Zeer fijne / goede ervaring

Top geholpen van begin tot einde. Iedereen aanraden !

Zeer vriendelijke mensen.

Netjes ontvangen en geholpen door vriendelijke mensen. Respecteren de klant en geven je alle tijd om een keuze te maken.

Waren alle garage-bedrijven maar zo.

Ook wij zijn zeer tevreden over RB Autoplaza. BMW 320d cario gekocht. Prima gesprek gehad met medewerker. 2 dingen die moesten gebeuren, waren totaal geen probleem. Omdat deze dingen besteld moesten worden, kregen we kosteloos een leenauto mee. Keurig op tijd een "belletje" gehad dat de cabrio klaar was, waarna wij onze trots mochten ophalen. Eenmaal thuis bleek de handleiding niet in het nederlands te zijn, en blijkt het dashboardkastje (meganisme) kapot te zijn. Ook dit is geen probleem en wordt binnenkort gerepareerd. Communicatie hierover is perfect. Ik zou willen dat alle garage-bedrijven zo waren. M.vr.gr. Een zeer tevreden klant uit Middelburg (Zeeland)

De meest klantvriendelijkste autobedrijf

Een van de zeldzame autobedrijven die tegenwoordig nog klanttevredenheid daadwerkelijk voorop heeft staan. Super klantvriendelijk, meedenkend en welwillend. Ondanks dat er wat problemen waren met de auto die ik gekocht had, is er iedere keer gekeken naar een passende oplossing. Niks is teveel gevraagd en het team staat open voor feedback en luister ook echt naar de wensen van jou als klant. Ik zou iedereen aanraden om bij RB Autoplaza langs te gaan voor een auto en goede service.

Vriendelijk en hulpvaardig.

Auto was naar verwachting. En hebben hem nog gepoetst voor aflevering. Mijn vergeten zonnebril hebben ze nog opgestuurd. Helemaal top

Geweldige Fiat 500 gekocht

Hele lieve mensen en super gelukkig met mijn droom-autootje

Goede, vriendelijke service en nette prijzen, een absolute aanrader!!

RB Autoplaza B.V. werd mij geadviseerd door een zeer goede vriend die met veel enthousiasme over dit bedrijf sprak. En dit enthousiasme kan ik met recht onderstrepen. Ik ben zeer prettig geholpen op een ontspannen manier zonder "poespas". Een lekkere kop koffie, leuk over verschillende auto's gesproken en met een tevreden gevoel zaken kunnen doen. Als u een auto zoekt voor een redelijke prijs dan is een bezoek aan dit bedrijf beslist de moeite waard! Vriendelijke groet, E.de Jong.

Topservice en topbedrijf

Medio januari 2023 bij RB Autoplaza een Audi A5 TFSI van maart 2011 gekocht. Voor mijn inruilauto heb ik een hele goede prijs gekregen. Van dit model Audi is bekend dat het een abnormaal hoog motorolieverbruik heeft. Echter RB Autoplaza verzekerde mij dat het bij deze Audi niet het geval was en mocht dat zo zijn, dan zullen zij het oplossen. Binnen een week geconstateerd dat het olieverbruik toch te hoog was. Dit meteen gemeld en zoals zij hadden beloofd, hebben zij de gehele motor door een gespecialiseerde garage in Nuenen laten reviseren met een kostenpost van €4000,-. Hiervan heeft RB Autoplaza € 3250,- voor eigen rekening genomen. Met alle plezier heb ik die 750,- betaald, want ik heb daarvoor dan nu wel een praktisch nieuwe motor! Dit is een betrouwbaar bedrijf dat haar belofte is nagekomen. RB Autoplaza bedankt voor deze geweldige service en dat je de klachten serieus hebt genomen en met grote spoed de problemen hebt opgelost! Petje af!

Nette, snelle verkoop.

Nette mensen die je voldoende helpen. Realistische inruilprijs gekregen.

Naar verwachting

Snelle reactie op mijn aanvraag voor een proefrit. Auto stond klaar voor ons, gepoetst en wel. Auto zelf voldeed niet helemaal aan onze verwachting maar RB Autoplaza gaf een duidelijke offerte ook voor de inruilwaarde van onze eigen auto. Al met al goed gevoel bij RB Autoplaza.

Zeer vriendelijk en snelle reactie op de mail

Proefrit was geen probleem, we werden heel vriendelijk geholpen door Hugo en met Ramon via de mail. We zijn er uiteindelijk niet uit gekomen maar heb zelden meegemaakt dat er zo duidelijk en vriendelijk gecommuniceerd werd. Ik zou er zeker terug komen voor een auto.

Fijn

Kan op je gemakje rond kijken, en als je ergens interesse in hebt, lijkt niks te veel.

Reageren snel en positief

voorstel voor koop auto, en reactie hierop !

Zeer betrouwbaar. goede service en prettig zaken doen !!!!

Geweldig !!! Super goede service en mijn auto is zeer netjes afgeleverd, zeker een bezoek waard bij de aankoop van mijn volgende auto .

Heel vriendelijk, je voelt je echt welkom, kundig en eerlijk

Uiteindelijk de auto niet gekocht, maar de manier waarop ik geholpen was zeer prettig. Goede opvolging, vriendelijk contact ook over de mail

Zeer klantvriendelijk, betrouwbaar, eerlijk en zorgvuldige bedrijf!

Mijn Saab cabrio ingeruild voor een Audi A 4 cabrio. Duidelijke communicatie op ieder moment. Verstand van zaken en geen bullshit verhalen. Ze houden van hun werk en doen hun best om jou zo goed mogelijk te helpen. Aanrader!

Quick and good, no problems at all

We bought a good car for a good price. Always willing to help and open for communication

• Would you recommend us? Yes

Wel oke

Hoewel de evaluatie na de proefrit met Connie onderhoudend (haha, ‘onderhoudend’, in een garage) was, vonden we de ontvangst wat lauwtjes. We misten even een soort van inleiding op de auto; we kregen zonder nadere toelichting de sleutels uitgereikt en we mochten de weg op. Niet verkeerd natuurlijk, maar even kennismaken had denk ik niet misstaan bij zo’n potentiële en grote uitgave.

Prettig

Slagvaardig, vriendelijk

Zoals boven

Betrouwbaar autobedrijf

Goede auto gekocht, als nieuw!

Top! Vriendelijke mensen

Super vriendelijk personeel. Wij hebben hier een auto weg gekocht en bij thuis komst waren de banden niet goed en hebben ze uitstekend opgelost door een vergoeding voor de banden te geven

Great

There is a great collections of cars, with good quality. The guys were helpfull. You will not regret if you choose them.

Vriendelijk

Prima ervaring