Top-bedrijf, super service, dikke 10

Goedkoop maar heel net autootje gekocht, zonder garantie ‘zoals gezien’. Na korte tijd gaat de distributieriem kapot en komen we stil te staan. Probleem voorgelegd aan FZ-auto’s. Na enig overleg daar bellen ze terug met de mededeling dat ze een soortgelijke auto binnenkrijgen, de distributieriem daarvan gelijk vernieuwen (zodat we dát niet weer kunnen krijgen) en die auto verder zonder kosten omruilen voor onze kapotte auto. Totaal onverplicht om ons te helpen, want we zaten anders dik in de problemen. Echt geweldig !!!!! Er bestaan nog goede mensen in deze wereld gelukkig.

Aanschaf 2 de auto

Top bedrijf. Gisteren een geheel vrij blijven de testrit gemaakt. Vriendelijke kundige eigenaar/ verkoper. Mooie auto's

aanschaf auto

Leuk bedrijf met een aardige eigenaar die graag ziet dat je er nog eens terug komt. Divers aanbod met redelijke prijzen. Prima service.

Aanschaf gebruikte auto

Heel Vriendelijk en vlot geholpen . Zeker een hele goeie service.

aanschaf nieuwe auto

Vlotte duidelijke hulp waardoor snel gekocht! Prima service!

prima auto!

vorig jaar januari een Volvo V40 bouwjaar 2000 gekocht voor weinig geld. Dit jaar voor 140 euro weer gekeurd en kan weer een jaar rijden. prima karretje!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb vorige weer mijn Renault Clio gekocht en opgehaald ben zeer vriendelijk geholpen en rijd uitstekend hartstikke bedankt nog voor de goed service groetjes anna

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed geholpen! Hij heeft alle tijd genomen om al onze vragen te beantwoorden. Aanrader dus!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf hele slechte ervaring, auto gekocht en na twee weken moest er een nieuwe motor in, hij zoop meer olie dan benzine. moest toen al 500 euro bij leggen om de motor door hun er in te laten zetten.\r\nnog geen half jaar later motor aan barrels.\r\nbaasje folkert trekt zijn handen er van af. dus maar weer opzoek naar een andere auto.\r\nman wat voel ik me genaait. nooit weer hier. mensen bezint eer ge met dit bedrijfje begint

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds een maand in bezit van een gebruikte auto...Zilver grijze Ford Focus Futuru 1.6 2004 Wij zijn tevreden en de verkoop was snel en vakkundig geregeld..Bedankt Folkert.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima heren

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 9

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi die positieve verhalen, jammer dat ze een positieve beoordeling vragen voor het maken van een kans op het winnen van een auto. 😂 Kortom, vals verkregen beoordeling. \r\n\r\nMijn ervaring is niet zo best, auto ingeruild en andere gekocht. Na een maand al diverse problemen, na twee maanden niet de apk door. Bleek de onderkant rot, hadden ze moeten zien toen ze remblokken gingen vervangen \r\n\r\nDaarna ene na het andere grote probleem, reparaties hebben ons veel geld gekost. Zonde van alle tijd, geld en energie die wij er in hebben gestoken.\r\n\r\nVoor ons geen fz cars meer, wees gewaarschuwd!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf eind vorig jaar een auto gekocht.. bij verkoop goede service en erg vriendelijk maar na een week diverse problemen met de auto veel geld verloren en het maken er van koste me nog meer erg jammer 4 maand in gereden auto inmiddels klaar voor de sloop, er komt benzine bij de motor de, voor veer was gebroken, auto met lege olie in de motor mee gekregen, er werd verteld bij verkoop dat er nieuwe remmen onder waren gekomen dit bleek echter niet het geval te zijn voor remmen waren ijzer op ijzer en zo kan ik nog wel even door gaan kort om ik heb 1000eu weg kunnen gooien erg zonder van mijn geld voel me ook erg opgelicht en voor gelogen.. hoop voor een ander dat die hier meer geluk mee heeft . vg een teleurstellende koper

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf met veel élan had FZ ons behandeld, deskundige advies. De mensen van FZ doen helemaal niet moeilijk, je voelt je gauw thuis. Niks moet en dat gaf ons een goed gevoel. Een volgend auto bij FZ? Zeker wij komen dan graag terug, al zou het alleen om een praatje. FZ een aanrader.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed aanbod en actief op social media!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In het verleden een auto gekocht. Ik mocht zelfs de Mercedes van de manager lenen om de auto over te schrijven. Super service. Aardige medewerkers en mensen met verstand van zaken. Chapeau!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en deskundig bedrijf

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze zijn goed en super vriendelijk

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie zaak... En altijd een goeie actie

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb nog geen ervaring met dit bedrijf, maar wat ik op sociale media zie, zit dat wel snor

Over FZ Auto's

Welkom bij ons bedrijf. FZ Auto's is het juiste adres voor uw gebruikte auto in Peize en Groningen. Altijd gemiddeld 100 auto's op voorraad en mogelijk ook met Garantie !! Kom gerust eens langs om onder het genot van een kopje koffie of thee uw keuze te maken uit 1 van onze mooie occasions. Hopelijk tot gauw in onze Showroom  Adres: De westerd 9 9321 AJ Peize T +31 50 2600060 WHATSAPP 050 2600060 ( JA, ook whatsappen kan op dit nummer ) Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen uw nieuwe auto tenaamstellen en indien van toepassing uw huidige auto exporteren/vrijwaren bij inruil. Wij berekenen geen verplichte afleverkosten en het maken van een proefrit, uit laten voeren van een aankoopkeuring of het afsluiten van een financiering is altijd mogelijk. Wij staan garant voor transparant zakendoen en beantwoorden dan ook graag al uw vragen. Hoe komt u met ons in contact? – Bel ons  – Telefoon +31 50 2600060 – Whatsapp 0502600060 Snel 0502600060 (whatsapp) en ontvang uw inruilprijs! Het is bij ons mogelijk om in termijnen te betalen. Hoe? Door de auto zakelijk/prive te financieren met een variabele looptijd van 12 tot 72 een vast bedrag, en los je op die manier de financial lease af. FZ Auto´s Peize ( Groningen ) werkt samen met meerdere lease partners die elk hun eigen specialisme hebben

Over Autoservice Totaal