• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 5 dagen geleden een prachtige Seat altea gekocht tdi fr.Vrijdag gezien op internet en meteen verliefd. Druk met verkoper gemaild over inruil apk garantie beurtje enz.De verkoper is gelijk begonnen met regelen van nieuwe apk, beurtje, poetsbeurt.Alles netjes geregeld en kon zaterdagmiddag ophalen.Auto stond er als nieuw bij.Nee alles hebben afgehandeld ik onderweg naar huis.Was net 2km weg houd Airco ermee op.Ik weer terug.Conclusie waarschijnlijk vullen.Maandags bij mij in de buurt laten vullen maar dat was het niet mogelijk aircopomp stuk.Ik de verkoper gesproken en moest offerte opvragen en doorgeven.Ik kreeg naar 2 dagen goed nieuws.Mocht laten maken onder garantie bij mijn bedrijf en Autoplaza heeft de factuur netjes betaald.\r\nEcht super aardige mensen die topwerk hebben gedaan en top Service.Zeker aanrader.Nogmaals bedankt mannen en ga heerlijk genieten van deze prachtige bolide!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe auto aangeschaft bij dit top bedrijf! Goed en vriendelijk geholpen. Auto zoals belooft op afspraak geleverd met nieuwe apk en poets beurt. \r\nRB autoplaza bedankt\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen, auto werd meteen naar buiten gereden voor een proefrit, terwijl we geen afspraak hadden gemaakt. De beschrijving van de auto op internet klopte goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk bedrijf met ruimschootse keuze aan voertuigen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben dit voorjaar een auto gekocht bij RB Autoplaza. Na aankoop van de auto bleken er aan aantal dingen niet helemaal goed te zijn. Zoals bij aankoop beloofd heeft RB Autoplaza dat zeer prettig en naar wens opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede communicatie, klantvriendelijk, afhandeling goed, meegaand.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een vlotte en plezierige aankoop van onze auto bleek er toch een puntje van aandacht te zijn. Na enige overleg en twee keer terug geweest te zijn is dit goed opgelost. Met dank aan het geduld, service en de goede wil van de medewerkers van dit bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder prettig en goed contact gehad met Ramon Blom inzake de omruil van mijn Audi voor die van AutoPlaza. Deskundig en to the point advies. Prettige mensen. Geweldige auto gekocht waar ik veel plezier van heb!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbare autoverkopers bestaan dus toch! Hele goede ervaring met dit bedrijf. Auto netjes afgeleverd en afspraken worden nagekomen, ook nadat de auto betaald is!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk bedrijf, goed geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na lang zoeken vonden wij onze auto trots en bij afleveren is de auto mooi geppoets en schoon de mensen zijn zeer vriendelijk en koffie sta klaar doe u uw eigen ervaring ga kijken en je merkt het zelf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zijn erg klantvriendelijk de c2 die ik heb gekocht is na gemaakte afspraak keurig van binnen en buiten schoon gemaakt naar mijn mening een goed betrouwbaar bedrijf en geven goede service

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief.\r\nWilde 10 invullen bij prijs/kwaliteit verhouding maar dat lukt niet dus toen maar 9 ingevuld. Wellicht het formulier even checken? (Er komt telkens een vergrootglas naar voren bij vakje 10.)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie en snelle service. Vriendelijk personeel!:)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed, denken mee en we zijn tot een goede prijs overeen gekomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer prettige ervaring. Wij zijn wezen kijken voor een boot. We zijn zeer uitgebreid geholpen. Ondanks dat we de boot niet hebben gekocht laat ik toch een review achter, aangezien de ervaring zeer prettig was!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf, superklantvriendelijk en no nonsen. Afspraak is afspraak👍👍👍 de volgende word gewoon weer bij jullie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de eerste keer hier een auto gekocht en weet nu al dat mijn volgende auto hier ook weer vandaan komt! Had een probleem met de airbag maar RB Autoplaza heeft er alles aan gedaan om het snel op te lossen. Heb zelfs gratis een auto te leen gekregen! Super!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk, klantvriendelijk. Je wordt hier met respect behandeld en er wordt goed naar je geluisterd. Proberen altijd de klant het naar de zin te maken om tot een overéénkomst te komen waar beide partijen dan blij mee zijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek naar een goede, gebruikte auto, bezochten wij vorige week RB Autoplaza Alphen aan den Rijn. Ondanks de drukte, kregen wij van de eigenaar/verkoper, alle aandacht, tijd en deskundig advies.\r\nDat we uiteindelijk niet tot aanschaf van een auto van dit bedrijf zijn overgegaan, lag niet aan het feit dat er geen vertrouwen was in dit bedrijf. Integendeel!! We moesten een keuze maken uit 2 prima aanbiedingen. Wij komen zeker bij dit bedrijf terug.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen. Er wordt de tijd voor je genomen. Gemaakte afspraken worden nagekomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik moet me mening bij stellen na telefonisch contact \r\nmet autoplaza word het maandag opgelost maandag woord de auto opgehaald bij mij voor de deur door autoplaza en de minpunten die ik eerder noemde zullen verholpen worden en de auto woord weer voor de deur weer neergezet zedoen toch alles voor de klant mijn excuus voor het eerdere bericht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede autobedrijf en eerlijk en mocht er iets zijn altijd oplossing gericht. Ga er zeker nog een keer heen

wrong

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correcte, vlotte en prettige service, en afhandeling volgens afspraak. Zo zou het bij andere partijen ook mogen/moeten zijn.