100% eerlijk autobedrijf met een eigenaar die zijn klanten snapt

Geen opdringerige verkooppraatjes, maar alle tijd en rust om de juiste keuze te kunnen maken. De goede koffie hielp ook en natuurlijk de volle tank benzine die ik cadeau kreeg! Warm aanbevolen!

Uistekende en betrouwbare service

Heel fijn geholpen aan een andere auto. Open en eerlijke benadering. De eigenaar is een vriendelijk en fijn mens. Is eerst gericht op de mens. Heeft hard voor zijn bedrijf en dat straalt hij uit. Leuk gesprek gehad waarin alles open en transparant is besproken. Niet enkel gericht op verkoop. Koffie bij binnenkomst, rustig kunnen kijken en na een proefrit een keus gemaakt. Goeie afspraken en een eerlijke inruilwaarde voor mijn auto. Hele fijne ervaring die eruit springt in de autoverkoop.

Jullie zijn heel betrouwbaar mensen en ik ben blij dat ik bij jullie een mooie auto heb gekocht.

Ik heb een geweldig ervaring met jullie bedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

Super fijne autobedrijf. Klantvriendelijk, eerlijk en betrouwbaar, en goede service! Kortom, een bedrijf om aan te raden als je een auto wil kopen !!

Neemt ruim de tijd voor klanten

Vriendelijk geholpen, een fijne ervaring

Zeer vriendelijk en professioneel

Een heel prettige ervaring met zowel de inruil als de aanschaf van de auto.

Vriendelijk en duidelijk

Vriendelijke rustige man , verteld zijn verkoop methode duidelijk en eerlijk .

Ik kwam binnen en had al vooraf contact gehad met de eigenaar, werd direct geholpen en rij nu veilig over de weg met een goede auto dankzij autobedrijf EFE. So naar jullie

Geweldig garage met hele vriendelijke eigenaar

Ik heb vandaag een Mini Cooper gekocht ben er zeer blij mee geweldige eigenaar die er voor je klaar staat eerlijk lachend Kenan bedankt voor alles top garage

Eerlijk en vriendelijke geholpen

Rustige omgeving met eerlijk advies.

Komt afspraak 100 % na.

Een fijn iemand om zaken mee te doen..

Fijn geholpen

Fijn geholpen!

Is erg behulpzaam vriendelijk en denkt met je mee.

Erg behulpzaam en aandacht voor je

Erg behulpzaam en probeert mee te denken Met welke vraag je ook maar hebt. Geen haast hij neemt de tijd je alles uit te leggen en erg aardig. Al met al een hele fijne ervaring

Prima bedrijf. Goede ervaring mee gehad.

Prima auto verder (Seat Ibiza ST 2011) met nieuwe APK. 2 kleine mankementen, defecte cruise-control en ruitenwisser achter. Zou hier zeker weer een auto kopen of inruilen.

prettige sfeer

Al gelijk bij binnenkomst werden snel hartelijk begroet. via internet hedden we al een auto op het oog en we kregen een open en vriendelijke uitleg over de auto na de proef rit hebben we nog even gesproken over afspraken na de aankoop en tot een eerlijk deal gekomen.

professioneel

als autobedrijf heb ik meerdere auto's van dit bedrijf geïmporteerd en het enige wat ik kan zeggen is dat de mensen betrouwbaar en professioneel zijn. Ik adviseer met veel vertrouwen

• Would you recommend us? Yes

Super goede ervaring met dit bedrijf

Zoals de meeste recenties hieronder het beschrijven hebben wij het ook meegemaakt. Goed en eerlijk geholpen. Verkoper gaf ons alle tijd en geen druk of gepush. Konden rustig een proefrit maken. Auto uiteindelijk gekocht en daarna zijn we nog steeds goed geholpen. Ik had nog een cd in de cd-speler laten zitten van onze inruil auto, deze heeft meneer keurig naar mij verzonden. Ook een klein mankement aan de nieuwe auto is netjes opgelost, zoals meneer van te voren ook had beloofd.

Een mooie auto voor een goede prijs. Nette garage en aardig personeel

Ik heb een BMW 5-serie gekocht. De auto zag er erg goed uit, rijdt heerlijk en was ook meteen rijklaar. Deal was met een dag gesloten en de auto heb ik 2 dagen later opgehaald. Banden waren wel wat zacht, maar dat is een kleinigheid. Voor de prijs heb ik een mooie auto gekregen.

Zeer goede ervaring

Auto gekocht, zeer goed geholpen door de verkoper zeer tevreden over de prijs en de auto. Top service zeer tevreden !!!!

Top nazorg.

Vriendelijke contact en na zorg uitermate goed.

Komt zijn woord na.

Zoals afgesproken, is eerlijk en oprecht.

Zeer goed en fijn

Zeer fijn en goed. Duidelijke communicatie Geen adertjes

Uitstekend geholpen

ik wil autobedrijf efe erg bedanken voor de snelle en fijne service bedrijf die zijn afspraken snel nakomt en schakelt