Zeer goed ook

Heel vriendelijke

Heel netjes

Super service

Goed geholpen. Ze zoeken meteen naar een oplossing. Bij garantie geval, goed vervangend vervoer mee gekregen. Dik tevreden

Zeer net bedrijf van liefhebbers

Goede ervaring met de verkopers, betreffen echt liefhebbers. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.

Zeer vriendelijk en klantgericht

Zeer vriendelijk en klantgericht, zeer aan te bevelen aan andere mensen. Toch bedankt!

Zeer goed !

Super!!

Laatst hier gekomen voor een mooie Mercedes, deze was 100% als de fotos aangaven. We zijn op een vriendelijke tog professionele manier geholpen. Als je deze zaak binnen loopt krijg je het idee dat je in een museum staat, echt perfect. Aanrader

Heel tevreden met onze Z4!

Ik ben al jaren aan het kijken naar een BMW Z4 e89 met het idee deze ooit te willen kopen als er een mooie voorbij zou komen. Toen zag ik deze bij ‘Redra auto speziale’. Het facelift model (2013) in een goede kleur, goede motor en een mooi exemplaar (op de foto). Ik dacht; als hij er echt zo goed uit ziet, goed rijdt en het bedrijf betrouwbaar overkomt dan ga ik de auto misschien wel kopen! Dag later gaan kijken, kennismaken en rijden. Alles viel op zijn plek! Rene is vooral een liefhebber met passie voor auto’s. Leuk gesprek en daarna goede deal. Ik ben trots op deze auto, hij rijdt heel fijn, en ik weet dat ik altijd terecht kan als er iets is. Of voor een kop koffie!

Was al een tijdje op zoek naar een andere auto en mijn voorkeur ging uit naar een BMW 3 serie. Op internet kwam ik een auto tegen bij Redra Auto Speziale. Dezelfde dag nog gebeld en gesproken met René, ik kon de volgende gelijk komen kijken. Werd vriendelijk ontvangen door René, en de desbetreffende auto werd gelijk buiten gereden, zodat ik hem beter kon bekijken. En na het het bekijken van de auto kreeg ik de sleutel om een proefritje te maken. Zodat René gelijk eventjes na mijn auto kon kijken voor een inruilprijs. Na de proefrit hebben we samen het een en ander nog besproken, dit alles in ongedwongen en vriendelijke sfeer. Die middag zaten we nog te ver uit elkaar wat ik wou uitgeven voor de auto, maar de dagen erop hebben René en ik dagelijks nog telefonisch contact gehouden. De zaterdag daarop hebben nogmaals afgesproken om nog een keer na de auto te komen kijken samen met mijn vader. Na nogmaals een klein proefritje te mogen maken hebben we opnieuw een kopje koffie samen gedronken, en na wat goed onderhandelen zijn we er uit gekomen. 2 weekjes later kon ik de auto ophalen. Opnieuw werden we vriendelijk ontvangen, na het papierwerk afgehandeld te hebben. Kreeg ik nog een uitleg over de verschillende opties van de auto. Alles bij elkaar een zeer goed gevoel overgehouden aan autobedrijf Redra Auto Speziale, en kan ook iedereen aanbevelen om daar eens te gaan kijken als je op zoek bent naar een leuke auto.

Uitstekende service en top auto

Zeer tevreden met auto en service

Top auto en goede service

Ze nemen alle tijd voor je. Prijs is goed en auto in top kwaliteit.

Kwaliteit en service top!

Mensen met passie die kwaliteit auto’s verkopen voor een goede prijs. Ze nemen alle tijd voor je. Blij met mijn auto.

Niet thuis

Bij Redra in de vriendelijke persoon van René in augustus 2022 een BMW cabrio 325i gekocht van 15 jaar oud voor euro 18.800. Na de eerste euforie werd een week na aankoop een rammel in het dak duidelijk die steeds luider werd. Na diagnose door Cabrio Care bleken de glijrails in het middendak defect met reparatiekosten die op euro 787 zouden komen. Verbazend genoeg is Redra (ik kreeg opeens te maken met een andere persoon, tw. Wil) van mening dat zij hiervoor niet verantwoordelijk zijn. Ook mijn vriendelijke aanbod om de kosten 50/50 te delen werd door hem afgeslagen. Ik zal voor de ruimte niet ingaan op de motivatie, maar Wil is blijkbaar van mening dat de wet niet voor Redra geld en probeerde mij bovendien woorden in de mond te leggen om hier onderuit te komen. 'Aardige' René liet in het hele proces niets van zich horen behalve per email dat met overleg had gehad. Redra onttrekt zich daarmee aan hun wettelijke zorgplicht (https://www.autotrack.nl/blog/advies/wettelijke-garantie-tweedehands-auto-wijzigt) maar vooral de manier waarop is onfatsoenlijk. Mij rest nu niets anders om de juridische weg te bewandelen. Mijn advies is om ver weg te blijven van dit bedrijf.

In de huidige tijd is elk autobedrijf bevreest voor een negatieve review. Dit is onze eerste en die willen we graag wat nuanceren. 1) Deze auto is gekocht zonder garantie (15 jaar oud) en is zakelijk gekocht (door het bedrijf van deze meneer) 2) We kregen telefonisch de melding dat er n rammeltje in het dak te horen was. De klant gaf aan dat een hem bekend bedrijf dit kon herstellen voor een x bedrag. Hiermee gingen wij akkoord en hiermee was het probleem voor ons definitief opgelost. De klant ging hiermee akkoord. 3) Nadat bleek dat de kosten hoger waren dan aangegeven, wilde de klant dat wij hieraan mee betaalden. Hieraan konden wij niet voldoen omdat we een afspraak hadden gemaakt. Na dreiging met juridische stappen, wat wij begrijpen, daar de wet het middel is om ons handelen te toetsen, werd er gezegd dat er een negatieve review kwam en toekomstige klanten van ons bedrijf weg gehouden zouden worden. Dit vinden wij niet het juiste drukmiddel om je doel te bereiken. 4) wat betreft de garantiecondities. Deze auto is zakelijk gekocht, hiervoor gelden andere garantievoorwaarden, dan wanneer een consument een auto koopt. Hierbij willen wij het graag laten.

Eerlijk en duidelijk! Ca. 6 maanden geleden een BMW 323i aangeschaft en auto voldoet zoals je mag verwachten.

Betrouwbaar bedrijf

Vriendelijk, correct, redelijke inruil

Echte autoliefhebbers!! Dat zie je terug in aanbod en passie die ze hebben voor de auto’s die ze verkopen. Betrouwbaar en eerlijke verkopers die de tijd voor je nemen en luisteren naar je wensen. Nu ruim 2 maanden een geweldige 320i toering m sport in bezit. Klein mankement met passagiers deur opgemerkt en afgelopen week terug gegaan. Probleem werd direct serieus opgepakt. Redra auto Speziale kan ik aan iedereen aanbevelen!

Topservice vriendelijk te woord gestaan. Uiteindelijk snel overeen gekomen.

Topservice vriendelijk te woord gestaan. Uiteindelijk snel overeen gekomen.

Het is fijn dat je in vertrouwen hier een auto kunt kopen!

Goed overleg, top oplossingen…een aanrader‼️