Het zijn goede vriendelijke en vakkundige mensen

Mijn ervaring met AutoSeal is heel goed .Het zijn vriendelijke en ervaren mensen die daar werken men kan altijd weer terug komen als men iets aan de auto heeft en wordt goed en vakkundig ge holpen. Ik zou ook deze garage aan familie en kennissen verder empfelen

Oplichters

Auto gekocht met garantie van drie maanden, binnen drie weken storing op de motor, terug geweest werd verholpen maar moest wel ff €170 aftikken contant. Mocht niet naar binnen vanwege Corona überhaupt wat gedaan aan de auto? Lijkt me niet binnen week weer dat lampje, Gebeld nou werd partij onvriendelijk gedaan want dat viel er niet onder en hoop bla bla, in eigen dorp uit laten lezen, heel ander mankement, wat me hier €300 kost. Totaal geen vertrouwen in die tent meer niks kopen daar is mijn advies. Dochter een slof geld uitgegeven van haar hard gespaarde centen en je word zo behandeld, schandalig

Duidelijk en goed

Ik heb hier afgelopen weekend een auto gekocht, snel helder en duidelijke service, je weet je waar je aan toe bent en 4 dagen later kon ik de auto alweer ophalen voorzien van een klein beurtje nieuwe apk 3 maanden garantie en wat benzine in de tank! Al met al super tevreden.

Onderhandelen niet mogelijk

Alhoewel ik heel blij ben met mn nieuwe auto (7-1-21), vind ik het erg jammer dat er geen ruimte is voor onderhandeling. De prijzen zijn vast. Alleen 34% korting op het medium garantiepakket. Zelfs daar kon geen 50% van gemaakt worden. Ook een volle tank was niet mogelijk. Als ik de auto niet zo graag wilde, zou ik hem elders hebben gekocht. Een bloemetje op de auto zou ook een leuke tegemoetkoming zijn geweest. Ik hoop dat mijn niet zo’n positieve feedback negatief voor mij uitpakt wanneer ik autosale nodig heb voor garantie oid. Autosale heeft mij zelf om een feedback gevraagd. Dus dan geef ik mijn eerlijke mening. De afhandeling met Dylan (niet degene waarmee ik heb getracht te onderhandelen) was trouwens wel heel positief.

Vond het goed

Mijn ervaring was dat ik goed geholpen werd met mijn vragen en dat vond ik fijn.

Erg klantgericht, zeer goede service en meedenkend.

Bij AutoSale is de klantvriendelijkheid uitstekend, net als de service, zoals het meedenken en het regelen door de verkoper van een autoverzekering. En superblij met de prachtige auto!

korte lijnen duidelijk

Snelle en correcte afhandeling

Klantvriendelijk en mooie auto,s

Klantvriendelijk, mooie auto’s en goede prijzen. Tot nu toe tevreden met mijn auto.

Weer super geholpen bij aankoop hier van mijn tweede Golf.

Alles duidelijk vooraf aangegeven over de Golf en alles uitgevoerd zoals besproken tijdens aankoop. Keurige aflevering zoals het hoort.

TOP DEALER!!

Al voor de 4e keer een prachtige auto gekocht bij deze vriendelijke dealer. Mooie auto's voor scherpe prijs!

Alles was prima

We zijn erg tevreden. Goede prijzen, snelle en deskundige hulp, veel informatie.

Goede service!

Bezoek bij Autosale als zeer prettig ervaren

Goeie garage, klantvriendelijk personeel

Ik heb een mooie auto gekocht bij deze garage met een indruk dat ik bij de garage terecht kan komen als ik iets aan mijn nieuwe auto krijg of ik een garantie erbij heb ja of nee! Vond het alleen niet zo stylevol uitzien de garage. Ouwe banken met mensen die in de wachtruimte gewoon zitten te roken bijv. Het mag naar mijn ervaring wel wat proffesioneler uitzien! Verder vind ik het personeel klantvriendelijk en zeer behulpzaam met duidelijke informatie.

OPLICHTER

Dat deze zaak nog bestaat, ongelofelijk !!! List en bedrog

Auto gekocht

Ik was op zoek naar een BMW Z4 in de kleur "Orion Silber", maar die zijn zeldzaam en ik kon er in Nederland geen vinden. Oscar van Autosale heeft er vervolgens een voor mij gezocht in het buitenland en deze voor mij aangekocht, getransporteerd, van kenteken voorzien en rijklaar aan afgeleverd. Helemaal goed! Hij gaat nu ook m'n oude auto voor mij verkopen.

Ik ben netjes geholpen en genoeg geïnformeerd

Zeer klantvriendelijk geholpen en aanbevelen

Samen Slimmer

Om te voorkomen dat U net als ik veel geld kwijt bent aan een auto met schadeverleden hierbij wat tips: - Indien U wil weten hoe de auto eruit zag en wat hij waard was voordat hij in de showroom kwam vraag dan bij een geïmporteerde auto om inzage in het taxatieverslag wat gebruikt is om de BPM waarde te bepalen https://www.automakelaarz.nl/taxatierapport-bpm/ - Laat de auto altijd inspecteren op onvakkundig uitgevoerde reparaties zoals spuit en carrosseriewerk door een schade-expert https://www.mijnautocoach.nl/3-manieren-schadeverleden-achterhalen/ - Indien U problemen heeft ga direct terug ook als U geen extra garantie heeft afgesloten en eis schriftelijk dat de problemen binnen een redelijke termijn hersteld worden https://intveenadvocaten.nl/nieuws/bescherming-bij-de-consumentenkoop-van-een-tweedehands-auto/ - Om uit te sluiten dat U een schade auto koopt controleer dan of de laatste beurt niet langer dan een jaar geleden is en of er maar weinig km's gereden zijn sinds de laatste beurt. https://www.bsabv.nl/mededelingsplicht-autodealer-schadeverleden-tweedehandsauto/ - Indien aangegeven wordt dat de auto van de eerste eigenaar is laat de dealer dit dan schriftelijk aantonen https://www.autoverleden.nl/import-auto/

Goede service en vriendelijk

Hier een auto gekocht en mijn oude ingeruild, erg vriendelijk personeel en alles was goed duidelijk uitgelegd voor het kopen. Tot op heden rijdt mijn nieuwe auto geweldig, niks om op aan te merken.

Goede en betaalbare auto’s met top service

Wij hebben Autosale ervaren als een bedrijf waarbij ze je de tijd nemen om te helpen voor de keuze van een occasion. Prettige medewerkers welke klaar staan voor vragen. Daarbij snelle service; binnen vier dagen konden we de auto ophalen (incl APK). Denken daarnaast ook graag mee voor het afsluiten van een verzekering.

Top bedrijf

Ik ben zeer tevreden. Een hele mooie auto gekocht, werd vriendelijk behandeld, de procedure verliep snel en soepel. Ze hebben ook de auto bij mij voor de deur geleverd. Zeker een aanrader!

Fijn contact

Zeer klantvriendelijk. Ik heb binnen een uur mijn nieuwe auto gekocht.

Zoals het hoort...

Mijn ervaring met AutoSale is dat het een dealer is waar vertrouwen uitstraalt. Ruim de tijd nemen voor een eerlijk advies op maat. Wij zijn keurig geholpen en de afhandeling was prima verzorgd.

Topertjes die daar werken

Goede ervaring met autosale Oscar Theo Diana ga zo door

Lange wachttijd bij ophalen auto was vervelend.

Op de aankoop bon staat dat de auto een nieuwe APK zou ondergaan. Ik heb hiervan geen schriftelijk bewijs ontvangen en wens dat alsnog opgestuurd te krijgen. Verder geen negatieve ervaring en alles liep naar wens. Personeel was ook vriendelijk en behulpzaam wat de afhandeling toch nog aangenaam maakten.