Keurig bedrijf

Alles wordt netjes geregeld

Komt afspraken na

Altijd tijdig gelever en vriendelijke chauffeurs

1 keer zonder mazout gevallen en per onmiddelijk werd er geleverd

Helemaal goed

Alles zoals afgesproken

Goede service en correcte prijzen

prima adres voor petroleum C

prima in orde kan aan de pomp petroleum c krijgen. Jammer dat de benzine er aan de dure kant is vergeleken met andere ( dmv www.carbu.com ) voor petroleum c u al overal aanbevolen in nederland.

levering super , factuur was iets moeilijker.Aantal keren moeten bellen.

Levering was goed gegaan.

Alles was naar wens.

Vriendelijk, goed op tijd. Heel vlot gegaan.

Prima levering

Gewoon goed ,vriendelijk bediening

Gewoon geweldig

Na een telefoontje , de volgende dag mijn tankpas thuis gestuurd

Altijd super geholpen.

Toffe bediening. Vriendelijk. Altijd de beste prijs.

Goed en vriendelijk geholpen bij het aanvragen van de tankpas en enkele overige vragen

Positief

Uitstekende service.

Sinds mijn komst naar België is van Horne mijn stookolie leverancier. Vanaf het begin heb ik de relatie als zeer prettig ervaren. Vanaf het telefonisch contact tot aan de leverantie is vriendelijkheid en service troef. Er wordt ook adequaat gereageerd op wensen, verzoeken en er wordt meegedacht als zich een probleem voordoet. Ga zo door!

Goede service, snelle levering en bestellen heel persoonlijk

Vriendelijk

Vriendelijke mens Snelle levering

prima en vriendelijke service

prima en vriendelijke service

Uitstekend !

Vlot, vriendelijk en deskundig .

Zonder melding in de bestelling transportkosten aanrekenen

Bij het online bestellen wordt er vermeld dat de leveringskosten inbegrepen zijn. Bij de bevestiging wordt er nergens melding gemaakt van transportkosten en hoeveel deze bedraagt. Bij de afrekening wordt zoals vermeld en goedgekeurd de brandstofprijs aangepast naar de dagprijs, maar alsook transportkosten aangerekend waarover helemaal niets overeengekomen is.

Beste Pascal, Jammer, dat je nodig vind om overal negatieve beoordelingen te plaatsen. Zoals ook al meerdere malen per mail doorgegeven. Bent u op mazout.com akkoord gegaan met: 'Omwille van de actuele crisis is deze prijs indicatief en kan hij niet gewaarborgd worden.' Op de betreffende dag van levering was de officiële prijs vele malen lager dan de inkoop van deze dag. Aangezien wij niet hoger mogen verkopen als de officiële prijs en ook niet met verlies hebben we het verschil in literprijs wat het zou moeten zijn en de officiële prijs vermenigvuldigd met het aantal liter en dit als 'transportkosten' op de factuur vermeld, zodat wij in orde zijn volgens de wetgeving. Ik begrijp dat het een fors bedrag is, maar helaas kunnen wij er ook niets aan doen dat de prijzen door het dak gaan en u wilt immers toch mazout geleverd hebben.

Perfecte levering

Eenvoudig via de website besteld. Per e-mail werd ik op de hoogte gehouden van de leverdatum. Een supervriendelijke chauffeur heeft de levering op de aangegeven dag en tijd uitgevoerd. Kortom een perfecte ervaring.

Goede prijs en uitstekende en betrouwbare service

Na plaatsen bestelling Mazout (januari 2022) bij Van Horne (zij hadden bij mij in de buurt, postcode 3690, de beste prijs) meteen duidelijke informatie rondom de levering. Op mijn e-mailvragen werd snel (in elk geval binnen een dag) gereageerd. Levering was (op de website van Mazout.com stond binnen 4 werkdagen) iets vertraagd (1 dag), maar gezien de winterperiode vind ik dat acceptabel (tenzij je met een lege tank zit). Zeer vriendelijke chauffeur. Betaling kon via overschrijving achteraf (ook dat zie je niet vaak). Kortom zeer tevreden.

gewoon goed

wordt goed geholpen

Heel tevreden

Perfecte service.

Stookolie besteld, vroeger geleverd dan vooropgesteld en goedkoper dan de concurrentie. Top service! Jullie kunnen rekenen op mijn volgende bestelling.

Website is overzichtelijk. Makkelijk te bestellen. Via mail een vraag gesteld en een paar uur later beantwoordt door Van Horne. Vriendelijke bezorger.

Heel vriendelijk en volgens de afspraken.

Randweg Oost 1 6021PA Budel

Over Van Horne Brandstoffen & Smeermiddelen

Van Horne Brandstoffen & Smeermiddelen is al meer dan 65 jaar actief in de Brandstoffen en Smeermiddelen handel in zowel Nederland (Budel) als in België (Hamont-Achel). Naast levering aan wederverkopers en eindverbruikers, exploiteren we op beide locaties ook een Esso tankstation. Tevens zijn op deze locaties ook wasboxen aanwezig en is er in Budel (NL) gekozen voor een roll-over carwash.