Top service tegen eerlijke prijs

Mijn voorruit van de volvo xc60 ging lekken, blijkbaar productiefout Volvo kon dit oplossen vanaf 450 euro tot oplopend 1.100 euro bij vervanging. Op internet kwam ik dit bedrijf tegen. Gebeld en kon dezelfde dag nog geholpen worden. Zeer netjes en aardige medewerkers en zeer deskundig geholpen. Weer een tevreden klant, tegen 1/3 deel van de kosten bij Volvo dealer. Daar wordt je als particulier weer blij van.

service

gastvrij ontvangen door Dan, alles helder en duidelijk uitgelegd. Na plaatsing nog verdere tips over eventuele volgende mankementen ontvangen. Top gast

Snel en efficiënt geholpen

Mijn Volvo V50 begon onlangs flink te lekken bij de voorruit, een euvel dat kennelijk veel voorkomt bij een bepaalde leeftijd en nogal acuut ontstaat. 's Ochtends gebeld en ik kon dezelfde dag nog terecht, en ook redelijk dicht bij huis. Te gek, want het regent deze periode elke dag, en niet alleen buiten de auto ;-) Het werk is snel en vakkundig uitgevoerd tegen een prima prijs. Heel tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Keurig netjes geholpen zoals je geholpen zou willen worden!!

Keurig ontvangen, auto neergezet en zelf kunnen zitten met een bakkie koffie/thee en wacht ruimte met gratis WiFi!! Ruit perfect vervangen en zelfs overtollig water dat onder de motor kap verstopt zat hebben de heren verholpen! Al met al ver boven verwachting geholpen voor een keurige prijs. Mocht het ooit weer voorkomen (hoop van niet natuurlijk...) zien ze mij weer terug!!!

Zeer goed behandeld!

Een zeer goede ervaring gehad bij autoverhuur Europcar in Arnhem. Heb een hele vriendelijke jongeman gehad die mijn voorruit netjes gerepareerd had. Hij had zelfs een gratis montage aan mijn auto gemaakt, zonder dat daar extra kosten bij op kwamen. Binnen drie kwartier was mijn auto al helemaal klaar en het zag er tiptop uit! Als je opzoek bent naar een goede autoverhuurbedrijf die voor weinig geld en kwalitatief goede reparatie kan leveren die je op een goede manier behandelen: ga naar Europcar in Arnhem toe, want het is zeker de moeite waard!

Uitstekende service & uitvoering

Na een enorm hoge offerte van één van de grote bekende autoruit bedrijven op zoek gegaan naar een voordeliger alternatief. Bij dit bedrijf met de neus in de boter gevallen. Voor 1/3 van de prijs én met een klantvriendelijkheid gelijk aan die van het hogere segment automerken. Tijdens het wachten online kunnen werken in een keurige wachtruimte met wifi en drinken. Hier weten ze wat klantvriendelijkheid is en tegen een zeer fatsoenlijke prijs, chapeau!

Prima bedrijf

Zeer goede ervaring. Duidelijke uitleg, zeer vriendelijke en vakkundige mensen en ook betaalbaar. Ik ben zeer tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vandaag geweest met de opel agila omdat wij ruitlekkage hadden vanmorgen gebeld en konden vanmuddag terecht wat een super bedrijf ruit er uit gehaald en opnieuw gekit super gedaan en zeer goede service gr peter

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige medewerker en een mooie ruit

Communicatie was erg sterk, ruit is er netjes ingezet en past goed.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Verhouding prijs - kwaliteit Top!

Erg tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik had een barst in de voorruit van mijn Ford Focus. Zocht eerst bij Carglass omdat je die kent, maar kon op de site nergens vinden wat het zou moeten gaan kosten, en dan weet je genoeg. Bij Nieuwe Voorruit stond duidelijk wat het zou gaan kosten. Was een zeer schappelijke prijs. En hoewel de monteur iets vertraagd op de afspraak kwam, staat die nieuwe voorruit er prima in. Het glas is zo helder dat je denkt dat je raam open staat. Zeer tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne communicatie en goede service

Ik had een barst in mijn ruit en heb deze laten vervangen. De werkplaats was vlak bij mijn huis, dus dat was super. Ruit is er netjes ingezet voor een scherpe prijs, een stuk goedkoper dan ergens anders. Echt een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne ervaring, zeer vriendelijke mensen en ontzettend goeie service.

Fijne ervaring, zeer vriendelijke mensen en ontzettend goeie service.

supper en goedkoop

Ik vindt de service perfect Ben snel geholpen De monteur heeft zijn werk perfect gedaan

Machtig

Nieuwe voorruit laten plaatsen in Spijk, snel en netjes gedaan. Zeker een aanrader.

Vriendelijke service en kwaliteit

De voorruit van onze Toyota Yaris had een barst. Wij konden snel terecht. Super goed en snel geholpen in Barendrecht. Echt een aanrader!

Goede communicatie, snelle en goede service

Goede communicatie, snelle en goede service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top kwaliteit voor een lage prijs

Vooruit van Volvo v70 lekte. Dealer wilde een nieuwe voorruit plaatsen. Lekkage was niet te repareren. Kostenplaatje meer dan 800 euro ! Voorruit.nl stuurde 2 zeer bekwame medewerkers die de ruit er voorzichtig uithaalden en teruggeplaatst hebben.

Prima service netjes gewerkt

Nieuw voorraam laten plaatsen in Spijk. Kon als extra meteen een zonneband geplaatst worden, voor een goede prijs. Dit vinden wij beter dan een standaard zonneband en scheelt gedoe achteraf.

Prima.

Beleefd en keurig gemonteerd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Netjes ontvangen en ook zeer fijn geholpen

Nette werkplaats zeer vakkundig de nieuwe voorruit geplaatst,en ook snel kon ik weer verder op pad, alles binnen ongeveer 1 uur 20 min. en ook natuurlijk tegen een zeer goede prijs van de nieuwe voorruit.

Top uitgevoerd

Top!!

Super goed

Super goed.... erg vakkundig en vriendelijke mensen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel, goed en vakkundig voor een lagere prijs dan concurrenten.