Uitstekend!!

Tja, Dan bekijk je een auto online en zie je de erbij geschreven tekst plus de klantbeoordelingen en ga je over tot onderhandeling. Dat gaat makkelijk, snel en helder. Mark maakt er geen lulverhaal van en zegt hoe het is, een verademing in de wereld van automobiel cowboys. Afgelopen zaterdag de auto opgehaald. Alles geregeld zoals is afgesproken. Geen zaken die nog "even"gedaan moeten. Alles is in kannen en kruiken. Dan wordt je uitgenodigd voor een verse kop koffie (geen Senseo slootwater of ander soortige Buysman oplossingen) en een echte Bossche bol van Jan de Groot (iedereen riep dat dat de enige is die ze maakt zoals het hoort) De familie heeft er zelfs nog een paar extra geregeld voor je vrouw en voor de zondag (dank daarvoor! het scheelde twee warme avondmaaltijden Mark) Op deze manier wil je een auto kopen. Eerlijk, oprecht en zonder kleine lettertjes. Fijn volluk zoals wij hier in Twente zouden zeggen. Mark, John en vader bedankt voor de mooie aflevering en het gezellig samen zijn en tijd nemen voor ons.

Een fijn en betrouwbaar bedrijf

Komt zijn afspraken na Geen verkooppraatjes Gewoon eerlijke mensen Lekkere koffie en Bossche bollen

Super goede ervaring, aankoop gezinsauto

Eerste aankoop bij Deko heb ik als zeer goed ervaren. We waren toe aan een grotere auto door uitbreiding van het gezin en vonden deze bij Deko, voor een goede prijs en in een hele goede staat. Inruil was mogelijk en de auto werd volledig nagelopen en heeft een beurt gekregen bij overdracht. Kleine details die een goed gevoel doen geven, wat wij altijd erg belangrijk vinden! Eigenaar (Mark) gewoon een eerlijk en betrouwbaar persoon met passie voor (mooie) auto's, kentekenplaat voor aanhanger ontbrak en werd binnen no time geregeld, lakstift voor eventuele steenslag schade op de juiste kleur etc. Wij hebben een goed gevoel overgehouden bij de aanschaf van de auto bij Deko en zullen in de toekomst zeker nog eens binnenlopen. Mark, nogmaals bedankt!

Warm onthaal en keurige afhandeling

Vanaf het eerste moment voelde het goed, warm onthaal en goede koffie. De betreffende auto was niets op aan te merken, precies wat ik verwachte. Aflevering keurig gedaan, auto helemaal in orde gebracht zonder te bezuinigen! Echt helemaal top. Bedankt Mark en ook Vader!

zeer goed

vanaf het eerste telefonisch contact alles goed gelopen we zijn zeer blij met onze nieuwe aanwinst

Good contact, nice car

Everything was as described. Tank you

• Would you recommend us? Yes

TOP ERVARING

Bij Mark, een prachtige Audi A6 aangeschaft. Zakelijk, maar redelijk sloten we een goede deal voor ons beiden, waarna de Audi keurig op en top afgeleverd werd zoals afgesproken.

Vorige week mijn auto ingeruild voor een mooie Passat GTE. Vanaf het begin liep de proces uitermate soepel met een fijn contact. Je voelt je als klant serieus genomen en de begeleiding is echt top. Ook qua klantgerichtheid werkt Mark op een niveau wat ik weinig heb meegemaakt in de wereld van auto's. Dit geeft zoveel vertrouwen. En de geleverde ziet er ook super uit. Schoon en in nieuwstaat. Je merkt dat Mark echt aandacht besteed aan zowel de auto als klant. En natuurlijk het inmiddels befaamde kopje koffie aan de keukentafel:)). Voor mijn volgende auto kom ik hier zeer zeker terug. Aanrader!

Goed en vertrouwd

Vertrouwd en Makkelijk contact Ook een oudere auto kunnen inruilen Ben goed tevreden

Top bedrijf!!

Heel aardige eigenaar, kan nog na sluitingstijd terecht, TOP

Een prettige ervaring

Prettige informele sfeer. Daarnaast kreeg ik een zeer nette inruilprijs voor mijn auto. Alles was erg snel geregeld.

Vriendelijk, eerlijk persoon

Prettig om zaken mee te doen

TOP!!

Wat een top bedrijf en fijn om te ervaren dat er nog klantvriendelijkheid bestaat. Mark is een heel erg gastvrij persoon die echt de tijd voor je neemt en ervoor zorgt dat je je gehoord voelt. De auto is voordat ik hem ophaalde nog helemaal nagekeken en de puntjes op de i gezet. Mark je mag trots op jezelf zijn zoals jij je bedrijf runt. Mijn complimenten en ik kom zeker terug.

Fijne ervaring gehad met Deko

Ik heb een mooie Kona gekocht. En die hebben ze bij mij gebracht, wat ik enorm kon waarderen!

Vriendelijke en eerlijke mensen

Er werd ruimschoots de tijd voor ons genomen. En zijn erg tevreden over onze aankoop.

Relaxed en goed geregeld

Rustige enbaard9ge mensen, die oprecht zakendoen, kort en bondig

Topbedrijf!!!

Allereerst het contact via de telefoon was zeer prettig!!! Mark nam veel tijd en belde terug met een goed bod. Uiteindelijk ben ik daar naartoe gereden en vriendelijk werd ik ontvangen met koffie en mocht ik een proefrit maken met de mooiste Toyota rav4 hybrid van Nederland. Bij terugkomst kreeg ik een bod van mijn auto een beetje minder maar omdat deze auto er zo mooi uit zag heb ik besloten om de deal te sluiten. S'avonds hebben wij de auto opgehaald en onder het genot van een kopje koffie zonder bosschebol haha de auto afgerekend. Mark, jij bent goed bezig heel erg gemakkelijk in omgang en prettig om een deal te sluiten dus ik raad ook iedereen aan om een kijkje te nemen bij dit bedrijf!!!

We hebben een mooie inruilprijs voor onze auto gekregen en zijn mega blij met onze VW ID4 .

Een familie bedrijf met werkelijk een complete perfecte service [ een gezellig samenzijn , onder het genot van een bakje koffie en een heerlijke bossche bol ] , Mark jij verstaat echt je vak... , wat fijn dat dit nog bestaat .

Alles netjes en vlot afgehandeld. Zeer klant vriendelijk.

Zou ze zeker aanbevelen aan anderen die een goede en betrouwbare auto willen aanschaffen.

Wat een kwaliteit, service en oprechte interesse in de klant.

Wij zijn na een week nog verbaasd over zo veel service . Een half jaar in buitenland maar de gekochte auto mocht gewoon bij Deko in de garage blijven wachten op onze thuiskomst. We werden opgehaald van station Den Bosch kregen koffie en Bossche Bollen toe. Maar het belangrijkste: een super auto voor een eerlijke prijs. Bedankt Boys en zet de volgende auto vast maar klaar … we will be come back. Dianne en Sander

Betrouwbaar en oprecht

Goede communicatie, vriendelijk en open in zaken. Prima bedrijf dat staat voor z’n product.

Zeer prima

Gastvrij bedrijf. Vriendelijke mensen.

Goeie service zonder poespas

De aankoop van mijn XC90 verliep heel soepel sowieso is het assortiment ven Deko zo goed als nieuw allemaal. Tussentijds werd ik goed op de hoogte gehouden van de beurt bij de dealer en het proces van het op kenteken zetten van de auto. Ik zou zeker in het vervolg hier weer mijn auto kopen!! Groet, Mike

Zeer positief, super service.

Mark nam alle tijd voor ons en heeft super service geleverd voor de aankoop van onze nieuwe auto. Eerlijk en met vertrouwen, alle verwachtingen overtroffen. Hartelijk dank!

honest, easy and fast

It was a pleasure to deal with this company. I am very satisfied with the car I have bought, all the information about the car was real, including photos and technical characteristics. Special thanks to Mark for perfect communication.

• Would you recommend us? Yes