goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben heek tevreden over uw bedrijf en met name de verkoper die geholpen heeft erg goed zijn best gedaan hartelijk bedankt ik beveel dit bedrijf zeker aan

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettig samenwerken. Leveren alles snel aan en leveren mooie bussen af. Nog nooit negativiteit vernomen vanuit de klant!
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle nette en deskundige afhandeling.\r\n\r\nBedankt.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne samenwerking, prima ondernemers met verstand van zaken.
  • Reden bezoek Andere reden

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer netjes\r\n\r\nAlleen zeer stom hoe ze dakrailing bevestigen!\r\nMet Parkers door het dak heen en niet de originele bevestiging gebruiken!! Dak was lek!! Zeer stom!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het beste bedrijf wat ik kan ik koop ieder jaar een andere bus bij cil en Mathijs zij geven mij een goed gevoel en leveren mij een bus zonder zorgen waar ik zorgeloos weer een jaar mee kan rijden top bedrijf