Zo hoort de ervaring te zijn!

Robbert heeft ons op het laatste moment toch weten te overtuigen om een proefrit te maken. Na een fijne proefrit en een goed voorstel van Robbert hebben we de knoop doorgehakt. Robbert en zijn team weten als geen ander hoe ze hun klanten moeten benaderen en behandelen, dikke pluim! Je kan hem altijd benaderen voor vragen. Fijne mensen en een mooi bedrijf! Veel succes In de toekomst! Als we weer op zoek gaan naar een nieuwe auto kijken we als eerst bij Audenaerde, Voor nu lekker genieten van de nieuwe auto. Bedankt voor de fijne ervaring!

Eerlijk en spontaan

Ik heb hier mijn huidige CX-3 ingeruild voor een andere CX-3 maar dan automaat. Ik was al enige tijd op zoek naar de auto die ik zocht en gelukkig had Robbert er eentje staan. Ik heb Robbert een berichtje gedaan en hij nam echt de tijd voor je. Afspraak gemaakt bij Robbert en Birgit om bij de auto te komen kijken en dat ging allemaal heel relaxt. Ik gaf aan om er nog even over na te denken en om het er thuis nog eens over te hebben. Hij zij toen tegen mij, je mag hem ook wel even meenemen naar huis. Zoiets maak je niet vaak mee! Een auto kopen is nog nooit zo relaxt geweest. Ze zijn eerlijk, spontaan en meedenkend. De volgende auto die ik ga kopen zal 100% weer bij hun wezen. Jullie hebben een mooi bedrijf en ga zeker zo door, hier kunnen vele garages nog wat van leren.

Heel klantvriendelijk! Dankjewel Robbert en Birgit

Een auto kopen als vrouw alleen blijft toch altijd een ding, maar voelde me super op mijn gemak bij Robbert en Birgit. Service is top! Jullie zijn een aanrader!! Ik hoop jaren rijplezier te hebben van mij C1 maar mocht deze weer ooit aan vervanging toe zijn kom ik zeker terug!!

Betrouwbaar, klant staat hier nog op nummer 1

De gebruikte Seat Mii die we bij Robbert hebben aangschaft voldoet meer dan aan de verwachtingen. Normaal kopen we geen auto die we niet hebben gezien en gereden, maar aangezien dit type kleine auto's in corona tijd snel van eigenaren wisselen, de auto telefonisch gekocht na een eerlijke inruil offerte gehad te hebben voor onze oude auto. Robbert heeft er persoonlijk voor gezorgd dat de auto er als nieuw bijstond en heeft het vertrouwen dat we hadden meer dan waargemaakt. De remmen rondom heeft hij laten vernieuwen alsmede een kleine beurt laten uitvoeren. Als extra en niet bij de deal afgesproken, heeft hij rondom kleine parkeerdeukjes laten repareren dmv spotrepair. Als kers op de taart werd de auto afgeleverd aan huis met een fles champagne en een mooie rode strik op de motorkap. Contact en afhandeling hebben wij als zeer prettig ervaren! Wij komen in de toekomst zeker weer kijken als we toe zijn aan een andere auto. Robbert en werknemers nogmaals super bedankt

Geweldige ontvangst en presentatie, wat een mooi bedrijf..chapeau!

Alles was keurig geregeld en bij aflevering maakte het bedrijf er een leuke show van!

Uitstekende prijs kwaliteitsverhouding

Klantgericht geholpen door Robbert, waarbij tevens perfecte aflevering auto & nadien ook nog een goede begeleiding bij wat extra vragen! Ofwel: goed bedrijf!!!! Een aanrader!!!

Helemaal tevreden. Top! Dankjewel Robbert

Mijn Toyota Rav4 bij Robbert eerst gekeken met mijn vrouw. En na weekend besloten om te kopen. Alles ging vlot en is goed geregeld. Auto is zelfs bij ons thuis bezorgd. Dankjewel Robbert.

Gewoonweg super, kan het niet anders omschrijven.

Voor de eerste keer een auto gekocht bij Robbert. We hebben van aankoop tot aflevering een heel fijn gevoel er van overgehouden, vooral de aflevering was een ervaring op zich nog nooit zoiets meegemaakt, wat een ontvangst met ballonnen rookkanon en lichtshow echt superleuk. Wij gaan heel veel plezier van de Mazda beleven Robbert heel erg bedankt.

Service met een hoofdletter S !!

Voor de eerste keer een 2e hands auto gekocht. Wat een geweldige ervaring bij Robbert. Dit is nog ouderwets : De klant is koning! Hij was vriendelijk, gastvrij en eerlijk. Kan Audenaerde Automotive van harte aanbevelen.

Vette auto, nette prijs!

Wij kochten bij Robbert een Mazda CX-3 GT-M. Drie jaar oud, maar bijna niks gelopen. De overstap van een kleine Alfa Romeo MiTo koffiemolen naar deze bak is ongekend. We gaan er zelfs rustiger door rijden... Waar anderen bij aflevering zich tegoed doen aan Brabantse worstenbroodjes, kregen wij van Robbert zomaar een fles bubbels mee. Aardig gebaar van een aardige kerel. Die vergeet je niet zomaar...

Op woensdag naar Bavel gereden om een auto te bekijken bij Robbert. Wat een leuk en gastvrij onthaal. Koffie met worstenbroodjes. Een goed en eerlijk gesprek. We hadden er meteen een goed gevoel bij. De auto konden we dezelfde middag meenemen. Er werden meteen nog wat kleine dingetjes gedaan voordat we er mee naar huis reden. Echt top!! Robbert je hebt een leuk en eerlijk bedrijf. De auto bevalt prima. Tot over een aantal jaar

Veel vertrouwen in Audenaerde Automotive!

Het is alweer even geleden dat we naar Bavel ging voor de aankoop van een Mercedes CLC. Een al wat oudere auto, maar rijdt geweldig. We zijn enorm tevreden over de ontvangst (met Brabantse worstenbroodjes), en de verdere afhandeling van de verkoop. We konden zelfs 's avonds de auto op gaan halen. Vlot, duidelijk en erg betrouwbaar.

Zeer klantvriendelijk en deskundig

Op de bonnefooi naar Audenaerde Automotive in Bavel gereden om een Mazda CX-3 te bekijken. Meteen een proefrit kunnen maken en, enigszins onder druk want er was een andere kaper op de kust, hebben we snel, maar op een hele prettige manier met Robbert zaken kunnen doen. Robbert is deskundig en voorziet je van goed en eerlijk advies. Bart trakteerde op een lekkernij en zorgde ervoor dat de Mazda mooi gepoetst als een cadeautje voor ons klaar stond. Super service zowel voor als na de aankoop. Onze complimenten. Ga zo door! En, heel blij met deze Mazda!

Uitstekend!

Heldere uitleg van de vóór - en mogelijke nadelen van de KIA Niro, die ik uiteindelijk gekocht heb. Verder ook na de aankoop een heldere instructie van alle toeten en bellen van deze auto, die heel erg goed bevalt, geheel in overeenstemming met de uitleg bij aanschaf.

Zeer prettige ervaring!

Naar Bavel gereden voor een zwarte Opel Mokka, met de bedoeling deze direct mee te nemen. Zeer gastvrij ontvangen door Robbert, wat gelukkig geen gladde verkoper met nog gladdere praatjes is, maar een open en redelijke gesprekspartner. De deal was gauw gesloten. Omdat de APK nog moest gebeuren een week later teruggegaan en 'onze' auto -voorzien van rode strik en glimmend- voor de deur aangetroffen. Heel leuk om dat eens mee te maken!! Wederom van de Brabantse gastvrijheid genoten en heel blij naar huis gereden. Robbert: hou je persoonlijke benadering vast, dat is tegenwoordig zeldzaam en maakt het verschil!!

In een woord Fantastisch

Nog nooit zo een ervaring en service meegemaakt, geweldig Robbert dikke tien, en bedankt voor de Buddha en zeer mooie auto. Tot Thailand

Plezierig geholpen, denkt in win/ win oplossingen

Ik kan mij alleen maar aansluiten bij alle vorige recensenten welke Robbert en zijn zaak aanbevelen vanwege de open en transparante manier van zaken doen. Zijn doelstelling is een win/ win situatie voor beide partijen, en zo hoort het ook. Ben blij met m'n aankoop en hoewel ik hoop verder geen beroep te hoeven doen op garantie, ben ik ervan overtuigd dat dit dan ook correct zal worden afgehandeld. Robbert bedankt voor je flexibele opstelling (... Oh, je wilt hem direct meenemen... ) en veel succes met je bedrijf Mvg Arjan

Vanuit drenthe speciaal naar bavel gereden voor een ZWARTE suzuki vitara, maar wat gebeurt.....we gaan naar huis in een RODE suzuki vitara. Heel prettig onderhandeld met robert met lekkere koffie en echte brabantse worstenbroodjes van de bakker, waar maak je dat tegenwoordig nog mee. En tot onze grote verbazing ook nog een mooie rode strik op de auto. Al met al zeer tevreden en een geweldige ervaring om hier een auto te kopen. Robert en bart, bedankt en ga vooral zo door. Groetjes meine en leny

Perfect in een woord mensen van hun woord

Heb 2 weken geleden een Mazda cx 3 gekocht lekker korte lijntjes geen belooferij en nadien niet nakomen mocht ook altijd bellen als wás midden in de nacht ech fijn zakedoen met Robert

Een mooie alto gekocht geen gladde praatjes. Bij de aflevering staat de auto te glimmen met een rode strik op de neus super leuk. Met een goed gevoel en een fles bubbels tevreden terug naar huis gereden

zeker aanbeveling waard

Van Audenaerde Automotive hadden we nog niet gehoord. We zagen een mooie aanbieding op de website en zijn gaan kijken. Nog geen seconde spijt van gehad. Prettig, open en eerlijk. Ook de verkoop van de auto, de behandeling en afhandeling is zo gegaan. Er is zelfs nog sprake van prima nazorg. Dat vindt je niet overal. En natuurlijk ook nog: de auto rijdt fijn.

Het voelt gewoon goed

Bij Audenaerde de Suzuki Swift gevonden waar wij al maanden naar op zoek zijn. Op de avond van de proefrit vriendelijk ontvangen door Robbert, goede uitleg en rijden maar. De auto voelde goed en was te koop voor een goede prijs, bij een heerlijk bakje koffie te kennen gegeven dat wij interesse hadden voor aankoop. De inruil van onze oude Suzuki veel een beetje tegen maar was verklaarbaar, Voor ons is Robbert een vriendelijke en eerlijke verkoper waar wij onze auto met plezier gekocht hebben. Nu een week later nog geen seconde spijt gehad en hopen nog jaren fijne kilometers te kunnen rijden. Frank en José

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze gezegd hebben!

Prettig onderhandelt met de hr. Robbert Aedenaerde en tot een afspraak gekomen over de aankoop van een Mazda CX-3. We mochten ook nog de eventueel ingeruilde auto in de tussentijd zelf verkopen wat uiteindelijk ook gelukt is. Alles vervolgens netjes afgehandeld zowel met de aflevering als met de financiën. Bleek er ook nog 2 extra jaren fabrieksgarantie op de auto te zitten, helemaal mooi. Zeer goede ervaring met een auto bedrijf!

Betrouwbaar en plezierig

Wat een prettige ontvangst, deze morgen. Stralend kwamen Robbert en Bart ons tegemoet. En dan die overheerlijke koffie die Bart ons presenteerde. Echte koffie!!! Na de proefrit met de Mazda cx5 weer koffie en een heel plezierig, open gesprek. Wat wij zeer waardeerden, was de transparante manier waarop Robbert met ons onderhandelde. Kortom, bij Audenaerde kun je met een gerust hart een auto kopen, omdat ze veel vertrouwen wekken. Dat werd niet beschaamd!! En als klap op de vuurpijl wordt de auto ook nog thuis afgeleverd. Jan en Wil

Onze eerste auto gekocht bij Audenaerde Automotive. Zeer goede ervaring geweest. Goede en duidelijke uitleg. fijne overleg Mooie en jongere occasions Zou ik dit bedrijf aanbevelen bij familie en vrienden e.d. JAZEKER. Tot de volgende aankoop!!

Over Audenaerde Automotive

Audenaerde Automotive is gespecialiseerd in de verkoop en inkoop van jonge occasions. Wij leveren dealeroccasions tegen de juiste prijs waarbij kwaliteit, service en persoonlijk contact centraal staan.