top bedrijf

ik martien hendrikx heb v klasse gekochte en had er al 1 kapot gegaan is wat kan mocht toch andere ui kiezen omdat ik te veel storingen had de v klasse die ik nu heb is top en veel duurder als die ik had met 23000 km is gewoon een top bedrijf en voor mij een 10 waard bedankt

Prima bedrijf welke de gemaakte afspraken nakomt, chapeau👍

Normaal gesproken ben ik niet van de reviews maar in dit geval. Via internet een Mercedes V-klasse gevonden welke geheel voldeed aan mijn gevraagde optie lijst. Afspraak gemaakt en op naar Wijk en Aalburg voor mij niet naast de deur. De auto stond er bij zoals beschreven en bij de proefrit was maar een enkel punt op te merken. Na de prijs te hebben besproken de deal gesloten, uiteindelijk een nette prijs. (Met garantie van drie maand) Verkoop factuur opgesteld afspraken opgeschreven en de auto twee week later opgehaald. Met de trein naar Zaltbommel waar ik van het station werd opgehaald door een aardige medewerker. Auto bekeken die volledig conform afspraken klaar gemaakt was. Al met al heb ik de auto nu ca. een maand en reeds 3500 km probleemloos meegereden. Mavo auto (Cillius Vos) bedankt voor de service. Dus in mijn geval erg tevreden, een negen. Er blijft altijd ruimte over tot verbeteringen, grotere kopjes voor de cappuccino bijvoorbeeld😉

Nette prijzen voor mooie bussen

goede service altijd netjes geholpen heb al 2 bussen prive gekochten nog steeds geen spijt

Vriendelijk, vakkundig en zeer vertrouwd!

Inmiddels alweer mijn tweede bedrijfswagen gekocht via Mavo Auto. Ik kan eenieder aanraden hier een auto te kopen. Altijd word ik weer vriendelijk ontvangen en ze denken mee waar nodig. Wederom bedankt en tot ziens bij mijn volgende aankoop!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar bedrijf, wat men zegt komt men ook na!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met Mavo zijn positief.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi bedrijf met mooie bussen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super! Heel klantvriendelijk en denken goed mee met de wensen van de klant.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mercedes Viano 3.0 gekocht bij Mavo auto\r\nZeer net bedrijf met klantvriendelijk personeel.\r\ninruilprijs was ook zeer netjes....\r\nGa zo door Mavo (kan menig dealer niet aan tippen...)

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super leuk ontvangen,met deskundige adviezen.En nog belangrijker mooie inruilprijs gekregen.top.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek naar nieuwe bedrijfsbus\r\nGoed geholpen en voldoende keus en mogelijkheden.\r\nDezelfde dag geslaagd\r\nbedankt

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk bedrijf, eerlijke jongens.\r\nduidelijke taal.\r\ntop service.\r\ndoen wat ze zeggen\r\ndenken mee met klant

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en vriendelijke mensen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben netjes behandeld en tevreden met de V-250.\r\nIn het begin had ik een kleine storing met een sensor.\r\nDeze hebben ze netjes verholpen.\r\nIk zal bij de volgende bus zeker weer eens langs gaan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer content altijd vriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfect bedrijf , juist assortiment en nette bussen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige ervaring bij aankoop van vito bus niet opdringerig zeer correcte afhandeling was trouwens 2 de aankoop bij hun