Als altijd weer in dikke orde!

Snelle service, duidelijke (prijs-)informatie en heldere communicatie kortom: dat wat ik als klant verwacht.

Pofessioneel, maar toch gemoedelijk.

In een sfeer die direct vertrouwen wekt, ben ik zeer ter zake kundig en vriendelijk geholpen en geadviseerd.

Zeer goed geholpen en correct super

Klant vriendelijk doen niet moeilijk, auto stond klaar voor proefrit super ,en goed zaken doen met deze mensen alles in gewillig wat ik van de auto vroeg.

keurig net bedrijf met Sander als een top verkoper. Komt eerlijk en betrouwbaar over.

Auto's zien er netjes uit tegen redelijke prijzen. betrouwbaar bedrijf.

We zijn professioneel behandeld als klant

We hebben Wim Need als prettig en vriendelijk ervaren. Voor ons geen “gladde” verkoper. We zijn snel en goed geholpen en de afhandeling na de deal is ook uitstekend verlopen. Wij zijn bijzonder tevreden klanten tot dusver(😉)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Was een goede keus om helemaal naar groot-ammers te rijden. Zijn goed geholpen en op deze ongelooflijk warme dag heeft Marcel de auto even in de schaduw gezet, zodat we rustig konden kijken. Het contact was erg fijn en gelukkig geen nare verkoperstechnieken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben erg blij dat ik dergelijke verkopers tegenkwam.\r\nErg leuk en behulpzaam in het geval van vragen of problemen.\r\nProfessionele en vriendelijke service zal u altijd adviseren over uw keuze.\r\n(Let op !!! Ze hebben heerlijke koffie.)\r\nDirk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De eerste indruk van Roest is uitstekend. Geholpen door Sander en die deed zijn werk prima. Aardig en beleefd. Als verkoper deed ie een goeie job voor zijn baas want ik heb natuurlijk teveel betaald. Aflevering en auto gereed maken volgt nog, maar daar heb ik vertrouwen in.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn bijzonder netjes geholpen door Sander, een vriendelijke enthousiast verkoper en duidelijk in de afspraken. In de morgen bellen dat we geinteresseerd waren en laat in de middag stonden er 3 auto\'s klaar om te bezichtigen en proef te rijden. Auto is netjes afgeleverd, 1 puntje was vergeten en mochten we bij een garage naar keuze bij ons in de buurt laten repareren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn erg fijn geholpen met de aankoop van onze nieuwe auto. Rustig kunnen kijken en proefrijden en een zeer prettig gesprek gehad. Bij de aflevering was alles conform afspraak. Erg blij met de auto! Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en snelle service en behulpzaamheid is top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correct en vriendelijk geholpen. Twee auto\'s bekeken en mogen rijden. Goed onderhandeld over de prijs en voorwaarden, met wederzijds respect. Wacht op aflevering.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ontvangst, prettige gesprekspartner.

• Deskundigheid N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze communiceren heel duidelijk en helder. Afspraken worden netjes nagekomen. Fijn bedrijf met enthousiaste mensen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf via de telefoon altijd netjes te woord gestaan. Via de app netjes foto\'s gekregen. Dit omdat de foto\'s nog niet op internet stonden en ik op 2 uur rijden woon. Kijk afspraak gemaakt en een uur later met mijn gekochte auto weg gereden. Ik werd via telefoon steeds door de zelfde geholpen. vrijdag kreeg ik een bericht dat meneer vrij was maar een collega zou voor mij klaar staan. deze jonge man stond er ook. in 5 dagen 500 km gereden geen mankement kunnen vinden op de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi bedrijf en erg fijn geholpen. Auto stond netjes klaar ervoor proefrit. Daarna geholpen door Marcel, goed en duidelijk verhaal.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig ontvangen. Verstand van zaken betreffende de specifieke Outlander. \r\nEerlijk verhaal, geen opsmuk. Auto ook netjes conform afspraak afgeleverd.\r\n\r\nAl met al dik tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakkundig, fair advies en prima prijsstelling. En geen hijgerigheid om te verkopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig en vlot geholpen. Grote keuze aan luxueuzere modellen. Aflevering helemaal conform afspraak!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nogmaals wil ik het gehele team van Auto Roest bv bedanken voor de warme en professionele ontvangst. Na een aantal keer contact te hebben gehad een afspraak gepland om een gebruikte 5-serie F11 te bekijken. De afstand was voor mij groot en de auto was netjes klaargezet en getankt zodat ook het maken van een proefrit mogelijk was. Na dat ik samen met de verkoper het voorstel op mijn inruilauto had besproken een proefrit gemaakt. Wat een heerlijke auto! Een week later heb ik de auto in ontvangst mogen nemen en alles was geregeld zoals afgesproken bij de verkoop. Mooi gepoetst door een extern bedrijf en het onderhoud was ook weer op schema. \r\nZeer scherpe advertentie prijzen en een mooi compleet afleverpakket wordt er aangeboden!\r\n\r\nIk raad Auto Roest bv aan voor een ieder die op zoek is naar een mooie occasion.