Zeer goede klantenservice!

Wij hebben een nieuwe auto gekocht bij dit bedrijf. De auto is in perfecte staat aan ons geleverd. Na een kleine communicatie fout bleek dat de distributieriem toch vervangen moest worden, we hebben dit samen met autobedrijf Efe afgehandeld, zij hebben zelfs de factuur betaald. Top service!

Goede service met goede kwaliteit!

Ik ben goed opgevangen met lekkere koffie. Ben goed geholpen en duidelijke informatie gekregen. Geen kleine letters of dergelijke. Is een aanrader!

Erg vriendelijk en behulpzaam

We kwamen eraan en de aanzicht zag er meteen netjes uit. Personeel was vriendelijk. Ze toonde begrio voor mijn angst auto in te stappen na kleine ongeluk wat ik had gehad. Ze sleepte me erdoor heen en zeiden je moet wel doen. Ze boden ook drinken en toonde veel geduld. Alle autos zagen er netjes uit. Vervangde onderdelen hadden ze zelfs filmpjes van als het moet. We moesten uur rijden voor auto maar zou ik er zo weer voor over hebben.

Vriendelijke mensen die vlot handelen

Na een bakkie koffie en een gesprek over de auto proefrijden prijs afspreken en klaar helemaal goed.

Absolute klasse met vriendelijkheid en begrip

Ik kocht 1 maand geleden een Renault Grand Scenic bij EFE. Meer dan een goede auto voor relatief weinig geld. Zeer vriendelijk personeel, door omstandigheden nam ik de auto later af dan was afgesproken. Dit was in overleg geen enkel probleem. De eigenaar was zeer coulant en een echte meedenker. Ik kan EFE van harte aanbevelen !

Eerlijk en duidelijk

Zeer plezier in omgang klant gericht

Uitstekende ervaring.

Ik ben vriendelijk geholpen en samen zijn we tot een goede overdracht gekomen met inruil van mijn oude auto. Ik zou Efe aanraden!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en snel geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net bedrijf met vriendelijk personeel, eerlijk over de auto en tevreden met de aangekochte auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en EERLIJK bedrijf ! \r\n\r\nGoed contact onderling en erg fijn geholpen. \r\nReageert op tijd, en is eerlijk over bepaalde dingen geweest.. wat hij niet had hoeven doen. \r\n\r\nZeker een aanrader !!!! \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer netjes

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed personeel aardig en heel duidelijke en eerlijk, zeker een aanrader

Beste,, bedankt voor uw beoordeling en veel geluk met uw nieuwe aanschaf. Mvg Autobedrijf Efe

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk betrouwbaar bedrijf. Zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn goed geholpen, en vriendelijk. We hebben een goedkope en mooie auto gekocht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijk en genoeg keuze

Bedankt voor uw beoordeling en wens u veel geluk met de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gister eindelijk onze auto opgehaald . We moesten een tijdje wachten omdat er nog wat dingen aan moesten gebeuren en autobedrijf EFE wilde dit eerst afgehandeld hebben.\r\n We zijn in goede overeenstemming tot een goede prijs gekomen .\r\n\r\nAlles netjes afgehandeld en we zijn supervriendelijk behandeld.\r\nIk hebbmet autobedrijf EFE in ieder geval een hele goede ervaring.

Bedankt voor uw beoordeling en ben blij dat dat u geduldig heeft gewacht zodat de reparatie netjes afgerond werd. Veel geluk met uw nieuwe auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief, betrouwbaar en vriendelijk

U ook bedankt voor uw begrip en medewerking.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een leuke auto gekocht voor een leuke prijs! \r\nAuto zag er super netjes uit, was volledig schoongemaakt van binnen en buiten. We kregen bij aankomst gelijk een kop koffie aangeboden en konden de auto rustig bekijken. Daarna een redelijk lange proefrit gemaakt, en dit was ook geen probleem. \r\n\r\nToen we de auto hadden gekocht nog even een praatje gemaakt met de eigenaar. Een aardige man met een hart voor zijn auto\'s en zaak! \r\n\r\nAl met al een hele prettige ervaring.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, betrouwbaar!

Bedankt voor uw beoordeling en veel geluk met de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima bedrijf ! gewoon goed en komt afspraken na zoals het hoort !

bedankt voor uw beoordeling en veel succes met de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb hier 2 weken geleden mijn nieuwe auto gekocht, zeer tevreden over de service!\r\n\r\nBedankt!!

R.Simon, jij ook erg bedankt en veel geluk met de auto.

Bedankt voor uw beoordeling.