absoluut professioneel en duidelijke verkopers.

Ik heb het bedrijf als zeer professioneel met veel ervaring mogen beoordelen. Vriendelijk, luisterend zonder poespas of mooimakerij. Absoluut de moeite om even binnen te lopen. Heb altijd autos gekocht bij een merk dealer, maar Auto Roest bewijst dat ook een algemeen autobedrijf wel betrouwbaar kan zijn.

Auto Roest heeft een mooie collectie middenklasse en bovenklasse occasions

Roest heeft een grote keuze van mooie middenklasse en top klasse occasions voor een goede prijs. Roest koopt blijkbaar scherp in zodat je niet verder hoeft te zoeken om zelf te importeren. Ik heb zelf een mooie BMW 520 aangeschaft in top conditie. Ik raad Roest aan als je op zoek bent naar een kwaliteitsauto maar niet de dealer prijzen wilt betalen voor een "premium of Top"occasion.

Teleurstellend

Garage Roest, Een 8,8 maakte mij dat ik bij jullie voor een auto kwam kijken. Goed gevoel is daarbij dan ook belangrijk. Uiteindelijk de auto bekeken waar ik voor kwam. Gesprek aan gegaan met de verkoper om wat vragen te stellen over de auto en evt verkoop daarvan. Leuk gesprek liep vlot. Na een leuk gesprek, wat soepel verliep (met nadruk) gevraagd of de verkoper mij op de hoogte wilde stellen als er evt meerdere geïnteresseerde kopers kwamen voor de desbetreffende auto. Uiteraard geen probleem. Afspraak stond en mijn 06- Nummer gegeven. Na het weekend, maandag of dinsdag zou ik laten weten of de verkoop door zou gaan ja of nee. Zo gezegd, zo gedaan en gebeld (vlgs afspraak) om door te geven dat we de auto wilde kopen. Waarop de verkoper zegt dat de auto zojuist verkocht is? Verkocht? Ik zou toch gebeld worden? Maar nee, Zonder enig telefoontje te hebben ontvangen van Garage Roest is de auto verkocht aan een ander. Heel vervelend dat je zo met klanten omga, zeker als je je eigen auto al verkocht heb aan een ander. Je moet je eens voorstellen hoe je dit zelf zou vinden? Een foutje kan gebeuren hoor, dat overkomt iedereen, maar geef dan gewoon toe dat het fout is gegaan. schuif de schuld niet op je collega af (die zogenaamd de auto had verkocht toen je er zelf niet was ) slot van het liedje wordt het verhaal zo verdraaid en komt het er op neer dat we vooral geen kritiek mogen hebben en is het ons probleem. Heel misselijk en teleurstellend. Je zet het bedrijf op een hele vervelende vorm van arrogantie neer op deze manier. Tja auto Roest, je kan dan wel een 8,8 hebben als beoordeling, maar kom dan ook je afspraken na. Je kent hem vast wel toch, die uitspraak? De klant is Koning? Vergeet hem niet, ook al heb je dan een beoordeling van 8,8. Mensen zijn nog steeds mensen en geen belegde broodjes die over de toonbank gaan!

Prima en eerlijke zaak

Goede uitleg, men neemt de tijd voor je. Vriendelijke verkoper en de sfeer komt over als een buurtwinkel. Ons kent ons. En meestal betekent dat dat de zaak goed staat aangeschreven in de omgeving. Kortom, een goed gevoel bij

Goede zaak

Kreeg een prima prijs voor mijn oude auto en een hele leuke onderhandeling. Aan het eind een paar vragen gesteld en ze hebben het geregeld.

Goed vriendelijk

Vriendelijk en duidelijk

Zie onder

De klik was in 1KEER goed , nu de auto’s nog , maar ik denk dat het goed komt .

Zo kan het dus ook!

Mooie auto's en goede prijzen. Geen sprekend pak of te snelle praatjesmaker, maar gewone mensen die een eerlijk verhaal vertellen. Dus snel tot zaken gekomen en tot dusverre zeer tevreden.

Excellent

Zeer goed ,vriendelijk en deskundig geholpen bij aanschaf BMW.

Klantvriendelijk en deskundig geholpen

Adequaat zaken kunnen doen. Verkoper was vriendelijk en ter zake kundig. Top.

Top bedrijf

Als je binnen in het bedrijf komt word je goed en netjes geholpen. Echt een aanrader. En ben ook zeker blij met de nieuwe auto. Top bedrijf

mooi gezond en fris bedrijf

Auto Roest gebeld,auto stond klaar en kon rustig kijken en proefrijden en de auto ook gekocht. de koffie is goed de jongens aardig /netjes en correct. alles afgehandeld en met de auto naar huis. een AANRADER

Heel vriendelijk .

Goed ontvangen netjes en vertrouwd gevoel. Verder goed geholpen .

Aankoopproces verliep vlot en vriendelijk

Goeie service bij binnenkomst, uiteraard want je bent een potentiele koper. Vriendelijke mensen en met een duidelijk verhaal. Zoals ik het kan inschatten lijkt dit bedrijf ook na de aankoop welwillend en servicegericht. Of dat zo is, zal blijken!

Dit bedrijf geeft vertrouwen

Keurig en accuraat geholpen zonder opdringen. Er straalt vertrouwen uit bij de verkoper tijdens bezichtiging en uitleg. De auto waar ik voor kwam zag er schoon en verzorgt uit Dit gaf ook de doorslag bij mijn aankoop. Ik hoop ook niet dat mijn vertrouwen wordt beschaamd Meestal is de auto te duur maar de afhandeling maakt veel goed

Als altijd weer in dikke orde!

Snelle service, duidelijke (prijs-)informatie en heldere communicatie kortom: dat wat ik als klant verwacht.

Pofessioneel, maar toch gemoedelijk.

In een sfeer die direct vertrouwen wekt, ben ik zeer ter zake kundig en vriendelijk geholpen en geadviseerd.

Zeer goed geholpen en correct super

Klant vriendelijk doen niet moeilijk, auto stond klaar voor proefrit super ,en goed zaken doen met deze mensen alles in gewillig wat ik van de auto vroeg.

keurig net bedrijf met Sander als een top verkoper. Komt eerlijk en betrouwbaar over.

Auto's zien er netjes uit tegen redelijke prijzen. betrouwbaar bedrijf.

We zijn professioneel behandeld als klant

We hebben Wim Need als prettig en vriendelijk ervaren. Voor ons geen “gladde” verkoper. We zijn snel en goed geholpen en de afhandeling na de deal is ook uitstekend verlopen. Wij zijn bijzonder tevreden klanten tot dusver(😉)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Was een goede keus om helemaal naar groot-ammers te rijden. Zijn goed geholpen en op deze ongelooflijk warme dag heeft Marcel de auto even in de schaduw gezet, zodat we rustig konden kijken. Het contact was erg fijn en gelukkig geen nare verkoperstechnieken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben erg blij dat ik dergelijke verkopers tegenkwam.\r\nErg leuk en behulpzaam in het geval van vragen of problemen.\r\nProfessionele en vriendelijke service zal u altijd adviseren over uw keuze.\r\n(Let op !!! Ze hebben heerlijke koffie.)\r\nDirk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De eerste indruk van Roest is uitstekend. Geholpen door Sander en die deed zijn werk prima. Aardig en beleefd. Als verkoper deed ie een goeie job voor zijn baas want ik heb natuurlijk teveel betaald. Aflevering en auto gereed maken volgt nog, maar daar heb ik vertrouwen in.

voldoende, een redelijke ervaring