Naar volle tevredenheid geholpen.

L.S. Door Nieuwevoorruit.nl doorverwezen naar van Diessen in Eersel voor de vervanging van de voorruit van mijn Mondeo. Toen ik deze Hr. van Diessen gesproken heb, heb ik gevraagd om extra kit bovenaan de ruit te leggen omdat er water binnen komt, naar mijn idee door wat roestplekjes op de grens van dak en voorruit. Bij het ophalen van mijn wagen vertelde hij mij dat de hele bovenrand van de voorruit los het gezeten. Hij heeft dat netjes opgelost.

Top service!!

Goede en zeer snelle service. 10.00 uur gebeld en om 13.00 uur kwam de monteur al met een nieuwe ruit, zeer tevreden!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Laat de volgende barst maar komen!

Voorruit vervangen leek een groot/duur probleem, maar die illusie is weggenomen. Vriendelijk en ongehaast hebben de twee heren de ruit en rubbers vervangen in 30 minuten waarna we nog een half uurtje hebben staan wachten op de droogtijd. Na mijn auto zou er nog iemand komen, die last had van een wegversperring dus toen zijn ze naar die persoon toegereden, wat mij genoeg verteld. Topbedrijf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super goede service. Denken je goed met je mee. Komen meer dan alle afspraken na. Super goede prijs. Top.

• Deskundigheid/Vakmanschap

goed en vriendelijk geholpen tegen een scherpe prijs. Top!

Afspraak snel gemaakt via internet en naar tevredenheid is de voorruit vervangen. Honderden euro's goedkoper dan bijvoorbeeld Carglass.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goeie techniek, snelle service!

Hele goeie ervaring mee!

Top geholpen

Top geholpen door Ruud. Alles piekfijn geregeld voor een hele scherpe prijs. Ik ben tevreden!

Goed, snel en betaalbaar

Voorruit gebarsten, de beroemde concurrent online benaderd (eerst reserveren en dan pas krijg je de prijs te horen!)... ruim 500,- euro! Hier voor minder dan de helft (239,- euro... vooraf al op de site te vinden!) een nieuwe voorruit in 45 minuten erin en rijklaar.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel goed werk. Voor een zeer betaalbare prijs. Aanrader dus!

NieuweVoorruit.nl heeft vakkundig een nieuwe ruit geplaatst in mijn Toyota Prius. En dat allemaal lekker snel, exact volgens afspraak en door een zeer vriendelijke Ruud. Top dus!

Snelle vakkundige

Ruud, super dat je zo snel de voorruit kon vervangen. En dat voor de helft wat het bij carglas kost. Bedankt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed werk voor een nette prijs!

Gewoon een goede ervaring rijker.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vakkundig mijn voorruit opnieuw erin gezet

Helaas lekte de voorruit van mijn Volvo V50 en deze is vakkundig opnieuw erin gezet. Van tevoren was duidelijk aangegeven dat mijn voorruit kon breken bij het eruit halen, wat gelukkig niet gebeurd is, maar voor de zekerheid stond er wel een nieuwe klaar. Duidelijk gezien wat er mis was met de bestaande kitlaag, na installatie duidelijke uitleg over hoe lang ik niet door de wasstraat moest gaan en dat ik niet direct teveel overdruk in de auto moest veroorzaken omdat de kitlaag tijd nodig heeft om goed te drogen. En dat allemaal voor een goede prijs. Met dank aan de vriendelijke eigenaar van locatie Nieuwe Pekela

Dikke 10 voor service en meedenken

Vlot en zonder morren een nieuwe ruit in mijn youngtimer gezet...kan ik iedereen aanbevelen.

Snel, correct, vakkundig en lekkere koffie

Snel, correct, vakkundig en lekkere koffie

• Deskundigheid/Vakmanschap

Veel goedkoper dan carglass en dat andere grote merk. Daarbij kwamen ze bij mij thuis langs. Wel had ik een probleem dat er 1 maand na vervanging vd voorruit al weer een grote barst in was, zonder steenslag schade. De ruit is toen kostenloos nogmaals vervangen, goede service dus! Hoewel ik natuurlijk liever had gehad dat dit überhaupt niet nodig was.

Super Service!

Snel, klantvriendelijk en goede prijs-kwaliteit verhouding. Thuis wachten terwijl het geregeld wordt. Alles werd uit handen genomen. Soepele afhandeling en goede kwaliteit ruit. Aanrader!

Vriendelijk, snel en vakkundig

In eerste instantie gekozen voor nieuwevoorruit.nl vanwege hun scherpe prijzen. Maar ook het contact tussendoor en de montage van de nieuwe ruit verdient 5 sterren!

Goed en snel geholpen

Vriendelijk contactpersoon waarmee ik snel een afspraak in kon plannen. Op het gekozen moment direct goed geholpen met de vervanging van de ruit. Zeer prettige ervaring en stuk goedkoper dan bij de grote namen.

Voorruit 8-5-2021

Na tel afspraak kwam de monteur netjes optijd aan en werd ik welkom geheten met warme bak koffie. Na een uur kon ik weer opweg naar mijn volgende bestemming. Superservice eerlijk en netjes.

Uitmuntend.

Een gloednieuwe voorruit voor mijn Mini Cooper. Top service. Vakmannen. Aanrader! (locatie Barendrecht).

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima kwaliteit en service voor een scherpe prijs

Goed vakmanschap zonder poespas ! (vestiging nieuwe Pekela)

Goede prijs en service

Veel goedkoper dan de bekendere bedrijven. Snel geplaatst en goede service. Aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn voorruit is snel en vakkundig vervangen. Een aanrader!

Ik heb een afspraak gemaakt met Jeroen. Hij kwam op locatie (mijn werk) en heeft mijn voorruit keurig netjes en vakkundig vervangen. En voor een zeer nette prijs. Zoek je een nieuwe voorruit voor een goede prijs dan kan ik absoluut nieuwevoorruit.nl aanbevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne service en uitstekende prijs!

Wij moesten onze voorruit laten vervangen. Bij Mercedes garage betaal je 3x zoveel, belachelijk! Hier ontzettend goede prijs en dezelfde ruit uit dezelfde fabriek.. Bovendien was de service fijn, snel en helder. Helemaal top!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede wijn behoeft geen krans. Een zeer goede service, snel, accuraat, beleefd en coöperatief. In één woord: perfect.