• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ontvangst, prettige onderhandelingen en afhandeling. Once auto voldoet helemaal aan onze verwachtingen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf om een auto te kopen.\r\nDuidelijk,helder en klantgericht. \r\nPrijs -kwaliteitsverhouding is prima.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Er wordt met passie gewerkt en je krijgt een enorm goeie behandeling. Service staat hoog bij Audenaerde Automotive. Ik ben blij met de aankoop van de suzuki swift.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en correct geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goede service en afhandeling. Afspraken worden goed nagekomen. Perfect dus!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klein bedrijf , met persoonlijke benadering.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed vriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn heel tevreden met dit bedrijf, vriendelijk en deskundig geholpen. Ook heel tevreden met onze nieuwe\r\nauto die heel fijn rijdt en zeer scherp geprijsd was.\r\nAlle lof aan Dhr. R. Audenaerde.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij kunnen niet anders zeggen als dat wij gewoon tevreden zijn over de professionele benadering en afhandeling, ga zo door

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf het begin vriendelijk te woord gestaan, behulpzaam en kundig personeel, niet opdringend, mooie auto\'s voor een scherpe prijs. Goed bereikbaar, ook \'s avonds, zelfs op tweede pinksterdag mogelijk om te komen bezichtigen. De afstand was wat groot (Almere - Bavel) maar ik zou iedereen aanraden bij Robbert langs te gaan, zeker de moeite waard!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfect geholpen en een eerlijke deal gehad.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakbewaamheid en prettige , serieuze afhandeling .

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig bedrijf, men neemt uitgebreid de tijd voor de klant en weet ook precies wat voor auto men verkoopt. Geen goedkope verkooppraatjes maar goede informatie. Accuraat en behulpzaam. Heb er een prima auto gekocht naar volle tevredenheid. Zal niet de laatste zijn die ik hier koop. Complimenten voor de klantvriendelijkheid.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel en efficiënt geholpen. Auto voldoet aan verwachting!! Prima bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze week de Mazda cx5 bij Robbert opgehaald, Robbert is zeer vriendelijk en neemt zich de tijd voor uitleg en advies. De aflevering was perfect geregeld en alles volgens afspraak. Als u opzoek bent naar een goede auto kan ik u Audenaerde Automotive zeker aanbevelen. Ondanks dat ik uit zuid Limburg moest komen zou ik zo weer een auto bij Robbert kopen. \r\nGroetjes Paul en Roos uit Limburg .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede wijn behoeft geen krans

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima afhandeling.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mazda CX 5 gekocht bij Robbert.\r\nAuto voldeed niet helemaal aan de verwachtingen.\r\nUiteindelijk prima opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf toevallig hier terecht gekomen,goed geholpen en alle afspraken netjes nagekomen,en nog meer dan dat leuk bedrijf Robbert doet dit goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en snel en heel vertrouwelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Suzuki Swift Sport hier aangeschaft, van begin tot eind netjes en keurig geholpen. Auto\'s staan er netjes bij, proefrit werd gelijk aangeboden. Dus een prima autobedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Robbert is een aardige, eerlijke verkoper. We hebben een mooie auto gekocht voor een mooie prijs. Nette afhandeling en wij zouden hier zeker een volgende auto kunnen kopen.