Vanuit drenthe speciaal naar bavel gereden voor een ZWARTE suzuki vitara, maar wat gebeurt.....we gaan naar huis in een RODE suzuki vitara. Heel prettig onderhandeld met robert met lekkere koffie en echte brabantse worstenbroodjes van de bakker, waar maak je dat tegenwoordig nog mee. En tot onze grote verbazing ook nog een mooie rode strik op de auto. Al met al zeer tevreden en een geweldige ervaring om hier een auto te kopen. Robert en bart, bedankt en ga vooral zo door. Groetjes meine en leny

Perfect in een woord mensen van hun woord

Heb 2 weken geleden een Mazda cx 3 gekocht lekker korte lijntjes geen belooferij en nadien niet nakomen mocht ook altijd bellen als wás midden in de nacht ech fijn zakedoen met Robert

Een mooie alto gekocht geen gladde praatjes. Bij de aflevering staat de auto te glimmen met een rode strik op de neus super leuk. Met een goed gevoel en een fles bubbels tevreden terug naar huis gereden

zeker aanbeveling waard

Van Audenaerde Automotive hadden we nog niet gehoord. We zagen een mooie aanbieding op de website en zijn gaan kijken. Nog geen seconde spijt van gehad. Prettig, open en eerlijk. Ook de verkoop van de auto, de behandeling en afhandeling is zo gegaan. Er is zelfs nog sprake van prima nazorg. Dat vindt je niet overal. En natuurlijk ook nog: de auto rijdt fijn.

Het voelt gewoon goed

Bij Audenaerde de Suzuki Swift gevonden waar wij al maanden naar op zoek zijn. Op de avond van de proefrit vriendelijk ontvangen door Robbert, goede uitleg en rijden maar. De auto voelde goed en was te koop voor een goede prijs, bij een heerlijk bakje koffie te kennen gegeven dat wij interesse hadden voor aankoop. De inruil van onze oude Suzuki veel een beetje tegen maar was verklaarbaar, Voor ons is Robbert een vriendelijke en eerlijke verkoper waar wij onze auto met plezier gekocht hebben. Nu een week later nog geen seconde spijt gehad en hopen nog jaren fijne kilometers te kunnen rijden. Frank en José

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze gezegd hebben!

Prettig onderhandelt met de hr. Robbert Aedenaerde en tot een afspraak gekomen over de aankoop van een Mazda CX-3. We mochten ook nog de eventueel ingeruilde auto in de tussentijd zelf verkopen wat uiteindelijk ook gelukt is. Alles vervolgens netjes afgehandeld zowel met de aflevering als met de financiën. Bleek er ook nog 2 extra jaren fabrieksgarantie op de auto te zitten, helemaal mooi. Zeer goede ervaring met een auto bedrijf!

Betrouwbaar en plezierig

Wat een prettige ontvangst, deze morgen. Stralend kwamen Robbert en Bart ons tegemoet. En dan die overheerlijke koffie die Bart ons presenteerde. Echte koffie!!! Na de proefrit met de Mazda cx5 weer koffie en een heel plezierig, open gesprek. Wat wij zeer waardeerden, was de transparante manier waarop Robbert met ons onderhandelde. Kortom, bij Audenaerde kun je met een gerust hart een auto kopen, omdat ze veel vertrouwen wekken. Dat werd niet beschaamd!! En als klap op de vuurpijl wordt de auto ook nog thuis afgeleverd. Jan en Wil

Onze eerste auto gekocht bij Audenaerde Automotive. Zeer goede ervaring geweest. Goede en duidelijke uitleg. fijne overleg Mooie en jongere occasions Zou ik dit bedrijf aanbevelen bij familie en vrienden e.d. JAZEKER. Tot de volgende aankoop!!

Vandaag onze Mitsubishi outlander gekocht. Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen door de directeur. Na een testrit en grondige inspectie van de auto. De papieren ondertekent onder het genot van een heerlijk kopje koffie. Daarna stond de wagen met een grote rode strik erom klaar om mee naar huis te nemen. We zijn zeer tevreden . Dank je wel voor de mooie wagen. Dat we er nog veel plezier van mogen hebben en veel veilige km's Gr Monique en Riccardo

Heel erg tevreden.

Het begon meteen met een vriendelijke ontvangst. We kregen goede informatie en op al onze vragen een duidelijk antwoord. We hadden niet het gevoel dat we overhaast een beslissing moesten nemen, kregen persoonlijke aandacht en dat alles gaf ons veel vertrouwen in het bedrijf. Ook de prijs-kwaliteit verhouding vonden wij goed. Een bloemetje bij het ophalen van de auto vonden wij erg attent.

"to the point"

Stapte binnen bij Robbert Audenaerde en dat gaf direct een goed gevoel. Geen gladde praatjes, maar wel verstand van zaken en gewoon een verhaal dat er toe doet! Na een proefrit kreeg ik een goede inruilprijs en waren we het snel eens. Ook na de aankoop goed contact.

zeer goed

prettig ontvangst, goede uitleg, en mooie auto's

Goede ontvangst en op een fijne manier zaken gedaan.

Er heerst een gezellige sfeer in het bedrijf. Ik werd door Robbert zeer vriendelijk ontvangen. We zijn wel even aan het onderhandelen geweest. Maar hier tot mijn tevredenheid goed uitgekomen.

Aankoop van de auto is perfect verlopen

Goede communicatie met Robbert, ook goede aftersales

Corona? Oplossing: Proefrit aan huis

Ik was geïnteresseerd in een Mazda3 welke Robbert had staan, maar gezien de corona-situatie was ik wat huiverig om naar de garage te komen voor een proefrit. Robbert had gelijk een oplossing en verzorgde een proefrit aan huis. Toen hij aankwam maakte hij gelijk een daverende entree door met een grote rode strik op de auto voor te komen rijden 😃👍🏻 Gelijk een proefrit gemaakt en nadien gezamenlijk rustig doorgenomen. Omdat ik ver van de garage woon is zelfs voor de garantie periode een oplossing in de buurt aangeboden...maar ik ga er niet vanuit daar gebruik van te hoeven maken..de auto rijd perfect. Mijn vorige auto heeft hij beoordeeld en weer mee terug genomen. Heldere uitleg, en Robbert is een prettige persoon om zaken mee te doen! Zeker een aanrader.

Top!!

Onze nieuwe Mitsubishi ASX hebben we hier gekocht na een speurtocht op internet. Heel fijne ervaring. Komen zelf uit Zuid Limburg, en een afspraak maken was totaal geen probleem. Zelfs op zondag indien nodig. Robbert is een heel sympathieke man en ook heel betrokken bij klanten maar heeft ook hart voor zijn zaak, klein van opzet, fijne persoonlijke aandacht. Bedankt Robbert voor alles, hopelijk heeft de vlaai goed gesmaakt!!

De vlaai was heerlijk. Veel plezier van jullie mooie ASX. Groeten Robbert!

Vertrouwd een auto kopen.

Wij zijn heel tevreden met de aankoop van onze Mazda 3 bij deze garage. Kan het iedereen aanraden. Mooie auto voor een goede prijs.

Beste Jos en Vera Bedankt voor de mooie beoordeling. Veel plezier van de mooie Mazda 3. Groeten Robbert

Best "car buying" experience ever!

A few weeks ago bought a car at "Audenaerde automotive". I had contact with Robert and explain what I need, and he called me back in ONE week when he had a car for me. He found me really nice Fiat 500. When I came he explained everything clearly, by easy language about the car. Robert is really professional in his business! It was really nice to work with him! I bought a car without doubts, received 6 months guaranty and a car in perfect condition, clean and polished. I highly recommend this place!

• Would you recommend us? Yes

Happiest customer ever! Thanks Ollie

Audenaerde Automotive is een voortreffelijk bedrijf om een auto bij te kopen. Geen onpersoonlijke grote dealer, maar een familiezaak met een hart en een ziel, waar je je als klant meteen thuis en op je gemak voelt. Robbert doet zijn werk met een aanstekelijk enthousiasme en plezier. Geen (kritische) vraag is hem te veel. De prijzen van zijn auto's zijn scherp. En ook na levering van de auto houdt hij contact. Dan belt hij je met de vraag of de wagen nog steeds bevalt. Bij wijze van nazorg. Heel sympathiek en vertrouwenwekkend.

Positieve ervaring

Suzuki swift gekocht bij audenaerde automotive. Goed geholpen door robbert en tristan.

Liefde voor het vak!

Wat een enorm prettige ervaring hebben wij opgedaan bij het kopen van onze qashqai! Fijn bedrijf waar puurheid en enthousiasme vanaf spat. Mooi om deze gedrevenheid te zien bij Robbert en zijn koffiedame Renco 😊. Betrokken,enthousiast, humor, kennis en eerlijkheid. Een ware belevenis. Geen gladde verkooppraatjes, gewoon down to earth! We hopen nog vele veilige kilometers te mogen rijden....en wanneer we toe zijn aan een andere auto,weten wij je weer te vinden Robbert!!!! Fijn je zo met veel bezieling te zien werken, daar kunnen veel collegaas een voorbeeld aan nemen. Wij wensen je enorm veel succes toe met je bedrijf!! Lieve groet, Edwin,Paulien en Iris🎀

Bedankt voor deze mooie review & veel plezier van jullie nieuwe auto!

Eerste autootje gekocht met / voor zoon bij Audenaerde . En dat van uit Oud-Beijerland toch een goed drie kwartier rijden heen en weer terug maar dubbel en dwars waard. Leuk fris bedrijf door gaan heren . Echt een aanrader . Cijfer 10

Heel goed

Zeer net en klantvriendelijk bedrijf. Service staat hoog. Zeker een aanrader om hier een auto te kopen. Het afleveren van de auto doen ze erg leuk!

Plezierig en betrouwbaar

Ik heb een auto ingeruild en aangekocht. Ontvangst en afwikkeling verliepen bijzonder plezierig en alle afspraken zijn keurig nagekomen. De heren zijn transparant en eerlijk. Ik kan dit bedrijf dan ook zeker aanbevelen.

Auto kopen was een belevenis

Hier recent een Mazda 6 gekocht. Vriendelijk geholpen, proactief meegedacht. Reële prijs voor de oude auto geboden. Conclusie, s ochtends testrit, en s middags de nieuwe auto opgehaald. Als extra service werden zelfs de vergeten spullen opgestuurd. Dit zijn geen verkopers maar serviceverleners.