Heel vriendelijk geholpen. Met extra meedenken en lekkere worstenbroodjes 😀

Geweldig, zeer aan te raden!

Onlangs zijn we de trotse eigenaar geworden van een prachtige Toyota RAV4. Hierbij zijn we uitermate prettig door Robbert geholpen en te woord gestaan, hij staat open voor vragen en opmerkingen en communiceert helder en duidelijk. Mooie inruil voor onze vorige auto gekregen dus kijken meer dan tevreden terug op de gehele gang van zaken. Zeker aan iedereen aan te raden en om te onthouden voor de toekomst!

Goed contact met de verkoper.

Ben tot nog toe erg tevreden. Kom nog wel een keertje langs voor banden -reparatieset.

Eerlijk en erg behulpzaam 👍🏻

Dankjewel Paul, jij en Nicole veel geluk gewenst met jullie nieuwe Mazda CX-5!

Goede service denkt goed mee met je wensen en je budget. Wij hebben een in ieder geval veel plezier van onze aankoop en een fijne ervaring met Audenaerde Automotive.

Dankje Senad, nu veel flesjes wijn verkopen met je nieuwe Caddy!

goed net bedrijf

goede ontvangst, zeer klantvriendelijk komt afspraken na, goede service chapeau. aanrader.

Bedankt Martien. Tot snel!

Prima ervaringen!

Goede en snelle service. Geen opdringerige of gladde verkooppraatjes. Eerlijke prijs, ook voor onze auto kregen we een goede inruilprijs terug.

Geweldige ervaring

Een aantal weken geleden bij Audenaerde een auto gekocht. Zeer tevreden over de ongedwongen en meedenkende manier waarop dit bedrijf werkt. Zeer flexibele werkwijze en prettige en vriendelijke benadering. Heel erg tevreden over de totale gang van zaken ! Kom bij de volgende auto graag weer.

Fijne communicatie, flexibel, meedenkend én..... geslaagd

Een maand geleden hier een auto gekocht. De sfeer was ongedwongen, we zijn goed geïnformeerd en flexibel als Robbert was hebben we naar volle tevredenheid dezelfde dag nog de auto mee kunnen nemen. De champagne die we met de auto meekregen smaakte!

Klantvriendelijke & behulpzaam

We zijn zeer tevreden met Robbert zijn klantvriendelijke en behulpzame werkwijze!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ontvangen, alle mogelijkheid gehad om de auto die we op het oog hadden uit te proberen. \r\nAlles is netjes afgewikkeld!\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aangenaam verrast! Zo kan het dus ook. Heel prettig geholpen door Robbert, eerlijk, deskundig. Het voelt direct goed aan, zeker aan te bevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon geweldig ,dikke complimenten voor de vriendelijkheid ,service en deskundigheid.\r\nBen echt onder de indruk van Robbert ,zelfs een bezoek op zondagmorgen was hem niet teveel.\r\nAls u een betrouwbaar adres zoekt is dit de zaak waar u echt een bezoek moet brengen.\r\nNogmaals hartelijkdank voor de goede service een prima adres voor een betrouwbare auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, duidelijke uitleg over de auto, nam de tijd voor je, goede inruilprijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer correct geholpen en echt klantvriendelijk geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een paar weken geleden bij Audenaerde langs geweest voor een proefrit in een Mazda 3. Wat gelijk opviel was de open en persoonlijke benadering van Robbert. Hij heeft verstand van zaken en denkt met je mee. Bovendien had hij een mooie inruilprijs voor mijn huidige auto. Al met al was de keuze snel gemaakt. De auto werd keurig opgeleverd en ook na de aanschaf nog een berichtje gehad of de auto beviel. Dat is tot nu toe zeker het geval. Echt een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gingen kijken Nasr een zwarte Mazda CX3. Leuke auto maar we wilden toch graag een automaat. Robbert zei ons er snel een binnen te krijgen. Wij zijn wezen kijken, rijden en waren verkocht. Mede door de vriendelijkheid en het enthousiasme van Robbert. Bij ophalen een super verrassing:-) Na een week werd duidelijk dat de airco niet naar behoren werkte. Ook dit is super opgelost. Top service. Alles werkt weer naar behoren Nu een ruime maand later nog steeds blij met onze mooie auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf keurig geholpen.\r\ngewoon zo als het hoort.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn heel tevreden werden goed geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige ervaring. Kwamen bij Robbert uit op onze zoektocht naar een Volvo V50. Niet alleen een open bedrijf, maar ook zeer eerlijk. Ondanks dat wij niets gemerkt hadden gaf Robbert uit zichzelf aan dat hij de airco nog liet maken. Toen dit gemaakt werd, ondekte zij ook nog een kapotte sensor die ook meteen gemaakt is. Robbert wil mensen een goede, prettige en betrouwbare auto meegeven tegen een eerlijke prijs. Wij zijn hier met een zeer prettig gevoel weggegaan...en met een goede auto natuurlijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over de aankoop van een auto en de inruil van onze eigen auto. Zeer goede en vriendelijke service, zeer klantgericht. Snel kunnen handelen en voor vragen goed bereikbaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik ben heel vriendelijk ontvangen en ik kon goed met robbert praten een heel geschikte eigenaar we waren er ook vlug uit en we waren ook beide heel tevreden hij luisterde ook wat je te vertellen had ik heb er heel goed gevoel bij en kom zeker nog eens terug

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek naar een Mazda CX3 uitgekomen bij Audenaerde Automotive. Afspraak was snel geregeld, goede ontvangst en super info over de auto. Ook vragen na ons bezoek werden correct en snel naar tevredenheid beantwoord. Mijn eigen garagehouder - Jan Welters van Welters Autoservice te Echt - begeleidde me en gaf een groots compliment aan Robbert voor ontvangst en afhandeling. En natuurlijk: auto gekocht en zeer tevreden.