Super !!!!!!!

Voor de eerste keer een Bus gekocht bij de broers onze eerste ontmoeting verliep meer dan prettig, ik voelde al heel snel een klik het is een keurig, netjes schoon bedrijf wat mij al gelijk opviel de mannen weten waarover ze praten. Het zakelijk gedeelte is heel helder en duidelijk nadat we de zakelijke kant hadden geregeld nog even wat opleverpunten doorgenomen. Vandaag was de dag dat ik de bus heb opgehaald gewoon alles top geregeld en zelfs meer dan dat ik kan zeker dit bedrijf aanraden afspraak is afspraak je voelt je daar thuis en je wordt behandeld zoals het hoort. Nogmaals bedankt voor de super service

super slecht product geleverd

Eind 2017 een MB Vito met 224.000 km op de teller gekocht bij Mavo Auto, precies na de garantie begonnen de problemen, heb ik over gebeld, maar als antwoord valt buiten de garantie, een half jaar later kwamen de grote problemen, wat resulteerde dat er een nieuwe motor in geplaatst moest worden. Dit heeft mij een enorm bedrag gekost. Ik ben totaal afhankelijk van deze auto, omdat ik een scootmobiel moet meenemen. Het laatste gebrek heb ik maar niet meer gemeld, want na het eerste antwoord had ik op iets van coulance gerekend, maar dat was er niet. Conclusie, mijn ervaring met Mavo Auto is heel negatief.

Goed geholpen, blij met mijn nieuwe bus

Prettig

mooi bedrijf

nette zaak mooie voorraad auto's alles ziet er netjes uit houden zich aan de afspraken die gemaakt zijn, kom zeker terug bij de verkoper.

Fantastisch bedrijf!

Heb mijn eerste bedrijfs bus bij de gebroeders Mavo auto gekocht. Wat een top bedrijf. Ik kon in de avond langs komen en ze hadden enorm geduld toen ik na het accepteren van de deal nog wat financiële dingen moest regelen. Na een paar weken had ik wat dingen waarover ik niet tevreden was, dit is kosteloos en zonder enige tegenspraak verholpen! En de bus werd thuis op gehaald en gebracht (45 min enkele reis), luxe leenbus. Heb de bus nu 3 maanden en heb er al met veel genot 7500 km mee gereden. Een dikke 10 voor dit fantastische bedrijf!

Ontspannen goede ontvangst!

Ontspannen en goede ontvangst, gelijk een nette prijs.

Zoals het moet zijn.

Prachtige showroom, mooie voorraad auto’s en buitengewoon vriendelijke ontvangst . Zeker de moeite van een bezoek waard.

Net bedrijf vriendelijke mensen

Vriendelijk geholpen

Top bedrijf!!

Inmiddels enkele bedrijfsauto's, nieuw en gebruikt via Mavo auto aangeschaft en altijd prettig samenwerken met die mannen!!

In een woord top bedrijf

Vorige jaar hebben wij een vito gekocht bij Ciel van Mavo autos,wij zijn super goed geholpen,na een jaar hebben wij toch besloten over te gaan op een V klasse en onze vito die daar ook gekocht is ingeruild,en dat met een goeie deal,deze broers zijn zo respectvol en eerlijk in hun werk,ik raad echt maar ook echt iedereen hier een bedrijfsauto te kopen zonder enkel zorgen,want ook al zit je met een probleempje zijn hun ook behulpzaam,

Normaal ben ik niet van de reviews maar bij Mavoauto vind ik dit wel gepast.

Zomaar op de zaterdagmorgen langs gegaan zonder afspraak, een prima gesprek en proefrit met de v_klasse die ik had gezien op de site. Onderhandeld over de inruil oude bus en zo tot een deal gekomen alles eerlijk en zeker correct. Ik zal zeker ondernemers maar ook particulieren Marvoauto aanraden.

Mijn ervaring is in 1 woord SUPER

Via de site kon ik duidelijk aangeven wat mijn wensen en budget was. Vervolgens gebeld en een afspraak gemaakt. De bus stond buiten klaar en ik kon zo een proefrit maken. Alles konden ze me vertellen van het verleden van de bus, de volgende dag heb ik gebeld en de koop afgerond. Ga zeker zo door als ik toe aan een nieuwe bus, kijk ik eerst bij jullie op de site.

top bedrijf

ik martien hendrikx heb v klasse gekochte en had er al 1 kapot gegaan is wat kan mocht toch andere ui kiezen omdat ik te veel storingen had de v klasse die ik nu heb is top en veel duurder als die ik had met 23000 km is gewoon een top bedrijf en voor mij een 10 waard bedankt

Prima bedrijf welke de gemaakte afspraken nakomt, chapeau👍

Normaal gesproken ben ik niet van de reviews maar in dit geval. Via internet een Mercedes V-klasse gevonden welke geheel voldeed aan mijn gevraagde optie lijst. Afspraak gemaakt en op naar Wijk en Aalburg voor mij niet naast de deur. De auto stond er bij zoals beschreven en bij de proefrit was maar een enkel punt op te merken. Na de prijs te hebben besproken de deal gesloten, uiteindelijk een nette prijs. (Met garantie van drie maand) Verkoop factuur opgesteld afspraken opgeschreven en de auto twee week later opgehaald. Met de trein naar Zaltbommel waar ik van het station werd opgehaald door een aardige medewerker. Auto bekeken die volledig conform afspraken klaar gemaakt was. Al met al heb ik de auto nu ca. een maand en reeds 3500 km probleemloos meegereden. Mavo auto (Cillius Vos) bedankt voor de service. Dus in mijn geval erg tevreden, een negen. Er blijft altijd ruimte over tot verbeteringen, grotere kopjes voor de cappuccino bijvoorbeeld😉

Nette prijzen voor mooie bussen

goede service altijd netjes geholpen heb al 2 bussen prive gekochten nog steeds geen spijt

Vriendelijk, vakkundig en zeer vertrouwd!

Inmiddels alweer mijn tweede bedrijfswagen gekocht via Mavo Auto. Ik kan eenieder aanraden hier een auto te kopen. Altijd word ik weer vriendelijk ontvangen en ze denken mee waar nodig. Wederom bedankt en tot ziens bij mijn volgende aankoop!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar bedrijf, wat men zegt komt men ook na!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met Mavo zijn positief.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi bedrijf met mooie bussen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super! Heel klantvriendelijk en denken goed mee met de wensen van de klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mercedes Viano 3.0 gekocht bij Mavo auto\r\nZeer net bedrijf met klantvriendelijk personeel.\r\ninruilprijs was ook zeer netjes....\r\nGa zo door Mavo (kan menig dealer niet aan tippen...)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super leuk ontvangen,met deskundige adviezen.En nog belangrijker mooie inruilprijs gekregen.top.