Eerlijk en duidelijk

Zeer plezier in omgang klant gericht

Uitstekende ervaring.

Ik ben vriendelijk geholpen en samen zijn we tot een goede overdracht gekomen met inruil van mijn oude auto. Ik zou Efe aanraden!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en snel geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net bedrijf met vriendelijk personeel, eerlijk over de auto en tevreden met de aangekochte auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en EERLIJK bedrijf ! \r\n\r\nGoed contact onderling en erg fijn geholpen. \r\nReageert op tijd, en is eerlijk over bepaalde dingen geweest.. wat hij niet had hoeven doen. \r\n\r\nZeker een aanrader !!!! \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer netjes

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed personeel aardig en heel duidelijke en eerlijk, zeker een aanrader

Beste,, bedankt voor uw beoordeling en veel geluk met uw nieuwe aanschaf. Mvg Autobedrijf Efe

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk betrouwbaar bedrijf. Zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn goed geholpen, en vriendelijk. We hebben een goedkope en mooie auto gekocht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijk en genoeg keuze

Bedankt voor uw beoordeling en wens u veel geluk met de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gister eindelijk onze auto opgehaald . We moesten een tijdje wachten omdat er nog wat dingen aan moesten gebeuren en autobedrijf EFE wilde dit eerst afgehandeld hebben.\r\n We zijn in goede overeenstemming tot een goede prijs gekomen .\r\n\r\nAlles netjes afgehandeld en we zijn supervriendelijk behandeld.\r\nIk hebbmet autobedrijf EFE in ieder geval een hele goede ervaring.

Bedankt voor uw beoordeling en ben blij dat dat u geduldig heeft gewacht zodat de reparatie netjes afgerond werd. Veel geluk met uw nieuwe auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief, betrouwbaar en vriendelijk

U ook bedankt voor uw begrip en medewerking.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een leuke auto gekocht voor een leuke prijs! \r\nAuto zag er super netjes uit, was volledig schoongemaakt van binnen en buiten. We kregen bij aankomst gelijk een kop koffie aangeboden en konden de auto rustig bekijken. Daarna een redelijk lange proefrit gemaakt, en dit was ook geen probleem. \r\n\r\nToen we de auto hadden gekocht nog even een praatje gemaakt met de eigenaar. Een aardige man met een hart voor zijn auto\'s en zaak! \r\n\r\nAl met al een hele prettige ervaring.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, betrouwbaar!

Bedankt voor uw beoordeling en veel geluk met de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima bedrijf ! gewoon goed en komt afspraken na zoals het hoort !

bedankt voor uw beoordeling en veel succes met de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb hier 2 weken geleden mijn nieuwe auto gekocht, zeer tevreden over de service!\r\n\r\nBedankt!!

R.Simon, jij ook erg bedankt en veel geluk met de auto.

Bedankt voor uw beoordeling.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een klantvriendelijkheid!!! Super relaxt en heel meedenkend. Alleen maar lof!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fiat Panda Climbing gekocht en nette Peugeot 307 SW ingeruild. Faire prijs voor de inruil gekregen. Tot nu toe zeer tevreden over de Fiat. Netjes afgeleverd en de aanwezige mankementjes die in de proefrit naar voren kwamen verholpen. Vlotte afhandeling en tijd voor mij genomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top garage

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik wil toch even reageren op de laatste beoordeling, want die banden moesten idd vervangen worden, maar jullie wouden die nieuwe winterbanden niet die konden GRATIS meegenomen worden dus dat was alleen een kwestie van erop zetten, dus dat was jullie keuze. \r\nHadden dus geen nieuwe op gehoeven. \r\nDe distributie riem zat er al 5 jaar onder en zou ook vervangen moeten worden, maar in de advertentie staat dat het nog heel lang mee kan en is dus NIET vervangen. \r\nMaar wat verwacht je van een Renault Scenic RX4 voor 800euro ?\r\nDat is de sloopprijs bijna voor dat type.\r\nHet verschil is dat jullie voor dat geld ook geen auto hebben staan wat zo goed was als deze RX4.\r\n\r\nMaar ik maak me er verder niet druk om maar voor mij is het een goede leer geweest en voor mij een reden om niet zo gauw een auto bij een garage bedrijf te kopen. \r\n\r\nVr.Gr. Ed

Ik ga hier niet van a tot z besschrijven wat ik allemaal heb laten repareren maar inderdaad ook de distributieriem is vervangen. Ook heb ik heel sterk het idee dat u wist bij verkoop dat de diffrentiel stuk was maar deed alsof u niks wist en de banden waren voor een meerprijs want als de banden meegeleverd zouden worden kon je niks met de prijs doen! maar goed toch bedankt voor uw verkoop mvg Autobedrijf Efe