Heel tevreden met NieuweVoorruit.nl

Onlangs bij de vestiging aan de Kabelweg in Amsterdam geweest voor een nieuwe voorruit. Ik had lekkage aan mijn ruit en was hiervoor eerst bij Carglass geweest. Deze lekkage viel niet onder mijn autoverzekering. Kostenopgave bij Carglass: ruim 800 Euro. Ik ben blij dat iemand mij had gewezen op NieuweVoorruit.nl. Hier hebben ze mij perfect geholpen, mooie nieuwe voorruit, en geen lekkage meer, en dat voor minder dan de helft dan bij Carglass. En klaar terwijl u wacht, onder het genot van heerlijke koffie. Ik kan NieuweVoorruit.nl van harte aanbevelen. Perfecte service daar tegen een redelijke prijs!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zondag contact gehad en de volgende dag kon ik terecht voor een nieuwe voorruit.

Fijne vakkundige service voor een normale prijs.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel geregeld en zeer concurrerende prijs

Op tijd en snelle service , de ruit zit er weer perfect in.

Top geregeld vakwerk

Snel en netjes me voorraam laten vervangen van een golf 1 cabrio top werk en kwaliteit

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg snel geholpen, eerlijke prijs en goede service!

Professioneel en vlot!

Paar dagen na bellen, in mijn straat, binnen een uur vervangen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Had via de site contact opgenomen. Werd direct teruggebeld en diezelfde week al een een afspraak. Goedkoper dan bij de concurrent.

Zeer goed en duidelijk

Kon hier snel terecht en duidelijke prijsafspraken. Zeer tevreden !

Goede en vriendelijke service

Snel afspraak kunnen maken vriendelijke mensen die daar werken

Zeker Waar voor je geld

Een vriendelijke snelle en behulpzame ruitvervanging. Een aanrader als u een goede en betaalbare service wenst. Erg vriendelijk en professioneel personeel.

geweldig op alle fronten

Voor een heel schappelijke prijs, en een fijne duidelijke en accurate planning en uitvoering, door zeer vriendelijke en meedenkende mensen heb ik weer een glanzende prima voorruit! Super tevreden!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Deze garage is echt goed

Ik ben echt blij met deze garage ik ga zeker terug als er weer iets is dankjewel

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het ruit van mijn ct200h had een haarscheur. Bij de dealer te vervangen voor €795 excl. BTW en arbeidskosten. Bij de specialist voor €439 all in! Toch wat spannend maar door de prijs toch de sprong genomen. Ruit is van exact dezelfde fabrikant, alleen minus het logo. Over de specialist niets dan complimenten. Zeer vriendelijk, snel en professioneel geholpen. Binnen een paar dagen vervangen en achteraf geweldig advies om waar op te letten met een nieuw voorruit. Zeer aan te bevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wat andere beloven is hier de normaalste zaak: wat een service!

Mijn voorruit is vervangen in Leunen bij Pieter Brok. Vakmanschap, klantgericht. Dit zijn bedrijven die je moet koesteren.

Uitstekend!

Snelle en adequate service en communicatie is duidelijk en vriendelijk!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super, schappelijke prijzen snelle service

Bijzonder netjes geholpen, tegen een aantrekkelijke prijs.

Uitstekend/vakkundig en vriendelijk geholpen

Vanaf eerste moment goed geholpen duidelijke en goede prijzen geen verborgen kosten een aanrader

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer nette en vriendelijke installatie

Reparatie aan huis, was binnen een uur geregeld

Snel, professioneel, kundig

Het duurde even voordat er een ruit voor mijn Beetle Cabrio uit 2008 gevonden was, deze moest uiteindelijk uit Italië komen, maar eenmaal hier, zat ie er binnen 1 uur in! Echt top!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Deskundig, snel en voordelig.

Afspraak al de volgende dag voor het vervangen van mijn voorruit. Duidelijke prijzen en geen verborgen kosten. Ze hebben mijn ruitenvloeistof reservoir gevuld toen die leeg bleek te zijn.

Goede communicatie

Snel & duidelijke communicatie

Top geholpen

Erg prettig en goed geholpen. Het was wat lastiger omdat de raam tegen een hefdak zat en er een strip over geplaatst moest worden maar was allemaal geen enkel probleem. Goede prijs en goede service!

Ook voor zijruiten

Na mijn eerdere positieve ervaring met het vervangen van een gebarsten voorruit ben ik teruggegaan naar NieuweVoorruit.nl toen een zijruit van mijn auto was ingeslagen. Weer een positieve ervaring, de man is iets van een kwartiertje bezig geweest om ook het laatste korreltje glas uit het portier te zuigen, echt zorgvuldig.

Prima service.

Top.