Vriendelijk ontvangen met koffie en een goede service. Voorraam vakkundig geplaatst. Echt een aanrader,en een schappelijke prijs.

Gewoon goed

Een Mazda CX5 met camera voor rijbaan assistent voor raam vervangen en alles terug geplaatst. Geen calibratie nodig, alles funktioneerd gewoon goed.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel en vakkundig geholpen!

Ik kon binnen een paar dagen terecht en ook nog eens buiten kantoortijden. Uiteindelijk ook een stuk voordeliger dan bij andere garages.

Prima geregeld!

Snelle en goede service en dat voor een normale prijs!!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Vriendelijk en professioneel

Ruim op tijd aanwezig, vriendelijk, netjes geplaatst en een goede prijs.

Happy

Goede service, gunstige prijs.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima geholpen, prima resultaat.

Goed bereikbaar voor informatie, duidelijke informatie gekregen. Op korte termijn een afspraak kunnen inplannen. Makkelijk aan te rijden vanaf de snelweg. Prettig ontvangst in een nette wachtruimte met koffie en thee. Duur van de reparatie zoals voorspelt. Vriendelijk ontvangst en afhandeling. Prijs in verhouding met de bekende andere bedrijven een stuk voordeliger. Kortom aan te raden.

Top Service

Klantenservice is heel vriendelijk. Geweldige service. Medewerkers denken heel goed mee. Prijs kwaliteit verhouding is Top!! Een aanrader voor iedereen.

Top service!

Prettig contact, komen afspraken na, aardige mensen, goede kwaliteit

• Deskundigheid/Vakmanschap

top kwaliteit , top service en goede communicatie

fantastisch bedrijf, met prima service en goede prijs. communicatie was perfect. aardige mensen. echt een aanrader voor iedereen!!

snel, goed, betaalbaar

Waarom meer betalen bij de bekende namen terwijl deze mensen professioneel werk leveren voor een eerlijke prijs

Super service!

De avond van te voren gebeld en de andere dag een nieuwe ruit. Super!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het is super goed gegaan top service!

Ik ben heel blij met hoe alles is gegaan en de prijs is echt fantastisch

Snel en kwalitatief goed

Het was supersnelle service, conform afspraak en kwaliteit op en top. Ik zou iedereen aanraden hier langs te gaan. Laat je niet bedonderen door de bekende namen in deze business!

Een zeer tevreden klant

Sterretje in mijn voorruit prima gerepareerd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

- afspraken waren eenvoudig en makkelijk te maken - afspraak was op tijd en als beloofd binnen 1.5 uur - vriendelijke toelichtingen tijdens het plaatsen - als de ruit het houdt is het perfect!

Vakkundig en vriendelijk

Ik ben in het weekend zonder extra kosten uiterst vriendelijk geholpen in Barendrecht. Prima prijs/kwaliteitverhouding als je ziet met hoeveel zorg en vakmanschap een nieuwe voorruit in mijn Volvo V50 werd gemonteerd. Petje af voor NieuweVoorruit.

Gastvrijheid

Koffie aangeboden en ik kon er op wachten. Heb een wandeling gemaakt en na een uur was alles in orde.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

prima service, prima prijs

Voorruit met sterren moest vervangen. telefonisch goed bereikbaar, meteen teruggebeld, meteen mail. Prijs was beter dan bij andere garages. Vakkundig gemaakt, vriendelijke bejegening.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede en zeer snelle service

Zaterdag ochtend 5cm water in de volvo v50. Volgens internet grote kans op lekkende voorruit. Door aan de binnenkant van de voorruit te drukken werd zichtbaar dat de ruit inderdaad los zat. Gebeld en kon de volgende dag meteen terecht voor een nieuwe voorruit. Klaar in anderhalf uur. Goede, vakkundige en snelle service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel, vriendelijk en goede prijs

Kon snel langskomen voor een nieuwe voorruit. Werd vriendelijk te woord gestaan en ook tijdens het vervangen een vriendelijke collega. En dat alles voor een goede prijs, in tegenstelling tot de grotere ruiten reparatie bedrijven

Overtreft mijn verwachtingen

Nieuwe voorruit nodig, zonder verborgen kosten. Afspraak (op korte termijn) snel gemaakt en overzichtelijk op de website wat de voorruit gaat kosten. Binnen een uur vervangen. Kosten minder dan een fractie wat de bekende voorruit vervangers vragen. Wij zijn er blij mee.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Maandag online een afspraak gemaakt voor een nieuwe voorruit. Dezelfde middag werd ik teruggebeld om de afspraak in te plannen en woensdag kon ik al terecht. Na 5 kwartier had ik een nieuwe voorruit tegen een mooi prijs. Prima service!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg goed geholpen! Er werd zelfs ruimte gemaakt in de overvolle agenda

Gewoon goed. Goede en vriendelijke service, supersnel en professioneel

Behulpzaam, klantvriendelijk en betaalbaar

Onlangs de voorruit van mijn Toyota Yaris laten vervangen door nieuwevooruit.nl. Kon snel terecht en binnen 1 uur zat er een nieuwe ruit in. Daarnaast was het personeel erg vriendelijk en erg betaalbaar.