Fijne service en uitstekende prijs!

Wij moesten onze voorruit laten vervangen. Bij Mercedes garage betaal je 3x zoveel, belachelijk! Hier ontzettend goede prijs en dezelfde ruit uit dezelfde fabriek.. Bovendien was de service fijn, snel en helder. Helemaal top!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede wijn behoeft geen krans. Een zeer goede service, snel, accuraat, beleefd en coöperatief. In één woord: perfect.

Zeer goede service

Ik kon snel terecht en ben zeer goed geholpen hele vriendelijke mensen.en heel deskundig ik zou het iedereen aanraden. En de prijs was goed. Ga zo door.

Zeer goede ervaring

Nieuwe voorruit voor mijn mazda 6 laten plaatsen aan huis..top service, zeer ervaren en vriendelijk..ik ben er heel blij mee en voor een super goede prijs. Bedankt Team Voorruit.net

• Deskundigheid/Vakmanschap

Leuke man, Kwaliteit, Service, Gezellig.

Goed werk verricht en afspraken nagekomen. Kan geen betere aanbevelen.

Dik tevreden

Alles ging perfect volgens afspraak. De nieuwe ruit zit er mooi in, met zelfs nieuw rubber dakstijltje zonder extra kosten en ik krijg er ook garantie op. Aanrader!

tevreden

snel, vakkundig, prettig

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede kwaliteit ruit en montage

Goede en vriendelijke service. Vooruit is echt netjes vervangen. Ben er blij mee

Helemaal top

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Vlot een afspraak kunnen maken. De voorruit is snel en vakkundig geplaatst.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service, aardige man en goede prijs.

Formidabele

Goed geholpen! top gast

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vakman die de tijd neemt en alleen voor het beste resultaat gaat. Zeer servicegericht.

• Deskundigheid/Vakmanschap

snel, goedkoop en betrouwbaar!

Na lang speuren op internet voor dit bedrijf gekozen vanwege de lage prijs. De afspraak was in een garage en we werden geholpen door een vriendelijke man. Tussendoor even een rondje gelopen buiten en toen ik na een uur terug kwam, was hij klaar. Heel tevreden over de service en de communicatie! Zeker vanwege de service en de lage prijs, zal ik het iedereen aanbevelen!

Vriendelijk en goed

Mooie nieuwe voorruit, vriendelijke monteur een een goede prijs. Zeker een aanrader!

Goede kwaliteit

Ik heb een hele goede ervaring gehad bij nieuwevoorruit.nl Ik werd snel geholpen en hebben een gezellig praatje gehad dus de tijd ging snel voorbij. Dus heb ook niet lang te hoeven wachten.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service voor een goede prijs.

Lekkende voorruit van mijn Volvo V70 is snel en netjes gerepareerd door de ruit opnieuw te plaatsen en te kitten. Veel goedkoper dan bij de garage of grote ketens, en zeer netjes gedaan. Aanrader dus!

Een echte vakman

Mijn Volvo XC60 met een lekkende voorruit, dat komt kennelijk wel vaker voor. De dealer vraagt €390 voor opnieuw inzetten. En als de ruit breekt, dan kan dit bedrag wel verdubbelen. Niels heeft vanochtend keurig de ruit opnieuw ingezet. Een echte vakman, die precies wist wat te doen. Na een dik uur rij ik met een nieuw verlijmde ruit naar buiten en dat kost slechts €145.

gewoon goed geholpen

ook bij mijn Volvo s40 2011 zat de voorruit los na wat ge google kwam ik al snel hier uit een man die weet waar hij over praat en met veel ervaring geen jongetje die aan je auto pruts zo als bij... (zie de reclame) nee ervaring en weten waar je mee bezig ben en voor een prijs waar de concurrent het niet voor kan doen ik ben zeer blij en te vrede

Alles perfect geregeld

Na nieuwevoorruit.nl gevonden te hebben telefonisch een afspraak gemaakt om de voorruit te vervangen. De prijs staat duidelijk op de pagina. De voorruit is perfect vervangen terwijl ik genoot van een lekkere kop koffie. Een aanrader voor iedereen, zeker vanwege de prijs.

Snelle service!!!

Goede en snelle service voor een mooie prijs.

Erg vakkundig

Heel vakkundig de voorruit vervangen. Het was een uitdaging gezien het een Saab 900 Classic uit 1992 aanging. Deze ruit zit niet verlijmd maar geklemd. Een niet alledaagse klus. Maar de monteur ging m aan en heeft met veel geduld de ruit vervangen. Enige nadeel was dat de locatie ronduit armoedig was en het er ijskoud was. Heb 1,5 moeten wachten in de kou. Verder was het er één grote bende. ( Kabelweg 28 in Amsterdam)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snelle en goede service en ruim de helft goedkoper dan Carglass!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed en snel geholpen voor een uitstekende prijs

Kort geleden gebeld ivm barst in ruit. Kon snel langskomen om ruit te vervangen. Binnen een uur is mijn nieuwe voorruit geplaatst en ziet er keurig uit. Nadat ik goed werd geïnformeerd over de garantie van ruit en montage ging ik tevreden weg. Al met al, prima no nonsense bedrijf , goed resultaat voor een uitstekende prijs.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer aardig en kundig heer

Nog nooit eerder gezien hoe alles aantoe gaat kwam zeer kundig over