"to the point"

Stapte binnen bij Robbert Audenaerde en dat gaf direct een goed gevoel. Geen gladde praatjes, maar wel verstand van zaken en gewoon een verhaal dat er toe doet! Na een proefrit kreeg ik een goede inruilprijs en waren we het snel eens. Ook na de aankoop goed contact.

zeer goed

prettig ontvangst, goede uitleg, en mooie auto's

Goede ontvangst en op een fijne manier zaken gedaan.

Er heerst een gezellige sfeer in het bedrijf. Ik werd door Robbert zeer vriendelijk ontvangen. We zijn wel even aan het onderhandelen geweest. Maar hier tot mijn tevredenheid goed uitgekomen.

Aankoop van de auto is perfect verlopen

Goede communicatie met Robbert, ook goede aftersales

Corona? Oplossing: Proefrit aan huis

Ik was geïnteresseerd in een Mazda3 welke Robbert had staan, maar gezien de corona-situatie was ik wat huiverig om naar de garage te komen voor een proefrit. Robbert had gelijk een oplossing en verzorgde een proefrit aan huis. Toen hij aankwam maakte hij gelijk een daverende entree door met een grote rode strik op de auto voor te komen rijden 😃👍🏻 Gelijk een proefrit gemaakt en nadien gezamenlijk rustig doorgenomen. Omdat ik ver van de garage woon is zelfs voor de garantie periode een oplossing in de buurt aangeboden...maar ik ga er niet vanuit daar gebruik van te hoeven maken..de auto rijd perfect. Mijn vorige auto heeft hij beoordeeld en weer mee terug genomen. Heldere uitleg, en Robbert is een prettige persoon om zaken mee te doen! Zeker een aanrader.

Top!!

Onze nieuwe Mitsubishi ASX hebben we hier gekocht na een speurtocht op internet. Heel fijne ervaring. Komen zelf uit Zuid Limburg, en een afspraak maken was totaal geen probleem. Zelfs op zondag indien nodig. Robbert is een heel sympathieke man en ook heel betrokken bij klanten maar heeft ook hart voor zijn zaak, klein van opzet, fijne persoonlijke aandacht. Bedankt Robbert voor alles, hopelijk heeft de vlaai goed gesmaakt!!

De vlaai was heerlijk. Veel plezier van jullie mooie ASX. Groeten Robbert!

Vertrouwd een auto kopen.

Wij zijn heel tevreden met de aankoop van onze Mazda 3 bij deze garage. Kan het iedereen aanraden. Mooie auto voor een goede prijs.

Beste Jos en Vera Bedankt voor de mooie beoordeling. Veel plezier van de mooie Mazda 3. Groeten Robbert

Best "car buying" experience ever!

A few weeks ago bought a car at "Audenaerde automotive". I had contact with Robert and explain what I need, and he called me back in ONE week when he had a car for me. He found me really nice Fiat 500. When I came he explained everything clearly, by easy language about the car. Robert is really professional in his business! It was really nice to work with him! I bought a car without doubts, received 6 months guaranty and a car in perfect condition, clean and polished. I highly recommend this place!

• Would you recommend us? Yes

Happiest customer ever! Thanks Ollie

Audenaerde Automotive is een voortreffelijk bedrijf om een auto bij te kopen. Geen onpersoonlijke grote dealer, maar een familiezaak met een hart en een ziel, waar je je als klant meteen thuis en op je gemak voelt. Robbert doet zijn werk met een aanstekelijk enthousiasme en plezier. Geen (kritische) vraag is hem te veel. De prijzen van zijn auto's zijn scherp. En ook na levering van de auto houdt hij contact. Dan belt hij je met de vraag of de wagen nog steeds bevalt. Bij wijze van nazorg. Heel sympathiek en vertrouwenwekkend.

Positieve ervaring

Suzuki swift gekocht bij audenaerde automotive. Goed geholpen door robbert en tristan.

Liefde voor het vak!

Wat een enorm prettige ervaring hebben wij opgedaan bij het kopen van onze qashqai! Fijn bedrijf waar puurheid en enthousiasme vanaf spat. Mooi om deze gedrevenheid te zien bij Robbert en zijn koffiedame Renco 😊. Betrokken,enthousiast, humor, kennis en eerlijkheid. Een ware belevenis. Geen gladde verkooppraatjes, gewoon down to earth! We hopen nog vele veilige kilometers te mogen rijden....en wanneer we toe zijn aan een andere auto,weten wij je weer te vinden Robbert!!!! Fijn je zo met veel bezieling te zien werken, daar kunnen veel collegaas een voorbeeld aan nemen. Wij wensen je enorm veel succes toe met je bedrijf!! Lieve groet, Edwin,Paulien en Iris🎀

Bedankt voor deze mooie review & veel plezier van jullie nieuwe auto!

Eerste autootje gekocht met / voor zoon bij Audenaerde . En dat van uit Oud-Beijerland toch een goed drie kwartier rijden heen en weer terug maar dubbel en dwars waard. Leuk fris bedrijf door gaan heren . Echt een aanrader . Cijfer 10

Heel goed

Zeer net en klantvriendelijk bedrijf. Service staat hoog. Zeker een aanrader om hier een auto te kopen. Het afleveren van de auto doen ze erg leuk!

Plezierig en betrouwbaar

Ik heb een auto ingeruild en aangekocht. Ontvangst en afwikkeling verliepen bijzonder plezierig en alle afspraken zijn keurig nagekomen. De heren zijn transparant en eerlijk. Ik kan dit bedrijf dan ook zeker aanbevelen.

Auto kopen was een belevenis

Hier recent een Mazda 6 gekocht. Vriendelijk geholpen, proactief meegedacht. Reële prijs voor de oude auto geboden. Conclusie, s ochtends testrit, en s middags de nieuwe auto opgehaald. Als extra service werden zelfs de vergeten spullen opgestuurd. Dit zijn geen verkopers maar serviceverleners.

Heel fijn bedrijf

Vandaag mijn nieuwe auto opgehaald bij Audenaerde Automotive. Echt een ontzettend fijn bedrijf. Robbert en Tristan nemen de tijd voor alles en helpen je op een kundige manier. Ze reageren snel op vragen en ik heb het contact als zeer prettig en familiair ervaren. Ik zou hier zeker terug komen in de toekomst en ik zou het ook zeker iedereen aanraden. Top mensen!

Heel goed

goede ontvangst, zeer klantvriendelijk, goede service, dik tevreden met me auto

Zeer prettig geholpen!!

Wij hebben een proefrit aangevraagd. Alles goed geregeld. Auto stond klaar. Vriendelijk te woord gestaan door Tristan. Eerlijk en helder over de prijs.

Nog nooit meegemaakt

Zo persoonlijk en in een huiselijke sfeer geholpen worden bevalt ons beter als door een op commissie werkende ongeïnteresseerde verkoper in een fabriekshal. Top service en aandacht, super tevreden.

Duidelijke communicatie, heldere afspraken die nagekomen worden

Goede ervaring, Mooi CX-3 gekocht. De communicatie is helder en de afspraken (oa over een servicebeurt) worden keurig nagekomen. Tevens werd ik goed op de hoogte gehouden over de auto! Aanrader!!

Fantastisch.

Robbert weet wat je wensen zijn , en zorgt dat ze uitkomen.Echt een aanrader.

Was elke auto aanschaf maar zo prettig en professioneel

Robert en Tristan zijn in de eerste plaats mensen die zich in hun gasten en klanten weten te verplaatsen. Ze hebben de expertise, kennis en kunde die nodig is om je op je gemak te stellen en vooral op geen enkel moment gepusht te voelen. Er was zeer veel flexibiliteit en overleg mogelijk om de verkoop en oplevering waar te maken binnen wat beperkingen mijnerzijds. Ze zijn redelijk en correct in hun inruiloffertes, maken de auto oplevering een waar feestje met het volledige begrip dat het niet niets is, ‘een nieuwe auto’. Als alle autohandelaren deze aanpak zouden hanteren dan zou dat een hoop ergernis, frustratie en wantrouwen besparen. Voor mijn volgende auto sta ik 100% zeker weer bij Audenaerde Automotive op de stoep. Dank jullie wel voor de top service!

Een bedrijf zonder poespas!

Erg prettige manier om een auto te kopen bij Audenaerde Automotive. Er wordt ontzettend snel gereageerd bij interesse, maar ook na koop, bij vragen/of problemen. Ontzettend fijne en goede ervaring!

Beste Timo, Bedankt voor je mooie review. Gelukkig werkt alles weer zoals het hoort! Groeten Robbert

Top service. Sportief en relaxt!

Ondanks dat ik niet geslaagd was vanwege een andere keuze, een erg sportieve en relaxte houding vanuit Robbert. Super bedankt!

Meest betrouwbare en onafhankelijke advies bij de aankoop van mijn 13e auto.

In mijn zoektocht naar een Nissan Qashqai, (hoge instap) ben ik terechtgekomen bij Audenaerde Automotive, ook omdat ik zocht naar een BOVAG aangesloten autobedrijf. Tijdens het 1e bezoek heb ik mijn wensen/(budget)idee kenbaar gemaakt aan Tristan en Robbert. Al vrij snel ben ik getipt dat er een auto in aantocht was, die in mijn plaatje zou kunnen passen. Ja en dan moet je nog je diesel auto kwijt. Zowel de aankoop van de Nissan als de verkoop van mijn diesel was bij wijze van spreken een hamerstuk omdat we tot een uiterst redelijke inruilprijs zijn gekomen. Ik heb in ieder geval wel gemerkt, dat er een groot verschil bestaat tussen autoverkopers en autoaankoopadviseurs. In ieder geval heb er ik via deze adviseurs een riante auto aan overgehouden die er perfect uitziet en idem rijdt. Bedankt Tristan en Robbert

Bedankt Theo en Nel Veel plezier van jullie nieuwe auto!