Toppie

Geweldig geholpen, relaxte mensen. Nemen de tijd, niet van die vaste verkoop praatjes die je overal te horen krijgt en niet wilt horen... Mochten wij in de toekomst weer een auto zoeken dan komen wij zeker als eerste bij jullie. We hebben nog nooit een auto zo zien blinken als gisteren toen we de auto gingen ophalen. Daar wordt je blij van. Thnx, Robbert, Birgit en Piet.

Geweldig!

Wij hebben enige tijd geleden een hele fijne auto bij Robert gekocht. Het persoonlijke contact en aandacht vonden wij zeer prettig. Ik zou Audenaere Auomotive willen prijzen voor hun klantgerichtheid en super service. Geweldig team van hardwerkende mensen met oog voor detail.

Top service, flexibiliteit

Super service! Tot laat avond open gebleven op een zaterdag om ons te faciliteren met de auto koop - en hiermee onze vakantie gered. De auto was in perfect staat en schoon afgeleverd, lijkt praktisch nieuw. Alle vragen - ook na de verkoop waren direct beantwoord: top team!

helemaal toppie

gewoon gezellig,niks opdringerig,nemen alle tijd,mooi bedrijf met fijne mensen

Zeer nette en correcte service

Bedankt voor alle hulp op afstand. Leuk contact en fijn dat we tot een deal zijn gekomen.

Team Audenaerde maakt van auto kopen een feest!

Vanaf het eerste telefonische contact over het maken van een proefrit tot en met het ophalen van de auto zijn de lijnen kort en helder en voel je je gezien en gehoord. Enthousiast en kundig - ik zag op tegen het zoeken naar een nieuwe auto maar dit is letterlijk service met een grote strik erom!

Boven mijn verwachting!

Het moment dat ik Robbert telefonisch sprak over de Kia Rio had ik meteen een goed gevoel bij. Zowel het inplannen van een proefrit als de ontvangst was erg klantvriendelijk en boven mijn verwachting. Je kunt zien dat Robbert en zijn team het beste voor de klant willen. Ondanks mijn kritieke vragen namen ze de tijd voor me waardoor ik niet anders kon maar de deal sluiten. Dit is een bedrijf die weet wat "de klant is koning" betekent. Bedankt Robbert en de rest van het team voor deze mooie ervaring!

Fantastisch

Het is een jong en dynamisch bedrijf met trotse jonge mensen! Wij hebben een Citroën C3 gekocht. Proefrit en onderhandelingen verliepen perfect. Oplevering was een klein feestje met strik op de auto en alle benodigde papieren. Goede aandacht voor details. De fles champagne maakte het helemaal af!

Super fijn bedrijf

Bij het bezichtigen van de auto hebben wij een heel vriendelijke indruk gekregen van iedereen die er werkt, er werd totaal geen druk uitgeoefend op ons om een beslissing te nemen. We mochten er rustig over denken en praten met z'n 2en. Ook de verdere afhandeling na de koop was allemaal super geregeld. Leuke details bij de verkoop waren de rode strik op de auto en fles champagne die je erbij kreeg. Echt fantastisch!

Bij de aankoop zijn ze allervriendelijkst, maar dan?

Bij de aankoop zijn ze allervriendelijkst, maar zodra er wat is slaat die vriendelijke behulpzame toon om in arrogantie ten top. Oke de dingen die die gedaan moesten worden zijn gedaan. Maar als je meneer aanspreekt op het feit dat er ontstane krassen op je auto zitten die er eerst niet zaten, wordt je op een arrogante en redelijk agressieve toon behandeld alsof je liegt. Voor mij niet meer!

Super mooi en persoonlijk

Wij hebben hier een erg mooie toyota auris gekocht maar buiten de mooie auto is de ervaring tussen bedrijf en klant toch bijna net zo belangerijk en dat hebben ze hier wel begrepen de mensen zijn heel vrolijk eerlijk engeven veel persoonlijke aandacht echt top bedrijf

Perfect !

Na een tijdje rond kijken en garage bezoeken bij robbert Audenaerde terecht gekomen! Die een mooie vitara had staan ! Meteen reactie op mail ! perfecte ontvangst ! Na proefrit meteen deal gemaakt ! Vriendelijk warm en veel service ! Bij aflevering mooie strik erom lekker wijn erbij maar vooral meermaals verteld om vooral te bellen als er iets is ! Echt een aanrader om eerst bij Robbert te gaan kijken als je een auto zoekt !!

Top service van een vriendelijk en behulpzaam team

Hele vriendelijke en behulpzame mensen in een bijna huiselijke sfeer! Echt een aanrader!

Het bedrijf wekt heel veel vertrouwen.

Fijn contact met Robbert en Birgit. De gehele afhandeling van inruil en koop is naar volle tevredenheid verlopen. Super blij met de gehele gang van zaken

uitstekend.

Wij zijn blij met de aanschaf van onze mooie auto, de Suzuki Vitara, en hebben genoten van jullie eerlijkheid, betrouwbaarheid maar vooral ook van de geweldige service en gastvrijheid die jullie ons hebben gegeven. Een dikke 10. Het was voor ons een heel bijzondere ervaring !!!. Nogmaals Robbert en Birgit bedankt hiervoor.!! Ed en Ine van der Linden Eindhoven.

Tijd geleden een fijne auto gekocht met eerlijke behandeling. Nu even terug geweest voor kleinigheid. En ja hoor : service. Echt goed. Ton Verhoeven.

Fantastisch

Heel gastvrije ontvangst. Fijne service, duidelijk naar de klant toe.Leuke verrassing bij koop van de auto.

Heel fijn om hier je auto aan te schaffen!

Aangestoken door de prachtige aankoop van onze schoondochter en zoon én hun zeer positieve verhaal hoe het was om hier de auto te kopen delen wij graag het volgende met u. Na het rijden met hun auto en het lezen van vele autotests- en reviews, besloten we ook te gaan voor een auto als zij: een Mazda CX-3. Ook wij gingen naar Audenaerde in Breda. Prachtige voorraad, geen bla-bla en drie-delige dikdoenerij, maar we werden gastvrij ontvangen en de onderhandelingen gingen in een fijne, gemoedelijke sfeer. Wij voelden ons bij Birgit, Robbert en Piet direct op ons gemak en thuis. Dat gold ook voor de auto die we kochten voor een goede prijs. Het moment van aflevering was een feestje op zich. Mede namens onze schoondochter en zoon kunnen we zeggen: wij zijn blij! Hanny en Harry Louwers, Bergen op Zoom

Een mooie auto EN vertrouwen!

Ik was op zoek naar een Mazda CX 3 en kwam bij Audenaerde Automotive(AA) terecht. Na afspraak met eigenaar Robbert en een hartelijke ontvangst, de keurige sortering (oa Mazda's) van jonge occasions in een modern ogend en goed verzorgde showroom bekeken. Vervolgens een testrit gemaakt. "Rij maar zolang je wilt", probeer hem maar uit!" Je merkt dat men staat voor de gepresenteerde auto's en heeft oog en oor voor de klant. Vragen werden - eerlijk- beantwoord door hoogst vriendelijk personeel. En ook buiten kantooruren worden whatsapp's en mails vlot beantwoord. De testrit beviel uitermate goed en de koop werd gesloten. Ik haalde mijn auto op mijn verjaardag op. Er zat een grote strik rond, men was zeer attent en alles was volgens afspraak(contract) geregeld. Ook met de after sales lijkt het wel goed te zitten. Ik ben blij met mijn mooie Mazda, hij rijdt heerlijk! Men name Robbert en Birgit bedankt! Voor de mooie auto en het waarmaken van vertrouwen! Succes met de zaak!

Alles prima geregeld

Vanuit het hoge noorden naar Breda gereist om mijn Mazda CX3 in te ruilen voor een Mazda CX3 Automaat. Zowel online als in de praktijk is alles keurig afgehandeld. Nieuwe auto werd afgeleverd met een grote rode strik (wat metname mijn echtgenote aansprak). Dus al met al zeer tevreden. Met vriendelijke groet. Dick en Meinie de Vries

Perfekter Service, perfekte Lieferung!

Auch wenn man in Österreich ist und bei Robbert ein Auto kauft, funktioniert alles bestens. Kauf, Lieferung, Beratung,mPreis, Leistung und Service - perfekt .... Ich kann diese Firma von ganzem Herzen nur weiterempfehlen. In Holland gekauft, in Österreich gefahren - kein Problem ....vielen Dank!

Geweldige service, persoonlijk en gastvrij.

Dit is mijn eerste ervaring met de aankoop van een auto via een vakgarage. Voorheen kocht ik mijn auto's altijd via de dealer. Kan niet anders zeggen dan dat ik uitstekend geholpen ben door Robbert en Birgit . Professioneel, snel en accuraat. Op mijn mails werd snel gereageerd, informatie was uitstekend en op elke vraag kwam antwoord. De service was uitstekend van de proefrit tot aan de aflevering. En zelfs bij aflevering werd aangegeven vooral te bellen bij vragen " liever te vaak dan te weinig". Opvallend was ook de persoonlijke benadering, warm, gastvrij en hartelijk. Zowel Robbert als Birgit maakte de aankoop van deze auto een feestje, geen bloemen maar champagne. TOP! Ik beveel Audenaarde Automotive dan ook van harte aan bij de aankoop van een mooie occasion.

Gewoonweg Top Service !

Na al wat langer om me heen te hebben gekeken kwam ik uiteindelijk terecht op de website van Audenaerde Automotive. Mijn eerste indruk was positief en de reviews waren extra uitnodigend om een afspraak te maken voor een proefrit. Een beetje huiverig ging ik op weg want als iets op voorhand te mooi lijkt om waar te zijn blijkt dit vaak in de praktijk ook zo te zijn. Nou, mooi niet dus. Een hartelijke ontvangst waarbij de twee vooraf besproken auto's reeds in de showroom glimmend naast elkaar voor mij klaar stonden. Vanaf daar, na een proefrit, in een positieve open sfeer tot overeenstemming kunnen komen met Robbert over de aanschaf van een prachtige Mazda CX-5 met inruil van mijn oude auto. Het hele team straalt positiviteit uit waarbij extra dank aan Birgit voor het heerlijke worstenbrood, welke zelfs bijna net zo goed was als de het beste worstenbrood van Brabant ofwel Willie's Worstenbrood uit Udenhout. Ik kan dan ook iedereen Audenaerde Automotive van harte aanbevelen!

uitstekend

geweldige ervaring om mensen tegen te komen die eerlijk zijn en erg enthousiast zeer goed ontvangen door robbert en zeer goed afgewerkt door brigit ik zal zeker bij jullie klant blijven in de toekomst nogmaals dank voor de mooie auto

Wat een leuk en betrouwbaar bedrijf.

Bij aankomst een warm onthaal midden in een verbouwing. De auto stond al klaar voor een proefrit. Bij terugkomst hadden ze de prijs voor de inruil al bepaald. Hierdoor was het snel zaken doen tijdens de koffie met worstenbroodjes. Ook de nazorg was persoonlijk en tussentijds iets vragen was geen probleem. Bij het ophalen van de auto hadden ze nog een knalrode verrassing. Ze maakten van het hele proces een feestje. Dit maakt een auto kopen erg leuk.

Over Audenaerde Automotive

Audenaerde Automotive is gespecialiseerd in de verkoop en inkoop van jonge occasions. Wij leveren dealeroccasions tegen de juiste prijs waarbij kwaliteit, service en persoonlijk contact centraal staan.