Perfecte,vlotte ,maar vooral betrouwbare service en informatie.

Op zoek naar een Ford Puma belandde ik op de website van Tomcars B.V., d.d. 04 juli 2022 en bestudeer alle info aanwezig .Het beeld, dat bij mij ontstond over hun werkwijze gaf mij het vertrouwen om in zee te gaan met Tomcars en zie nu.....5 dagen na mijn eerste mail staat er een schitterende Ford Puma voor mijn deur, n.b. zonder extra kosten afgeleverd aan huis, door een werkelijk, heel sympathieke Jos ,reeds op leeftijd, net zo enthousiast als alle andere medewerkers. Chapeau. Lof voor de onder- en afhandelingen, lof voor de inruilprijs van mijn Mazda Cx-3, de vriendelijkheid van alle mailberichten. Voor mij mag men door onder de slogan: Tomcars en Service, een TOPDUO! Mijn volgende auto zal ook bij hen vandaan komen.

• Reden bezoek? N.v.t.

Fijn contact en goede service

Eerste indruk was wat negatief, er kon nog geen goedemorgen af bij 1e bezoek, dit is besproken en op waarde beoordeeld en als verbeterpunt meegenomen. Auto stond keurig volgens afspraak klaar, netjes gepoetst en gewassen en zelfs geleverd met een stekker voor de caravan, omdat hier een ander type op zit. Wel gevraagd maar toch!! Na een tijdje bleek het start/stop systeem niet te werken en bij mijn eigen garage bleek de accu de boosdoener te zijn, had nog maar 60 % lading. Na een mailtje gestuurd te hebben naar Tom en dit probleem te hebben gemeld, was het geen enkel punt voor hem om kosteloos een nieuwe accu te leveren en deze gratis te monteren! Kijk dat noem ik nu service en bij het plaatsen van de accu werd ook nog even het niveau van de olie, koelvloeistof en ruitensproeier gecontroleerd. Kleine moeite maar geeft wel een stuk betrokkenheid aan.

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Top service bij een mooi bedrijf

Op zoek naar een nieuwe auto kwam ik bij TomcarS terecht voor een Suzuki S-Cross. Wel vanuit Friesland naar Heesch moeten rijden, maar het was de rit meer dan waard. Vriendelijk personeel, keurige auto en super service. Ik kan alleen maar positief zijn over mijn ervaring bij TomcarS en zal het zeker niet nalaten mensen positief door te verwijzen.

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Zeer prettig om hier te komen!

Wij waren eigenlijk van plan om een nieuwe auto te bestellen bij een dealer maar hier vertelde ze ons dat de levering een aantal maanden kon duren. Hier wilde we niet op wachten dus zijn wij specifiek op zoek gegaan naar een Peugeot e-2008 GT in het zwart. Deze hadden wij elders gezien maar 2 dagen voordat we daarheen zouden gaan kwam er bij Tomcars ook een zwarte e-2008 online. Hier hadden wij gelijk op gereageerd om deze op vrijdag te bekijken. Zeer vriendelijk ontvangen en nadat we het financieel eens waren even toch nog een klein rondje gereden. Mijn vrouw was overtuigd en hebben we gelijk het koopcontract getekend. Tijdens de afwikkeling kwam Tom nog snel vragen of deze voor privé gebruik was zodat hij deze gelijk bij de belasting kon aanmelden. De dinsdag erop was het kenteken binnen en heb ik de auto na overleg in de middag nog op kunnen halen. Pim en Tom bedank voor deze prettige aankoop! We zullen aan jullie denken als we weer aan wat anders toe zijn ( zal helaas wel ff duren ;-) ) pluim voor jullie!

• Reden bezoek? N.v.t.

No nonsens bedrijf, eerlijk, betrouwbaar met goede service.

We waren op zoek naar een jonge automaat met hoge instap en bezochten eerst garages in onze eigen omgeving. Daar vonden we niet echt wat we zochten en ook de geboden inruilprijs voor onze auto vonden we niet reëel. We twijfelden tussen een Nissan Qashqai en een Opel Grandland en op viabovag.nl. zagen we dat TomCars beide modellen in de showroom had staan. Jonge occasions, met weinig kilometers en goede garantievoorwaarden voor een concurrerende prijs. De reviews op het bedrijf waren bijzonder goed, dus besloten we om naar Heesch te rijden. We werden door Pim gastvrij ontvangen en mochten met beide auto’s een proefrit maken. Zowel de Nissan als de Opel bevielen heel goed en voor onze inruil auto werd een eerlijke prijs geboden. We wilden er nog een nachtje over slapen, de ervaring even laten bezinken, alvorens te kiezen welke het zou worden. Dat was uiteraard geen probleem. Een dag later hebben we gebeld dat onze voorkeur naar de Grandland uitging. We wilden er graag direct een trekhaak onder laten monteren, dat werd ons voor een scherpe prijs aangeboden en keurig uitgevoerd. Ook de antenne op het dak, die onze (vrij lage) garagedeur nèt zou raken werd zonder extra kosten vervangen door een korter exemplaar. De auto werd netjes gepoetst en in de afleverbox aan ons overhandigd. Binnen de garantieperiode is zonder zeuren het defecte deurslot vervangen en een extra elektronische sleutel tegen kostprijs erbij geleverd. Echt top, geen moeite is TomCars teveel, ze behoren dan ook niet voor niets tot de beste tien Bovag garages van Nederland. Wij zijn blij met onze Grandland en gaan straks ook voor het onderhoud naar hen terug, daar rijden we graag voor naar Heesch. Veel succes Tom en Pim, ook met de bouw van jullie nieuwe werkplaats!

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Zeer vriendelijk en een vertrouwd gevoel!

Geduld, vriendelijkheid, professionaliteit en een eerlijke prijs staan bij Tomcars voorop! Een correcte inruilprijs ontvingen wij voor onze auto, waarna we een mooi demo-model hebben gekocht bij Tomcars. Aanstaande woensdag zullen wij deze auto afhalen op de locatie. Een afneembare trekhaak wordt voor die tijd door Tomcars vakkundig geïnstalleerd en de auto ontvangt nog een totale poetsbeurs, waarbij ook twee kleine deukjes worden verwijderd zodat de auto als nieuw de deur uit gaat. Top service! We verheugen ons op woensdag!

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

prachtig mooi bedrijf eerlijk en vriendelijk

na veel zoeken kwamen we via bovag.nl bij tomcars het was wel een eind rijden maar de auto die wij in onze gedachten hadden stond daar en hebben deze gekocht een eerlijk verhaal zeer klantvriendelijk alles tot in puntjes verzorgt op de aflever dag erg druk maar neemt alle tijd voor ons klasse ga zo door broers en veel succes

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Een mooi bedrijf met nog en goede service.

Bij Tomcars zagen we ons gezochte (steel grey) Skoda staan en moesten er een flink wat KM voor gaan maken, dus afzakkend naar Brabant afgaande op de goede reviews. Een mooi en eerlijk bedrijf met kloppende reviews. Na het wachten op het kenteken de Skoda vandaag mogen ophalen. Bedankt jongens en ga zo door met jullie mooie bedrijf.

Geweldig!

Een open en transparant bedrijf. Geen verborgen kosten, zoals afleverkosten e.d. We wilden graag een trekhaak, die is gemonteerd tegen kostprijs. Dit is gewoon service. Waar vind je dit nog.

Doen wat ze zeggen

Gewoon, maken het niet mooier dan het is. Doen alles om auto naar tevredenheid af te leveren.

zeer goed geholpen

Na lang zoeken eindelijk de auto gevonden die aan mijn wensen voldoet. Prima geholpen en alle afspraken nagekomen, daar kunnen alle autobedrijven een voorbeeld aan nemen

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Super bedrijf en zeer klantvriendelijk

We hebben hier een Opel Mokka gekocht van een paar maanden oud. Alles tot in de puntjes geregeld! De service is hier beter dan bij menig officieel Opel dealer. Een heel mooi jong en dynamisch bedrijf!

• Reden bezoek? Aanschaf nieuwe auto

Een bedrijf die weet wat service is!

Meerdere auto's gekocht bij Tomcars, waarbij ik ook familie en kennissen zonder twijfel naar Tom toe stuur. Eerlijke en heldere communicatie, altijd met respect. Hier koop ik élke auto zónder twijfel! Als Tom (en zijn team) er achter staat, dan is het oke.

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Gewoon normaal en daardoor heel bijzonder!

Helemaal blij met de recent bij Tomcars aangekochte "Outlander". Afspraak is afspraak! Super netjes afgeleverd even een belletje de avond voorafgaand aan de aflevering, TOP! Met een gerust hart en naar tevredenheid onze Bmw 3 ingerolen en bij Tomcars achter gelaten. Op naar vele mooie kilometers in de "Outlander"!

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Perfecte klantgerichte service, op een natuurlijke manier

Aankoop van fraaie occasion; prima ontvangst, proefrit zonder problemen: snelle aangename afwikkeling. Verkoop aparte auto: direct transparantie tav inruil en waarom die prijs; evenzo tav winterbanden. Helder, vriendelijk, goede koffie en geen enkel ‘verkooppraatje’ . Duidelijke taal en blij met klantwaardering. Jammer dat we zover weg wonen, anders kwamen we ook voor de servicebeurten Absolute aanrader!

Top bedrijf

Mijn ervaring met Tomcars, Omdat ik niet meer wilde schakelen, op zoek naar een automaat, zelfde merk zelfde type. Bij diverse autobedrijven geweest maar op een of andere manier wilde deze 2 x de hoofdprijs hebben en de aangeboden inruilprijs was in vele gevallen bijna een belediging Dan maar iets verder uit de buurt zoeken en dan kom je bij Tomcars terecht en hoor je het eerste reëel bod op je auto, lang nadenken was niet nodig en de aankoop van mijn 'nieuwe bolide' was een feit. Maar nu het belangrijkste : Garantie! Tussen garantie aanbieden en daadwerkelijk geven zit bij sommige bedrijven een lange weg, echter Tomcars is 1 van de uitzonderingen hierop, geen gezeur en een probleem wordt keurig opgelost Om een lang verhaal kort te maken, jong dynamisch bedrijf met volgens mij heel veel tevreden klanten, waarvan ik er 1 ben !!

Goed vakkundig en eerlijk

Super vriendelijke verkoper (Pim) eerlijke prijs niks is hun teveel om je op je gemak te stellen nadat we er een mooie Peugeot gekocht hebben besloten om terug te gaan voor een Ford voor onze dochter ook nu weer keurig behandeld Tomcars super bedankt we zullen jullie zeker aanbevelen bij vrienden en bekende ga zo door.

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Goede service en een fijne prijs

Vandaag een Renault Clio bij ze gekocht die eigenlijk niet in zo’n mooi pand hoort te staan. Service was uitstekend, tenaamstelling was zo gefixt en de auto rijdt ook nog eens prima.

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Beste Abdel, Bedankt voor je positieve review en goed om te horen dat je tevreden bent over de auto en de service. Dat het een goedkopere auto betreft maakt voor de service bij ons niet uit en deze keurige Renault Clio mocht ook zeker hier in het pand gezien worden. Veel plezier nog met de auto en veel veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Tomcars

Uitstekend!

Tomcars is een betrouwbaar autobedrijf met uitstekende service! Geweldig geholpen bij het kiezen van een andere auto!

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Kwaliteit én een goede prijs.

Een paar weken geleden bij Tomcars een mooie Hyundai Kona electric uit december 2020 gekocht. Zo goed als nieuwe auto en alles prima en vriendelijk geregeld tot en met de inruilwaarde van onze vorige auto. Kortom wij zijn er helemaal blij mee!

heldere afspraken

voor een klant van ons daar een auto gekocht , auto zoals per telefoon omschreven klopt helemaal .

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Prima service!

Netjes behandeld met het inruilen van onze auto en de aankoop van een nieuwe auto. Prima afhandeling!

Top bedrijf

Zeer goede ervaring met het inruilen van mijn auto en voor een mooie prijs een bijna nieuwe auto met garantie gekocht. Probleem met inruilauto werd zeer goed opgelost.

Top bedrijf!

Een paar maanden geleden een nette auto gekocht voor een goede prijs. Zeer nette service!! Zeker een aanrader!

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Een super fijn bedrijf wat zijn 5 sterren dik en dubbel waard is!

Voor de 5e keer een auto gekocht bij TomCars. (omdat ik een "autofreak" ben) Tom en Pim steken met kop en schouders boven andere garagebedrijven uit. Altijd vriendelijk, nooit is iets teveel, en een afspraak is afspraak bij hun. Kortom ZEER BETROUWBAAR!! Je kunt er altijd een eerlijke goede deal sluiten. Zij zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat er een tevreden klant de deur uit gaat.