Slecht service en onvriendelijke mensen

Ik heb een polo uit 2014 met veel schaad gekocht, ik kwam daar rond 5 uur en het was bijna donker. Ik heb de auto gekocht en meteen meegenomen. De volgende dag toen ik de auto heb gewassen, heb ik ontdekt schaad en de voor en de achter bumper en ook en de linker kant. Ik voel me belazerd en voor de gek gehouden. Ik ga nooit meer terug naar die garage. Onvriendelijke mensen.

Beste Heer Benali, Met verbazing hebben wij uw review gelezen. Wij staan altijd open voor kritiek en denken graag mee in oplossingen. U heeft de bezichtiging meerdere malen verzet en er voor gekozen om de auto aan het einde van de middag te bezichtigen, dit kan natuurlijk ook eerder gezien onze werkplaats vanaf 09:00u geopend is. U heeft de beschadigingen gezien bij aankoop. Onze vrouwelijke collega heeft aangegeven dat deze optische beschadigingen zijn verwerkt in de prijs. U heeft om extra korting gevraagd vanwege een aantal beschadigingen en deze niet gekregen gezien de scherpe prijs van de Polo. U heeft overlegd met uw zoon en besloten de auto toch te kopen en direct mee te nemen. Wij hebben voorgesteld om de auto kosteloos te poesten, te polijsten en krasjes bij te werken. Dit was niet nodig. U wilde de auto direct meenemen. Het is spijtig dat u niet tevreden bent over de gekochte auto maar dat u zich belazerd voelt, is de omgekeerde wereld. Nogmaals, wij staan altijd open om mee te denken. U kunt contact met ons opnemen om de auto terug te brengen en dan kunt u, uw ‘super’ Lupo ( Welke u ingeruild heeft ) weer meenemen. U krijgt het aankoop bedrag van de Polo dan terug betaald. Met vriendelijke groet, RB Autoplaza

nette voorraad, goed verzorgd.

Goede auto gevonden. Nette prijs, nette behandeling. Mijn auto bleek wel een zwakke plek te hebben, een versleten koppeling. Op zich niet heel verrassend of schokkend. Maar, ik ben teruggegaan om dat te bespreken en we zijn tot een goede overeenkomst gekomen. Kortom, zoals altijd: neem iemand met je mee die iets meer van auto's weet - dan is dit een goed adres om een nette 2ehands te vinden, voor een redelijke prijs.

Zeer leuke mensen

Vond dat ik heel erg goed geholpen ben en zijn heel behulpzaam en vriendelijk top

alles perfect geregeld en afgewerkt

op 11 januari een mercedes cabrio opgehaald die ik online gekocht had daar zonder bezichtiging. oude auto volgens afspraak ingeruild ,ook zonder gezien te hebben reele inruilprijs voor gekregen. auto stond rijklaar ,gepoetst en alles zoals afgeproken goed geregeld en snel afgewerkt, PS volgende keer kop koffie erbij aanrader ! rob

Klantvriendelijke personeel

Goed en netjes ontvangen en koffie stond klaar, klantvriendelijk personeel en duidelijk. Ik heb alle tijd gekregen om de auto die ik wou kopen goed te bekijken en een ruime proefrit gemaakt, personeel had geduld en waren erg behulpzaam. In het kort een mooie ervaring heb ik meegemaakt en mijn auto netjes ingeruild en heel makkelijk alle administratie in orde gemaakt.

Prima aftersales

Ik heb hier mijn Q5 gekocht, mede omdat deze dealeronderhouden was. Echter, bij het ophalen van de auto bleek het volledige onderhoudsdossier weg. Zij hebben er alles aan gedaan om de onderhoudsdata bij de dealer los te krijgen en alsnog aan mij toe te sturen.

Vriendelijke en eerlijke mensen

Uitstekend zaken mee gedaan en zich aan de afspraken gehouden vwb garantie. Zonder twijfel doe ik er weer graag zaken mee in de toekomst.

Eerlijk, prettig.

Ramon , eigenaar van RB Autoplaza is in de jaren dat ik en sommigen van mijn familie met hem en z'n zaak te maken hebben gehad gebleken eerlijk en correct te zijn. Zijn aanbod is over het algemeen netjes geprijsd. Kortom, een aanrader.

zeer goede ervaring

Na 2 jaar was het tijd om mijn oude bolide weer te vervangen. Fijn dat ze meteen wisten wie ik ben en welke auto ik toen gekocht heb. Koffie en een fijn gesprek volgde en heb inmiddels mijn ( nieuwe ) auto weer gekocht bij hun. Goede inruil en goede afspraken over APK en eventuele verborgen gebreken. Voor hun rekening. Als terugkerende klant weer tevreden

My experience was very friendly. The car was as advertised.

Na aankoop van de auto bleek de waterpomp kapot. Binnen een week was het probleem opgelost. Heel goed geholpen. Top.

meedenkende mensen

medewerkers goed bereikbaar, vriendelijk en meedenkend ook al leidde het niet tot koop

Een ongekende uitstekende service!!

Bij RB Autoplaza zit je niet alleen goed met deskundig advies, maar ook met een nazorg die uitstekend is. Mijn ervaring hier was dan ook helemaal top. Ik beveel RB Autoplaza aan bij elke koop en/of inruil. Mijn volgende koop zal ik hier zonder twijfel doen. Bedankt mannen voor een mooie ervaring!

Ik en super netjes geholpen, fijne mensen ,ik vind het een aanrader voor iedereen die een auto zoekt om hier te komen Met vriendelijke groet marco

100% aan te raden

Een grote pluim voor het RB autoplaza team. Ik zal voor mijn volgende aankoop zeker weer bij jullie komen kijken.

Goede service, fijne afhandeling en corona proof

Goede service nette afhandeling.

100% aan te raden

Een grote pluim voor het RB autoplaza team na wat technische problemen is het ze toch gelukt om het 100% op te lossen ben zeer tevreden met mijn aan koop . Ik zal voor mijn volgende aankoop zeker weer bij jullie komen kijken. Mvg Jean-paul vreugdenhil

Klantvriendelijkheid

Snelle afhandeling. Fijne wagen. Goeie prijs.

Snelle afhandeling, goede service

Na een fijne proefrit was alles snel geregeld. Met 4 dagen konden we de auto op komen halen. Naderhand waren er wat opmerkingen over de auto, dit werd direct goed opgepakt en verholpen! Goede service.

Service met hoofdletter S.

Pech met auto. Motor begaf het, 9 maanden na aankoop. 2e keer dat er een probleem mee was. Eerste keer was ook al prima en vlot opgelost. Nu wederom, terwijl de wettelijke garantie allang verlopen was. Auto is direct opgehaald, leenauto werd kosteloos voor de deur gezet. Nieuwe motor erin, RB plaza heeft het grootste deel van de kosten voor hun rekening genomen. Auto na twee weken opgehaald, rijdt nu als een zonnetje! Ramon, Connie en Hugo, jullie zijn geweldig! Dit is een bedrijf waar je als klant echt op de eerste plaats staat.

Top geholpen , aanrader !

Top geholpen , aanrader !

Goede nette behandeling

Alles netjes georganiseerd, auto stond klaar en in staat zoals aangegeven in advertentie op vragen dagen na aankoop werd direct op geantwoord en bereid om even ergens in te duiken Top.

Zeer goede service

RB Autoplaza heeft mooie occasions op voorraad tegen scherpe prijzen en bieden goede aftersales. Heel fijn bedrijf om zaken mee te doen en vriendelijk personeel. Ik kan hen van harte aanbevelen.

Vriendelijke mensen en nette auto’s

Geen sterke verhalen, eerlijk, servicegericht en top behandeld!

Anderhalve maand geleden een mooie gebruikte auto gekocht zonder garantie. Motorisch kreeg ik binnen een week te maken met forse motor problemen. Direct naar R&D gereden en het is feilloos opgelost. Met verbazing de uiterste serviceaanpak aangehoord waarop alles op zeer korte termijn is gerepareerd en opgelost. Mijn ervaring met R&D Automotive is top en raad een ieder aan daar een auto aan te schaffen! Met vriendelijke groet, Björn Tent