positief

Mijn ervaringen zijn positief. Vooral het meedenken, het geduld en de hulpvaardigheid heb ik erg gewaardeerd.

Goede aflevering van de nieuwe auto.

We zijn super goed geholpen met de nieuwe auto, goede uitleg over alles wat erop en aan zit. Zeer tevreden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn geholpen, geen opdringerige verkooppraatjes. Ik ben erg tevreden over hoe het aanschaffen van de auto verlopen is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne service. Informatief en alle bereidheid tot meedenken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn zeer vriendelijk ontvangen, hadden gelijk een goed gevoel om bij JFK een bijna nieuwe auto te kopen. De eigenaar heeft onze auto tip top in orde afgeleverd. Alles was volgens afspraak gedaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar, op tijd gecommuniceerd over problemen met levering

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring met JFK Cars. Erg vriendelijk, prima service en geen \'dubbele bodems\'.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle reactie per mail. Eerlijke en betrouwbare informatie over betreffende auto! Bij het ophalen een nette en juiste afhandeling van de verkoop van mijn auto en de koop van de nieuwe auto. Ik raad dit bedrijf zeer aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service, klein misverstand direct aangepakt en opgelost door de eigenaar. Erg tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke man, denkt met je mee en heeft het beste met je voor!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed geholpen! Heerlijke auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes geholpen. De eigenaar neemt alle tijd en denkt mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig en goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We kunnen alleen maar positief zijn. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, meer dan voortreffelijke aflevering en uiterst klantgericht. Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf JFK cars is een ongekend betrouwbaar, goed en eerlijk garagebedrijf! Bij het ophalen van onze auto\'s waren wij blij verrast. Er stonden 2 bolides te glimmen en waren van binnen en van buiten prachtig gepoetst. Jeffrey had alles tot in de puntjes geregeld! Een leenauto voor de hele week was geen enkel probleem. Wat een ongekende service! Nogmaals bedankt Jeffrey!!!

voldoende, een redelijke ervaring

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer prettig in omgang en open /eerlijk gesprek kunnen voeren, wat geleid heeft tot aankoop van onze \"nieuwe\" auto.\r\nhoe de service en deskundigheid is, kunnen we pas gaan beoordelen als we evt problemen gaan krijgen.\r\nben er ook van overtuigd dat dit geen probleem zal zijn en adequaat opgelost zal gaan worden!\r\n

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk bedrijf, zeer vriendelijke verkoper en goede service. Auto is netjes afgeleverd zoals het hoort.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf. Alles netjes afgewerkt. Aanrader\r\nNette auto, afspraken goed nagekomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk, neemt tijd voor de klant zelfs na sluitingstijd! Komt afspraken na. Denkt met je mee. Goede service. Een bedrijf waar je graag nog eens terugkomt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, betrouwbaar, behulpzaam. Gebruikte auto gekocht en ben er dik tevreden mee. Kleine dingetjes die vervangen konden worden werden gelijk gerepareerd of vervangen. \r\nDik tevreden mee!!