Meer dan uitstekend

Vanochtend is de voorruit van onze Fiat 500C door Ruud op de locatie Wateringen vervangen. Heel attent dat Ruud belde om mij te melden dat hij door file een kwartiertje vertraagd zou zijn. Bij het demonteren van de voorruit zag Ruud dat in de bak onder de paravan veel water stond. Heel fijn dat hij wat verder kijkt en dit zonder meerkosten voor ons heeft opgelost. De persoonlijke benadering, alsmede klantvriendelijkheid en bovendien de zeer aantrekkelijke prijs van een nieuwe ruit zijn voor mij redenen dit bedrijf van harte aan te bevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Helemaal top!! Kan niet beter.

Gisteren heeft Ruud de voorruit van de Lexus IS gerepareerd. De voorruit had een enorme barst en moest vervangen worden. De ruit is er door Ruud vakkundig uit gehaald en een hele nieuwe ruit heeft hij geplaatst. Super blij met de service! Uitstekend betrouwbaar bedrijf. Dat zie je aan de service maar zeker ook de deskundigheid / vakmanschap van het bedrijf. We geven zelden reviews maar voor nieuwevoorruit.nl maken we een uitzondering. Alleen de maximale score van 5 sterren is hier op zijn plaats. Ik kan het iedereen aanbevelen.

goede service

netjes gemonteerd en kon er snel terecht

Goed en snel geholpen

Een uurtje wachten met een kop koffie, En ondertussen is het raam vakkundig hersteld.

Uitstekend geholpen.

Mooi op tijd bij mij voor de deur en vriendelijk en vakkundig geholpen.

Snel en goed geholpen

Super service en vakkundig

Vandaag heeft Ruud de voorruit van mijn volvo c30 gerepareerd. De voorruit had los gelaten aan de bovenzijde. De ruit is eruit gehaald en opnieuw geplaatst. Super blij met de service! De voorruit zit er weer als nieuw in. De prijs/kwaliteit is top.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Sevice en vakmanschap, top!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Niet twijfelen gewoon doen !

Met zo’n lage prijs moet je maar afwachten waar je terecht komt maar mijn ervaring was bijzonder goed. Nette zaak met ervaren eigenaar die zelf monteert. Ik wilde wel een weten hoe een ruit vervangen in zijn werk gaat en ben er daarom bij gebleven met een heerlijke kop koffie in mijn hand. Alle stappen werden uitgelegd en over het eindresultaat ben ik bijzonder tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel, efficiënt en zeer klantvriendelijk!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vestiging Nieuwe Pekela, niets anders dan uitstekend!

Top en snel geregeld! Hoefde maar te bellen/appen en het was binnen no time geregeld! Super service!

goed bedrijf,

Duidelijk verhaal vooraf, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ik ben zeer tevreden over de vlotte afhandeling.

Professioneel

Duidelijkheid vooraf, deskundige monteur

• Deskundigheid/Vakmanschap

Doet precies wat het moet doen.

Hoge kwaliteit met zorg de hele ruit vervangen. Een aanrader!

Vlot, makkelijk en goed.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Voldeed boven verwachting, een echte deskundige.

Prettig bedrijf, vriendelijke ontvangst, specialist aan het werk hier.

• Service N.v.t.

Vakkundig geholpen!

Schone werkplaats, lekker koffie, zeer vriendelijke mensen! Hartelijk dank voor de goede service! Joost

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top kwaliteit en veel goedkoper dan het bedrijf van de reclame op TV

Erg tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top service. Vriendelijk, professioneel en goedkoop.

Fijne service aan huis voor 1/3 van de prijs van de concurrentie. Super goed geholpen. Dank jullie.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer tevreden met vervanging van voorruit

Ik had 3 aanbieders gebeld. Ze waren de goedkoopste. Handig van ze dat de prijzen online staan. Verder erg Snelle en vriendelijke service. Ik zou zo weer terug gaan, ookal hoop ik van niet haha

Snel en voordelig

Via de verzekering was het 1000 euro voor een nieuwe voorruit. Nu voor 430 euro klaar voor dezelfde ruimte en goede service. Top!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service, persoonlijk en kwalitatief goed product

Goed geholpen. Er was veel flexibiliteit aanwezig, de lijntjes qua communicatie zijn erg kort en je wordt snel en vakkundig te woord gestaan. Onze auto ruit is thuis vervangen. Snel en vakkundig gerepareerd en levenslange garantie. Dit bedrijf raad ik aan.

Heel tevreden met NieuweVoorruit.nl

Onlangs bij de vestiging aan de Kabelweg in Amsterdam geweest voor een nieuwe voorruit. Ik had lekkage aan mijn ruit en was hiervoor eerst bij Carglass geweest. Deze lekkage viel niet onder mijn autoverzekering. Kostenopgave bij Carglass: ruim 800 Euro. Ik ben blij dat iemand mij had gewezen op NieuweVoorruit.nl. Hier hebben ze mij perfect geholpen, mooie nieuwe voorruit, en geen lekkage meer, en dat voor minder dan de helft dan bij Carglass. En klaar terwijl u wacht, onder het genot van heerlijke koffie. Ik kan NieuweVoorruit.nl van harte aanbevelen. Perfecte service daar tegen een redelijke prijs!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zondag contact gehad en de volgende dag kon ik terecht voor een nieuwe voorruit.

Fijne vakkundige service voor een normale prijs.