Ik heb mijn auto hier gekocht en ben tevreden.

Ik heb een volkswagen touran gekocht met een service contact. Na de aankoop kwamen er 2 kleine gebreken naar boven. De garage heeft dit snel en kostenloos gerepareerd. Ik ben tevreden.

Vriendelijk geduldig personeel en een bedrijf met ruime keuze in courante mooie auto's

Na een afspraak gemaakt te hebben konden wij snel een proefrit maken. Wij hebben snel tot een verkoopprijs kunnen komen en onze nieuwe Peugeot 207CC gekocht. Levering van de auto met aflevering beurt was ook snel gerealiseerd. Er staan erg leuke en mooie auto's te koop bij AutoSale.

Geen directe bemerkingen, vriendelijk en voldeed aan verwachtingen

Goede ophaalservice van het station

Snelle service

Net bedrijf snelle afhandeling dinsdag gaan kijken voor een auto en vrijdag al op halen

Mooi aanbod, prima service

Speciaal voor naar Oss gereden vanuit het westen. Mooie auto's. Vriendelijke en goede behandeling. Vragen werden prima beantwoord.

Matig

Matig

Werd netjes geholpen.

Ik werd netjes geholpen en alles werd netjes afgeleverd.

Vriendelijk, behulpzaam, professioneel en snelle service.

Prachtige auto gekocht.

Heb er een goed gevoel bij gehad

Mijn ervaring is heel positief. Klantvriendelijk en eerlijk advies gegeven. Heb een hele mooie Yeti kunnen kopen die uit Duitsland kwam met eerlijke lage km. stand. Dank voor jullie speuren.

Gister een Mercedes a klasse gekocht , zeer netjes geholpen door Dylan , het is daar niet een auto verkopen en wegwezen , Hopelijk heb ik een goede auto gekocht , want je moet er altijd maar geluk mee hebben , maar heb er een goed gevoel over ,

gewoon goed

vriendelijke mensen en snelle service binnen 2 dagen was me up! gti klaar om te gaan. veel dank

Goede service, geef betrouwbaar gevoel, prijs is te weinig ruimte voor onderhandelen.

Goede service, maak de afspraak na, geef betrouwbaar gevoel, vraagprijs is beetje te vast, maar niet hoger vergelijk met andere.

Super geholpen top

Vriendelijke mensen en behulpzaam

Goed en naar tevredenheid geholpen. De medewerker heeft mn telefoon nog gekoppeld aan de auto en uitleg gegeven over functies van knopjes in de auto.

Het was heel positief

Ik heb een mooie auto gekocht met een goede prijs.

Ford Focus netjes afgeleverd ook even een paar kleine dingetjes was service, al met al een cijfer 10

perfect bedrijf

komen na wat ze zeggen .zeer vriendelijke mensen auto afgeleverd zoals afgesproken

uitstekend

alweer even geleden een prachtige golf gekocht nog steeds zeer tevreden, wat was ik blij met zo'n autodealer in de buurt, heeft toch verreweg de mooiste auto's staan naar mijn mening ,fijne service goed contact prima geregeld allemaal duim omhoog.

Supermooie volkswagen gekocht bij Autosale. Helemaal tevreden. De auto is Perfect aan mijn afgeleverd.

Na een aantal weken nog steeds veel plezier met de vilvo

Rij nu een aantal weken in mijn Volvo V40, geweldige auto en top afgeleverd!

Goede zaak, alles is top geregeld geen problemen gehad

Top ervaring fijne zaak, vriendelijke werknemers en alles is top geregeld

Goeie service & Top auto

Bij autosale mijn occasion gekocht. Auto zag er netjes uit en was compleet met alle papieren. Proefrit doen ze niet moeilijk over. In mijn geval deed de Airco van de auto het niet, dit heeft AutoSale netjes opgelost en de nodige onderdelen vervangen zonder hier extra kosten voor in rekening te brengen. Personeel is daarnaast goed bereikbaar voor vragen. Al met al zeer tevreden.

Mijn ervaring is bijzonder goed.

Er in snel en correct gewerkt. En ze hebben erg veel inlevingsvermogen getoond, om mij maximaal te helpen.

Alles volgens afspraak gegaan. Zoals het hoort maar niet vanzelfsprekend.

super

fijne vriendelijke mensen hebben begrip voor kleine dingen aan je auto. zijn meedenkend coulance als het op de kosten aan komt. Fabian je bent een toppertje.