Een eerlijk bedrijf met een super dienstverlening.

Ik heb al veel auto's gekocht de afgelopen 40 jaar en soms komt een bedrijf boven het maaiveld uit. Tomcars is er een van. Je voelt je welkom en hoeft niet op je hoede te zijn. Goed en eerlijk bedrijf zonder allerlei poespas. Geen verkopers in strakke pakken met een twijfelachtig kletsverhaal. Direct een goede inruilprijs. Het is ook fijn dat er niet allerlei extra "servicepakketten" aangeboden worden, maar de prijs inclusief alles is. Top!

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Buitengewoon goed en vriendelijk geholpen.

Prettig gesprek goede kwaliteit van de auto's, op de fiets een auto wezen bestellen , en voor de aflevering thuis opgehaald door een van de heren. prima zaken doen in Heesch.

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Topzaak in auto’s en service

Vandaag onze nieuwe Ford Fiesta opgehaald bij Tomcars. Auto stond netjes klaar Zoals afgesproken. Alles tiptop in orde. Zeer tevreden over de aankoop, inruil en overdracht. Het uurtje rijden was het meer dan waard. Bedankt Tom.

Prima zaken gedaan.

In mijn zoektocht naar een nette youngtimer diesel uit VAG groep met niet teveel kilometers op de teller kwam ik een hele nette Audi A4 Avant 2.0 TDI uit 2005 tegen bij Tomcars. De A4 werd aangeboden als zo meenemen en voorzien van een nieuwe APK. Ook was de volledige historie van de auto erbij inclusief facturen. Na een mailwisseling omtrent de mogelijke inruil van mijn Passat een afspraak gemaakt om vanuit Drenthe naar Heesch af te rijden om de auto te bekijken. Na een proefrit werden we het eens over de prijs. De auto moest echter nog gekeurd worden maar de APK keurmeester was die dag vrij. Dit zou betekenen dat we dan nog een keer heen en weer naar Brabant zouden moeten rijden en dus kregen we het voorstel om de auto zelf te laten keuren en daarvoor een korting op de prijs. Inmiddels hebben we de auto laten keuren en zoals verwacht was dat geen probleem.

• Service N.v.t.

Top bedrijf

Via autoschout bij Tomcars terecht gekomen voor een mooie ford puma. Zeer vriendelijke mensen zowel Tom als Pim komen afspraken na,bij vragen via mail vrijwel meteen antwoord.Ben zeer tevreden over de auto,ik ga daar zeker nog terug komen maar eerst maar een aantal jaren genieten van de ford puma.

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Mooi autobedrijf en prima service

Na zoeken op internet bij Tomcars uitgekomen voor Kia Picanto. Prima prijs met bovaggaranties (die je niet bij elk bedrijf krijgt voor die prijs). Makkelijk een afspraak te maken die ons uitkwam. Prettige ontvangst. Na proefrit goed bod gekregen voor de auto. Na een week (op eigen verzoek) opgehaald. Alle afspraken die gemaakt zijn, zijn netjes nagekomen door Tom. Ook de definitieve overdracht verliep soepel. Dus zeker een bedrijf waar je met een gerust hart je auto kunt kopen.

Top Service

Wij hadden in Februari Suzuki S-cross gekocht.Zeer prettig autobedrijf en goede service.Wij kregen een goed gevoel bij dit bedrijf.Pim heeft ons goed geholpen.Prima personeel en zeer tevreden.Bedankt!

• Reden bezoek? Aanschaf nieuwe auto

Prima service mooie zaak aardige verkopers

Was opzoek naar een Toyota CHR. Bij Tomcars hadden ze er 2 staan. Afspraak gemaakt en eigenlijk ging alles heel snel. Eerst een proefrit daarna het voorstel van onze inruil en de koop was rond. Als we weer een auto nodig hebben gaan we zeker hier weer kijken. U kunt ook een zoek opdracht geven. Niet onbelangrijk de koffie is prima en de afspraken worden allemaal nagekomen.

No nonsens bedrijf

Na telefonische afspraak prettige ontvangst Mijn interuilen mini werd op waarde geschat de Ford die te koop stond was scherp geprijsd De deal was snel gemaakt. Gewoon eerlijke mensen met prima nazorg. Alle beloofde afspraken nagekomen Duidelijk een bedrijf met korte lijnen en zonder overbodige overheadkosten Onder aan de streep ben je hier goed af

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Goed beeld van de te kopen wagen gekregen via de site en in het echt nog mooier

Vanuit Leeuwarden ga je niet ‘even’ naar Heesch om een auto te bekijken. De website laat dusdanig veel over de auto (Mitsubishi Eclipse Cross) zien en omschrijft het goed dat de keus al gemaakt was voordat ik de auto in de showroom zag staan. De inruil ging ook prima en volgens de informatie van mijn kant naar Pim, ook daar was niets verborgen en werd de deal gesloten. Na een uur reed ik met de Eclipse naar het noorden met volle accu (PHEV) en ruim voldoende benzine. Kortom, service…Lekkere koffie en een gepoetste auto gekocht van Pim die weet waar hij het over heeft en een nette inruilprijs geeft. Alle sterren mogen aan.

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Top! eerst diverse mails gestuurd met vragen over en bijna nieuwe auto en altijd vlot beantwoord!

Daar ik ziek ben en zelf nog niet vanuit Friesland naar Brabant kon rijden en er iemand met mij mee moest . Wilde ik wel wat zekerheid hebben dat de auto was zoals beschreven in de advertentie en in het mailverkeer tussen ons. En samen met mijn zwager met mijn inruiler naar Heesch gereden en een proefrit gemaakt. En inderdaad alles zoals afgesproken en naar huis in een mooie Nissan Qasqai company car. Thuis aangekomen zag ik een klein iets , over gemaild en werd keurig netjes opgelost door Tom. Een voortreffelijke service dus!

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Een bedrijf die weet wat service is, zeer vriendelijk en een vertrouwd gevoel!

Was op zoek naar een Peugeot-2008 GT in het grijs. Gevonden bij Tomcars Heesch via Marktplaats. Afspraak gemaakt om proefrit te komen maken en uiterst vriendelijk en correct te woord gestaan. Werd duidelijk aangegeven dat de Peugeot niet gereserveerd kon worden dus als hij verkocht zou worden voor mijn afspraak zou verkoper Pim dit met mij communiceren zodat ik niet voor niks 240 km (vv) zou hoeven te rijden. Aangekomen op dag van afspraak stond de auto netjes klaar en na een aangeboden kop koffie proefrit aangevangen. Na terugkomst wederom een kop koffie aangeboden gekregen en kort onderhandeld over de prijs. Hier waren we zo uit, verkoper Pim gaf een uitstekende inruilprijs voor mijn oude auto en een bijbetaling welke ruim onder de prijs lag bij andere Peugeot dealers in het land voor de Peugeot 2008 GT. Samengevat, zeer prettig om hier te komen, betrokkenheid, zeer vriendelijk, uitmuntende service kortom een super ervaring met dit bedrijf.

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Hartelijke ontvangst, super fijne ervaring met dit bedrijf.

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Perfecte,vlotte ,maar vooral betrouwbare service en informatie.

Op zoek naar een Ford Puma belandde ik op de website van Tomcars B.V., d.d. 04 juli 2022 en bestudeer alle info aanwezig .Het beeld, dat bij mij ontstond over hun werkwijze gaf mij het vertrouwen om in zee te gaan met Tomcars en zie nu.....5 dagen na mijn eerste mail staat er een schitterende Ford Puma voor mijn deur, n.b. zonder extra kosten afgeleverd aan huis, door een werkelijk, heel sympathieke Jos ,reeds op leeftijd, net zo enthousiast als alle andere medewerkers. Chapeau. Lof voor de onder- en afhandelingen, lof voor de inruilprijs van mijn Mazda Cx-3, de vriendelijkheid van alle mailberichten. Voor mij mag men door onder de slogan: Tomcars en Service, een TOPDUO! Mijn volgende auto zal ook bij hen vandaan komen.

• Reden bezoek? N.v.t.

Fijn contact en goede service

Eerste indruk was wat negatief, er kon nog geen goedemorgen af bij 1e bezoek, dit is besproken en op waarde beoordeeld en als verbeterpunt meegenomen. Auto stond keurig volgens afspraak klaar, netjes gepoetst en gewassen en zelfs geleverd met een stekker voor de caravan, omdat hier een ander type op zit. Wel gevraagd maar toch!! Na een tijdje bleek het start/stop systeem niet te werken en bij mijn eigen garage bleek de accu de boosdoener te zijn, had nog maar 60 % lading. Na een mailtje gestuurd te hebben naar Tom en dit probleem te hebben gemeld, was het geen enkel punt voor hem om kosteloos een nieuwe accu te leveren en deze gratis te monteren! Kijk dat noem ik nu service en bij het plaatsen van de accu werd ook nog even het niveau van de olie, koelvloeistof en ruitensproeier gecontroleerd. Kleine moeite maar geeft wel een stuk betrokkenheid aan.

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Top service bij een mooi bedrijf

Op zoek naar een nieuwe auto kwam ik bij TomcarS terecht voor een Suzuki S-Cross. Wel vanuit Friesland naar Heesch moeten rijden, maar het was de rit meer dan waard. Vriendelijk personeel, keurige auto en super service. Ik kan alleen maar positief zijn over mijn ervaring bij TomcarS en zal het zeker niet nalaten mensen positief door te verwijzen.

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Zeer prettig om hier te komen!

Wij waren eigenlijk van plan om een nieuwe auto te bestellen bij een dealer maar hier vertelde ze ons dat de levering een aantal maanden kon duren. Hier wilde we niet op wachten dus zijn wij specifiek op zoek gegaan naar een Peugeot e-2008 GT in het zwart. Deze hadden wij elders gezien maar 2 dagen voordat we daarheen zouden gaan kwam er bij Tomcars ook een zwarte e-2008 online. Hier hadden wij gelijk op gereageerd om deze op vrijdag te bekijken. Zeer vriendelijk ontvangen en nadat we het financieel eens waren even toch nog een klein rondje gereden. Mijn vrouw was overtuigd en hebben we gelijk het koopcontract getekend. Tijdens de afwikkeling kwam Tom nog snel vragen of deze voor privé gebruik was zodat hij deze gelijk bij de belasting kon aanmelden. De dinsdag erop was het kenteken binnen en heb ik de auto na overleg in de middag nog op kunnen halen. Pim en Tom bedank voor deze prettige aankoop! We zullen aan jullie denken als we weer aan wat anders toe zijn ( zal helaas wel ff duren ;-) ) pluim voor jullie!

• Reden bezoek? N.v.t.

No nonsens bedrijf, eerlijk, betrouwbaar met goede service.

We waren op zoek naar een jonge automaat met hoge instap en bezochten eerst garages in onze eigen omgeving. Daar vonden we niet echt wat we zochten en ook de geboden inruilprijs voor onze auto vonden we niet reëel. We twijfelden tussen een Nissan Qashqai en een Opel Grandland en op viabovag.nl. zagen we dat TomCars beide modellen in de showroom had staan. Jonge occasions, met weinig kilometers en goede garantievoorwaarden voor een concurrerende prijs. De reviews op het bedrijf waren bijzonder goed, dus besloten we om naar Heesch te rijden. We werden door Pim gastvrij ontvangen en mochten met beide auto’s een proefrit maken. Zowel de Nissan als de Opel bevielen heel goed en voor onze inruil auto werd een eerlijke prijs geboden. We wilden er nog een nachtje over slapen, de ervaring even laten bezinken, alvorens te kiezen welke het zou worden. Dat was uiteraard geen probleem. Een dag later hebben we gebeld dat onze voorkeur naar de Grandland uitging. We wilden er graag direct een trekhaak onder laten monteren, dat werd ons voor een scherpe prijs aangeboden en keurig uitgevoerd. Ook de antenne op het dak, die onze (vrij lage) garagedeur nèt zou raken werd zonder extra kosten vervangen door een korter exemplaar. De auto werd netjes gepoetst en in de afleverbox aan ons overhandigd. Binnen de garantieperiode is zonder zeuren het defecte deurslot vervangen en een extra elektronische sleutel tegen kostprijs erbij geleverd. Echt top, geen moeite is TomCars teveel, ze behoren dan ook niet voor niets tot de beste tien Bovag garages van Nederland. Wij zijn blij met onze Grandland en gaan straks ook voor het onderhoud naar hen terug, daar rijden we graag voor naar Heesch. Veel succes Tom en Pim, ook met de bouw van jullie nieuwe werkplaats!

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Zeer vriendelijk en een vertrouwd gevoel!

Geduld, vriendelijkheid, professionaliteit en een eerlijke prijs staan bij Tomcars voorop! Een correcte inruilprijs ontvingen wij voor onze auto, waarna we een mooi demo-model hebben gekocht bij Tomcars. Aanstaande woensdag zullen wij deze auto afhalen op de locatie. Een afneembare trekhaak wordt voor die tijd door Tomcars vakkundig geïnstalleerd en de auto ontvangt nog een totale poetsbeurs, waarbij ook twee kleine deukjes worden verwijderd zodat de auto als nieuw de deur uit gaat. Top service! We verheugen ons op woensdag!

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

prachtig mooi bedrijf eerlijk en vriendelijk

na veel zoeken kwamen we via bovag.nl bij tomcars het was wel een eind rijden maar de auto die wij in onze gedachten hadden stond daar en hebben deze gekocht een eerlijk verhaal zeer klantvriendelijk alles tot in puntjes verzorgt op de aflever dag erg druk maar neemt alle tijd voor ons klasse ga zo door broers en veel succes

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Een mooi bedrijf met nog en goede service.

Bij Tomcars zagen we ons gezochte (steel grey) Skoda staan en moesten er een flink wat KM voor gaan maken, dus afzakkend naar Brabant afgaande op de goede reviews. Een mooi en eerlijk bedrijf met kloppende reviews. Na het wachten op het kenteken de Skoda vandaag mogen ophalen. Bedankt jongens en ga zo door met jullie mooie bedrijf.

• Reden bezoek? Aanschaf nieuwe auto

Een open en transparant bedrijf. Geen verborgen kosten, zoals afleverkosten e.d. We wilden graag een trekhaak, die is gemonteerd tegen kostprijs. Dit is gewoon service. Waar vind je dit nog.

Doen wat ze zeggen

Gewoon, maken het niet mooier dan het is. Doen alles om auto naar tevredenheid af te leveren.

zeer goed geholpen

Na lang zoeken eindelijk de auto gevonden die aan mijn wensen voldoet. Prima geholpen en alle afspraken nagekomen, daar kunnen alle autobedrijven een voorbeeld aan nemen

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Super bedrijf en zeer klantvriendelijk

We hebben hier een Opel Mokka gekocht van een paar maanden oud. Alles tot in de puntjes geregeld! De service is hier beter dan bij menig officieel Opel dealer. Een heel mooi jong en dynamisch bedrijf!