Goed en eerlijk advies prima begeleiding en uitstekende service. Top garage.

Zeer tevreden!

Hans heeft mijn perfecte auto gevonden

goede service!

fijn geholpen en blij met de aankoop!

Gaan we regelen …..

Geen echte problemen gehad met mijn aankoop BMW 530D, altijd een fijne service ontvangen! Onderhoudsteam is professioneel!

Zeer prettige en deskundige benadering!

Wij zijn zeer prettig geholpen door Hans Dekker. Hij is deskundig, luistert aandachtig en voelt feilloos aan wat je zoekt. Hoe dan ook, lekker concreet en betrouwbaar. Ook hun bijdrage in en aan sociaal maatschappelijke partijen doet ons erg goed! Ga zo door Hans!!

Heel vriendelijk en uitstekende service

Een hele vriendelijke eigenaar. In voor een praatje en een bakkie koffie. Wij mochten de auto tijdens de testrit een paar uurtjes meenemen. Onderhoudsbeurt en reparatie kan ook bij Hans Dekker ism een garage die ook in het pand zit. Een goed gevoel bij autogarage Hans Dekker. Wij hebben daar voor de 2e keer een auto gekocht!

HDA is een betrouwbaar bedrijf, dat zich goed richt op de wensen van de klant.

Ik ben zeer tevreden met de aankoop van hele mooie BMW 118i perfect afgeleverd. Door ook een perfect en betrouwbaar Autobedrijf. Gr Popster.

geweldig

perfecte service, mee denkend, behulpzaam, kortom, een aanrader !

Geweldig geholpen en geadviseerd

De auto waar we voor kwamen was geheel ongeschikt voor mij ivm mijn rug. Verkoper bleef rustig en vriendelijk en drong totaal niet aan. Nog nooit zo relaxed een auto gekocht

géén fratsen,gewoon duidelijk

Mooi bestelauto voor de zaak gekocht. vriendelijk en correct afgehandeld. bakske koffie en hop. Rijden en wa ik zeg ginne bombarie, en doe maar gewoon. Ben er blij mee. groetjes

Goede,vriendelijke en Perfecte Sevice. En zeer mooie auto,s te verkrijgen.

Zeer betrouwbaar en vakkundig

In een prettige en vakkundige professionele ambiance verkopen ze hier eerlijke auto’s.

Prima geholpen snelle levertijd en nazorg in vorm van reparatie ook prima

Hun hebben erg goed geholpen en zeer vriendelijk

Hun stonden gelijk klaar en hebben goede uitleg gegeven . We blijven terug komen , tegen over andere garages voel ik daar thuis

Een eerlijk bedrijf met kennis van zaken.

Keurig bedrijf met kennis van zaken! Ik ben erg blij met mijn X5 Hans. Bedankt!

Altijd een goed en eerlijk advies. Inmiddels mijn 6e auto bij Hans Dekker gekocht en inmiddels alweer 18 jaar een tevreden klant.

Van begin af aan eerlijk, open en tot de aflevering perfect! dikke aanrader

Van begin af aan eerlijk, open en tot de aflevering perfect! dikke aanrader.

Betrouwbare en fijne mensen

Ik heb een paar keer een auto gekocht en kreeg daarbij eerlijke en goede voorlichting. Ook de service daarna is super!!!

Vriendelijk en netjes geholpen

Een eerlijk advies, fijn geholpen.

Erg klantgericht

Erg klant- en service gericht, ondersteund door kennis en meedenken tbv het maken van de juiste keuze

Hele nette behandeling

Een leuke auto gekocht voor een mooie prijs. Ik ben er super blij mee.

Al meerdere keren mijn auto gekocht. Mooi bedrijf waar eerlijk advies en vertrouwen de boventoon voert. Kortom een fijn bedrijf waar ik ook weer mijn volgende auto koop

Gewoon goed.

Degelijke zaak. Tweedehands auto gekocht, tot dusver (3 weken) geen problemen. Transparant

Persoonlijke, zeer klantvriendelijke aanpak!

Geen zin in gladde verkooppraatjes maar behoefte aan hulp op maat tegen redelijke kosten? Kies dan voor de persoonlijke service van Hans Dekker, welke auto u ook zoekt: gebruikt of nieuw, welk merk dan ook.

Nieuweweg 204

6603 BV Wijchen