prachtig mooi bedrijf eerlijk en vriendelijk

na veel zoeken kwamen we via bovag.nl bij tomcars het was wel een eind rijden maar de auto die wij in onze gedachten hadden stond daar en hebben deze gekocht een eerlijk verhaal zeer klantvriendelijk alles tot in puntjes verzorgt op de aflever dag erg druk maar neemt alle tijd voor ons klasse ga zo door broers en veel succes

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Een mooi bedrijf met nog en goede service.

Bij Tomcars zagen we ons gezochte (steel grey) Skoda staan en moesten er een flink wat KM voor gaan maken, dus afzakkend naar Brabant afgaande op de goede reviews. Een mooi en eerlijk bedrijf met kloppende reviews. Na het wachten op het kenteken de Skoda vandaag mogen ophalen. Bedankt jongens en ga zo door met jullie mooie bedrijf.

Geweldig!

Een open en transparant bedrijf. Geen verborgen kosten, zoals afleverkosten e.d. We wilden graag een trekhaak, die is gemonteerd tegen kostprijs. Dit is gewoon service. Waar vind je dit nog.

Doen wat ze zeggen

Gewoon, maken het niet mooier dan het is. Doen alles om auto naar tevredenheid af te leveren.

zeer goed geholpen

Na lang zoeken eindelijk de auto gevonden die aan mijn wensen voldoet. Prima geholpen en alle afspraken nagekomen, daar kunnen alle autobedrijven een voorbeeld aan nemen

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Super bedrijf en zeer klantvriendelijk

We hebben hier een Opel Mokka gekocht van een paar maanden oud. Alles tot in de puntjes geregeld! De service is hier beter dan bij menig officieel Opel dealer. Een heel mooi jong en dynamisch bedrijf!

• Reden bezoek? Aanschaf nieuwe auto

Een bedrijf die weet wat service is!

Meerdere auto's gekocht bij Tomcars, waarbij ik ook familie en kennissen zonder twijfel naar Tom toe stuur. Eerlijke en heldere communicatie, altijd met respect. Hier koop ik élke auto zónder twijfel! Als Tom (en zijn team) er achter staat, dan is het oke.

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Gewoon normaal en daardoor heel bijzonder!

Helemaal blij met de recent bij Tomcars aangekochte "Outlander". Afspraak is afspraak! Super netjes afgeleverd even een belletje de avond voorafgaand aan de aflevering, TOP! Met een gerust hart en naar tevredenheid onze Bmw 3 ingerolen en bij Tomcars achter gelaten. Op naar vele mooie kilometers in de "Outlander"!

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Perfecte klantgerichte service, op een natuurlijke manier

Aankoop van fraaie occasion; prima ontvangst, proefrit zonder problemen: snelle aangename afwikkeling. Verkoop aparte auto: direct transparantie tav inruil en waarom die prijs; evenzo tav winterbanden. Helder, vriendelijk, goede koffie en geen enkel ‘verkooppraatje’ . Duidelijke taal en blij met klantwaardering. Jammer dat we zover weg wonen, anders kwamen we ook voor de servicebeurten Absolute aanrader!

Top bedrijf

Mijn ervaring met Tomcars, Omdat ik niet meer wilde schakelen, op zoek naar een automaat, zelfde merk zelfde type. Bij diverse autobedrijven geweest maar op een of andere manier wilde deze 2 x de hoofdprijs hebben en de aangeboden inruilprijs was in vele gevallen bijna een belediging Dan maar iets verder uit de buurt zoeken en dan kom je bij Tomcars terecht en hoor je het eerste reëel bod op je auto, lang nadenken was niet nodig en de aankoop van mijn 'nieuwe bolide' was een feit. Maar nu het belangrijkste : Garantie! Tussen garantie aanbieden en daadwerkelijk geven zit bij sommige bedrijven een lange weg, echter Tomcars is 1 van de uitzonderingen hierop, geen gezeur en een probleem wordt keurig opgelost Om een lang verhaal kort te maken, jong dynamisch bedrijf met volgens mij heel veel tevreden klanten, waarvan ik er 1 ben !!

Goed vakkundig en eerlijk

Super vriendelijke verkoper (Pim) eerlijke prijs niks is hun teveel om je op je gemak te stellen nadat we er een mooie Peugeot gekocht hebben besloten om terug te gaan voor een Ford voor onze dochter ook nu weer keurig behandeld Tomcars super bedankt we zullen jullie zeker aanbevelen bij vrienden en bekende ga zo door.

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Goede service en een fijne prijs

Vandaag een Renault Clio bij ze gekocht die eigenlijk niet in zo’n mooi pand hoort te staan. Service was uitstekend, tenaamstelling was zo gefixt en de auto rijdt ook nog eens prima.

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Beste Abdel, Bedankt voor je positieve review en goed om te horen dat je tevreden bent over de auto en de service. Dat het een goedkopere auto betreft maakt voor de service bij ons niet uit en deze keurige Renault Clio mocht ook zeker hier in het pand gezien worden. Veel plezier nog met de auto en veel veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Tomcars

Uitstekend!

Tomcars is een betrouwbaar autobedrijf met uitstekende service! Geweldig geholpen bij het kiezen van een andere auto!

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Kwaliteit én een goede prijs.

Een paar weken geleden bij Tomcars een mooie Hyundai Kona electric uit december 2020 gekocht. Zo goed als nieuwe auto en alles prima en vriendelijk geregeld tot en met de inruilwaarde van onze vorige auto. Kortom wij zijn er helemaal blij mee!

heldere afspraken

voor een klant van ons daar een auto gekocht , auto zoals per telefoon omschreven klopt helemaal .

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Prima service!

Netjes behandeld met het inruilen van onze auto en de aankoop van een nieuwe auto. Prima afhandeling!

Top bedrijf

Zeer goede ervaring met het inruilen van mijn auto en voor een mooie prijs een bijna nieuwe auto met garantie gekocht. Probleem met inruilauto werd zeer goed opgelost.

Top bedrijf!

Een paar maanden geleden een nette auto gekocht voor een goede prijs. Zeer nette service!! Zeker een aanrader!

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Een super fijn bedrijf wat zijn 5 sterren dik en dubbel waard is!

Voor de 5e keer een auto gekocht bij TomCars. (omdat ik een "autofreak" ben) Tom en Pim steken met kop en schouders boven andere garagebedrijven uit. Altijd vriendelijk, nooit is iets teveel, en een afspraak is afspraak bij hun. Kortom ZEER BETROUWBAAR!! Je kunt er altijd een eerlijke goede deal sluiten. Zij zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat er een tevreden klant de deur uit gaat.

Nette mensen top service

Netjes geholpen , was een klein defect dit werd keurig opgelost Keurig bedrijf met goede service

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

trotse eigenaar van een opel mokka x automaat !

Hoi allemmaal, Had een peugeot 2008 automaat van 2015, was ook een super auto van tomcars. Ben blij voor de niewe eigenaar,wens hem of haar veel rij plezier! Blijf een top garage met een super service . Vriendelijke groet, G.Shoolbred

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Prima van eerste telefoontje tot en met de aflevering!

Brabantse gemoedelijkheid, vertrouwen, professioneel en nakomen wat er is afgesproken. Het is op TomCars van toepassing. Wij zijn zeer tevreden en laten met plezier deze beoordeling achter. Ze hebben een simpel doel en dat is de klant weer laten terugkomen in de toekomst. Ze zijn er bij ons zeker in geslaagd! TOP!

Een super autobedrijf

Twee weken mijn Ford Focus van 2018 ( nieuw gekocht bij Tom ) ingeruild op een bijna nieuwe Ford Puma st line x . Dit was de 5 e auto die ik bij Tom kocht en zeker niet de laatste . Het is gewoon een betrouwbaar bedrijf met twee leuke gasten en hanteren hele gunstige prijzen. Guus Smetsers.

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Ben op advies van de heer Assink naar Tomcars gereden voor aankoop van een nieuwe auto. Daar aangekomen kom ik in een snoepwinkel van prachtige auto s. Mijn oog viel op een nieuwe Ford Puma en de aankoop was in een half uurtje geregeld. Ook de inruil verliep heel soepel en kreeg een goed bod van mijn auto terug. Op dit adres kun je met een gerust hart naar toe om een auto te kopen. Jongens, ga zo door en succes met de verkoop.

• Reden bezoek? Aanschaf nieuwe auto

In een woord " UITSTEKEND"

Zeer recent een Ford Puma gekocht bij Tomcars ze hebben mooie auto's staan . Zeer goed bedrijf met een hoge klant vriendelijkheid hier kan menige dealer nog iets van leren. We zijn uiterst tevreden met onze auto. Veel succes Tomcars Met vriendelijke groet, J Assink