In de huidige tijd is elk autobedrijf bevreest voor een negatieve review. Dit is onze eerste en die willen we graag wat nuanceren. 1) Deze auto is gekocht zonder garantie (15 jaar oud) en is zakelijk gekocht (door het bedrijf van deze meneer) 2) We kregen telefonisch de melding dat er n rammeltje in het dak te horen was. De klant gaf aan dat een hem bekend bedrijf dit kon herstellen voor een x bedrag. Hiermee gingen wij akkoord en hiermee was het probleem voor ons definitief opgelost. De klant ging hiermee akkoord. 3) Nadat bleek dat de kosten hoger waren dan aangegeven, wilde de klant dat wij hieraan mee betaalden. Hieraan konden wij niet voldoen omdat we een afspraak hadden gemaakt. Na dreiging met juridische stappen, wat wij begrijpen, daar de wet het middel is om ons handelen te toetsen, werd er gezegd dat er een negatieve review kwam en toekomstige klanten van ons bedrijf weg gehouden zouden worden. Dit vinden wij niet het juiste drukmiddel om je doel te bereiken. 4) wat betreft de garantiecondities. Deze auto is zakelijk gekocht, hiervoor gelden andere garantievoorwaarden, dan wanneer een consument een auto koopt. Hierbij willen wij het graag laten.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd