Alles perfect geregeld

Na nieuwevoorruit.nl gevonden te hebben telefonisch een afspraak gemaakt om de voorruit te vervangen. De prijs staat duidelijk op de pagina. De voorruit is perfect vervangen terwijl ik genoot van een lekkere kop koffie. Een aanrader voor iedereen, zeker vanwege de prijs.

Snelle service!!!

Goede en snelle service voor een mooie prijs.

Erg vakkundig

Heel vakkundig de voorruit vervangen. Het was een uitdaging gezien het een Saab 900 Classic uit 1992 aanging. Deze ruit zit niet verlijmd maar geklemd. Een niet alledaagse klus. Maar de monteur ging m aan en heeft met veel geduld de ruit vervangen. Enige nadeel was dat de locatie ronduit armoedig was en het er ijskoud was. Heb 1,5 moeten wachten in de kou. Verder was het er één grote bende. ( Kabelweg 28 in Amsterdam)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snelle en goede service en ruim de helft goedkoper dan Carglass!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed en snel geholpen voor een uitstekende prijs

Kort geleden gebeld ivm barst in ruit. Kon snel langskomen om ruit te vervangen. Binnen een uur is mijn nieuwe voorruit geplaatst en ziet er keurig uit. Nadat ik goed werd geïnformeerd over de garantie van ruit en montage ging ik tevreden weg. Al met al, prima no nonsense bedrijf , goed resultaat voor een uitstekende prijs.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer aardig en kundig heer

Nog nooit eerder gezien hoe alles aantoe gaat kwam zeer kundig over

Goed geregeld!

Snelle service, vriendelijk, efficiënt, eerlijk en goede prijs/kwaliteit

prima geholpen

fijn is dat ze vlak van te voren nog bellen om de afspraak te bevestigen

Fijne service!

Op basis van het telefoongesprek voor het maken van de afspraak al het gevoel met vakmensen te spreken. Heel fijn contact ook tijdens reparatie, snel geholpen. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden aan anderen! Nogmaals dank voor de goede service!

Met kwaliteit behandeld

Ben heel tevreden van het hele proces makkelijk te regelen via internet. Netjes gebeld om afspraak te bevestigen. Netjes ontvangen en ruit prima vernieuwd

Doen wat ze beloven!!!!

Na het online filmpje gezien te hebben hoe ze het gaan doen en wat het gaat kosten, heb ik ze ingeschakeld. Alles ging precies volgens afspraak! Duidelijke communicatie, netjes en snel afgewerkt, vriendelijke medewerkers. Ben heel tevreden over de totale gang van zaken. Hoop natuurlijk niet dat ik ze snel weer nodig heb voor een nieuwe voorruit, maar zal ze zeker weer contacten indien nodig en ze zeker aanbevelen!!!!! Patrick

netjes gedaan

Zeer netjes uitgevoerd voor een goede prijs. Even stofzuigen en ruit reinigen was een 10+ geweest!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik ben op de Kabelweg geholpen door een aardige en kundige meneer! Mijn nieuwe voorruit is helemaal goed :)

uitstekend geholpen

prima prijs/kwaliteit verhouding. vlot en zeer persoonlijk geholpen. flexibele en klantgerichte instelling. aanrader

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles was precies zoals je dat hoopt

We konden snel terecht. Goede en duidelijke uitleg en service en een goede prijs.

Snel en accuraat

Binnen 1 uur mijn nieuwe voorruit erin gezet. En een vriendelijke monteur das ook belangrijk.Bovendien een goede lage prijs .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service, aardige gasten..

Lekkere koffie

• Deskundigheid/Vakmanschap

In het weekend geappt, maandag al een nieuwe voorruit. Goede service en snelle afhandeling voor een goede prijs.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het was een hele fijne ervaring en een snelle service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende service en scherpe prijs

Zie titel

Top, tegen goede prijs

Mijn voorruit was lek (rubbers), dit valt niet onder de verzekering. Eerst bij groot autoruit bedrijf geweest, deze prijzen waren niet normaal. Zeker omdat er risico bestaat dat de ruit breekt en dit is eigen risico. Door mijn zoon bij nieuweVoorruit.nl terecht gekomen. Ze hebben de ruit opnieuw erin gezet zonder deze te breken, tegen een prijs die meer dan de helft goedkoper was dan de concurrent, waar ik eerst was geweest. Ben netjes geholpen en zeer tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Volvo XC60. Net gekocht, slechte ontwaseming. Wat bleek: auto was 'rijdend zwembad'... Op internet lazen we dat lekkage via voorruit een bekend Volvo-euvel is. Toen we aan de binnenkant tegen de ruit drukten zagen we duidelijk speling. We vonden deze site. Wat ons vertrouwen gaf is dat het probleem en de oplossing bekend zijn. We konden snel een afspraak maken. Op de dag zelf werden we gebeld dat we toch niet terecht konden op de afgesproken locatie, maar we hebben het gewoon verplaatst naar een andere locatie. Aardige mannen en voor zover ik kan beoordelen vakkundig. Op mijn verzoek ook even de afwatering van het dakraam nagekeken (was goed). Binnen een uur klaar, dan nog even wachten tot de kit droog is. Nu de (verwijderde) matten nog een tijd laten drogen in de schuur en dan alles weer netjes monteren. En dan maar hopen dat dat het (enige) was en we het droog houden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer tevreden op 1 puntje na.

Zeer prettige ervaring. Aardige vaklui, snel vakwerk. Goed scherpe prijs. Prima koffie :) Slechts 1 minpuntje: 1 vd ruiterwissers niet helemaal recht teruggezet. Zelf verholpen.

Lekkende voorruit V70 zeer vakbekwaam gerepareerd

De voorruit van mijn Volvo V70 begon een aantal maanden geleden spontaan sporen van lekkage te vertonen tijdens het wassen van de auto in de wasstraat. Vorige week lekte de ruit ook tijdens een flinke regenbui. Whatsapp contact met de klantenservice van nieuwevoorruit.nl leidde tot een snelle reparatie afspraak bij ons thuis voor de deur. De monteur was keurig op tijd en heeft de ruit in korte tijd gedemonteerd, de oude kitresten verwijderd en de ruit opnieuw gemonteerd. Al met al geen goedkoop klusje en eigenlijk onacceptabel dat dit bij een Volvo spontaan misgaat maar de mensen van nieuwevoorruit.nl hebben dit op een heel goede, efficiënte manier snel opgelost. Heel hartelijk dank hiervoor.

• Deskundigheid/Vakmanschap

In de ruimste zin van het woord keurig voor elkaar!

Afspraak exact op tijd en ruit keurig vervangen tegen een heel mooie sterk concurrerende prijs! Maar liefst € 430,= verschil met prijsopgave Carglass (Oss)! Top!