Goede ervaring

Snel tot een deal gekomen

Open en eerlijk en duidelijk.

Ze geven rustig de tijd en niet opdringen voor verkoop. Staan je netjes te woord. Gewoon een nette verkoop.

Heel erg klantvriendelijk

Ik zat zonder vervoer is snel verholpen door autobedrijf EFE.

Zeer vriendelijke mensen goed geholpen

Auto’s waren netjes schoon maakte goede indruk

Heldere en eerlijke communicatie!

Prettig zaken doen en erg blij met de aankoop!

Na een aankoop die uiteindelijk niet doorging zijn de financiële zaken in onderling overleg keurig opgelost. Chapeau!

Een Hyundai Tucson gekocht, al verre afstanden gereden en rijd prima! Top service eerlijk en oprecht!

Een bedrijf die je niet dwingt maar de klant geheel vrij laat.

Op 01-05-2020 heb ik mijn Renault Megane CC bwj 2009 gekocht bij EFE en alles ging rustig en behulpzaam. Auto geheel van binnen en van buiten mogen bekijken zonder opdringerige verkopers om je heen. Alles netjes gedaan, auto is vanuit de showroom naar buiten gereden, ik heb een proefrit gemaakt, even gecontroleerd of er geen rare geluiden hoorbaar waren en of het dak en de ramen goed functioneren van deze cabriolet. Alles werkte zoals ik het graag wilde, ben terug gereden en heb de koop ook gedaan. Ben 2e eigenaar, het leuke ervan is dat ik werkzaam ben in Amsterdam, en de eerste eigenaar is woonachtig in Amsterdam. Enige tijd geleden stond er een auto naast mij en er werd geroepen toen ik optrok van dat is mijn Megane geweest. Ik rij dagelijks met deze auto, en heb tot op heden nog geen problemen ermee gekregen. (22-09-2021)

Goede service, kon ook na sluitingstijd een proefrit maken. Bedrijfspand ziet er ook netjes uit.

Goede service. Net bedrijf. Betrouwbaar personeel. Tevreden met mijn aankoop!

Ik heb de auto gekocht die ik zocht voor een zeer goede prijs!

Ik zocht de Daihatsu yrv turbo al een tijdje en dit was het beste exemplaar voor de beste prijs in Nederland! Hun business model is en snel wisselende voorraad. In mijn geval een goede deal. Het personeel is erg vriendelijk en ze maken de auto mooi schoon. In mijn geval heb ik een auto van de eerste eigenaar die goed onderhouden is. het enige wat er aan moet gebeuren is: uitlijnen, een spanrol vervangen en de remmen voor hobbelen. Geen grote dingen en ga ik zelf doen:) na inspectie van de onderhoud heeft de eerste eigenaar er de afgelopen 3 jaar 1000km per jaar mee gereden. Dat heb ik nu al in 1.5 week:p Kort om zeer tevreden! Bedankt EFE voor deze mooie auto! Mvg Jonathan

Nette en correcte garage

Onlangs mijn auto ingeruild. Tot op heden zeer tevreden met mijn aankoop. De communicatie verliep vanaf het begin met de eigenaar goed en snel tot een deal gekomen.

Slecht

Kapotte autoverkoper

Heel vriendlijk geholpen en zeker niet opdringerig.

Vriendelijk en eerlijk geholpen en zeker niet het gevoel te moeten kopen ...

Fijne garage

Ik heb 2 weken geleden mijn auto ingeruild bij Efe. Eerlijke prijs ervoor terug gekregen. De auto die ik gekocht heb kreeg diezelfde dag nieuwe apk. Zeker een garage die ik aanraad. Aardige mensen.

Super ervaring

Goede auto,s en super bediening. Zeer hartelijke mensen die je goed begrijpen in een woord tof

Duidelijke communicatie, man van zijn woord!

Je wordt correct behandeld. Ook bij geen garantie op de auto een eerlijke behandeling bij klachten.

Eerlijk, klantgericht en goede service

Wij kochten hier een auto en hoopten op goede inruil voor onze oude auto. Helaas bleek deze auto rijp voor de sloop. Toch hebben we een mooie prijs kunnen onderhandelen. Als extra service kwamen ze de nieuwe auto brengen en namen onze oude mee, zodat wij er geen 80km meer mee hoefden te rijden. De apk en een reparatie van de nieuwe auto werd ook nog door hen geregeld. Wij zijn echt super tevreden, al hebben we de nieuwe auto pas een paar uur in bezit. We hebben het volste vertrouwen een goede koop te hebben gedaan, en mocht er onverhoopt toch iets zijn met de auto dat zij dat ook netjes oplossen.

Goede service, werden netjes geholpen. Netjes een kopje koffie gekregen. Na het afhandelen klein mankement terug gegaan en hebben ze netjes opgelost

Goed en eerlijk contact

Nette Golf gekocht, geen verassingen na proefrijden. Een aantal zaken werkte niet naar behoren, doch na een telefoontje gemakkelijk zelf opgelost. Kan de after sale nog niet beoordelen, hoop ook niet die nodig te hebben

Garage EFE is goed, correct en zeer beleeft.

mijn ervaring met garage EFE is super goed. Ze zijn netjes en erg aardig de koffie staat klaar Alle auto s staan er netjes en goed gepoetst bij. De garage heeft een leuk aan zich en is goed te bereiken.

Goede service, aardig personeel

Bij aankomst, aardig begroet, vriendelijk personeel. Auto was goed voor elkaar en verse nieuwe apk als beloofd. Geen mankementen. Kortom goed personeel, goede service en goed behandeld! Ga zeker vaker komen kijken!

Vriendelijke

Goed ontvangt

Een hele goede zaak.

We werden goed ontvangen en goed geholpen,

Een absolute aanrader voor wie eerlijkheid, vriendelijkheid en goede dienstverlening hoog in het vaandel hebben staan!

Vriendelijke eigenaar en personeel

Auto’s zijn schoon, hierdoor zie je snel de staat van voertuig. Vriendelijke eigenaar en personeel, zijn absoluut niet opdringerig en staan je netjes te woord.