Goede service. Denken met je mee. Zijn eerlijk en betrouwbaar.

• Bereikbaarheid

Goed garage die meedenkt met de klant

• Bereikbaarheid

Super fijne service,vriendelijk goed af gehandeld Dus tevreden

• Bereikbaarheid

Vriendelijk en eerlijk advies door verkoper. Neemt ook de tijd voor de klant.

Zeker een aanrader.

• Bereikbaarheid

Super eerlijk bedrijf, prachtige micra gekocht voor een eerlijke prijs, dit bedrijf ga ik zeker aanb

Prachtige auto gekocht , Nissan micra voor en mooie prijs! Geen verkoop praatjes, gewoon eerlijk hoe de auto erbij staat,

Super goed!

Fijn contact vlot geregeld goede service zeker een aanrader

Super geholpen

Heel fijn geholpen met het vinden van een geschikte auto voor ons. Vriendelijke verkoper en alles snel geregeld, Top!

Alles dikke prima

Alles is goed verlopen en afgehandeld.

Goeie service

Vriendelijk en zorgvuldig

Keurig en vriendelijk

• Bereikbaarheid

Goede snelle onderhandeling, nieuwe APK. Leuk geholpen.

Klant vriendelijk goed snel alles geregeld, Kon Suto snel halen. Ook met handelen.

Zeer tevreden!

Auto gekocht, zeer vriendelijk geholpen. Duidelijke afspraken gemaakt over de aanschaf. Auto voor een goede prijs kunnen krijgen. Waardoor ik zeer tevreden ben.

• Bereikbaarheid

De auto hield wat in, is snel en goed opgelost. Prettige communicatie

Goed..

Optimale service en klantvriendelijkheid

Tevreden met de optimale service. Klantvriendelijkheid is prima. Ik raad FZ auto’s van harte aan.

Heel vriendelijke service

Heel goed geholpen tijdens het afsluiten van een verzekering!

Goede service en uitstekende auto

Auto gekocht en dag erna kon ik hem direct ophalen. Zeer goede auto nog geen problemen mee gehad. Echt een aanrader dit bedrijf

TOP-SERVICE

Heb ongeveer 3 maanden geleden een Peugeot 308 sw gekocht met 6 maanden Bovag garantie. Kreeg 2 weken geleden een motor probleem waardoor de auto niet meer starten kon. Eerst ANWB laten komen en door hun laten uitlezen. Het probleem was niet zichtbaar (ABD uitgelezen) dus auto moest naar Peize. Dag later werd auto opgehaald door FZ-Auto's met auto-ambulance en kreeg ik een ietsje kleinere auto te leen ( C1 ). Duurde wel even voordat ze het euvel hebben kunnen vinden, o.a een andere ECU en nieuwe bobines geplaatst, ook deze veroorzaakten het probleem niet, auto wou nog steeds niet starten. Al met al is men erachter gekomen dat er 1 tandje van een tandwiel tussen versnellingsbak en motorblok scheef stond en heeft men deze vervangen en daarbij nog wat kleinere klachtjes verholpen. Petje af voor deze afhandeling gewoon heerlijk relaxt en super geholpen door de verkoper(eigenaar?) van FZ-Auto's.

aankoop auto

Goede service, duidelijke communicatie en correcte afhandeling, aanbevolen !

Uit stekende Services. ook voor ocasions.

wat problemen gehad met mijn Occasion maar werd heel goed geholpen. zelf door de monteur. werd niet moeilijk gedaan. TOP.

Aanschaf auto

Leuk bedrijf met een aardige eigenaar die graag ziet dat je er nog eens terug komt. Divers aanbod met redelijke prijzen. Prima service.

Auto gekocht

Wij zijn erg tevreden over fz auto's . wij hebben daar een Ford ka gekocht Rijdt super, ziet er top uit en heeft mooie opties, Verkoper folkert was zeer open en transparant over de reparaties die eraan komen en tegen een meerprijs worden die uitgevoerd zodat, wanneer wij de auto kunnen ophalen deze helemaal voor ons klaar stond We hebben er veel vertrouwen in dat we nog jaren plezier zullen hebben van deze mooie bak en we zijn erg blij. Transparant, open en vriendelijk. Top!

Auto gekocht

Ruime keus goede service gewoon de moeite waard om hier te kijken voor een mooie auto

Nadat ik op de website een hele mooie auto had zien staan, heb ik een afspraak gemaakt om te komen kijken. Hij was net zo mooi als op de foto's, wat niet bij elk bedrijf het geval is. Direct een goed gevoel bij de eigenaar, hij geeft duidelijk antwoord op vragen. Heb de auto gekocht en ben er superblij mee. Wanneer ik weer een andere auto wil, kom ik zeer zeker terug.

aanschaf auto

Top autodealer. Hier hebben wij onze Ford ka gekocht. Ze zijn erg klantvriendelijk, geduldig, en zeer begripvol. Wij zijn erg tevreden over zowel het bedrijf als de verkoper en natuurlijk onze auto.

Over FZ Auto's

Welkom bij ons bedrijf. FZ Auto's is het juiste adres voor uw gebruikte auto in Peize en Groningen. Altijd gemiddeld 100 auto's op voorraad en mogelijk ook met Garantie !! Kom gerust eens langs om onder het genot van een kopje koffie of thee uw keuze te maken uit 1 van onze mooie occasions. Hopelijk tot gauw in onze Showroom  Adres: De westerd 9 9321 AJ Peize T +31 50 2600060 WHATSAPP 050 2600060 ( JA, ook whatsappen kan op dit nummer ) Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen uw nieuwe auto tenaamstellen en indien van toepassing uw huidige auto exporteren/vrijwaren bij inruil. Wij berekenen geen verplichte afleverkosten en het maken van een proefrit, uit laten voeren van een aankoopkeuring of het afsluiten van een financiering is altijd mogelijk. Wij staan garant voor transparant zakendoen en beantwoorden dan ook graag al uw vragen. Hoe komt u met ons in contact? – Bel ons  – Telefoon +31 50 2600060 – Whatsapp 0502600060 Snel 0502600060 (whatsapp) en ontvang uw inruilprijs! Het is bij ons mogelijk om in termijnen te betalen. Hoe? Door de auto zakelijk/prive te financieren met een variabele looptijd van 12 tot 72 een vast bedrag, en los je op die manier de financial lease af. FZ Auto´s Peize ( Groningen ) werkt samen met meerdere lease partners die elk hun eigen specialisme hebben

Over Autoservice Totaal