto werd keurig en netjes afgeleverd\r\nZe komen de afspraken heel goed na\r\nVriendelijk en behulpzaam personeel\r\nWe RADEN ieder dit bedrijf aan\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en goede service