• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Was een goede keus om helemaal naar groot-ammers te rijden. Zijn goed geholpen en op deze ongelooflijk warme dag heeft Marcel de auto even in de schaduw gezet, zodat we rustig konden kijken. Het contact was erg fijn en gelukkig geen nare verkoperstechnieken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben erg blij dat ik dergelijke verkopers tegenkwam.\r\nErg leuk en behulpzaam in het geval van vragen of problemen.\r\nProfessionele en vriendelijke service zal u altijd adviseren over uw keuze.\r\n(Let op !!! Ze hebben heerlijke koffie.)\r\nDirk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De eerste indruk van Roest is uitstekend. Geholpen door Sander en die deed zijn werk prima. Aardig en beleefd. Als verkoper deed ie een goeie job voor zijn baas want ik heb natuurlijk teveel betaald. Aflevering en auto gereed maken volgt nog, maar daar heb ik vertrouwen in.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn bijzonder netjes geholpen door Sander, een vriendelijke enthousiast verkoper en duidelijk in de afspraken. In de morgen bellen dat we geinteresseerd waren en laat in de middag stonden er 3 auto\'s klaar om te bezichtigen en proef te rijden. Auto is netjes afgeleverd, 1 puntje was vergeten en mochten we bij een garage naar keuze bij ons in de buurt laten repareren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn erg fijn geholpen met de aankoop van onze nieuwe auto. Rustig kunnen kijken en proefrijden en een zeer prettig gesprek gehad. Bij de aflevering was alles conform afspraak. Erg blij met de auto! Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en snelle service en behulpzaamheid is top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correct en vriendelijk geholpen. Twee auto\'s bekeken en mogen rijden. Goed onderhandeld over de prijs en voorwaarden, met wederzijds respect. Wacht op aflevering.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ontvangst, prettige gesprekspartner.

• Deskundigheid N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze communiceren heel duidelijk en helder. Afspraken worden netjes nagekomen. Fijn bedrijf met enthousiaste mensen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf via de telefoon altijd netjes te woord gestaan. Via de app netjes foto\'s gekregen. Dit omdat de foto\'s nog niet op internet stonden en ik op 2 uur rijden woon. Kijk afspraak gemaakt en een uur later met mijn gekochte auto weg gereden. Ik werd via telefoon steeds door de zelfde geholpen. vrijdag kreeg ik een bericht dat meneer vrij was maar een collega zou voor mij klaar staan. deze jonge man stond er ook. in 5 dagen 500 km gereden geen mankement kunnen vinden op de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi bedrijf en erg fijn geholpen. Auto stond netjes klaar ervoor proefrit. Daarna geholpen door Marcel, goed en duidelijk verhaal.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig ontvangen. Verstand van zaken betreffende de specifieke Outlander. \r\nEerlijk verhaal, geen opsmuk. Auto ook netjes conform afspraak afgeleverd.\r\n\r\nAl met al dik tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakkundig, fair advies en prima prijsstelling. En geen hijgerigheid om te verkopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig en vlot geholpen. Grote keuze aan luxueuzere modellen. Aflevering helemaal conform afspraak!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nogmaals wil ik het gehele team van Auto Roest bv bedanken voor de warme en professionele ontvangst. Na een aantal keer contact te hebben gehad een afspraak gepland om een gebruikte 5-serie F11 te bekijken. De afstand was voor mij groot en de auto was netjes klaargezet en getankt zodat ook het maken van een proefrit mogelijk was. Na dat ik samen met de verkoper het voorstel op mijn inruilauto had besproken een proefrit gemaakt. Wat een heerlijke auto! Een week later heb ik de auto in ontvangst mogen nemen en alles was geregeld zoals afgesproken bij de verkoop. Mooi gepoetst door een extern bedrijf en het onderhoud was ook weer op schema. \r\nZeer scherpe advertentie prijzen en een mooi compleet afleverpakket wordt er aangeboden!\r\n\r\nIk raad Auto Roest bv aan voor een ieder die op zoek is naar een mooie occasion.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, vlotte communicatie en vooral niet opdringerig op locatie bij bekijken auto e.d.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb in oktober 2018 een prachtige BMW 525 Touring X drive gekocht bij Marcel. Heerlijke auto! Destijds super geholpen en geadviseerd (zie mijn eerdere beoordeling) Nadat ik de auto in november had opgehaald kreeg ik na enkele weken op het dashboard allerlei verschillende storingsmeldingen. In overleg met Marcel de auto laten uitlezen bij mijn eigen dealer en een kabeltje laten vervangen. (Dit bleek echter niet de oorzaak van het probleem met als gevolg dat de storingsmeldingen bleven komen). Afgelopen week moest de BMW voor een kleine beurt naar de dealer en kwamen zij tot de conclusie dat de storingsmeldingen veroorzaakt werden door sluiting in de handgreep. Marcel van auto Roest gebeld en geïnformeerd. Zonder enige twijfel stelde hij voor om de handgreep te laten repareren op het conto van Auto Roest. Wat een top service! Hier hoop je op, Marcel van auto Roest doet het! Mijn complimenten. Nu maar hopen dat de storingsmeldingen niet meer optreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn autobedrijf! Goed assortiment, aardige medewerkers, servicegericht, mee willen denken. Nette aflevering.\r\nKortom: Tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen week een occasion Volvo V50 gekocht. Eerst gebeld om een proefrit te maken en toen we de volgende dag aankwamen, stond de auto al netjes klaar. Daarna e.e.a. doorgenomen en een week later de auto afgehaald incl. grote beurt en omdat het er bijna tijd voor was een nieuwe distributieriem en nieuwe waterpomp voor een zeer nette prijs. \r\nGoed, leuk en duidelijk geholpen door Marcel. Ook de garage en alles eromheen ziet er schoon en netjes uit. Topbedrijf. Zou er graag weer naartoe gaan. Jammer dat het voor mij een beetje ver uit de richting is. :)\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie wagen, prima koffie, informele maar correcte interactie, goede prijs en keurige aflevering met de nodige technische aanvullingen.

Over Auto Roest bv