Verkoper Robbert was niet op de zaak toen wij zonder afspraak naar auto's kwamen kijken. De zaak was dicht. 1 telefoontje en een andere verkoopster zou binnen 10 minuten komen op haar vrije dag. We mochten gelijk met 2 auto's proefrijden en de keuze was snel gemaakt. Het voelde allemaal zeer vertrouwd aan en de occasions waren om door een ringetje te halen. De volgende dag konden we al de auto ophalen met 2 nieuwe voorbanden en nieuwe matten in de auto. Omdat wij zonder auto zouden komen bood Robbert aan om ons te komen halen, zeer attent. Een mooie fles bubbels en strik op de auto! Ik raad deze dealer van harte aan. Chapeau!!

Top service, super klantvriendelijk en eerlijke prijs!

Bij diverse autodealers geweest, maar geen enkele zo vriendelijk, klantgericht en eerlijkheid omtrent de prijs als Audenaerde Automotive. Waar bij andere handelaren je in te ruilen auto al snel wordt afgekraakt (wat er allemaal aan schort) gaat Audenaerde en zijn team opzoek naar een eerlijke prijs. Zelden zo goed zaken kunnen doen met een autodealer. Een dealer waar ik in de toekomst weer zal aankloppen, ook al is het 1.5 uur rijden. Topper!

Hele fijne en deskundige service!

Hele snelle en fijne afhandeling van de aankoop. Je wordt goed geïnformeerd, er wordt meegedacht over mogelijkheden. Maar bovenal een super thuisbreng service! Kortom goede ervaring!

Klantgericht !

Keurig net bedrijf met een geweldige service de mensen hebben kennis van zaken en zijn zeer klantvriendelijk!

Alle lof !

Ik was al een poos op zoek naar een Toyota Avensis en heb diverse dealers bezocht, maar nergens zo leuk en goed ontvangen als bij Audenaerde Automotive. Fijne mensen, oprecht geïnteresseerd. Goede deal kunnen sluiten op een prachtige auto, garantie en alles. We zijn nu drie weken verder... de auto is tiptop en elke dag geniet ik ervan. Mocht ik in een later stadium weer een auto zoeken, wordt het zeker weer een ritje Breda.

Bijzonder betrouwbaar bedrijf!

De garantie op onze aankoop is voorbij (6 mnd Bovag). Ik wil dit over de garantieperiode kwijt: Na in april 2021 bij AA een Mazda CX3 te hebben gekocht, waren we niet tevreden ivm een bepaald bij-geluid, afkomstig van een wiel. Robbert, eigenaar van het bedrijf heeft een gruwel aan ontevreden klanten. Bij controle bleken de banden wat 'gecupt' te zijn. Onmiddellijk werden 4 nieuwe banden gelegd. Het bijgeluid was niet weg en bleek in een wielnaaf te zitten. Ook deze werd vervangen en het probleem was opgelost. Toen ik de auto na reparatie terugkreeg, werd hij zelfs nog eens gepoetst. Je bent en blijft als klant koning bij Audenaerde!

Top service!

De auto is in keurige staat opgeleverd. De service was open, vriendelijk en vooral super eerlijk. Geen "ik ben aardig tot aan de aankoop" verkoper. Ik ben super blij met "mijn nieuwe" auto. Ik zal hem ook zeker aanraden en zelfs voor mijn vervolg auto eerst bij Audernaerde kijken. Dankjewel!

Voor een evt volgende auto zullen wij eerst bij Audenaerde kijken!

Zeer prettige ervaring. Nemen ruimschoots de tijd voor je, vriendelijke, no-nonsense houding, humor….klant is koning. Toen na de koop bleek dat 2 voorbanden niet voldeden aan de verwachtingen, nam Robbert en zijn team de kosten voor 2 nieuwe banden voor zijn/haar rekening……doen jullie goed! Kom hier zeker ooit weer terug!

Fantastisch!

Vanaf het moment dat ik telefonisch contact heb gehad met Robbert kon vrijwel direct komen kijken. Bij binnenkomst stond er meteen iemand klaar om mij te helpen en heb ik een uitstekende service gehad die middag. Dit team geeft je een fijn gevoel, professionaliteit en een fantastische service! Bedankt voor alle goede zorgen Robbert!

Goede, snelle service.

Super fijne ervaring gehad. Ik had snel een nieuwe auto nodig. Goede, betaalbare auto gevonden. Alles was dezelfde dag nog geregeld. Erg flexibel en super blij dat het zo geregeld kon worden.

Toppie

Geweldig geholpen, relaxte mensen. Nemen de tijd, niet van die vaste verkoop praatjes die je overal te horen krijgt en niet wilt horen... Mochten wij in de toekomst weer een auto zoeken dan komen wij zeker als eerste bij jullie. We hebben nog nooit een auto zo zien blinken als gisteren toen we de auto gingen ophalen. Daar wordt je blij van. Thnx, Robbert, Birgit en Piet.

Wij hebben enige tijd geleden een hele fijne auto bij Robert gekocht. Het persoonlijke contact en aandacht vonden wij zeer prettig. Ik zou Audenaere Auomotive willen prijzen voor hun klantgerichtheid en super service. Geweldig team van hardwerkende mensen met oog voor detail.

Top service, flexibiliteit

Super service! Tot laat avond open gebleven op een zaterdag om ons te faciliteren met de auto koop - en hiermee onze vakantie gered. De auto was in perfect staat en schoon afgeleverd, lijkt praktisch nieuw. Alle vragen - ook na de verkoop waren direct beantwoord: top team!

helemaal toppie

gewoon gezellig,niks opdringerig,nemen alle tijd,mooi bedrijf met fijne mensen

Zeer nette en correcte service

Bedankt voor alle hulp op afstand. Leuk contact en fijn dat we tot een deal zijn gekomen.

Team Audenaerde maakt van auto kopen een feest!

Vanaf het eerste telefonische contact over het maken van een proefrit tot en met het ophalen van de auto zijn de lijnen kort en helder en voel je je gezien en gehoord. Enthousiast en kundig - ik zag op tegen het zoeken naar een nieuwe auto maar dit is letterlijk service met een grote strik erom!

Boven mijn verwachting!

Het moment dat ik Robbert telefonisch sprak over de Kia Rio had ik meteen een goed gevoel bij. Zowel het inplannen van een proefrit als de ontvangst was erg klantvriendelijk en boven mijn verwachting. Je kunt zien dat Robbert en zijn team het beste voor de klant willen. Ondanks mijn kritieke vragen namen ze de tijd voor me waardoor ik niet anders kon maar de deal sluiten. Dit is een bedrijf die weet wat "de klant is koning" betekent. Bedankt Robbert en de rest van het team voor deze mooie ervaring!

Het is een jong en dynamisch bedrijf met trotse jonge mensen! Wij hebben een Citroën C3 gekocht. Proefrit en onderhandelingen verliepen perfect. Oplevering was een klein feestje met strik op de auto en alle benodigde papieren. Goede aandacht voor details. De fles champagne maakte het helemaal af!

Super fijn bedrijf

Bij het bezichtigen van de auto hebben wij een heel vriendelijke indruk gekregen van iedereen die er werkt, er werd totaal geen druk uitgeoefend op ons om een beslissing te nemen. We mochten er rustig over denken en praten met z'n 2en. Ook de verdere afhandeling na de koop was allemaal super geregeld. Leuke details bij de verkoop waren de rode strik op de auto en fles champagne die je erbij kreeg. Echt fantastisch!

Bij de aankoop zijn ze allervriendelijkst, maar dan?

Bij de aankoop zijn ze allervriendelijkst, maar zodra er wat is slaat die vriendelijke behulpzame toon om in arrogantie ten top. Oke de dingen die die gedaan moesten worden zijn gedaan. Maar als je meneer aanspreekt op het feit dat er ontstane krassen op je auto zitten die er eerst niet zaten, wordt je op een arrogante en redelijk agressieve toon behandeld alsof je liegt. Voor mij niet meer!

Super mooi en persoonlijk

Wij hebben hier een erg mooie toyota auris gekocht maar buiten de mooie auto is de ervaring tussen bedrijf en klant toch bijna net zo belangerijk en dat hebben ze hier wel begrepen de mensen zijn heel vrolijk eerlijk engeven veel persoonlijke aandacht echt top bedrijf

Perfect !

Na een tijdje rond kijken en garage bezoeken bij robbert Audenaerde terecht gekomen! Die een mooie vitara had staan ! Meteen reactie op mail ! perfecte ontvangst ! Na proefrit meteen deal gemaakt ! Vriendelijk warm en veel service ! Bij aflevering mooie strik erom lekker wijn erbij maar vooral meermaals verteld om vooral te bellen als er iets is ! Echt een aanrader om eerst bij Robbert te gaan kijken als je een auto zoekt !!

Top service van een vriendelijk en behulpzaam team

Hele vriendelijke en behulpzame mensen in een bijna huiselijke sfeer! Echt een aanrader!

Het bedrijf wekt heel veel vertrouwen.

Fijn contact met Robbert en Birgit. De gehele afhandeling van inruil en koop is naar volle tevredenheid verlopen. Super blij met de gehele gang van zaken

uitstekend.

Wij zijn blij met de aanschaf van onze mooie auto, de Suzuki Vitara, en hebben genoten van jullie eerlijkheid, betrouwbaarheid maar vooral ook van de geweldige service en gastvrijheid die jullie ons hebben gegeven. Een dikke 10. Het was voor ons een heel bijzondere ervaring !!!. Nogmaals Robbert en Birgit bedankt hiervoor.!! Ed en Ine van der Linden Eindhoven.

Over Audenaerde Automotive

Audenaerde Automotive is gespecialiseerd in de verkoop en inkoop van jonge occasions. Wij leveren dealeroccasions tegen de juiste prijs waarbij kwaliteit, service en persoonlijk contact centraal staan.