Zeer goede service.

Wij hadden een erg goede ervaring met de aankoop van onze auto bij Deko. Betrouwbaar, komt afspraken helemaal na en een zeer goede service, top!

Auto gekocht, netjes beurt gehad bij aflevering. Toch een klein mankementje wat na één telefoontje zonder gedoe goed opgelost is. Prettige manier van werken!

perfect

Onlangs Mercedes GLK gekocht. Prima ontvangen en geholpen. Auto stond netes klaar bij aflevering. Kortom: zeer goede ervaring.

Zeer goed😁😁

Op 17 december mijn inmiddels 3e auto bij Deko gekocht!! Mark had wederom een auto gezocht in de uitvoering zoals gevraagd met alle opties aan boord en niet teveel km’s. Nette inruilprijs voor mijn auto en de aflevering van de nieuwe auto verliep probleemloos. Nog een beurt, nieuwste update navigatie, extra winterbanden op lichtmetalen velgen en keurig gepoetst afgeleverd. Ik verwacht de volgende auto ook weer bij Deko te zullen kopen. Mark bedankt en tot ziens!

Zeer hartelijke ontvangst!

Prima bedrijf en goed zaken mee te doen onder het genot van een kop koffie in huiselijke sfeer. Nette aflevering van de auto na nog een APK-beurt en het verhelpen van enkele technische mankementen.

Super service!!

Onlangs een auto gekocht bij Deko BV. De heren hebben er alles aan gedaan om de auto zo netjes mogelijk af te leveren. Ze dachten overal in mee. Wij zijn super tevreden en blij met onze nieuwe aankoop! Zoals in een andere review staat: verwacht geen snelle verkoper, maar iemand in spijkerbroek aan de keukentafel. Dit is helemaal waar. Maar des te fijn. Geen druk, geen gladde verkooppraatjes, maar een 2 leuke gasten met een mooi assortiment auto's. Zodra je binnen komt zie je het meteen, dit ziet er goed, schoon en verzorgd uit.

perfect bedrijf met liefde voor de auto,s

heb hier een Mercedes s350 gekocht ben super netjes behandeld door marc de koning denk overal in mee en lekker Hollands bakkie koffie aan de keuken tafel geen gladde verkoop praatjes maar correct en eerlijk bij aflevering van de auto stond hij netjes gepoetst klaar en heeft marc netjes alles uitgelegd echt een aanrader met liefde voor het auto vak

Betrouwbaar adres waar afspraken worden nagekomen.

Nadat wij in juli een auto gekocht hadden bij Mark, bleek er na verloop van tijd een lek in de airco te zitten. Contact met hem opgenomen en alles is achteraf zeer netjes afgehandeld, waar zie je dat nog? Dus zeker een aanbeveling waard, en een dikke pluim!

Betrouwbaar

Afspraken goed nagekomen. Rustig onderhandeld aan de keukentafel. Alle tijd.

Hele prettige benadering en lekker gewoon.

Wij hebben er een goed gevoeld aan over gehouden om onze auto hier te kopen. Het was een lekkere benadering en alles liep echt probleemloos. Zou zeker mensen aanbevelen. Wij zijn super te vreden.

Excellent service

I would highly recommend Deko.

Vandaag een auto opgehaald. Ik ben erg klantvriendelijk behandeld. Mark heeft netjes alles uitgelegd. Mijn ervaring is erg goed en ben blij met de auto. Een aanrader voor anderen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Transparant en klantvriendelijk tot nog toe. Alle gegevens van de auto werden opengelegd en de garantiemogelijkheden zijn ook prima geregeld.

• Service N.v.t.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn auto gekocht bij Deko B.V. en dat is me zeer goed bevallen. Het is een eerlijk en betrouwbaar bedrijf, alle afspraken worden keurig nagekomen en toen er direct na het wegrijden is kapot ging is dat keurig verholpen! Zeer klantvriendelijk en ik zou dit bedrijf bij iedereen aanraden.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super leuk bedrijf, eerlijk en goed geholpen.Na kopen van de auto en na aflevering wat kleine problemen die gelijk verholpen werden . Geweldige 100% service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een fijn eerste contact per telefoon.\r\nHartelijk ontvangst door eigenaar Mark goed gevoel is eerlijk, deskundig en betrouwbaar.\r\nGeen gladde verkoop praatjes.\r\nSnelle goede afhandeling.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf geeft je een warm ,vertrouwd en gastvrij gevoel.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een motorfiets bij dit bedrijf gekocht. Samen gekeken naar de staat van het voertuig. De accu bleek vervangen te moeten worden, dit hebben ze ter plekke voor mij gedaan zodat ik alsnog de proefrit kon maken.\r\n\r\nNa enig onderhandelen zijn we op de juiste prijs uitgekomen. \r\nOverschrijven was zo gebeurd, nog voordat ik de koffie op had. \r\n\r\nFijne zaken gedaan en zeker aan te bevelen voor aanschaf van een van hun aangeboden voertuigen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als trouwe Mercedes rijder was ik opzoek naar mijn oude liefde een Mercedes SLK van na de update van 2011.\r\nBij autobedrijf DEKO van de gebroeders de Koning hebben wij de auto gevonden die we zochten, een prachtige SLK uit 2012 met alle historie erbij tot aan de laatste onderhoudsbeurt.\r\nNa een proefritje in de buurt en later nog eens op de grote weg, hebben wij besloten de auto te kopen met inruil van onze huidige auto.\r\nHet was een prettige ongedwongen onderhandeling met Mark, in een vertrouwde omgeving.\r\nNa een weekje konden wij de auto ophalen, hij zag er uit als nieuw, ook onder de motorkap en met de mededeling, als eventueel er iets niet in orde is, kan je altijd bellen dan wordt het opgelost. Een beter garantie kan je niet hebben.\r\nWe zijn gelijk een paar dagen op vakantie geweest naar de Eifel in Duitsland. Het is een fijne auto en we hebben zelfs met mooi weer open gereden.\r\nHet is een prima bedrijf met betrekkelijk jonge auto,s met goede prijs kwaliteit verhouding.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig netjes

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij Deko BV een Mercedes S65 AMG gekocht. De service was top. Vriendelijke ontvangst , snel handelen en snel leveren. Heb de auto met garantie van Deko BV gekocht. Doordat mijn auto wat te lang had stil gestaan gingen werkte een aantal dingetjes niet goed. Dit is allemaal keurig opgelost door Deko BV. Je auto wordt met chauffeur opgehaald en gewassen en volgetankt terug gebracht. Ik kan Deko BV bij iedereen aanraden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week bij Mark een prachtige mx-5 gekocht! \r\n