Zeer goed geholpen

We hebben bij Robbert een mooie Kia Niro gekocht; zijn zeer goed en vriendelijk geholpen. Ik kan Audenaerde Automotive iedereen aanbevelen!

Klantvriendelijk en services gericht

Robbert en en team hebben onze dochter een onvergetelijke verrassing verzorgd door de auto voorzie van super strik voor de deur af te leveren

Uitstekend en persoonlijke service

Inmiddels 5 maanden geleden heb ik een Astra uit 2012 aangeschaft. Ik kwam op een advertentie af en ben zonder afspraak gaan kijken. De auto was net binnen als intuilmodel. Het team had veel vertrouwen, maar voor mij blijft dat toch spannend. Er was alle ruimte om zaken te bespreken en met vertrouwen de koop aan te gaan. Naast de keurige aflevering zijn ook nog 2 nieuwe banden geplaatst en enkel ander onderhoud. Naast de BOVAG die standaard wordt geleverd was de boodschap om het direct te laten weten als er toch iets aan de hand is. En de deur staat ook open om nog eens een kop koffie te halen. Recent startte de auto niet. Omdat ik zelf 10 minuten rijden van de locatie woon, kwam Robbert persoonlijk even langs met een accu booster. Al snel leek de oorzaak een parkeerlamp die te lang (dagen) aan heeft gestaan. Robbert gaf aan mij aan om eerst de accu te herladen met een flinke rit en daarna was ik welkom op locatie voor een technische controle. Robbert heeft uitgebreid alles nagelopen en de auto rijdt inmiddels al weer een week perfect. Ik kan alleen maar hopen dat ik ook voor een volgende auto weer zo goed zal slagen. Mijn eerste stap is dan zeker een bezoek aan die mooie bedrijfje. Er staan overigens telkens schitterende auto's in de showroom. Dankjewel Robbert en team

Uitstekende en persoonlijke service

Uitstekende en persoonlijke service, een echt aanrader!

Super vriendelijk en een top service!

Wij hebben vandaag onze nieuwe auto opgehaald en wat een verassing toen daar onze auto met een grote rode strik klaar stond.. De sleutels kregen we samen met een fles bubbels dus vanavond vieren wij de aankoop van onze auto.. Ze zijn heel vriendelijk, hebben goed geïnformeerd en hebben netjes werk geleverd.. Wij zijn erg blij met de manier hoe wij geholpen zijn en kunnen niks anders zeggen dat een top bedrijf! Robbert en Birgit bedankt voor fijne aankoop..

Echt perfect

Deze dealer is echt een aanrader. Geen vervelende verkoper die je probeert te pushen, maar een hele rustige sfeer waar een bak koffie of iets anders voorop staat, om je daarna in alle rust te laten kijken naar de prachtige auto's. Hulp is aanwezig waar je het nodig hebt. Ook een proefrit kan je in alle rust maken. Ook de verdere afhandeling gebeurt in alle rust. En er is zelfs nazorg. Via een persoonlijke mail krijg je de factuur en word er ook nog gevraagd of alles goed is gegaan. Kortom: Bij aanbevelen kan ik alleen maar Ja invullen, maar er zou eigenlijk nog een tab'je "ABSOLUUT" bij moeten staan.

Onlangs een prachtige Mercedes gekocht bij Audenaerde Automotive. Leuk ontvangst en goede correcte service. Al met al een top ervaring!

Meedenkend en vriendelijke service.

Een luisterend oor , meedenkend en vriendelijke mensen. Eerlijk en geduldig zodat we , onder het genot van een heerlijk bakje koffie/thee een goede keuze konden maken! Heel blij met onze aankoop!

Super!!!

Zijn beland via Marktplaats. Wat een top zaak en wat een vriendelijke mensen. Kregen gelijk wat te drinken en konden rustig rond kijken. Super blij dat ik mijn eerste auto bij jullie heb kunnen kopen. Super vriendelijk en gastvrij.

Zeer klantvriendelijk,goeie gast En een zeer fijne auto kunnen kopen,wat wil je nog meer!!!!

Fijne vriendelijke verkopers!

Wij hebben hier vandaag een Maxda CX-5 uit 2013 gekocht. We werden goed ontvangen en kregen direct een kop koffie, we konden zelf even rustig de auto bekijken Na de proefrit een fijne onderhandeling. Verder ziet de zaak er netjes modern en schoon uit!

Prima service en klantencontact

Wij hebben een bmw 330 i touring van 2019 bij hun gekocht. De onderhandelingen en inruil van onze auto was eigenlijk zo geregeld. Een prima inruilprijs vormde de basis. We hadden afgesproken dat een kras en een deukje bij de aflevering verwijderd waren. Ook zou er een strip aan de voorruit vervangen worden ivm een fluitend geluid. De kras en het deukje waren verwijderd bij de aflevering. Het stripje was nog niet gemonteerd maar daarvoor zou ik bij de bmw dealer bij ons in de buurt terecht kunnen. Robbert zou dit verder regelen. Voor ons was dit geen probleem. Op de terugweg naar Limburg bleek dat de auto een zwaar ronkend geluid maakte. Wij dachten in 1e instantie dat dit aan de sportuitlaat lag maar na enkele dagen bleek dit niet het geval te zijn. Na contact met Robbert hebben we besloten om de auto weer terug te brengen en zou de strip en het zware ronkende geluid aangepakt worden. Na divers onderzoek bleek dat dit in de settings van de auto zat. De vorige eigenaar had dit met een apparaatje veranderd waardoor het zware motorgeluid in de auto goed hoorbaar was. De auto is met een apparaatje gereset en rijd nu fantastisch zoals een bmw moet lopen. Al met al een prima service. Ze doen wat ze zeggen en komen de gemaakte afspraken na. Ik kan dit bedrijf alleen maar aanbevelen. Robbert en Birgit bedankt en wellicht tot ziens bij een volgende aankoop.

Verkoper Robbert was niet op de zaak toen wij zonder afspraak naar auto's kwamen kijken. De zaak was dicht. 1 telefoontje en een andere verkoopster zou binnen 10 minuten komen op haar vrije dag. We mochten gelijk met 2 auto's proefrijden en de keuze was snel gemaakt. Het voelde allemaal zeer vertrouwd aan en de occasions waren om door een ringetje te halen. De volgende dag konden we al de auto ophalen met 2 nieuwe voorbanden en nieuwe matten in de auto. Omdat wij zonder auto zouden komen bood Robbert aan om ons te komen halen, zeer attent. Een mooie fles bubbels en strik op de auto! Ik raad deze dealer van harte aan. Chapeau!!

Top service, super klantvriendelijk en eerlijke prijs!

Bij diverse autodealers geweest, maar geen enkele zo vriendelijk, klantgericht en eerlijkheid omtrent de prijs als Audenaerde Automotive. Waar bij andere handelaren je in te ruilen auto al snel wordt afgekraakt (wat er allemaal aan schort) gaat Audenaerde en zijn team opzoek naar een eerlijke prijs. Zelden zo goed zaken kunnen doen met een autodealer. Een dealer waar ik in de toekomst weer zal aankloppen, ook al is het 1.5 uur rijden. Topper!

Hele fijne en deskundige service!

Hele snelle en fijne afhandeling van de aankoop. Je wordt goed geïnformeerd, er wordt meegedacht over mogelijkheden. Maar bovenal een super thuisbreng service! Kortom goede ervaring!

Klantgericht !

Keurig net bedrijf met een geweldige service de mensen hebben kennis van zaken en zijn zeer klantvriendelijk!

Alle lof !

Ik was al een poos op zoek naar een Toyota Avensis en heb diverse dealers bezocht, maar nergens zo leuk en goed ontvangen als bij Audenaerde Automotive. Fijne mensen, oprecht geïnteresseerd. Goede deal kunnen sluiten op een prachtige auto, garantie en alles. We zijn nu drie weken verder... de auto is tiptop en elke dag geniet ik ervan. Mocht ik in een later stadium weer een auto zoeken, wordt het zeker weer een ritje Breda.

Bijzonder betrouwbaar bedrijf!

De garantie op onze aankoop is voorbij (6 mnd Bovag). Ik wil dit over de garantieperiode kwijt: Na in april 2021 bij AA een Mazda CX3 te hebben gekocht, waren we niet tevreden ivm een bepaald bij-geluid, afkomstig van een wiel. Robbert, eigenaar van het bedrijf heeft een gruwel aan ontevreden klanten. Bij controle bleken de banden wat 'gecupt' te zijn. Onmiddellijk werden 4 nieuwe banden gelegd. Het bijgeluid was niet weg en bleek in een wielnaaf te zitten. Ook deze werd vervangen en het probleem was opgelost. Toen ik de auto na reparatie terugkreeg, werd hij zelfs nog eens gepoetst. Je bent en blijft als klant koning bij Audenaerde!

Top service!

De auto is in keurige staat opgeleverd. De service was open, vriendelijk en vooral super eerlijk. Geen "ik ben aardig tot aan de aankoop" verkoper. Ik ben super blij met "mijn nieuwe" auto. Ik zal hem ook zeker aanraden en zelfs voor mijn vervolg auto eerst bij Audernaerde kijken. Dankjewel!

Voor een evt volgende auto zullen wij eerst bij Audenaerde kijken!

Zeer prettige ervaring. Nemen ruimschoots de tijd voor je, vriendelijke, no-nonsense houding, humor….klant is koning. Toen na de koop bleek dat 2 voorbanden niet voldeden aan de verwachtingen, nam Robbert en zijn team de kosten voor 2 nieuwe banden voor zijn/haar rekening……doen jullie goed! Kom hier zeker ooit weer terug!

Fantastisch!

Vanaf het moment dat ik telefonisch contact heb gehad met Robbert kon vrijwel direct komen kijken. Bij binnenkomst stond er meteen iemand klaar om mij te helpen en heb ik een uitstekende service gehad die middag. Dit team geeft je een fijn gevoel, professionaliteit en een fantastische service! Bedankt voor alle goede zorgen Robbert!

Goede, snelle service.

Super fijne ervaring gehad. Ik had snel een nieuwe auto nodig. Goede, betaalbare auto gevonden. Alles was dezelfde dag nog geregeld. Erg flexibel en super blij dat het zo geregeld kon worden.

Toppie

Geweldig geholpen, relaxte mensen. Nemen de tijd, niet van die vaste verkoop praatjes die je overal te horen krijgt en niet wilt horen... Mochten wij in de toekomst weer een auto zoeken dan komen wij zeker als eerste bij jullie. We hebben nog nooit een auto zo zien blinken als gisteren toen we de auto gingen ophalen. Daar wordt je blij van. Thnx, Robbert, Birgit en Piet.

Geweldig!

Wij hebben enige tijd geleden een hele fijne auto bij Robert gekocht. Het persoonlijke contact en aandacht vonden wij zeer prettig. Ik zou Audenaere Auomotive willen prijzen voor hun klantgerichtheid en super service. Geweldig team van hardwerkende mensen met oog voor detail.

Top service, flexibiliteit

Super service! Tot laat avond open gebleven op een zaterdag om ons te faciliteren met de auto koop - en hiermee onze vakantie gered. De auto was in perfect staat en schoon afgeleverd, lijkt praktisch nieuw. Alle vragen - ook na de verkoop waren direct beantwoord: top team!

Over Audenaerde Automotive

Audenaerde Automotive is gespecialiseerd in de verkoop en inkoop van jonge occasions. Wij leveren dealeroccasions tegen de juiste prijs waarbij kwaliteit, service en persoonlijk contact centraal staan.