Top service. Sportief en relaxt!

Ondanks dat ik niet geslaagd was vanwege een andere keuze, een erg sportieve en relaxte houding vanuit Robbert. Super bedankt!

Meest betrouwbare en onafhankelijke advies bij de aankoop van mijn 13e auto.

In mijn zoektocht naar een Nissan Qashqai, (hoge instap) ben ik terechtgekomen bij Audenaerde Automotive, ook omdat ik zocht naar een BOVAG aangesloten autobedrijf. Tijdens het 1e bezoek heb ik mijn wensen/(budget)idee kenbaar gemaakt aan Tristan en Robbert. Al vrij snel ben ik getipt dat er een auto in aantocht was, die in mijn plaatje zou kunnen passen. Ja en dan moet je nog je diesel auto kwijt. Zowel de aankoop van de Nissan als de verkoop van mijn diesel was bij wijze van spreken een hamerstuk omdat we tot een uiterst redelijke inruilprijs zijn gekomen. Ik heb in ieder geval wel gemerkt, dat er een groot verschil bestaat tussen autoverkopers en autoaankoopadviseurs. In ieder geval heb er ik via deze adviseurs een riante auto aan overgehouden die er perfect uitziet en idem rijdt. Bedankt Tristan en Robbert

Goed gesprek, gezellig, voelde gelijk vertrouwd.

Bedankt voor de leuke auto!

fijne samenwerking

Nette zaak en vriendelijke mensen.

Een prachtige auto gekocht.

Twee maanden geleden een prachtige Nissan Qashqai gekocht (mooie inruilprijs gekregen voor mijn Mercedes B) en heb hier veel complimenten voor gekregen. Ik ben zeer goed geholpen door Robbert en Tristan. Toen ik de volgende dag de auto kwam ophalen, stond hij netjes gepoetst klaar met een grote strik er op en ontving ook nog enige attenties. Kortom een zeer net bedrijf en hoop dat het jullie nog lang goed mag gaan.

Prettig en deskundig contact

De ontvangst was zeer hartelijk, de auto was direct beschikbaar voor een proefrit. Wij hebben een goede prijs afgesproken en de auto is met een leuke strik goed gepoetst afgeleverd.

Topservice, en erg blij met mijn auto

Mijn eerste auto gekocht bij Audenaerde Automotive. Erg warm onthaald en vriendelijk behandeld door Tristan. Tijdens de proefrit verzocht hij ons nadrukkelijk om gewoon alle tijd te nemen, wat ik erg prettig vond waardoor ik me niet gehaast voelde. Daarnaast is de auto erg mooi (en leuk!) opgeleverd en heeft Tristan nog geholpen bij het koppelen van de mobiele telefoon. Topservice!

Fijne samenwerking

Goed ontvangen correct behandeld Fijn en gemoedelijk

9+Klantbeleving

We werden warm en welkom ontvangen. Twee enthousiaste jonge gasten met passie voor auto's en verkopen. De auto voor de proefrit stond al klaar blinkend en wel. Alle tijd om de auto te bekijken, voelen en te rijden. We hebben een andere afweging gemaakt anders hadden we zeker gekocht.

Netjes geholpen

Goed ontvangen en netjes geholpen. Bij ophalen vd auto hebben ze zich keurig aan de gemaakte afspraken gehouden

Een prachtige wagen gekocht.

We zijn fijn geholpen aan een hele mooie auto. Bij problemen zoeken ze mee naar een oplossing. Dat is top.

Van begin tot eind, fantastisch.

Erg goed geholpen door dit enthousiaste en eerlijke autobedrijf.

Dankjewel Stan, We hopen dat al je kinderwagens in je nieuwe Mazda 6 gaan passen. Groeten Robbert en Tristan

Goed adres om een schitterende deal te sluiten

Mooi, goed geprijst aanbod van jonge auto's. Leuk zaken kunnen doen na een proefrit. De aankoop had ik gelijk mee kunnen nemen als ik mijn kentekenpapieren bij me had gehad. Voldoende uitleg over de auto gekregen bij het ophalen van de auto. Er werd tijd voor de klant genomen.

Dankjewel Theo, Tot de volgende Qashqai over een paar jaar. We bellen jullie als we een mooie binnen hebben. Groeten Robbert en Tristan

fijne samenwerking

fijn samen gewerkt, goed contact zelfs nog naar het kopen van de auto. zeer tevreden!

Bedankt voor de mooie review Cas Veel plezier van je mooie Golf! Hou hem heel en niet roken in je auto!

Zeer tevreden met de vriendelijke en persoonlijke benadering en hulp.

Vriendelijk en persoonlijk geholpen.

Dankjewel Eddy, Veel plezier van jullie nieuwe Suzuki Vitara. Groeten Robbert en Tristan

Schitterend.

Vrijdagavond via e-mail contact gehad met de eigenaar Robbert omdat we interesse hadden in een auto die hij aanbood op internet. We werden direct uitgenodigd om zaterdag proef te kunnen rijden! Tijdens de proefrit kregen wij een meer dan redelijke prijs door voor onze oude wagen! We rijden nu 2 maanden in de auto meer dan tevreden! Na 2 weken bleken er wat kleine mankementen aan de auto welke direct en keurig werden opgelost. Wij zouden dit bedrijf aan iedereen aanraden!

Dankje Ivo en Cynthia Rustig door de bochten voor je het weet sta je andersom.

Heel vriendelijk geholpen. Met extra meedenken en lekkere worstenbroodjes 😀

Geweldig, zeer aan te raden!

Onlangs zijn we de trotse eigenaar geworden van een prachtige Toyota RAV4. Hierbij zijn we uitermate prettig door Robbert geholpen en te woord gestaan, hij staat open voor vragen en opmerkingen en communiceert helder en duidelijk. Mooie inruil voor onze vorige auto gekregen dus kijken meer dan tevreden terug op de gehele gang van zaken. Zeker aan iedereen aan te raden en om te onthouden voor de toekomst!

Goed contact met de verkoper.

Ben tot nog toe erg tevreden. Kom nog wel een keertje langs voor banden -reparatieset.

Eerlijk en erg behulpzaam 👍🏻

Dankjewel Paul, jij en Nicole veel geluk gewenst met jullie nieuwe Mazda CX-5!

Goede service denkt goed mee met je wensen en je budget. Wij hebben een in ieder geval veel plezier van onze aankoop en een fijne ervaring met Audenaerde Automotive.

Dankje Senad, nu veel flesjes wijn verkopen met je nieuwe Caddy!

goed net bedrijf

goede ontvangst, zeer klantvriendelijk komt afspraken na, goede service chapeau. aanrader.

Bedankt Martien. Tot snel!

Prima ervaringen!

Goede en snelle service. Geen opdringerige of gladde verkooppraatjes. Eerlijke prijs, ook voor onze auto kregen we een goede inruilprijs terug.

Geweldige ervaring

Een aantal weken geleden bij Audenaerde een auto gekocht. Zeer tevreden over de ongedwongen en meedenkende manier waarop dit bedrijf werkt. Zeer flexibele werkwijze en prettige en vriendelijke benadering. Heel erg tevreden over de totale gang van zaken ! Kom bij de volgende auto graag weer.

Fijne communicatie, flexibel, meedenkend én..... geslaagd

Een maand geleden hier een auto gekocht. De sfeer was ongedwongen, we zijn goed geïnformeerd en flexibel als Robbert was hebben we naar volle tevredenheid dezelfde dag nog de auto mee kunnen nemen. De champagne die we met de auto meekregen smaakte!