Van begin af aan eerlijk, open en tot de aflevering perfect! dikke aanrader

Van begin af aan eerlijk, open en tot de aflevering perfect! dikke aanrader.

Betrouwbare en fijne mensen

Ik heb een paar keer een auto gekocht en kreeg daarbij eerlijke en goede voorlichting. Ook de service daarna is super!!!

Vriendelijk en netjes geholpen

Een eerlijk advies, fijn geholpen.

Erg klantgericht

Erg klant- en service gericht, ondersteund door kennis en meedenken tbv het maken van de juiste keuze

Hele nette behandeling

Een leuke auto gekocht voor een mooie prijs. Ik ben er super blij mee.

Al meerdere keren mijn auto gekocht. Mooi bedrijf waar eerlijk advies en vertrouwen de boventoon voert. Kortom een fijn bedrijf waar ik ook weer mijn volgende auto koop

Gewoon goed.

Degelijke zaak. Tweedehands auto gekocht, tot dusver (3 weken) geen problemen. Transparant

Persoonlijke, zeer klantvriendelijke aanpak!

Geen zin in gladde verkooppraatjes maar behoefte aan hulp op maat tegen redelijke kosten? Kies dan voor de persoonlijke service van Hans Dekker, welke auto u ook zoekt: gebruikt of nieuw, welk merk dan ook.

Eerlijk en vertrouwd

Gewoon een eerlijk bedrijf!

vriendelijk en no nonsense

Voor de eerste keer binnengelopen. Vriendelijk contact en niet opdringerig. Duidelijke uitleg en een proefrit is zo geregeld. Aflevering van de "nieuwe" auto is als afgesproken verlopen. i.v.m drukte in de werkplaats is er een afspraak ingepland voor het monteren van een trekhaak. Hans bedankt voor de service, voor onderhoud heb je er bijdeze een klant bij.

Zeer prettig

Ik ben zeer tevreden over hoe goed ik geholpen ben. Geen gehaast, goed advies en een leuke sfeer!

Prettig contact, goede service

Wij hebben ons vanaf moment één zeer welkom gevoeld in de showroom. Het contact hebben wij als prettig ervaren. We kregen goede uitleg over de auto. Er is zelfs nog een ontmoeting geregeld met de oud eigenaar zodat we nog meer over de auto te weten kwamen en konden vragen. De afhandeling was zeer correct.

Vriendelijk, professioneel en verstand van zaken. Een uniek bedrijf!

Fijn geholpen

Hartelijk ontvangen door zeer vriendelijke eigenaar . Auto stond al netjes klaar om een proefrit te maken. Na een zeer prettig gesprek besloten om de auto te kopen en mijn oude auto in te ruilen. Week later kon ik de auto al ophalen. Super tevreden en ben erg blij met mijn nieuwe Mini.

Vriendelijk, persoonlijk service

Mooie auto geleverd zoals afgesproken!

Zo geweldig geholpen

Ik vind de service n aandacht En vooral de vriendelijkheid van personeel Helemaal top Dank jullie wel

Top auto's en klasse service

Mooie voorraad auto's en in staat om jou auto voor je te zoeken en leveren. Komt afspraken na en communiceert goed. Top aflevering! kortom een fijne garage met persoonlijke aandacht.

Fijne en oprechte autodealer!

Onlangs een prachtige Peugeot 208 GTi gekocht bij Hans Dekker! Samen met Hans even de auto nagelopen en vervolgens een proefrit gemaakt. Voor mijn oude auto kreeg ik nog een goede prijs terug. Hans is een eerlijke en vriendelijke man, dit heeft de doorslag gegeven om hier de auto te kopen! Goede voorwaardes en een keurige afhandeling. Ik ga er zeker aan denken om ook hier het onderhoud van de auto te laten doen.

Vriendelijk en netjes

Vriendelijk en netjes geholpen. Eindelijk iemand die zijn woord nakomt.

Een aankooptraject dat van a tot z uitstekend verlopen is.

Binnen een dag teruggebeld worden nadat je een offerteverzoek verstuurd via de website voor je eigen auto, was al onverwacht. Dat gesprek voelde goed aan, met een goede prijs voor mijn eigen auto, ongezien, was voor mij een reden om ruim een uur te rijden naar de showroom van Hans. Daar aangekomen, stond de automaat klaar en kreeg ik een ruime toelichting op de auto en werden mijn vragen netjes beantwoord. Na een testrit waren we er snel uit. Ook de aflevering verliep perfect. Geen twijfel waar ik de volgende keer weer ga kijken als ik op zoek ben naar een nieuwe auto!

Meneer Hans Dekker heeft een goede service en deskundigheid geleverd . Heel blij mee van mij nieuwe auto. Een echt goede verkoper . Bedankt Violetta

Erg prettig, goede service

Erg prettige service. Auto is helemaal Opgepoetst. De radio deed het niet en ze hebben allea op alles gezet om dit te maken voordat ik de auto op kwam halen. Kortom service is erg prettig! Ik zou hier zeker nogmaals een auto kopen en ik raad hen echt aan! Je weet hier zeker dat je een goed werkende en nette auto koopt. Zeker een dikke aanrader.

Geweldig !

Weet waar hij over praat , komt beloftes na , vriendelijk , niet te beroerd om een dag de auto mee te geven om proef te rijden , altijd tijd voor je als je vragen hebt .

Klantvriendelijk, meedenkend en servicegericht

We hebben onlangs een Opel gekocht. Er werd de tijd voor ons genomen, geen vraag te gek, snel geleverd. J ruil is een keuze, geen gepush. En omdat m’n partner net geopereerd was aan z’n voet is de auto ook nog helemaal thuis gebracht. Chapeau!

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

De auto werd netjes afgeleverd Afspraken nagekomen