Tijd geleden een fijne auto gekocht met eerlijke behandeling. Nu even terug geweest voor kleinigheid. En ja hoor : service. Echt goed. Ton Verhoeven.

Heel gastvrije ontvangst. Fijne service, duidelijk naar de klant toe.Leuke verrassing bij koop van de auto.

Heel fijn om hier je auto aan te schaffen!

Aangestoken door de prachtige aankoop van onze schoondochter en zoon én hun zeer positieve verhaal hoe het was om hier de auto te kopen delen wij graag het volgende met u. Na het rijden met hun auto en het lezen van vele autotests- en reviews, besloten we ook te gaan voor een auto als zij: een Mazda CX-3. Ook wij gingen naar Audenaerde in Breda. Prachtige voorraad, geen bla-bla en drie-delige dikdoenerij, maar we werden gastvrij ontvangen en de onderhandelingen gingen in een fijne, gemoedelijke sfeer. Wij voelden ons bij Birgit, Robbert en Piet direct op ons gemak en thuis. Dat gold ook voor de auto die we kochten voor een goede prijs. Het moment van aflevering was een feestje op zich. Mede namens onze schoondochter en zoon kunnen we zeggen: wij zijn blij! Hanny en Harry Louwers, Bergen op Zoom

Een mooie auto EN vertrouwen!

Ik was op zoek naar een Mazda CX 3 en kwam bij Audenaerde Automotive(AA) terecht. Na afspraak met eigenaar Robbert en een hartelijke ontvangst, de keurige sortering (oa Mazda's) van jonge occasions in een modern ogend en goed verzorgde showroom bekeken. Vervolgens een testrit gemaakt. "Rij maar zolang je wilt", probeer hem maar uit!" Je merkt dat men staat voor de gepresenteerde auto's en heeft oog en oor voor de klant. Vragen werden - eerlijk- beantwoord door hoogst vriendelijk personeel. En ook buiten kantooruren worden whatsapp's en mails vlot beantwoord. De testrit beviel uitermate goed en de koop werd gesloten. Ik haalde mijn auto op mijn verjaardag op. Er zat een grote strik rond, men was zeer attent en alles was volgens afspraak(contract) geregeld. Ook met de after sales lijkt het wel goed te zitten. Ik ben blij met mijn mooie Mazda, hij rijdt heerlijk! Men name Robbert en Birgit bedankt! Voor de mooie auto en het waarmaken van vertrouwen! Succes met de zaak!

Alles prima geregeld

Vanuit het hoge noorden naar Breda gereist om mijn Mazda CX3 in te ruilen voor een Mazda CX3 Automaat. Zowel online als in de praktijk is alles keurig afgehandeld. Nieuwe auto werd afgeleverd met een grote rode strik (wat metname mijn echtgenote aansprak). Dus al met al zeer tevreden. Met vriendelijke groet. Dick en Meinie de Vries

Perfekter Service, perfekte Lieferung!

Auch wenn man in Österreich ist und bei Robbert ein Auto kauft, funktioniert alles bestens. Kauf, Lieferung, Beratung,mPreis, Leistung und Service - perfekt .... Ich kann diese Firma von ganzem Herzen nur weiterempfehlen. In Holland gekauft, in Österreich gefahren - kein Problem ....vielen Dank!

Geweldige service, persoonlijk en gastvrij.

Dit is mijn eerste ervaring met de aankoop van een auto via een vakgarage. Voorheen kocht ik mijn auto's altijd via de dealer. Kan niet anders zeggen dan dat ik uitstekend geholpen ben door Robbert en Birgit . Professioneel, snel en accuraat. Op mijn mails werd snel gereageerd, informatie was uitstekend en op elke vraag kwam antwoord. De service was uitstekend van de proefrit tot aan de aflevering. En zelfs bij aflevering werd aangegeven vooral te bellen bij vragen " liever te vaak dan te weinig". Opvallend was ook de persoonlijke benadering, warm, gastvrij en hartelijk. Zowel Robbert als Birgit maakte de aankoop van deze auto een feestje, geen bloemen maar champagne. TOP! Ik beveel Audenaarde Automotive dan ook van harte aan bij de aankoop van een mooie occasion.

Gewoonweg Top Service !

Na al wat langer om me heen te hebben gekeken kwam ik uiteindelijk terecht op de website van Audenaerde Automotive. Mijn eerste indruk was positief en de reviews waren extra uitnodigend om een afspraak te maken voor een proefrit. Een beetje huiverig ging ik op weg want als iets op voorhand te mooi lijkt om waar te zijn blijkt dit vaak in de praktijk ook zo te zijn. Nou, mooi niet dus. Een hartelijke ontvangst waarbij de twee vooraf besproken auto's reeds in de showroom glimmend naast elkaar voor mij klaar stonden. Vanaf daar, na een proefrit, in een positieve open sfeer tot overeenstemming kunnen komen met Robbert over de aanschaf van een prachtige Mazda CX-5 met inruil van mijn oude auto. Het hele team straalt positiviteit uit waarbij extra dank aan Birgit voor het heerlijke worstenbrood, welke zelfs bijna net zo goed was als de het beste worstenbrood van Brabant ofwel Willie's Worstenbrood uit Udenhout. Ik kan dan ook iedereen Audenaerde Automotive van harte aanbevelen!

uitstekend

geweldige ervaring om mensen tegen te komen die eerlijk zijn en erg enthousiast zeer goed ontvangen door robbert en zeer goed afgewerkt door brigit ik zal zeker bij jullie klant blijven in de toekomst nogmaals dank voor de mooie auto

Wat een leuk en betrouwbaar bedrijf.

Bij aankomst een warm onthaal midden in een verbouwing. De auto stond al klaar voor een proefrit. Bij terugkomst hadden ze de prijs voor de inruil al bepaald. Hierdoor was het snel zaken doen tijdens de koffie met worstenbroodjes. Ook de nazorg was persoonlijk en tussentijds iets vragen was geen probleem. Bij het ophalen van de auto hadden ze nog een knalrode verrassing. Ze maakten van het hele proces een feestje. Dit maakt een auto kopen erg leuk.

geweldige service

Wat een ontzettend leuk en spontaan bedrijf. onlangs een mazda cx 5 bij Robert gekocht. duidelijke afspraken die ook nagekomen worden. zeer veel aandacht voor de klant, en kosten nog moeite worden gespaard om er voor ons een unieke (aankoop)ervaring van te maken. Jullie zijn een top team. Een echte aanrader!!!! Groetjes Fam. Pouwels

Top , super geholpen , betrouwbaar en meteen goed gevoel!

Afgelopen vrijdag Mazda CX-5 opgehaald. Prachtige auto en keurig afgeleverd door Birgit. Fantastische ervaring en erg prettig open/eerlijk zaken doen met Robbert. Zeer flexibel in mogelijkheden zoals proefrit, duidelijke uitleg, neemt de tijd voor je EN komt afspraken na. In alle opzichten: (Gevoel bij bedrijf, Kwaliteit-auto en de Prijs ) -> zeer tevreden over deze aankoop. Zeer zeker een 100% aanrader !!! Robbert en Birgit bedankt en veel succes !!!!!!!!!!!!!

Gedreven, vakkundig, betrouwbaar en zeer klantvriendelijk!

Op een hele relaxte flexibele manier heeft Robbert en zijn team een auto gezocht, overlegd en afgeleverd die voldoet aan alle wensen. De aankoop is snel, deskundig en vooral betrouwbare tot stand gekomen, ze nemen daar alle tijd en zijn altijd bereikbaar voor vragen. De aflevering was een feestje. Zoek je een auto ga hier zeker eens kijken. Robbert en Team heel erg bedankt!! Frans en Yvonne , Breda

Absolute aanrader!

Bij het kopen van onze nieuwe auto zijn we door Robbert en Birgit ontzettend vriendelijk geholpen. Hun service is snel, betrouwbaar en deskundig. We werden van iedere stap steeds goed en vol enthousiasme op de hoogte gehouden. En voor ons stonden ze op de gekste tijden klaar, die flexibiliteit hebben we bijzonder gewaardeerd. Absolute aanrader voor iedereen die een auto zoekt!

Zo hoort de ervaring te zijn!

Robbert heeft ons op het laatste moment toch weten te overtuigen om een proefrit te maken. Na een fijne proefrit en een goed voorstel van Robbert hebben we de knoop doorgehakt. Robbert en zijn team weten als geen ander hoe ze hun klanten moeten benaderen en behandelen, dikke pluim! Je kan hem altijd benaderen voor vragen. Fijne mensen en een mooi bedrijf! Veel succes In de toekomst! Als we weer op zoek gaan naar een nieuwe auto kijken we als eerst bij Audenaerde, Voor nu lekker genieten van de nieuwe auto. Bedankt voor de fijne ervaring!

Eerlijk en spontaan

Ik heb hier mijn huidige CX-3 ingeruild voor een andere CX-3 maar dan automaat. Ik was al enige tijd op zoek naar de auto die ik zocht en gelukkig had Robbert er eentje staan. Ik heb Robbert een berichtje gedaan en hij nam echt de tijd voor je. Afspraak gemaakt bij Robbert en Birgit om bij de auto te komen kijken en dat ging allemaal heel relaxt. Ik gaf aan om er nog even over na te denken en om het er thuis nog eens over te hebben. Hij zij toen tegen mij, je mag hem ook wel even meenemen naar huis. Zoiets maak je niet vaak mee! Een auto kopen is nog nooit zo relaxt geweest. Ze zijn eerlijk, spontaan en meedenkend. De volgende auto die ik ga kopen zal 100% weer bij hun wezen. Jullie hebben een mooi bedrijf en ga zeker zo door, hier kunnen vele garages nog wat van leren.

Heel klantvriendelijk! Dankjewel Robbert en Birgit

Een auto kopen als vrouw alleen blijft toch altijd een ding, maar voelde me super op mijn gemak bij Robbert en Birgit. Service is top! Jullie zijn een aanrader!! Ik hoop jaren rijplezier te hebben van mij C1 maar mocht deze weer ooit aan vervanging toe zijn kom ik zeker terug!!

Betrouwbaar, klant staat hier nog op nummer 1

De gebruikte Seat Mii die we bij Robbert hebben aangschaft voldoet meer dan aan de verwachtingen. Normaal kopen we geen auto die we niet hebben gezien en gereden, maar aangezien dit type kleine auto's in corona tijd snel van eigenaren wisselen, de auto telefonisch gekocht na een eerlijke inruil offerte gehad te hebben voor onze oude auto. Robbert heeft er persoonlijk voor gezorgd dat de auto er als nieuw bijstond en heeft het vertrouwen dat we hadden meer dan waargemaakt. De remmen rondom heeft hij laten vernieuwen alsmede een kleine beurt laten uitvoeren. Als extra en niet bij de deal afgesproken, heeft hij rondom kleine parkeerdeukjes laten repareren dmv spotrepair. Als kers op de taart werd de auto afgeleverd aan huis met een fles champagne en een mooie rode strik op de motorkap. Contact en afhandeling hebben wij als zeer prettig ervaren! Wij komen in de toekomst zeker weer kijken als we toe zijn aan een andere auto. Robbert en werknemers nogmaals super bedankt

Geweldige ontvangst en presentatie, wat een mooi bedrijf..chapeau!

Alles was keurig geregeld en bij aflevering maakte het bedrijf er een leuke show van!

Uitstekende prijs kwaliteitsverhouding

Klantgericht geholpen door Robbert, waarbij tevens perfecte aflevering auto & nadien ook nog een goede begeleiding bij wat extra vragen! Ofwel: goed bedrijf!!!! Een aanrader!!!

Helemaal tevreden. Top! Dankjewel Robbert

Mijn Toyota Rav4 bij Robbert eerst gekeken met mijn vrouw. En na weekend besloten om te kopen. Alles ging vlot en is goed geregeld. Auto is zelfs bij ons thuis bezorgd. Dankjewel Robbert.

Gewoonweg super, kan het niet anders omschrijven.

Voor de eerste keer een auto gekocht bij Robbert. We hebben van aankoop tot aflevering een heel fijn gevoel er van overgehouden, vooral de aflevering was een ervaring op zich nog nooit zoiets meegemaakt, wat een ontvangst met ballonnen rookkanon en lichtshow echt superleuk. Wij gaan heel veel plezier van de Mazda beleven Robbert heel erg bedankt.

Service met een hoofdletter S !!

Voor de eerste keer een 2e hands auto gekocht. Wat een geweldige ervaring bij Robbert. Dit is nog ouderwets : De klant is koning! Hij was vriendelijk, gastvrij en eerlijk. Kan Audenaerde Automotive van harte aanbevelen.

Vette auto, nette prijs!

Wij kochten bij Robbert een Mazda CX-3 GT-M. Drie jaar oud, maar bijna niks gelopen. De overstap van een kleine Alfa Romeo MiTo koffiemolen naar deze bak is ongekend. We gaan er zelfs rustiger door rijden... Waar anderen bij aflevering zich tegoed doen aan Brabantse worstenbroodjes, kregen wij van Robbert zomaar een fles bubbels mee. Aardig gebaar van een aardige kerel. Die vergeet je niet zomaar...

Op woensdag naar Bavel gereden om een auto te bekijken bij Robbert. Wat een leuk en gastvrij onthaal. Koffie met worstenbroodjes. Een goed en eerlijk gesprek. We hadden er meteen een goed gevoel bij. De auto konden we dezelfde middag meenemen. Er werden meteen nog wat kleine dingetjes gedaan voordat we er mee naar huis reden. Echt top!! Robbert je hebt een leuk en eerlijk bedrijf. De auto bevalt prima. Tot over een aantal jaar

Over Audenaerde Automotive

Audenaerde Automotive is gespecialiseerd in de verkoop en inkoop van jonge occasions. Wij leveren dealeroccasions tegen de juiste prijs waarbij kwaliteit, service en persoonlijk contact centraal staan.