Behandeld als een koning

2,5 jaar geleden terecht gekomen bij Turnhout Auto’s. In opdracht van een klant van mij deal gemaakt voor een witte Xc90. Ik heb toen Patrick belooft dat ik ooit terug zou komen en dan een xc90 voor mezelf ga uitzoeken. Is dus ook gebeurt. Mijn zinnen zijn gevallen op een witte xc90 met R-Design pakket erop. Ontvangst zeer vriendelijk verlopen, we konden alle tijd nemen om auto te bekijken, proefrit was geen enkel probleem en werden ook alle vragen netjes beantwoord. Zelf bij twijfel en vraag om proefrit met andere xc90 werd niet moeilijk gedaan. Dit werd zelf aangemoedigd. Na de proefrit was keuze al gemaakt. Onze huidige auto mocht ingeruild worden. Paar dagen later stond xc90 klaar. Dit is echt een familie bedrijf waar de klant voorop staat

Uitstekend bedrijf.

Goed geholpen met de inruil van onze oudere volvo xc60. Heel blij met een wat jongere, compacte volvo xc40! Bedankt Maaike voor de uitleg van het nieuwere exemplaar. De auto rijdt geweldig! Nogmaals dank.

Voelt vertrouwd!

Ik houd van auto's, maar mijn gemiddelde ervaring met autoverkopers is niet zo best. En dat komt met name door het gevoel dat ze geven: "voor deze prijs kan ik er onmogelijk garantie op geven" of "ik weet eigenlijk zelf ook niet zoveel van deze auto anders dan hoe die hier nu staat". Hoe anders is dit bij Turnhout! Ik ben een kijkje gaan nemen op aanraden van een vriend. Niemand die zich bij Turnhout opdringt, iedereen vriendelijke en hooguit iemand die vraagt of je behoefte hebt aan wat meer uitleg over de auto. Wat uiteraard juist fijn is. Geen gedoe over eerst onderhandelen en dan een proefrit. Maar gewoon een eerlijk en solide verhaal. We hebben binnen een uur de auto gekocht en alles is in orde gemaakt nog vlak voor onze vakantie. Probleemloos inmiddels de eerste 1000km erop zitten.

Alle afspraken nagekomen

Leuk contact. Heldere afspraken. Aanrader! Ook voor een auto onder €10.000,-

zeer ruime keus XC90, eerlijk en vakundige informatie

Ik ben zeer vriendelijk ontvangen. Een familiebedrijf zonder onnodige opsmuk. eerlijk en openhartig. Er is altijd een zeer ruime keus aan XC90. verrassend veel eigenlijk. Veelal de wat luxere T8 uitvoeringen. De hele afwikkeling is prima verlopen, je krijgt de tijd om er rustig na te denken. Ik rij inmiddels naar alle teverdenheid in een prachtige XC90 T8.

Persoonlijke aanpak met een constructieve service

Wij waren op zoek naar een Volvo XC90. Bij Turnhout staat ze in alle mogelijke uitvoeringen. Dat is dus de plek om te gaan kijken. Onze favoriet stond er ook tussen. Alle bemerkingen die we hadden zijn serieus opgepakt en opgelost. Top service waarbij je je als klant echt gezien en gehoord voelt. Absoluut een aanrader!

Uitstekende service met op maat advies

Toen ik ging kijken voor mijn Volvo XC70 werd ik vriendelijk ontvangen en kon ik direct een proefrit maken in de auto. De aflevering van de auto was ook vrij snel en werd mijn droom werkelijkheid met het in ontvangst nemen de sleutels Na twee weken een storing aan de automatische versnellingsbak waardoor de auto niet meer reed. Maar dit euvel werd snel en kundig verholpen.

Soepel, prettig en memorabel

Deze mensen hebben een fraai wagenpark in goede staat, je kan eigenlijk moeilijk misgrijpen als je weet welk type auto je wilt. De aandacht was aangenaam, natuurlijk en niet te overdreven De service was ook haast vanzelfsprekend aanwezig maar daarom zeker het vermelden waard, wat ontdekte lakschade op voorhand van de overdracht herstellen was geen enkel probleem. Auto was in prima staat overhandigd, als ik dezelfde auto nog eens zou moeten halen zou ik zeker hier weer gaan kijken!

Geniaal!

We waren op zoek naar een mooie Volvo Young Timer voor ons jonge gezin en zagen de advertentie van Turnhout. Volledig en overzichtelijk. We werden vriendelijk onthaald door Maaike en zonder poespas beantwoordde ze alle vragen en liet de wagen zien. Na de proefrit was het voor ons duidelijk en was de rest (zakelijke afronding, administratie en advies bij verzekering) zo gepiept. Gewoon heel fijn en professioneel alles samengevat.

Leuk kleinschalig bedrijf met vriendelijk personeel.

Wat begon met ‘even kijken’ of er voor ons een mooie Volvo XC90 in de showroom stond begon met koffie. Na enkele modellen te hebben bekeken kwam de vraag of er misschien interesse was in een proefrit en ja die was er waarna de koop gesloten werd. Het is uiteindelijk een XC90 T8 twin-engine geworden. Dit alles gebeurde in een heerlijk ongedwongen sfeer.

Hele goede service, zeer klantvriendelijk

Bij Turnhout een jong gebruikte XC90 gekocht. Alles is zeer prettig en snel verlopen. Op maandag een testrit gemaakt en op vrijdag in de dezelfde week rijden in de mooie XC90. Hele goede service, zeer klantvriendelijke en snel en duidelijk geholpen. Voor een volgende auto ga ik weer naar Turnhout.

Geweldige service

Volvo v60 gekocht bij Turnhout. Gelijk aan de telefoon had ik een goed gevoel bij het bedrijf. V60 dus gekocht. Prima auto en lage km. Was een import uit Zweden. Alleen kreeg ik het navigatiesysteem niet aan de praat. Na overleg uiteindelijk afgesproken om een nieuwe te laten instaleren. Was best prijzig. Op 11 maart laten uitvoeren. Geld stond de volgende dag op mijn rekening. Ik kan iedereen aanraden om daar een Volvo te kopen. Geweldige service. Afspraken worden na gekomen.

Super geholpen

Wij hebben een andere auto gekocht bij Turnhout auto’s. We zijn ontzettend aardig ontvangen en zeer goed geholpen. En vandaag onze auto op gehaald. De auto een Volvo XC60 rijdt perfect en we hopen dan ook nog heel veel plezier van de auto te hebben. Dank je wel Maaike

Top service van begin tot het eind!

Voor een jong gebruikte XC90 binnengelopen en er is voldoende keus. Super vriendelijk geholpen en wanneer een proefrit plannen wat lastig was qua tijd en ruimte aan mijn kant werd daar zeer gemakkelijk in meegedacht en was dat ook zo gerealiseerd. Daarna aflevering geheel naar mijn wens dus kan niet anders zeggen als Top service!!

Top service van begin tot het eind!

Heldere afspraken! Geweldige service!

Snel contact via marktplaats, duidelijke afspraken, eerlijk verkoop. Geen probleem met wachten tot externe aankoopkeuring bij een Volvo dealer. Hulp bij overschrijven en lekkere koffie. Dank Maaike voor de goede zorg!

Persoonlijk, duidelijk en open

We hebben onze Volvo eigenlijk in een klein half uurtje gekocht bij Maaike. Klein proefritje, goede prijs voor onze inruil-Volvo met 415.000 km op de teller. Prettig gesprek, duidelijk en open in de voorwaarden. Uiteindelijk tot de deal gekomen en dankzij het prettige contact al snel onze nieuwe auto op kunnen halen. Bedankt!

Topsegment auto´s kopen in een gezellige, huiselijke sfeer

Voor het type auto dat wordt verkocht, verwacht je een groots bedrijfspand, maar het is juist een gezellige, huiselijke locatie waar je terecht komt. Een ontvangst met een praatje en een drankje, waarna uiteindelijk rustig aan de beschikbare voertuigen bekeken kunnen worden.

Super service en klantvriendelijkheid!!

Super fijn contact gehad en een prima service.

Fijne mensen en top service

Ik heb bij Maaike een prachtige XC90 jongtimer met V8 gekocht en dik tevreden over de auto en het bedrijf. Er wordt goed naar de klant geluisterd en meegedacht over de wensen. Alle dingen die ik gevraagd heb zijn netjes uitgevoerd. Een absolute aanrader!

Erg prettig en vakkundig.

Heel veel keuze (als je naar een XC90 op zoek bent), en een prettige, persoonlijke stijl van broer en zus.

Wat is en goed gevoel ……

Fijn bedrijf met fijne mensen en wat een fantastische wagen voor een mooie prijs. Belangrijkste is dat de goede reviews door mijn bezoek bevestigd zijn! Aanrader !!!

Ongeëvenaard betrouwbaar en klantvriendelijk!

In mei '21 een hele mooie XC90 gekocht bij Maaike en Patrick. In de garantieperiode haperde voor de zomervakantie een schokbreker met luchtvering. Zonder morren werd dit kostbare euvel keurig gerepareerd, onder garantie. Na de vakantie nog 2 kleine euvels (software update en piepje bij wiel). Wederom zonder enige gedoe en kosten hersteld. Wat een fantastisch autobedrijf is dit. Ze komen meer dan hun beloftes na. Want ook in de keuze van hun partners (Garagebedrijf Van Haaster in Leimuiden en Reyneveld Autoschade uit Leiden) zijn ze zorgvuldig. Bij Van Haaster wordt de auto werkelijk vakkundig gerepareerd en krijg je keurig zonder kosten een leenauto aangeboden. Alles orderlijk en volgens afspraak. Toen iemand tegen de XC90 was aangereden in juli, verwees Patrick me naar Reyneveld Autoschade. Daar werd de Volvo tegen een nette prijs hersteld. Bovendien stond hij uitgezogen en gewassen weer klaar om mee te nemen. Met paraplu voor de regen! Het bestaat dus gewoon nog in de autowereld. Geen mooie woorden, maar simpelweg beloftes nakomen en kwaliteit leveren. Chapeau voor jullie allemaal!

Wij hebben ons contact met Turnhout Auto's als zeer prettig ervaren!!

Via internet zijn wij bij Turnhout Auto's terecht gekomen waar we een afspraak voor bezichtiging maakten. We werden door Maaike erg prettig en vooral persoonlijk behandeld. Een week later konden we onze mooie Volvo XC60 komen halen en zijn we zeer tevreden met zowel de auto als met onze ervaring in Roelofarendsveen. Achteraf horen we veel goede berichten over Turnhout Auto's van mensen uit onze omgeving in "het Hoge Noorden"! In de toekomst komen wij zeker terug.

zeer mooie Volvo,s

Prettige sfeer, je kan hier de hele dag Volvo,s bekijken en proefrijden tot je de de juiste auto heb gevonden. Niets is Patrick en Maaike teveel, je kan er goed onderhandelen en de service is top