prettige ontvangst en correcte behandeling.

Dienst Na-verkoop blijft achter. enkele malen gemaild met vraag wanneer auto afgehaald kan worden. geen antwoord gekregen. jammer. gemiste kans.

Goed bezig

Prima occasion gekocht met nette Bovag service

Ford Transit occasion gekocht, heel blij mee. Had wel vrij snel een technische storing maar dat is niet gek voor een tweedehands Diesel met 100k op de teller. Het viel binnen de Bovag garantie en is zeer netjes opgelost door de garage. Kortom netten autodealer.

Mooi bedrijf met veel keus

Mooie auto gekocht en onze auto ingeruild en daar een zeer goede prijs voor gekregen. Aardige mensen en zeker niet opdringerig. Ook voor onderhoud kan je hier goed terecht. Ons hebben ze als klant!

Een heel mooi bedrijf. Komt zeer vertrouwd over. Vriendelijke ontvangst

Goede prijs en snelle afhandeling.

Kende Auto Roest niet maar hou ze vanaf nu wel in de gaten, op een positieve manier. Geen gedraai om de brei, snelle afhandeling na een goed bod. Personeel is er aller vriendelijkst helpen je op een fine manier zonder opdringerig te zijn. Eigenlijk was de koop/verkoop binnen een half uur geregeld.

Top bedrijf en service

Super fijn geholpen door Jimmy alle aandacht voor de klant en een eerlijke prijzen dus een echte aanrader

Bmw x1 gekocht als nieuw zeer tevreden volgende auto wordt weer gekocht bij auto roest bv

vriendelijk geholpen en prima service

altijd klantgericht en duidelijk in uitleg over hoe en wat er gaat gebeuren. service is prima

Prettig geholpen

We zijn tevreden.

Klant vriendelijk

Een goede service en klant vriendelijk en je wordt ook gelijk geholpen

gedaan wat er gedaan moest worden

goed en snel geholpen

Goede service en deskundige begeleiding

Bij auto roest voor de 3e keer een auto gekocht en de ervaring is goed, deskundig advies over aan en verkoop auto

Keurig vriendelijk bedrijf met goede service

Apk keuring en onderhoud gedaan keurig volgens afspraak Ben er zeer tevreden over

Wat een top team

Meerdere keren binnen geweest en elke keer even enthousiast ontvangen door de jongens. Koffietje tijden onze rond en praatje als we stonden te wachten. Je word er gezien, zonder dat ze achter je aan lopen vrij om zelf rond te kijken. En vragen te stellen. Als we kunnen vinden wat we willen kopen we zeker weer een auto bij jullie. En aanbevolen zijn jullie zeker al

Zeer goed behandeld

Zeer vriendelijk personeel. Goed geholpen.

Goede service en uitleg/hulp!

Ik ben op een fijne manier geholpen waarbij er de tijd genomen werd voor je. De administratie achteraf was traag.

Goeie service

Goeie service en vriendelijk personeel.

Gemaakte afspraken worden nagekomen!

Gemaakte afspraken worden nagekomen!

Ziet er betrouwbaar en goed uit

Vriendelijk, gewoon goed

Vrijdag 22/03 een auto gekocht met inruil

Afspraak was dat, na een grondige servicebeurt, mijn auto beschikbaar zou komen, begin april. Stiekem gehoopt dat ik mijn per vandaag 05/04 de auto zou kunnen komen ophalen, maar nog geen bericht ontvangen. Nu hoop ik komende week te kunnen gaan genieten van mijn "nieuwe" Mercedes E200. Opm.: De afspraak is gemaakt te leveren voor half april, dus nog even geduld te betrachten. Verder een plezierig aankoop/verkoop gesprek met Sander Wijenhoven gevoerd, zonder druk en we zijn snel tot zaken gekomen. Nog geen andere ervaringen kunnen opdoen, maar bij aflevering zal ik gaan bepalen, de auto ja/neen bij Roest in onderhoud te brengen.

Geweldige service

Super geholpen door Wim . Geweldige service duidelijk en eerlijk bedrijf !

Vriendelijk personeel heb het bezoek als heel goed ervaren.

Net bedrijf,

Onlangs een Audi TT gekocht, Jimmy heeft mij zeer netjes geholpen en zelfs uit eigen beweging er 2 nieuwe banden voor onder geplaatst. Auto verder netjes afgeleverd, Zeer blij mee en kan mijn projectje TT gaan starten.

Prima service, correcte afspraken en nette prijzen

Nadat ik steeds slechtere ervaringen kreeg bij m'n merkdealer, gaf iemand me het advies het bij Auto Roest te gaan proberen. Geen moment spijt van gehad. Ze geven prima service, houden zich keurig aan afspraken en hanteren nette prijzen.

Over Bosch Car Service