Vriendelijk geholpen, goede service en kwaliteit auto's met nette prijs.

Vriendelijk geholpen, goede service en kwaliteit auto's met nette prijs.

Heeft mooie autos.

Alle autos zien er mooi uit en ze zijn ook redelijk geprijst.

Keurig bedrijf! Zeer verzorgd! Prima auto gekocht!

Correcte eerlijke gesprekken bij aankoop auto. Eerlijke prijs! Goede ervaring

Ik heb goede ervaringen met redracars

Komt afspraken na

Meedenkend en behulpzaam

Wat heeft U mooie auto's

We hebben nu 2 auto's gekocht bij RedraCars, en zijn naar uiterste tevredenheid geholpen. Rene heeft prachtige auto's staan.

Gewoon een klasse zaak!!!

Recent bij Rene een auto gekocht. Enorm betrokken verkoper/ eigenaar die niets te veel is. Goede uitleg en neemt de tijd voor alles. Zeer zeker een aanrader. Top zaak en gastvrijheid staat er hoog in het vaandel Zou er zo weer een auto kopen!! De 5 sterren zijn dan ook meer dan verdiend!!

Proffesioneel,vakkundig en het gevoel dat er tijd genoeg is voor duidelijke en volledige uitleg.

Wij voelden ons heel welkom. Het geheel zag er allemaal heel keurig uit. Alles werd perfect uitgelegd en toegelicht. Uiteindelijk overtuigd tot een goede keuze gekomen.

fijn en rustig een auto kopen

Na n uitgebreide proefrit,en lekker onder het genot van iets te drinken, geen haast en samen tot n eindprijs komen. Even alleen gelaten om samen te overleggen, en tot alle tevredenheid daar een auto gekocht. Fijne en rustige sfeer.

Geweldige service en een erg fijn contact!

Een perfecte ervaring met de aankoop van mijn prachtige auto bij René. Deskundigheid en liefde voor zijn bedrijf/vak. Ik kan hem en Redracars van harte aanbevelen 👍

Uitstekende service

We werden goed ontvangen met een lekkere kop koffie. Er werd alle tijd genomen en komen hun afspraken voor de volle 100 procent na!

Klant vriendelijk en zeer behulpzaam

Een auto kopen bij RedraCars was een prettige ervaring

Een auto kopen bij René de Raden voelt als vertrouwd. Er wordt op een prettige manier onderhandeld, onder het genot van een goed bakkie koffie. Beloftes zijn waar gemaakt en de auto is op het tijdstip dat het ons uitkwam afgeleverd. Samen met zijn krasse vader heeft hij de auto naar Vollenhove (175 km) gebracht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eigenlijk kan ik mij geen prettiger manier van het kopen van een auto voorstellen als bij de firma RedraCars.\r\nDe heer de Raden is vakbekwaam en een echte auto liefhebber. Redracars is duidelijk een klant\r\ngericht bedrijf. Wat mij betreft een echte aanrader !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enorm goede service en prima geholpen toen bleek dat mijn Mini veel olie verbruikte. Rene regelde dat de auto dezelfde week nog naar een motorrevisie bedrijf kon en ik dezelfde week de auto weer terug had. De rekening van 1300 euro werd zonder problemen betaald door redra cars waar ik natuurlijk erg blij van werd. Kortom, een bedrijf wat echt doet wat ze zeggen. Een echte aanrader!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring descundige eigenaar.\r\nZeer vriendelijke eigenaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn contact, geen onzin verkoop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke verkoper/eigenaar. Goed geholpen en daar waar kon tips gegeven. Rijklaar maken was zeer snel geregeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede sfeer