Prettig geholpen

Heel leuk bedrijf, met prachtige auto.s. Goed geholpen door Oscar . Vriendin is erg gelukkig met auto!!!!

Hele slechte service

Wij zijn een auto gaan bekijken en de meneer was niet klantvriendelijk, we vroegen over de opties van de auto en toen zei hij dat we op een blaadje moesten kijken. Jullie kunnen op een andere manier met mensen om gaan. Slecht.........

Correct en keurig afgehandeld

Ze nemen alle tijd voor je ,en zijn uiterst correct met wat is afgesproken word ook door gevoerd ,keurig bedrijf . Zou er zo weer eentje kopen bij hun , Hartelijk bedankt Diane en tot ziens

Prima ervaring!

Klein probleempje met de remmen. Bleek een kiezelsteentje die vast zat. Direct op locatie opgelost. Heeft amper 20 minuten geduurd. Auto bevalt me prima!

Goed en oplossingsgericht

Vorig jaar een auto gekocht enkel na 2 dagen bleek de auto een gigantisch probleem te hebben na contact te hebben gehad met Bas schrok hij er zelf van en nam meer dan zijn verantwoordelijkheid en een zeer passende oplossing aangeboden waar we ons allebei in konden vinden. We rijden nog steeds tevreden rond!

niet goed-niet slecht

ons was gezegd een volle tank benzine nog niet halfvol-zwarte vlekken binnenkant auto-en er brandt een lichtje dus ik kom morgen terug.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk geholpen en goede uitleg van de voornaamste electronische apparaten, die nodig waren om van Oss naar Breda te rijden.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De aankoop is snel, correct en vriendelijk verlopen.\r\nDe auto was zelfs eerder gereed als wat we bij de verkoop hadden besproken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf AutoSale is een bedrijf met vriendelijk en kundig personeel. De bij de afspraak benoemde punten zijn prima opgelost, op het trilgeluid aan de achterzijde na..

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na meedere keren contact via marktplaats en gebeld te hebben voordat ik vertrok was de auto waarvoor wij kwamen niet aanwezig. Dus voor niets vanuit Eindhoven komen rijden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via inernet een auto gevonden die we graag wilde. Wel uit de richting van onze woonplaats, maar er toch voor gegaan. Super geholpen zowel telefonische, via mail en ter plekken. \r\nHet is wat uit de richting anders zal ik zeker vrienden aanraden om erheen te gaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zaterdag gaan kijken naar een VW Tiguan en deze ook aangeschaft. Gewoon netjes en zakelijk. \r\n\r\nAuto vandaag opgehaald alleen nog een slotbout sleutel bestellen deze blijkt namelijk nergens te vinden.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon goed. Wel afspraak maken. Vriendelijk en correct.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gesproken met 3 personen, en alle 3 vriendelijk en behulpzaam.\r\nAlles volgens afspraak en snel geregeld.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goede ervaring met autosale. Goede service, ze doen wat ze beloven en ik kreeg een goede prijs voor mijn inruilauto. Vriendelijke mensen ook. Ik ga ze zeker aanraden aan mijn vrienden en kennissen